Obvykle se k „drbům“ oficiálně nevyjadřujeme, ale ostravský rybníček již začíná zapáchat.
Nově se po Ostravě šíří, že různé vedoucí útvaru a vysoce postavené úředníky města označujeme za „Sarumana“ (Fiktivní záporná postava Tolkienova světa Pána prstenů pozn. redakce). Toto označení se údajně objevilo pod nějakým naším článkem či příspěvkem, i když jsme nic takového nedohledali a rozhodně nenapsali. Tyto bludy vychází z neporozumění textu a neschopnosti pracovat s internetem a médii, které se učí již na základní škole.
- Taková jednoduchá a urážlivá označení jsou pod naši úroveň a na webu je v článcích nepoužíváme.
- Komentáře pod naše články a příspěvky jak na webu, tak na Facebooku může psát kdokoliv a je jen na dotyčném, jakou má jeho názor podobu a obsah. Cenzuru nepoužíváme, kromě příspěvků, které neprojdou již filtrem sprostých a urážlivých slov.
- Komentáře a názory čtenářů/uživatelů NEJSOU našimi oficiálními stanovisky.
- Komentáře redaktorů sice mají za jménem tvar …[msstavby.cz], ale každý z redaktorů se vyjadřuje sám za sebe. Hlavním důvodem je to, že Martinů není zrovna málo a v minulosti vznikal v diskuzi zmatek ohledně toho, co Martin, jakožto autor většiny příspěvků, napsal nebo nenapsal.
- Šíření lživých zpráv poškozuje naše jméno a šiřitelé se jen pouze ponižují a upozorňují na svou negramotnost.
Z osobních zkušeností víme, že vysoce postavení úředníci mnohdy nepoznají ani citace. A poté nás obviňují z účelově psaných rozhovorů s protistranami. Už jen z toho, že rozhovory nepíšeme, je jasné, že jde o šíření další nepravdy. Pro rekapitulaci si ukažme, co vlastně citace jsou.
Převzaté texty z článků z jiných webů vždy citujeme. Jsou zřetelně označeny. Námi tvořený text již takto označený není. Viz. text v tomto článku:
Vždy na konci článků pak uvádíme zdroje citací, fotografií apod.:
Podobný – lehce rozšířený – „návod“ najdete už několik let na stránce O nás ve spodní části.
Je nám líto, že jsme tento text museli napsat, ale šíření nepravdivých zpráv poškozuje naše jméno a často i osobu.
D.L :
Že by se magistrátní klan Bernfeldová-Semarak ozvali. Mohl by se k tomu administrátor vyjádřit, zda to byla reakce na mé komentáře? díky.
31.05.2017 13:00usfcb :
Cenzuru nepoužíváme …..:-)). Párkrát jsem se vyjádřil nijak sprostě či urážlive v souvislosti s fotbalem (myslim ze se jednalo o clanek v souvislosti s rekonstrukci Bazalu na TSM) a můj názor byl promptně smazán,takže nelzete.
31.05.2017 13:42Hynek [msstavby.cz] :
usfcb: tak jiste, nemame nic lepsiho na praci, nez mazat nazory tykajici se fotbalu :D
bohuzel teda vzhledem k tomu, ze si asi nepamatujes, jak se vlastne jmenujes, tak podle emailu jsem dohledal jen druhy post a ten je tady. mozna kdybyses podepisoval pokazde stejne, najdu i dalsi.
31.05.2017 14:03Hynek [msstavby.cz] :
LK [msstavby.cz]: tak 7 let to vydrzelo, dobra. kazdopad to na obsahu bodu 4 nic nemeni, porad se vyjadrujes za sebe.
31.05.2017 14:20Hynek [msstavby.cz] :
takze opraveno, lepsi? (pro vysvetleni: tady „LK“ zkousel, co to udela, kdyz si da [msstavby.cz] za jmeno)
31.05.2017 14:28Jp :
Ja myslim, ze to je vlastne fajn, mate dosah, vase prace ma ocividne odezvu a potrefene husy se vzdycky ozvou. ?
31.05.2017 16:28D.L :
Jp:
31.05.2017 16:51Pokud reagujete na můj komentář? Já si za tím co jsem napsal stojím a to že magistrátní rybníček/když použiju hodnocení tohoto webu/pěkně zapáchá, je většině zde diskutujících, jasné. A kdo má na tom zájem, nechám na hodnocení ostatních, já svůj názor napsal včera…a nejsou to „DRBY“,pokud toto vyjádření bylo reakcí na mé včerejší komentáře./když reakce MSstaveb jsem se nedočkal/
Martin [msstavby.cz] :
Tohle se šíří na Prokešově náměstí a je to již několik týdnů.
31.05.2017 17:53LK :
Hynek [msstavby.cz]: spokojen. Když už někteří nepoznají, co je to citace, tak [msstavby.cz] za jménem by je dostalo ještě více. Ale jinak bohužel s blbosti lidí se setkáváme na FB čím dál tím častěji :( a ani stránky upozorňující na hoaxy a lži nepomáhají :(
31.05.2017 18:03Jp :
D.L: Tezko muzu reagovat na vas, kdyz zadny post, na ktery bych mohl reagovat nevidim a kdyby, tak snad kliknu na vase jmeno, at je to jasne ne ? :)
01.06.2017 06:44CENZUROVANÝ :
Ale jo, možná ne ve všem, ale v něčem LŽETE, v tom, že nepoužíváte cenzuru!!!
Některé IP adresy skutečně blokujete a tady si to dovolíte zapírat!!!
Takže ano, skutečně jen zvýhodňujete jeden svůj názor na věc a zakazujete prostor pro diskuzi opačných názorů.
