Měsíc po avizovaném termínu dokončení a více než tři měsíce od zahájení prací jsou přístřešky na místě, ale nemohou být dokončeny protože byly započaty práce na dalším projektu a je rozbíjen povrch nástupišť.
Úprava zastávky Josefa Kotase
acdlcia [msstavby.cz] | 23.9.2015 | OSTRAVA | #jih | 9 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Nimrod :
Ukazuje se, že nejhorší městskou společností je Dopravní podnik. Vyházel bych všechny bo tam nefunguje nic. Přístřešky, které se dají udělat tak za 2 týdny, (ne)koordinace s dalšími pracemi, nekvaltiní vozidla MHD a aféry se zakázkama…k čemu taková společnost?
24.09.2015 07:48Rýša :
!!!
24.09.2015 08:01PetrP :
Mě nedávno naštvali s tím, že se nějakého předního muže DPO ptali na to, jestli budou v budoucnu nakupovat klimatizované vozy. On odpověděl, že ne, že se to nevyplatí vzhledem k tomu, že se často otevírají dveře a je to neefektivní. Takže asi téměř všechny dopr. podniky ve vyspělých státech jsou idioti, protože neví, že se to nevyplatí a je to neúčinné… Ach jo…
thvari :
PetrP: to je vrchol idiocie. V zimě se překvapivě v dop. prostředcích také topí, i když to částečně uniká ven na zastávkách. Ale přece ten rozdíl mezi vytápěnou a nevytápěnou tramvají nebo autobusem pozná každý, kdo se kdy v zimě sveze.
A protože vedení DPO vozy vlastní společnosti nejezdí, za to dám jed že ti jezdí do jednoho autem, asi jim to pak nedojde.
24.09.2015 09:07Ričí :
Trust me I am an engineer!
24.09.2015 10:16Luděk :
Dle mého názoru, je klimatizace v MHD nesmysl pro ty dva měsíce v roce, kdy je trochu tepleji. Chápu pro řidiče, kteří tam sedí celou šichtu, ale aby byl prostor pro cestující v našem klimatickém pásmu chlazen je nesmysl. Ale jinak souhlasím s Nimrodem.
24.09.2015 12:09PetrP :
Luděk: Tak bud MHD nejezdíte, nebo jste hoodne otrlý jedinec, protože jet ve 30 a více stupních v tramvaji je fakt zážitek… Já jezdím do práce 30 minut a je to kolikrát fakt maso… Proto často jedu raději autem, ale to už je problém, protože MHD by měla lidi motivovat a ne odrazovat…!
24.09.2015 13:11skelet :
Luděk: tak to vysvětluje proč v létě je nejvytíženější autobus právě onen klimatizovaný (jezdí tuším na Hlučínsko) :P
(DPO jej dostalo v rámci reklamace u Iveco). V brzké době přibudou do provozu několik trolejbusů Solaris s klimatizací, které původně pocházejí ze Švýcar.
Jinak myšlenku, že klima není potřeba řekne jen člověk, který hromadnou dopravou nejezdí. Ono nejde o to, aby v autobuse bylo 22°C, ale aby tam byla teplota aspoň na úrovni té venkovní. Teď přes léto to byly pojízdné grily.
24.09.2015 14:17LK :
Luděk: naprosto souhlasím s PetrP a skeletem, klimatizace je v tramvajích potřeba. Osobně přes léto přesedám do auta a nejsem jediný kdo to tak dělá. Teď se už ochladilo, tak uvažuji, že zase přesednu zpět na tramvaj.
24.09.2015 15:20