Nejvíc se mi libí, že konečně někdo začíná v centru řešit ZDÁNLIVÉ detaily. A dokonce u míst, které nesouvisejí s auty. Nevídané, neslýchané ;)
09.05.2016 09:56
220
nototo :
Bych rád poznal toho člověka, kterému to v té hlavě myslí. Bohužel tomu, co projektoval Nádražní, to nemyslelo. Pokaždé si říkám, proč tam ta dlažba jako třeba v Brně nemohla být (asfalt se pomalu zalepuje žvýkačkami) a proč musím pokaždé sledovat, jestli mě náhodou odněkud nepřejede auto. Rád bych se také dověděl, pokud je to možné, jak bude vypadat ta křižovatka „T“.
Jinak na vizualizaci jsou hodiny ještě pěkně osamostatněné, nově jim však cloní tuctový obří sloup trolejového vedení…
09.05.2016 10:48
12
Martin [msstavby.cz] :
nototo: Návrh křížení Nádražní a 28. října není ještě možné zveřejnit. Sloup u hodin je nyní náhrada trakčního vedení.
09.05.2016 10:51
00
rasta :
aggu: Bodejť by ne, když to mají před barákem a o retardér by se mohla zranit noha úředníka spěchajícího na oběd. O pět metrů vedle stání taxislužby, posunuto smysluplně do chodníku a chodci si vyšlapali svou bahnitou cestičku skrz zelený pás. V okolí je ještě hodně míst na přemýšlení
09.05.2016 10:52
20
Martin [msstavby.cz] :
* text upraven
Bohužel s úpravou se zatím nepočítá…
09.05.2016 12:27
00
Jan Pastýř :
Architekte Vltavský ,vypadněte z Ostravy.
09.05.2016 14:27
80
Jennydrums :
Trochu mimo téma, ale zeptám se, možná někdo bude vědět: Ví někdo proč je znemožněn průjezd křižovatkou 28. října x Nádražní? A to zejména ve směru od Výstaviště a pak i z ulice Na Karolině. Chápu, že už se rozběhla další etapa rekonstrukce Nádražní, ale zatím fyzicky nic nebrání tomu, aby se dalo tímto místem projet a i přesto jsou auta nucena motat se složitě centrem, případně jinými způsoby.
Dík za případné info.
09.05.2016 14:35
41
jan :
Jennydrums: tech nesmyslu je víc, treba v okoli stodolni, janackove a podobne se cedule meni kazdy tyden a kazdy tyden jsou objizdne trasy jinak, nevím jestli je to práce dopravaku nebo myslících lidí. Protože originální původní stav byl napřesdžku. Vstup do bloku mezi Poděbradovou a Nádražní logicky pouze z Poděbradove a všemy ulicemi, výstup z tohoto bloku pouze na Nádražní. To znamenalo, že pokud z Poděbradové vjedete do některé z ulic, třeba jen 10 metru, pak vratit se zpet na Poděbradovu znamena objet půl centra. Myslim, že si to tam zacli upravovat lidi sami, prvne udelali prujezdnou obema smery ulici Šubertovu a pak Stodolni směrem k Poděbradce. Dnes už to je zase jinak, stejně jako na začátku, objíždění půlky centra. Nevím který inteligent to vymyslel.
10.05.2016 08:21
10
Nimrod :
Jan Pastýř: On je architekt jen titulem, jinak kde nic, tu nic…
10.05.2016 12:25
00
Infoš :
Nechápu proč je trend aby byly plochy dlážděny, to opravdu nemůže být alespoň v nějaké formě ponechán kousek zelené zatravněné plochy?
11.05.2016 14:51
12
meechee_n :
Infoš: nemohl, resp. není to vhodné, protože ten kousek záhonku pak tvoří přirozenou překážku pohybu chodců, což je přesně případ nám Dr. Beneše. V centrech větších měst všude po světě je veřejný prostor dlážděn, aby nebyl pohyb chodců pokud možno narušován a netvořily se „koridory“. Zelenou složku obstarávají vzrostlé stromy, případně květináče vhodných rozměrů a tvarů a samozřejmě městské parky …
11.05.2016 15:35
50
skelet :
tal Dr.Beneš je spíše případ toho, jak někdo blbně navrhnul trasu pěších. Ta tráva tam nevadí.
přitom to co je podstatou toho návrhu, aby to šlo projít přímo a člověk, který jde od elektry nemusel ten trávník obcházet, je naprosto pragmatické a logické řešení tohodle prostoru – a oni to nazvou „radikální“.
