Zastupitelé MS kraje slavnostně zahájili výstavbu kolejového napojení k letišti Leoše Janáčka, které bude využívat také nákladní doprava. První cestující by mohli využít nové spojení už na podzim příštího roku.
Tak pokud by to sloužilo pouze pro cestující, tak by to bylo zbytečné ale pokud to bude sloužit i pro průmyslovou zónu, tak tento projekt má 100 % budoucnost.
16.09.2013 16:47
10
skelet :
Proč to je ovšem klasická železnice a nikoliv rychlodrážní tramvaje?
16.09.2013 19:45
00
Pavel :
No ano, pro průmyslovou zónu to taky bude sloužit. Podniky chtějí posílat všechno po železnici a mají odpor ke kamionové dopravě. Jen koleje jim chyběly. Tak to budou v průmyslové zóně všichni šťastní. Do jiných průmyslových zón zavedeme taky koleje. Zvláště pak, pokud to EU zaplatí.
16.09.2013 20:04
20
aggu :
Pavel: no nejsem si jistý, jestli zrovna firmy v auto průmyslu, které tu dominují, preferují dodávky po železnici před kamiony…
16.09.2013 20:12
00
Jiřík :
Pavel : Nebo třeba pro dopravu zaměstnanců do práce ? Zatím to vypadá jako nejjednodušší a vysokokapacitní způsob dopravy lidí z Ostravy, jaký kdy na Mošnov byl.
16.09.2013 22:57
10
mm :
Výhody železnice se mohou projevit klidně až za několik let, kdy se průmyslová zóna rozroste a třeba bude i více leteckých spojů.
17.09.2013 16:08
10
skelet :
stejně si myslím, že se ta trať mohla napojit na ostravskou tramvajovou síť. Co si budeme povídat, bylo by to i pohodlnější
17.09.2013 22:55
00
simir :
skelet: Z točny dubina interspar je to na letiště vzdušnou čarou přes 12 km. Pro srovnání z Vřesinské přes celou Ostravu až na NH je to 17 km. To je tak hodina cesty, uvažujte než něco plácnete. Výhodné by to bylo akorát pro bezdomovce, protože by se hodinu v kuse prospali bez otravného cinkání dveří.
18.09.2013 10:43
00
Hynek [msstavby.cz] :
skelet: tak on ten terminal na svinove neni az takova bariera snad..
18.09.2013 11:21
03
Jarda :
A přestup ve Studénce se zavazadly a čekání na spoj do Mošnova, to moc komfortní není? Bude zaručen ČD přímý spoj Ostrava-Svinov – Mošnov, a jak často bude jezdit? Ve vizualizaci není vidět ani nákladová rampa, takže s tím plánováním o tom, jak to využijí firmy ve průmyslové zóně bych to nepřeháněl. Já v tom vidím jedině přínos pro dny NATO, a v tom, že se zase podaří podojit dotace EU v prospěch kraje.
18.09.2013 15:06
12
aggu :
V Mošnově už jsou nebo se připravují multimodální cargo, letecké cargo a hlavně železniční cargo, které bude vlečkou napojené na tuto dráhu. Kousek za jedním kopcem dálnice a za druhým kopcem na opačnou stranu rychlostní komunikace. A hned za plotem letiště u Albrechtiček vede projektovaná trasa kanálu Dunaj-Odra-Labe ;) V tomhle má Mošnov velkou budoucnost, nejde jenom o průmyslovou zónu nebo letiště.
18.09.2013 16:22
00
Jarda :
aggu: A tak to jo, nemáte nějaký zdroj odkud jste čerpal o tom multimodálním cargu?
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Jiřík :
Ať už to stojí !
16.09.2013 15:11Jarda :
Proč? Proboha proč.
16.09.2013 16:07Jiřík :
Tak pokud by to sloužilo pouze pro cestující, tak by to bylo zbytečné ale pokud to bude sloužit i pro průmyslovou zónu, tak tento projekt má 100 % budoucnost.
16.09.2013 16:47skelet :
Proč to je ovšem klasická železnice a nikoliv rychlodrážní tramvaje?
16.09.2013 19:45Pavel :
No ano, pro průmyslovou zónu to taky bude sloužit. Podniky chtějí posílat všechno po železnici a mají odpor ke kamionové dopravě. Jen koleje jim chyběly. Tak to budou v průmyslové zóně všichni šťastní. Do jiných průmyslových zón zavedeme taky koleje. Zvláště pak, pokud to EU zaplatí.
16.09.2013 20:04aggu :
Pavel: no nejsem si jistý, jestli zrovna firmy v auto průmyslu, které tu dominují, preferují dodávky po železnici před kamiony…
16.09.2013 20:12Jiřík :
Pavel : Nebo třeba pro dopravu zaměstnanců do práce ? Zatím to vypadá jako nejjednodušší a vysokokapacitní způsob dopravy lidí z Ostravy, jaký kdy na Mošnov byl.
16.09.2013 22:57mm :
Výhody železnice se mohou projevit klidně až za několik let, kdy se průmyslová zóna rozroste a třeba bude i více leteckých spojů.
17.09.2013 16:08skelet :
stejně si myslím, že se ta trať mohla napojit na ostravskou tramvajovou síť. Co si budeme povídat, bylo by to i pohodlnější
17.09.2013 22:55simir :
skelet: Z točny dubina interspar je to na letiště vzdušnou čarou přes 12 km. Pro srovnání z Vřesinské přes celou Ostravu až na NH je to 17 km. To je tak hodina cesty, uvažujte než něco plácnete. Výhodné by to bylo akorát pro bezdomovce, protože by se hodinu v kuse prospali bez otravného cinkání dveří.
18.09.2013 10:43Hynek [msstavby.cz] :
skelet: tak on ten terminal na svinove neni az takova bariera snad..
18.09.2013 11:21Jarda :
A přestup ve Studénce se zavazadly a čekání na spoj do Mošnova, to moc komfortní není? Bude zaručen ČD přímý spoj Ostrava-Svinov – Mošnov, a jak často bude jezdit? Ve vizualizaci není vidět ani nákladová rampa, takže s tím plánováním o tom, jak to využijí firmy ve průmyslové zóně bych to nepřeháněl. Já v tom vidím jedině přínos pro dny NATO, a v tom, že se zase podaří podojit dotace EU v prospěch kraje.
18.09.2013 15:06aggu :
V Mošnově už jsou nebo se připravují multimodální cargo, letecké cargo a hlavně železniční cargo, které bude vlečkou napojené na tuto dráhu. Kousek za jedním kopcem dálnice a za druhým kopcem na opačnou stranu rychlostní komunikace. A hned za plotem letiště u Albrechtiček vede projektovaná trasa kanálu Dunaj-Odra-Labe ;) V tomhle má Mošnov velkou budoucnost, nejde jenom o průmyslovou zónu nebo letiště.
18.09.2013 16:22Jarda :
aggu: A tak to jo, nemáte nějaký zdroj odkud jste čerpal o tom multimodálním cargu?
18.09.2013 20:55Hynek [msstavby.cz] :
Jarda: http://www.msstavby.cz/multimodalni-cargo-mosnov-uzemni-rizeni-09-07-2012/
18.09.2013 21:48Martin z Ostravy :
Včera jsem jel kolem a již je tam vidět nějakou činnost, v podobě zemních prací. V trase trati jsem pak viděl zeměměřiče.
28.09.2013 13:54