Fotografie modernizované železniční stanice Louky nad Olší.
Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!
V rámci optimalizace tratě 320 bylo postaveno zcela nové nástupiště s podchodem a výtahem. Instalovány jsou i nové informační zařízení včetně staničního rozhlasu. Postavena byla zcela nová budova technického zázemí.
balde :
sterilita non plus ultra :D
07.01.2019 13:59Petr Chlopecký :
Neposílejte mně ty vaše ptákoviny, jste již otravní
Martin [msstavby.cz] :
Petr Chlopecký: Dobrý den, je možné, že jste si VY SÁM zapnul upozornění na nové články na vašem prohlížeči. Je tedy čistě na vás si to v nastavení prohlížeče vypnout.
thvari :
ten betonovy podchod – potlesk :-)
07.01.2019 14:43Crazym :
A já si myslel, že tenkrát https://www.msstavby.cz/ctpark-ostrava-objekt-o26-3-19-12-2018/ v diskuzi to byl jen takový drobný exces ale on asi dodnes nezjistil k čemu je ten zvoneček když se na něj nedá zvonit :DD
07.01.2019 16:13A tohle má taky volební právo :DD
S200 :
Vcelku zbytečná stavba (kromě části sloužící nákladní dopravě), neboť počet cestujících, kteří stanici využívají je minimální.
08.01.2019 18:39KA :
Počet cestujících je minimální, souhlasím, optimalizace tratě se provádí paušálně, né s ohledem na skutečné potřeby…No, aspoň se staví, když jsou peníze… Předimenzace je možná v souladu s tím, že „hned“ za nádražím je turistická atrakce Slovanské hradiště Podobora + Rybí dům, nádraží je tedy ideálním výchozím bodem, který se dá k jejich návštěvě využít.
16.01.2019 11:42S200 :
KA: K Rybímu domu je to blíže ze zastávky Chotěbuz, do archeoparku to je z Chotěbuze i Luk zhruba stejně daleko. Podle mého názoru měly být nástupiště v rámci modernizace stanice zlikvidovány, bohatě postačuje Chotěbuz, kde navíc jezdí vlaky nejen od Karviné, ale i od Havířova.
16.01.2019 13:54