13.05.2016 14:19
10
Hynek [msstavby.cz] :
thvari: toho je vic. tedka sedic na lavicce koukas primo na „davy“ (puntickari prominou) lidi, na dopravu a na casina.. obecne nic extra pohled, kterym by chtel clovek stravit volnou chvilku. mozna i proto tam prakticky nikdo nesedava.. ze ma clovek za zadama a „sousosim“ technickych skrini nejaky travnik.. fajn, no.
ale jako ciste osobne me zrovna tenhle placek nijak nedrasa (pokud tam zrovna nestrasi retardery :) cimz nerikam, ze se mi navrh nelibi.
aktualne z toho okoli mi treba neni jasne, proc je zavrena pasaz vedle spolku (walkthrough gallery).. zvlast, kdyz je nadrazni obestavena plotem? nebo nevim, jestli to byl nejaky vyjimecny stav, byl jsem tam minuly tyden ve vsedni den v poledne a zatazena roleta.
13.05.2016 16:18
00
Jennydrums :
@Petr: z tohoto pohledu by se to dalo chápat. Nicméně křižovatky fungují i s vypnutými semafory. Pravdou je, že by to tam bylo asi trochu „nahusto“, ale i tak si myslím, že by to bylo podstatně menší zlo než aktuální, nesmyslné, objízdné trasy, Především pak ta, která nutí člověka do uliček centra a následné motání se kolem konzervatoře..
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
aggu :
Nejvíc se mi libí, že konečně někdo začíná v centru řešit ZDÁNLIVÉ detaily. A dokonce u míst, které nesouvisejí s auty. Nevídané, neslýchané ;)
nototo :
Bych rád poznal toho člověka, kterému to v té hlavě myslí. Bohužel tomu, co projektoval Nádražní, to nemyslelo. Pokaždé si říkám, proč tam ta dlažba jako třeba v Brně nemohla být (asfalt se pomalu zalepuje žvýkačkami) a proč musím pokaždé sledovat, jestli mě náhodou odněkud nepřejede auto. Rád bych se také dověděl, pokud je to možné, jak bude vypadat ta křižovatka „T“.
Jinak na vizualizaci jsou hodiny ještě pěkně osamostatněné, nově jim však cloní tuctový obří sloup trolejového vedení…
09.05.2016 10:48Martin [msstavby.cz] :
nototo: Návrh křížení Nádražní a 28. října není ještě možné zveřejnit. Sloup u hodin je nyní náhrada trakčního vedení.
09.05.2016 10:51rasta :
aggu: Bodejť by ne, když to mají před barákem a o retardér by se mohla zranit noha úředníka spěchajícího na oběd. O pět metrů vedle stání taxislužby, posunuto smysluplně do chodníku a chodci si vyšlapali svou bahnitou cestičku skrz zelený pás. V okolí je ještě hodně míst na přemýšlení
09.05.2016 10:52Martin [msstavby.cz] :
* text upraven
09.05.2016 12:27Bohužel s úpravou se zatím nepočítá…
Jan Pastýř :
Architekte Vltavský ,vypadněte z Ostravy.
09.05.2016 14:27Jennydrums :
Trochu mimo téma, ale zeptám se, možná někdo bude vědět: Ví někdo proč je znemožněn průjezd křižovatkou 28. října x Nádražní? A to zejména ve směru od Výstaviště a pak i z ulice Na Karolině. Chápu, že už se rozběhla další etapa rekonstrukce Nádražní, ale zatím fyzicky nic nebrání tomu, aby se dalo tímto místem projet a i přesto jsou auta nucena motat se složitě centrem, případně jinými způsoby.
Dík za případné info.
