V roce 2013 otevřená železniční zastávka v centru Třince se bude rozšiřovat.
Tato rozsáhlá oprava bude mít za výsledek rozšíření prostor čekárny a vybudování nových výdejen jízdenek. Přestavba potrvá do 23. října a vyžádá si dočasné omezení provozu pokladen, čekárny i toalet.
„Železniční zastávka Třinec centrum je každodenně hojně využívána a současná malá čekárna nedostačuje potřebám cestujících, proto chceme společnými silami s Českými drahami lidem čekání na vlak zpříjemnit. Než budou nové prostory hotovy, vyžádají si stavební práce po dobu rekonstrukce určité nepohodlí, proto prosíme cestující o pochopení a trpělivost,“ uvedla starostka Třince Věra Palkovská. „Po rekonstrukci se bude do čekárny vcházet novým vstupem, který bude více vyhovovat imobilním občanům či cestujícím s kočárky. Pohodlnou čekárnu doplní nová místa k sezení a k dispozici budou i komfortnější odbavovací okénka. Veškeré tyto úpravy přispějí nejen ke zlepšení pracovních podmínek pro personál, ale hlavně dojde ke zkvalitnění zázemí pro cestující,“ řekla mluvčí Šárka Szlaurová.
České dráhy upozorňují, že v souvislosti s průběhem stavebních prací dojde k omezení provozu pokladen a stávající čekárny. V případě nutnosti mohou být pokladny na zastávce Třinec centrum zcela uzavřeny. Jízdenky bude možné zakoupit přímo ve vlaku.
zdroj: denik.cz
Moon :
Myslím, že to je fajn. Jen nechápu tu neochotu cokoli dělat v Ostravě. Kromě Svinova zvládli za X let realizovat jen základní údržbu a dnes máme v Ostravě na železnici devadesátkové muzeum. Škoda, že si počkáme ještě do roku 2025. :-(
26.09.2017 10:52talage :
Moc nerozumím tomu, co s tím mají společného ČD, neměla by to realizovat spíše SŽDC?
26.09.2017 10:58Rado :
Myšlenku a nápad aby jeden pohledal. Jak přes kopírák :-(
26.09.2017 11:13Pivoda :
Nebohá SŽDC musí dodělat, co bylo jasně třeba už v době výstavby. Holt – chodí jim tam lidi, kdo by se toho nadál.
26.09.2017 15:48S200 :
Škoda vyhozených peněz za modernizaci nádražní budovy stanice Třinec na totální periferii. I ta zastávka vznikla víceméně přes odpor města.
26.09.2017 16:54thvari :
S200: A co se podle vás mělo udělat? Nechat to tak odporné, jak to bylo? Přemístit do centra a nestavět novou zastávku? Původní zastávka tam byla, vždycky na to vzpomíná babička, která odtamtud jezdila na konci 50. let do školy, než to přesunuli k železárnám, aby dělníci mohli přímo do práce.
26.09.2017 17:41aldik :
A může mi někdo vysvětlit, proč se modernizovala staniční budova v Třinci? Zbytečně vyhozené peníze. Já tam byl jen chvilku po otevření, ale vsadím se, že ty obchodní prostory po opravě nebudou obsazené, lidí tam ted už musí vystupovat minimum a hlavně akorát zaměstnanci železáren. Upřímně, Vítkovické nádraží je taky zbytečné modernizovat ve stávající, naddimenzované podobě. Zbourat, postavit, novou, menší a úspornější budovu a zastřešení nástupišť alá Mošnov. :)
27.09.2017 05:46Tomas T. :
aldik: Myslite ten mošnov do ktereho zateka i při menších deštích?
27.09.2017 14:47aldik :
Tomas T.: Což neznamená, že to nelze udělat lépe, ale takové celozastřešení není špatné, pojme to víc cestujících a můžou čekat přímo na nástupišti a ne ve zbytečně velké hale
28.09.2017 06:18S200 :
thvari: Modernizace nádražní budovy se měla udělat adekvátní k významu této stanice. Je na hlavu postavené, pokud se pro hrstku cestujících postaví mega budova a pro násobně více cestujících přístřešek.
29.09.2017 14:40