Petre tak me poucte. Ta oblast neni nijak moc zajimava…dolik ze ktereho neni nic videt a pokud se rozlije Odra tak je ta louka pod vodou 97 a ted par let zpatky, presne si rok nepamatuju.
20.04.2015 07:11
30
aggu :
Nějaké relevantní info k záplavovému území?
Podle http://heis.vuv.cz
ta louka zaplavována není, okraj záplavy stěží dosahuje západního okraje louky. Nic s čím by si rozumný projekt zemních prací nedokázal poradit.
A odkdy ta lokalita není atraktivní?
Vojtech Kubacek: Tak nevím co potřebujete vidět z baráku… Hory, domy, stromy??? Vše vidět půjde… Navíc záplav bych se nebál, jak je již výše popsáno, navíc jsou to pozemky přímo ve městě, Jih je jedna z nej lokalit v Ostravě, navíc je to dobře dostupné MHD… Kousek les, cyklostezky, kurty, řeka, občanská vybavenost… No nevím co ještě by tady chybělo… Snad jen ta cena je mimo realitu no… :|
20.04.2015 21:49
10
thvari :
PetrP: tak cena je „mimo realitu“ proto, že to míří na určitou klientelu, která má buď možnosti vzít si hypotéku nebo dost peněz to zaplatit. je to atraktivní lokalita, bude to zasíťované, stačí vybrat domek z katalogu…(pevně si přeju, aby tam byly i nějaké zajímavé projekty, bo domky z katalogů mě často vytáčejí :-)
21.04.2015 07:24
10
Vojtěch Kubáček :
No nebudu se prit, Ale pujdou tezkovidet kdyz vsude kolem budou baraky. Na jednu stranu panelaky na druhou zahradky na treti nove rodinne domky a na ctvrtou soused. Chapu ze asi jako zaplavova zona to zanesene neni tim lepe pro budouci majitele. V dane lokalite bydlim uz od malicka. Takze mi urcite nemusite vysvetlovat co bylo a co nebylo zaplavene :D kdyz jsem to videl na vlastni oci
21.04.2015 07:33
30
Hynek [msstavby.cz] :
aggu: tohle je vec jedna, ale uprimne, koupil bys to? ja treba ne.. ani do najmu bych tam nesel. vsichni vime, co pocasi dela..
Vojtěch Kubáček: Se nepřeme, louka podle map zaplavená bývá, ale jen ve své severní části, jižní je nasuchu, patrně již dříve (něčím) přisypaná. V 1997 byla víc než stoletá voda a jih byl v klidu. Hynek [msstavby.cz]: Tak pár věcí by bylo důležitých, jak jsou vyřešené zemní práce, nevím přesně kam až zástavba bude sahat, pokud na celou louku, tak musí jít celý pozemek trochu nahoru, minimálně na úroveň jihu (projektant to bude vědět líp ;). Pak jak jsou vyřešené drenáže a odvodnění (dešťovka). Kdybych měl pozemek na okraji, jak budou vyřešené svahy násypu kvůli erozi při povodni. No a v neposlední řadě, za kolik ;) Všechny dílčí výroky bych spojil spojkou AND a pokud by byl výrok pravdivý, klidně bych koupil. Okolní zástavba by mi nevadila. Okraj Výškovic až k Bělé je moc fajn místo, v létě bývá dole Na Honculi půlka jižáku.
21.04.2015 11:48
01
Vojtech Kubacek :
JIH byl v klidu? V roce 97 byla voda az na te silnici vedle po cele delce louky. To same kdy byla louka zatopena bylo v roce 2010. Ale podle map…Jak rikam nekdy je lepsi zvednout pupek od klavesnice
22.04.2015 07:50
10
aggu :
Vždyť ta mapa říká to samé co ty… A jih louky má cca stejnou vrstevnici jako cesta, tak logicky nemohl být zaplavený. Nebydlím tam, takže se ti omlouvám, že jsem neběžel s latí si změřit, kolik bylo na louce vody. Podle modelu žádné nebo zanedbatelné množství. Navýším terén lehce nad úroveň silnice a je po „problému“.
