Měsíc po avizovaném termínu dokončení a více než tři měsíce od zahájení prací jsou přístřešky na místě, ale nemohou být dokončeny protože byly započaty práce na dalším projektu a je rozbíjen povrch nástupišť.
Ukazuje se, že nejhorší městskou společností je Dopravní podnik. Vyházel bych všechny bo tam nefunguje nic. Přístřešky, které se dají udělat tak za 2 týdny, (ne)koordinace s dalšími pracemi, nekvaltiní vozidla MHD a aféry se zakázkama…k čemu taková společnost?
24.09.2015 07:48
84
Rýša :
!!!
24.09.2015 08:01
00
PetrP :
Mě nedávno naštvali s tím, že se nějakého předního muže DPO ptali na to, jestli budou v budoucnu nakupovat klimatizované vozy. On odpověděl, že ne, že se to nevyplatí vzhledem k tomu, že se často otevírají dveře a je to neefektivní. Takže asi téměř všechny dopr. podniky ve vyspělých státech jsou idioti, protože neví, že se to nevyplatí a je to neúčinné… Ach jo…
24.09.2015 08:48
111
thvari :
PetrP: to je vrchol idiocie. V zimě se překvapivě v dop. prostředcích také topí, i když to částečně uniká ven na zastávkách. Ale přece ten rozdíl mezi vytápěnou a nevytápěnou tramvají nebo autobusem pozná každý, kdo se kdy v zimě sveze.
A protože vedení DPO vozy vlastní společnosti nejezdí, za to dám jed že ti jezdí do jednoho autem, asi jim to pak nedojde.
24.09.2015 09:07
90
Ričí :
Trust me I am an engineer!
24.09.2015 10:16
00
Luděk :
Dle mého názoru, je klimatizace v MHD nesmysl pro ty dva měsíce v roce, kdy je trochu tepleji. Chápu pro řidiče, kteří tam sedí celou šichtu, ale aby byl prostor pro cestující v našem klimatickém pásmu chlazen je nesmysl. Ale jinak souhlasím s Nimrodem.
24.09.2015 12:09
49
PetrP :
Luděk: Tak bud MHD nejezdíte, nebo jste hoodne otrlý jedinec, protože jet ve 30 a více stupních v tramvaji je fakt zážitek… Já jezdím do práce 30 minut a je to kolikrát fakt maso… Proto často jedu raději autem, ale to už je problém, protože MHD by měla lidi motivovat a ne odrazovat…!
24.09.2015 13:11
40
skelet :
Luděk: tak to vysvětluje proč v létě je nejvytíženější autobus právě onen klimatizovaný (jezdí tuším na Hlučínsko) :P
(DPO jej dostalo v rámci reklamace u Iveco). V brzké době přibudou do provozu několik trolejbusů Solaris s klimatizací, které původně pocházejí ze Švýcar.
Jinak myšlenku, že klima není potřeba řekne jen člověk, který hromadnou dopravou nejezdí. Ono nejde o to, aby v autobuse bylo 22°C, ale aby tam byla teplota aspoň na úrovni té venkovní. Teď přes léto to byly pojízdné grily.
24.09.2015 14:17
60
LK :
Luděk: naprosto souhlasím s PetrP a skeletem, klimatizace je v tramvajích potřeba. Osobně přes léto přesedám do auta a nejsem jediný kdo to tak dělá. Teď se už ochladilo, tak uvažuji, že zase přesednu zpět na tramvaj.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Nimrod :
Ukazuje se, že nejhorší městskou společností je Dopravní podnik. Vyházel bych všechny bo tam nefunguje nic. Přístřešky, které se dají udělat tak za 2 týdny, (ne)koordinace s dalšími pracemi, nekvaltiní vozidla MHD a aféry se zakázkama…k čemu taková společnost?
24.09.2015 07:48Rýša :
!!!
24.09.2015 08:01PetrP :
Mě nedávno naštvali s tím, že se nějakého předního muže DPO ptali na to, jestli budou v budoucnu nakupovat klimatizované vozy. On odpověděl, že ne, že se to nevyplatí vzhledem k tomu, že se často otevírají dveře a je to neefektivní. Takže asi téměř všechny dopr. podniky ve vyspělých státech jsou idioti, protože neví, že se to nevyplatí a je to neúčinné… Ach jo…
thvari :
PetrP: to je vrchol idiocie. V zimě se překvapivě v dop. prostředcích také topí, i když to částečně uniká ven na zastávkách. Ale přece ten rozdíl mezi vytápěnou a nevytápěnou tramvají nebo autobusem pozná každý, kdo se kdy v zimě sveze.
A protože vedení DPO vozy vlastní společnosti nejezdí, za to dám jed že ti jezdí do jednoho autem, asi jim to pak nedojde.
24.09.2015 09:07Ričí :
Trust me I am an engineer!
24.09.2015 10:16Luděk :
Dle mého názoru, je klimatizace v MHD nesmysl pro ty dva měsíce v roce, kdy je trochu tepleji. Chápu pro řidiče, kteří tam sedí celou šichtu, ale aby byl prostor pro cestující v našem klimatickém pásmu chlazen je nesmysl. Ale jinak souhlasím s Nimrodem.
24.09.2015 12:09PetrP :
Luděk: Tak bud MHD nejezdíte, nebo jste hoodne otrlý jedinec, protože jet ve 30 a více stupních v tramvaji je fakt zážitek… Já jezdím do práce 30 minut a je to kolikrát fakt maso… Proto často jedu raději autem, ale to už je problém, protože MHD by měla lidi motivovat a ne odrazovat…!
24.09.2015 13:11skelet :
Luděk: tak to vysvětluje proč v létě je nejvytíženější autobus právě onen klimatizovaný (jezdí tuším na Hlučínsko) :P
(DPO jej dostalo v rámci reklamace u Iveco). V brzké době přibudou do provozu několik trolejbusů Solaris s klimatizací, které původně pocházejí ze Švýcar.
Jinak myšlenku, že klima není potřeba řekne jen člověk, který hromadnou dopravou nejezdí. Ono nejde o to, aby v autobuse bylo 22°C, ale aby tam byla teplota aspoň na úrovni té venkovní. Teď přes léto to byly pojízdné grily.
24.09.2015 14:17LK :
Luděk: naprosto souhlasím s PetrP a skeletem, klimatizace je v tramvajích potřeba. Osobně přes léto přesedám do auta a nejsem jediný kdo to tak dělá. Teď se už ochladilo, tak uvažuji, že zase přesednu zpět na tramvaj.
24.09.2015 15:20