Dlouho dobu připravovaný projekt prodloužení ulice Skladištní se dostal do fáze územního řízení.
O prodloužení ulice Skladištní jsme psali již v roce 2017 v článku OVASTORY#53 muzeum MHD.
Situace:
zdroj: ostrava.cz
Dlouho dobu připravovaný projekt prodloužení ulice Skladištní se dostal do fáze územního řízení.
O prodloužení ulice Skladištní jsme psali již v roce 2017 v článku OVASTORY#53 muzeum MHD.
Situace:
zdroj: ostrava.cz
tommtomm :
A je v rámci této komunikace plánována alespoň územní rezerva s nějakou přípravou pro tramvajovou trať, nějak to z toho nevyčtu, kdysi to bylo probíráno pokud se nepletu. Podle mě jako neodborníka by bylo rozumnější provést přeložku tratě před hlavní nádraží, kde by došlo ke zvýšení kapacity, zajištění přestupu i v rámci P+R na hlučínské a vlaku, vazeb na prajskou a podobně, a pokud se dívám dobře došlo by ke zrušení jen jedné zastávky sad Boženy Němcové. Nebo jsou nějaké důvody proč by to nebylo vhodné?
acdlcia [msstavby.cz] :
tommtomm: Já myslím že ta trať je na situačním výkrese dobře viditelná.
16.06.2020 19:14tommtomm :
acdlcia [msstavby.cz]: Aha, ok díky, dotaz beru zpět a omlouvám se, nějak jsem tu šedou bral automaticky za cestu, byť z logiky v křižovatce mi to mohlo dojít že se jedná o tram. trať, budiž mi omluvou menší rozlišení s nečitelnou legendou. Pak jsem tedy velice rád za rozhodnutí o přeložce tratě. Zajímalo by mě, jaké bude konečné řešení točny s napojením téhle nové trati, a jestli kdysi proklamovaný „malý tramvajový okruh“ přes přívoz pro muzeum dopravy zapadl mezi další vize minulosti.
16.06.2020 21:06