22.04.2015 08:07
02
Vojtech Kubacek :
to nema cenu tyhle debaty pokud byla v 97 zatopena i ulcie Proskovicka tak logicky i ty pozemky. Aggu jako normalne u kazde diskuze. Jen ty mas pravdu. Jiny nazor je zcestny
22.04.2015 12:08
21
aggu :
Pokud to vedeš v osobní rovině, což je pro tebe asi důležité, pak to opravdu nemá cenu. Jinak i pro Odru existuje Atlas záplavových území: http://www.dibavod.cz/data/download/azu_2007_Odra.pdf
S přesností na centimetry vodního sloupce a čtvereční metry záplavy bych nepočítal, Vojtěchu…
22.04.2015 13:52
12
Vojtech Kubacek :
Jeden mlvui o voze a druhy o koze asi jsi to spatne pochopil. Ty mluvis o mapach a ja o realite kterou jsem zazil. that is all
Severní část ve vlastnictví města, která byla zaplavena, končila v té době řadou keřů. Tyto keře na záběru vůbec nejsou. Jižní část, určená pro výstavbu (mezi keři a cestou) zaplavena nebyla. Na záběrech nejsou není ani hraniční cesta na jihu (na záběru by měla být někde vparvo) ani keře, za kterými se se terém zvedá. Z toho vyplývá, že záběry zobrazují pouze část severní části louky, což odpovídá veřejně dostupným záplavovým mapám.
08.03.2016 14:39
00
Lukáš :
Dohadování se jestli je to zaneseno jako záplavová oblast. Stačí se podívat na fotky z 97. A uvidíte hned co bude vyčnívat z těch vilek až se to tam zase vylije.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Vojtěch Kubáček :
Chci videt kdo si koupi domek v zaplavove oblasti a nebo kdo ho pojisti
17.04.2015 09:40miv :
Vojtěch Kubáček: ale kuš, bude to tak blízko k poodří přece …
17.04.2015 10:51PetrP :
Vojtěch Kubáček: Asi se budete divit…
19.04.2015 18:11Vojtech Kubacek :
Petre tak me poucte. Ta oblast neni nijak moc zajimava…dolik ze ktereho neni nic videt a pokud se rozlije Odra tak je ta louka pod vodou 97 a ted par let zpatky, presne si rok nepamatuju.
20.04.2015 07:11aggu :
Nějaké relevantní info k záplavovému území?
20.04.2015 09:02Podle
http://heis.vuv.cz
ta louka zaplavována není, okraj záplavy stěží dosahuje západního okraje louky. Nic s čím by si rozumný projekt zemních prací nedokázal poradit.
A odkdy ta lokalita není atraktivní?
aggu :
A podle jiné databáze stejného zdroje (VÚV)
20.04.2015 13:23http://www.dibavod.cz/70/prohlizecka-zaplavovych-uzemi.html
je při Q20 pod vodou severní část louky. Zajímavé. Jižní část je historicky OK.
Navýšení terénu by bylo na místě.
PetrP :
Vojtech Kubacek: Tak nevím co potřebujete vidět z baráku… Hory, domy, stromy??? Vše vidět půjde… Navíc záplav bych se nebál, jak je již výše popsáno, navíc jsou to pozemky přímo ve městě, Jih je jedna z nej lokalit v Ostravě, navíc je to dobře dostupné MHD… Kousek les, cyklostezky, kurty, řeka, občanská vybavenost… No nevím co ještě by tady chybělo… Snad jen ta cena je mimo realitu no… :|
20.04.2015 21:49thvari :
PetrP: tak cena je „mimo realitu“ proto, že to míří na určitou klientelu, která má buď možnosti vzít si hypotéku nebo dost peněz to zaplatit. je to atraktivní lokalita, bude to zasíťované, stačí vybrat domek z katalogu…(pevně si přeju, aby tam byly i nějaké zajímavé projekty, bo domky z katalogů mě často vytáčejí :-)
21.04.2015 07:24Vojtěch Kubáček :
No nebudu se prit, Ale pujdou tezkovidet kdyz vsude kolem budou baraky. Na jednu stranu panelaky na druhou zahradky na treti nove rodinne domky a na ctvrtou soused. Chapu ze asi jako zaplavova zona to zanesene neni tim lepe pro budouci majitele. V dane lokalite bydlim uz od malicka. Takze mi urcite nemusite vysvetlovat co bylo a co nebylo zaplavene :D kdyz jsem to videl na vlastni oci
21.04.2015 07:33Hynek [msstavby.cz] :
aggu: tohle je vec jedna, ale uprimne, koupil bys to? ja treba ne.. ani do najmu bych tam nesel. vsichni vime, co pocasi dela..
