Oprava původní lávky bez přidaného „vylepšení“ by určitě byla levnější a dle mého názoru i hezčí. Jen tak pro zajímavost,ví někdo, kdo je autorem původního projektu a kdo nového řešení? A jak se vyřešila autorská práva?
11.09.2023 07:19
2912
občan :
Byl jsem tam včera a celkem povedene.
11.09.2023 10:17
3212
Uvědomělý občan :
K čemu je to dobré?
11.09.2023 22:33
1613
ivan :
OK, to je jak ze Simpsnových „město Springfield postavilo taky schody, které nikam nevedou…“ tohle mi to připomíná. I na ty bazaly na fotbal se chodilo normálně přes cestu. Betonové monstrum mělo jít dávno k zemi a né ho za x milionů opravovat už ani nevím jak dlouho opravovat. Klidně tam mohlo být decentnější stavba pro „ten výhled“ ale tohle je fakt zbytečnost. Jo a to jsem ze Slezské.
12.09.2023 08:06
2114
aldik :
Kolik ta sranda stála? :-D Ano, nemáme důležitější věci na financování než nějakou lávku na silnicí, byť určitě s pěknou vyhlídkou na město.
12.09.2023 08:52
148
Meister_War.py(Svobodní) :
ivan: To, že se na Bazaly údajně chodilo po cestě, je právě důvod, proč tam ta lávka je. Nebo jste snad pro, ať chodí lidé ilegálně přes cestu a riskují život svůj a život řidičů?
Lávka je tam pro to, ať se právě po cestě nechodí. Lávka tam je protože lidé ze zastávky potřebují nějak cestu překonat a rovněž se jedná o pomyslnou vstupní bránu na slezskou Ostravu, což byl záměr architekta a zadavatele.
A vzhled je čistě subjektivní záležitost. Pro mě to žádné betonové monstrum není. Je to potřebný kus pěší infrastruktury pro separaci chodců od motorových vozidel. Je to ideální a nejbezpečnější způsob k překročení vozovky. A nyní se konečně posune do 21. století.
Jen škoda, že ten corten nebyl aplikován i na druhé straně lávky.
12.09.2023 22:03
1411
rewq :
Meister_War.py(Svobodní): Jo tak auta ať mají přednost před chodci, to je tedy myšlení 21. století :-) Mnohem jednodušší by byl normální přechod. Stejně se vždycky bude chodit přes cestu, je to podstatně jednodušší. Auta ať se na chvilku zastaví, pak se jede dál. Pohoda.
Meister_War.py(Svobodní): rewq: dobrý trolling :-) ale pobavil jste „potřebný kus pěší infrastruktury pro separaci chodců od motorových vozidel“ to se mi fakt líbí :-) Tak kde by se ještě takové kusy hodily, co myslíte?
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Vítek :
Oprava původní lávky bez přidaného „vylepšení“ by určitě byla levnější a dle mého názoru i hezčí. Jen tak pro zajímavost,ví někdo, kdo je autorem původního projektu a kdo nového řešení? A jak se vyřešila autorská práva?
občan :
Byl jsem tam včera a celkem povedene.
Uvědomělý občan :
K čemu je to dobré?
11.09.2023 22:33ivan :
OK, to je jak ze Simpsnových „město Springfield postavilo taky schody, které nikam nevedou…“ tohle mi to připomíná. I na ty bazaly na fotbal se chodilo normálně přes cestu. Betonové monstrum mělo jít dávno k zemi a né ho za x milionů opravovat už ani nevím jak dlouho opravovat. Klidně tam mohlo být decentnější stavba pro „ten výhled“ ale tohle je fakt zbytečnost. Jo a to jsem ze Slezské.
12.09.2023 08:06aldik :
Kolik ta sranda stála? :-D Ano, nemáme důležitější věci na financování než nějakou lávku na silnicí, byť určitě s pěknou vyhlídkou na město.
12.09.2023 08:52Meister_War.py(Svobodní) :
ivan: To, že se na Bazaly údajně chodilo po cestě, je právě důvod, proč tam ta lávka je. Nebo jste snad pro, ať chodí lidé ilegálně přes cestu a riskují život svůj a život řidičů?
Lávka je tam pro to, ať se právě po cestě nechodí. Lávka tam je protože lidé ze zastávky potřebují nějak cestu překonat a rovněž se jedná o pomyslnou vstupní bránu na slezskou Ostravu, což byl záměr architekta a zadavatele.
A vzhled je čistě subjektivní záležitost. Pro mě to žádné betonové monstrum není. Je to potřebný kus pěší infrastruktury pro separaci chodců od motorových vozidel. Je to ideální a nejbezpečnější způsob k překročení vozovky. A nyní se konečně posune do 21. století.
Jen škoda, že ten corten nebyl aplikován i na druhé straně lávky.
12.09.2023 22:03rewq :
Meister_War.py(Svobodní): Jo tak auta ať mají přednost před chodci, to je tedy myšlení 21. století :-) Mnohem jednodušší by byl normální přechod. Stejně se vždycky bude chodit přes cestu, je to podstatně jednodušší. Auta ať se na chvilku zastaví, pak se jede dál. Pohoda.
13.09.2023 06:50ivan :
rewq: Asi tak nějak :-)
13.09.2023 10:49ivan :
Meister_War.py(Svobodní): rewq: dobrý trolling :-) ale pobavil jste „potřebný kus pěší infrastruktury pro separaci chodců od motorových vozidel“ to se mi fakt líbí :-) Tak kde by se ještě takové kusy hodily, co myslíte?
13.09.2023 10:52