09.05.2016 14:35jan :
Jennydrums: tech nesmyslu je víc, treba v okoli stodolni, janackove a podobne se cedule meni kazdy tyden a kazdy tyden jsou objizdne trasy jinak, nevím jestli je to práce dopravaku nebo myslících lidí. Protože originální původní stav byl napřesdžku. Vstup do bloku mezi Poděbradovou a Nádražní logicky pouze z Poděbradove a všemy ulicemi, výstup z tohoto bloku pouze na Nádražní. To znamenalo, že pokud z Poděbradové vjedete do některé z ulic, třeba jen 10 metru, pak vratit se zpet na Poděbradovu znamena objet půl centra. Myslim, že si to tam zacli upravovat lidi sami, prvne udelali prujezdnou obema smery ulici Šubertovu a pak Stodolni směrem k Poděbradce. Dnes už to je zase jinak, stejně jako na začátku, objíždění půlky centra. Nevím který inteligent to vymyslel.
10.05.2016 08:21Nimrod :
Jan Pastýř: On je architekt jen titulem, jinak kde nic, tu nic…
10.05.2016 12:25Infoš :
Nechápu proč je trend aby byly plochy dlážděny, to opravdu nemůže být alespoň v nějaké formě ponechán kousek zelené zatravněné plochy?
11.05.2016 14:51meechee_n :
Infoš: nemohl, resp. není to vhodné, protože ten kousek záhonku pak tvoří přirozenou překážku pohybu chodců, což je přesně případ nám Dr. Beneše. V centrech větších měst všude po světě je veřejný prostor dlážděn, aby nebyl pohyb chodců pokud možno narušován a netvořily se „koridory“. Zelenou složku obstarávají vzrostlé stromy, případně květináče vhodných rozměrů a tvarů a samozřejmě městské parky …
11.05.2016 15:35skelet :
tal Dr.Beneš je spíše případ toho, jak někdo blbně navrhnul trasu pěších. Ta tráva tam nevadí.
11.05.2016 16:31aggu :
Budu se muset znovu zamyslet nad významem slova „radikální“. A skrytý význam slov „bohužel“ a „prostor“ si můžu domyslet.
13.05.2016 09:53„Zástupci městského obvodu si problémové detaily uvědomují, ale na tak radikální přeměnu, jakou jsme jim představili, není bohužel v současnosti prostor.“
Zdroj: http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_region/na-velke-zmeny-si-namesti-pobliz-elektry-pocka-20160513.html
Petr :
Jennydrums: křižovatky 28.října s Na Karolině a s Nádražní jsou omezené, protože z hlediska semaforů fungují jako jedna.
13.05.2016 10:30PetrP :
Tak jsme se všichni těšili zbytečně… Prý se to realizovat nebude s odůvodněním, že na to není prostor… To mě už fakt pos… Asi by jim z kanclů ty stromy vadily nebo co… Jsem zhnusen… Opět se na umob vytáhli… ?
13.05.2016 13:07Viz… http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_region/na-velke-zmeny-si-namesti-pobliz-elektry-pocka-20160513.html
thvari :
přitom to co je podstatou toho návrhu, aby to šlo projít přímo a člověk, který jde od elektry nemusel ten trávník obcházet, je naprosto pragmatické a logické řešení tohodle prostoru – a oni to nazvou „radikální“.
13.05.2016 14:19Hynek [msstavby.cz] :
thvari: toho je vic. tedka sedic na lavicce koukas primo na „davy“ (puntickari prominou) lidi, na dopravu a na casina.. obecne nic extra pohled, kterym by chtel clovek stravit volnou chvilku. mozna i proto tam prakticky nikdo nesedava.. ze ma clovek za zadama a „sousosim“ technickych skrini nejaky travnik.. fajn, no.
ale jako ciste osobne me zrovna tenhle placek nijak nedrasa (pokud tam zrovna nestrasi retardery :) cimz nerikam, ze se mi navrh nelibi.
aktualne z toho okoli mi treba neni jasne, proc je zavrena pasaz vedle spolku (walkthrough gallery).. zvlast, kdyz je nadrazni obestavena plotem? nebo nevim, jestli to byl nejaky vyjimecny stav, byl jsem tam minuly tyden ve vsedni den v poledne a zatazena roleta.
13.05.2016 16:18Jennydrums :
@Petr: z tohoto pohledu by se to dalo chápat. Nicméně křižovatky fungují i s vypnutými semafory. Pravdou je, že by to tam bylo asi trochu „nahusto“, ale i tak si myslím, že by to bylo podstatně menší zlo než aktuální, nesmyslné, objízdné trasy, Především pak ta, která nutí člověka do uliček centra a následné motání se kolem konzervatoře..
17.05.2016 10:35