a kdyz uz bych trval na lokalite, tak za rohem rypou http://www.msstavby.cz/rd-vyskovice-20-04-2015/
21.04.2015 09:30aggu :
Vojtěch Kubáček: Se nepřeme, louka podle map zaplavená bývá, ale jen ve své severní části, jižní je nasuchu, patrně již dříve (něčím) přisypaná. V 1997 byla víc než stoletá voda a jih byl v klidu.
21.04.2015 11:48Hynek [msstavby.cz]: Tak pár věcí by bylo důležitých, jak jsou vyřešené zemní práce, nevím přesně kam až zástavba bude sahat, pokud na celou louku, tak musí jít celý pozemek trochu nahoru, minimálně na úroveň jihu (projektant to bude vědět líp ;). Pak jak jsou vyřešené drenáže a odvodnění (dešťovka). Kdybych měl pozemek na okraji, jak budou vyřešené svahy násypu kvůli erozi při povodni. No a v neposlední řadě, za kolik ;) Všechny dílčí výroky bych spojil spojkou AND a pokud by byl výrok pravdivý, klidně bych koupil. Okolní zástavba by mi nevadila. Okraj Výškovic až k Bělé je moc fajn místo, v létě bývá dole Na Honculi půlka jižáku.
Vojtech Kubacek :
JIH byl v klidu? V roce 97 byla voda az na te silnici vedle po cele delce louky. To same kdy byla louka zatopena bylo v roce 2010. Ale podle map…Jak rikam nekdy je lepsi zvednout pupek od klavesnice
22.04.2015 07:50aggu :
Vždyť ta mapa říká to samé co ty… A jih louky má cca stejnou vrstevnici jako cesta, tak logicky nemohl být zaplavený. Nebydlím tam, takže se ti omlouvám, že jsem neběžel s latí si změřit, kolik bylo na louce vody. Podle modelu žádné nebo zanedbatelné množství. Navýším terén lehce nad úroveň silnice a je po „problému“.
22.04.2015 08:07Vojtech Kubacek :
to nema cenu tyhle debaty pokud byla v 97 zatopena i ulcie Proskovicka tak logicky i ty pozemky. Aggu jako normalne u kazde diskuze. Jen ty mas pravdu. Jiny nazor je zcestny
22.04.2015 12:08aggu :
Pokud to vedeš v osobní rovině, což je pro tebe asi důležité, pak to opravdu nemá cenu. Jinak i pro Odru existuje Atlas záplavových území:
22.04.2015 13:52http://www.dibavod.cz/data/download/azu_2007_Odra.pdf
S přesností na centimetry vodního sloupce a čtvereční metry záplavy bych nepočítal, Vojtěchu…
Vojtech Kubacek :
Jeden mlvui o voze a druhy o koze asi jsi to spatne pochopil. Ty mluvis o mapach a ja o realite kterou jsem zazil. that is all
23.04.2015 07:56MarekH :
https://www.youtube.com/watch?v=5bklkmaxoYg
Minutáž cca 1:30, celé území zatopeno ;), r. 2010
05.05.2015 12:46Koment :
Severní část ve vlastnictví města, která byla zaplavena, končila v té době řadou keřů. Tyto keře na záběru vůbec nejsou. Jižní část, určená pro výstavbu (mezi keři a cestou) zaplavena nebyla. Na záběrech nejsou není ani hraniční cesta na jihu (na záběru by měla být někde vparvo) ani keře, za kterými se se terém zvedá. Z toho vyplývá, že záběry zobrazují pouze část severní části louky, což odpovídá veřejně dostupným záplavovým mapám.
08.03.2016 14:39Lukáš :
Dohadování se jestli je to zaneseno jako záplavová oblast. Stačí se podívat na fotky z 97. A uvidíte hned co bude vyčnívat z těch vilek až se to tam zase vylije.
09.11.2018 07:46