Zkuste se na to prosím podívat a něco s tím udělat, děkuji…
Jp :
CENZUROVANÝ: Ja nevim, ale neni ten problem spis nekde jinde ? Ve vetsine „vyzivnych“ diskuzi jsou tady nazory opravdu ruznorode a kluci nemazou ani nektere uplne anomalni exoty, kteri se tady nekdy zjevi, takze asi to nebude zhave s nejakou „cenzurou“. A to si tady zrejme chtel prihrat pred casem polivcicku i p. Svozil (pokud to byl skutecne on ?)
01.06.2017 09:43Permonik :
CENZUROVANÝ: Tak pokud by jste znal, jak funguji komentaře po technické stránce, co je to bonton, etika. Tak by jste s vyjádřením nározů neměl problém, žijeme v demokratickém světě, kde mužete říct svůj názor, ale takyho nikdo v tomto světe nemusí poslouchát. A pokud svůj nazor vyjadřujete neetický (nebo aspon častečně etický), pak ho lide uznavající etiku budou odsuzovat.
01.06.2017 18:29talage :
CENZUROVANÝ: Měl byste zůstat u Vašeho protfolia denního tisku Sputnik/Aeroweb/ac24, kde jste na cenzuru a protidemokratickou propagandu zvyklí a nevyjadřovat se v prostoru, který je na Vás názorově příliš heterogenní. Udělá Vám to dobře. A třeba k narozeninám dostanete nový CAPSLOCK a budete tak moci psát svajooo прозвище ještě větším písmem.
02.06.2017 00:45Hynek [msstavby.cz] :
CENZUROVANÝ: ok, mate pravdu, blokovali jsme nekolik let asi 5 ip adres, ktere se tam postupne dostaly z jasnych duvodu, ze jsme dospeli k nazoru, ze nemame chut se s nekym natvrdlym dohadovat o nevhodnosti jeho chovani. NIKDY to nebylo kvuli povaze nazoru.
a uprimne jsem na tento seznam uz zapomnel, protoze se na nej opravu dlouho nesahalo. kazdopad nevim, jestli se to da povazovat za vylozenou cenzuru, ten clovek si to vzdy vykoledoval opakovanym nevhodnym chovanim, ja myslim, ze pokud by psal slusne, tak kvuli opacnemu nazoru se na takovy seznam nemuze dostat. ale konkretni priklady uz z hlavy nevylovim, je to fakt dlouho.
ale abychom nemeli maslo na hlave, tak ty adresy jsou znovu odblokovane a budeme je tam pripadne zase zarazovat v opravdu specifickych pripadech.
jinak pokud muzu dat velice primitivni navod, jak se urcite neochudit o to, ze svuj nazor po odeslani navzdy zustane byt viden pod clankem:
02.06.2017 01:49– nepsat sproste
– podepisovat se klidne prezdivkou, ale jednou, ne pokazde jinou. (s tm souvisi – nedelat divadylko, ze jsem vice lidi a odepisovat sam sobe – takova praktika je s dovolenim ihned na ban a takovehle veci muze kazdy provadet jinde)
– nenapadat ostatni diskutujici
– pokud tady nedej boze vystoupime jako vyssi autorita a upozornime, ze se zacina dotycny v necem pohybovat za hranou, tak se podle toho zaridit
– nepsat tady jen vykriky, ktere nesouvisi s tematem
– nepsat cokoliv, co je na hranici zakona. ja myslim, ze blog o stavbach toto nepotrebuje
Martin [msstavby.cz] :
Plný souhlas s Hynkem. Navíc blokování multipohlavních nahodilých uživatelů internetu s tolika jmény, které se nevejdou na běžný občanský průkaz a povídajících si sami se sebou nemá společného nic s cenzurou.
02.06.2017 08:45Rýša :
Jp: Proč by tu nesměl dát svůj názor pan Svozil??? Když, tak tu polívčičku si tu přihříváme všichni. Nechci se ho zastávat, ale dle mého úsudku, i když udělal nějaké přehmaty, tak stále to byl lepší politik města než co tam sedí poslední roky.
02.06.2017 12:35aggu :
Rýša: Znevážení okolí Katedrály je přehmat?
02.06.2017 12:37Jp :
Rýša: Ja ale nepisu, ze nemuze. Pisu presny opak. Taky nevim, zda to byl opravdu on. Jasne, ze muze a muze tady psat i treba p. Semerak, Rykala a jini. Precti si to jeste jednou. Akorat jsem tim chtel rict, ze nekteri politici z minulosti, kteri maji v mnohem maslo na hlave (protoze vsechno ma i svou setrvacnost) ted vystrkuji hlavy a pisi o tom, jak jsou ti, kteri prisli po nich takovi a makovi a oni by to delali jinak – to ze sami udelali velke kulove, o tom uz se asi bavit nechteji.
02.06.2017 18:17věc :
po Ostravě se rozhodně nic nešíří a to co napíše tento web, je většině lidí u zadku. úředníkům na magistrátu jakbysmet
03.06.2017 21:23Martin [msstavby.cz] :
věc: Ehmm… :D
03.06.2017 22:50Kdo tu něco psal o potrefené huse?
Hynek [msstavby.cz] :
věc: jezis diky moc za info! :)
04.06.2017 14:19Davidb :
Hynek [msstavby.cz]: Martin [msstavby.cz]: věc:
05.06.2017 07:23Jenomže u zadku by to úředníkům nebo jejich vedení být nemělo.
Píšou to tady lidé, kteří v Ostravě žijí, jsou voliči a tudíž by se na jejich názory mělo dát.
Samozřejmě ne doslova, ale magistrát by neměl fungovat jako feudál a nereflektovat na lidí.