Úprava zastávky Josefa Kotase

Měsíc po avizovaném termínu dokončení a více než tři měsíce od zahájení prací jsou přístřešky na místě, ale nemohou být dokončeny protože byly započaty práce na dalším projektu a je rozbíjen povrch nástupišť.

kotase

kotase 2

kotase 3

Související články


Komentáře

  1. Nimrod :

    Ukazuje se, že nejhorší městskou společností je Dopravní podnik. Vyházel bych všechny bo tam nefunguje nic. Přístřešky, které se dají udělat tak za 2 týdny, (ne)koordinace s dalšími pracemi, nekvaltiní vozidla MHD a aféry se zakázkama…k čemu taková společnost?

    Thumb up 8 Thumb down 4
  2. Rýša :

    !!!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  3. PetrP :

    Mě nedávno naštvali s tím, že se nějakého předního muže DPO ptali na to, jestli budou v budoucnu nakupovat klimatizované vozy. On odpověděl, že ne, že se to nevyplatí vzhledem k tomu, že se často otevírají dveře a je to neefektivní. Takže asi téměř všechny dopr. podniky ve vyspělých státech jsou idioti, protože neví, že se to nevyplatí a je to neúčinné… Ach jo…

    Thumb up 11 Thumb down 1
  4. thvari :

    PetrP: to je vrchol idiocie. V zimě se překvapivě v dop. prostředcích také topí, i když to částečně uniká ven na zastávkách. Ale přece ten rozdíl mezi vytápěnou a nevytápěnou tramvají nebo autobusem pozná každý, kdo se kdy v zimě sveze.

    A protože vedení DPO vozy vlastní společnosti nejezdí, za to dám jed že ti jezdí do jednoho autem, asi jim to pak nedojde.

    Thumb up 9 Thumb down 0
  5. Ričí :

    Trust me I am an engineer!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  6. Luděk :

    Dle mého názoru, je klimatizace v MHD nesmysl pro ty dva měsíce v roce, kdy je trochu tepleji. Chápu pro řidiče, kteří tam sedí celou šichtu, ale aby byl prostor pro cestující v našem klimatickém pásmu chlazen je nesmysl. Ale jinak souhlasím s Nimrodem.

    Thumb up 4 Thumb down 9
  7. PetrP :

    Luděk: Tak bud MHD nejezdíte, nebo jste hoodne otrlý jedinec, protože jet ve 30 a více stupních v tramvaji je fakt zážitek… Já jezdím do práce 30 minut a je to kolikrát fakt maso… Proto často jedu raději autem, ale to už je problém, protože MHD by měla lidi motivovat a ne odrazovat…!

    Thumb up 4 Thumb down 0
  8. skelet :

    Luděk: tak to vysvětluje proč v létě je nejvytíženější autobus právě onen klimatizovaný (jezdí tuším na Hlučínsko) :P
    (DPO jej dostalo v rámci reklamace u Iveco). V brzké době přibudou do provozu několik trolejbusů Solaris s klimatizací, které původně pocházejí ze Švýcar.

    Jinak myšlenku, že klima není potřeba řekne jen člověk, který hromadnou dopravou nejezdí. Ono nejde o to, aby v autobuse bylo 22°C, ale aby tam byla teplota aspoň na úrovni té venkovní. Teď přes léto to byly pojízdné grily.

    Thumb up 6 Thumb down 0
  9. LK :

    Luděk: naprosto souhlasím s PetrP a skeletem, klimatizace je v tramvajích potřeba. Osobně přes léto přesedám do auta a nejsem jediný kdo to tak dělá. Teď se už ochladilo, tak uvažuji, že zase přesednu zpět na tramvaj.

    Thumb up 3 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.