Moc nechápu smysl budování sjezdu na třetí mapce.
Ta ulice je jen úzká příjezdová cesta k chatkám u Opavice a mimochodem krásná cyklostezka.
To si jako vyloboval Hruška nebo DPO jako zkratku do areálu?
15.08.2019 10:48
47
PetrP :
Aspoň nějaký posun. Velmi důležitá stavba, je třeba zrychlit přípravu a stavět co nejdříve!
15.08.2019 11:10
200
Martin :
PetrP:
To je ještě hoodně na dlouho, Dokumentace pro ÚR, Dokumentace pro SP, Prováděcí dokumentace, soutěž
To tipuji na min. 5-6 let
15.08.2019 11:41
50
thvari :
Tohle je asi na dlouho, ale zajimalo by me, jestli kdyby stala druha spojka Poruby s mestem, zda by pak byla spolecneska vule natahnout pres puvodni Opavskou-Svinov-M. Hory-Cenutrum cyklostezku. To by byla parada, mista je tam totiz dost.
15.08.2019 11:48
93
Rado :
A neměla ta stavba jen tak mezi námi už nějaký ten pátek stát? Zase stavíme něco se skluzem 10 a více let?
Měl bych dotaz na místní znalce k podobnému tématu. Nevíte jak dopadlo řízení k Prodloužené Rudné? Neodvolal se nikdo a je to platné? Bude se konečně stavět?
16.08.2019 07:01
30
PetrP :
jura5: Bude známo v pondělí…
16.08.2019 08:53
00
JohnnyKrabák :
Údajný důvod, proč se nestaví, je cena, prý 1,5 mld Kč. Je tu někdo, kdo je schopen říct, zda je odhad reálný, nebo úplně mimo? Přijde mi jako strašně přemrštěné, když se má stavět čásečně ve dvoupruhu v rovných polích mimo obydlenou oblast,. 2km délky, 2 mosty.
17.08.2019 22:27
00
Pepper :
JohnnyKrabák: Průměrná cena za km dálnice je cca 500 milionů korun. Asi to může být adekvátní, když připočteme 2 přemostění l.
17.08.2019 22:57
50
marie :
Martin:
V televizi jsem zaslechla, že se začne stavět za 8 let.
18.08.2019 07:08
10
aggu :
Je to silnice patřící kraji, kterému co může pomáhá město, protože stát. Stát totiž tuhle stavbu nepovažoval (pár let zpátky, poslední vývoj už neznám) za dálniční přivaděč. Asi platí, že silnice, která ústí do dálnice je dálniční přivaděč, pokud zrovna nestojí v Ostravě.
Na dálničních přivaděčích se totiž finančně podílí stát.
Jenže v té průměrné ceně už jsou všechny nájezdy, sjezdy, mosty, tunely. Plus musíš vzít v potaz, že jde o „polovinu“ dálnice
19.08.2019 20:39
40
aggu :
JohnnyKrabák: O „průměrné ceně kilometru dálnice“ se vůbec nemá cenu bavit. Záleží na složitosti trasy, geologických podmínkách, situaci na trhu a bambilionu dalších podmínek. Může to být 100 milionů, může to být miliarda za kilometr.
Nově otevřená část D3 se postavila za 160 milionů za kilometr.
19.08.2019 21:36
32
Lukáš Pernica :
Nyní se bude budovat silnice Severní spoj, a pak se bude opět budovat, jak se bude dělat tram trať, zajímavé, že Vysloužilovic klub bojoval proti tram trati, ale že jim kolem baráku budou proudit desítky aut denně, tak to jim nevadí. jj když je navíc jeden člen z Prahy… Já jsem pro variantu, aby se stavěl Severní spoj zároveň s tratí, vše v jednom.
20.08.2019 09:19
182
Jiří Antonín :
Jako obyvatel Poruby, VII. obvod říkám:“Už aby to bylo postaveno“.
14.04.2021 07:14
90
Jan Novak :
Druha polovina roku 2021 -kde nic tu nic, ticho po pesine.
V tomto je Ostrava zakleta. (viz. probihajici oprava mostu, a tim uzavrena na pul roku jedina cesta do Hlucina)
Vse co by mohlo podporit rozvoj a dostupnost lepsi prepravy v oblasti je treba utlumit. Budoucnost se buduje jinde…
Nebo se pletu a nejake pozitivni novinky?
08.07.2021 18:44
54
Svizzera :
Nedávno byla debata v Hošťálkovicích s Vítem Rakušanem. Řešil se tam D-O-L, nějaké protihlukové stěny a myslím že i Severní spoj. Nebyl jsem, tak neporadím, v jakém stavu je projekt nyní.
09.07.2021 16:59
21
aggu :
Svizzera: Proč by měl někdo chtít informaci o DOL nebo SevSpoj od člověka jako je Rakušan? ;)
Monoblok haly tvoří hranolovitá hmota, která je plně přizpůsobena jeho funkci.
Architektonické řešení se soustřeďuje zejména na funkční dispoziční řešení, hmotové
uspořádání a v neposlední řadě na strukturální a barevné řešení fasádních plášťů. Je navrženo
lehké opláštění zateplenými kovovými panely kladenými horizontálně na hale i na
administrativních částech (vestavby). Opláštění administrativních částí (vestavby) bude
doplněno pásy oken. Zastřešení bude rovné s malými spády skládaným zatepleným pláštěm.
Z hlediska architektonického výrazu jde o standardní skladově-výrobní halový objekt.
Plochy pro reklamní loga nájemců budou nad vstupy do příslušných vestaveb.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Johanes :
Moc nechápu smysl budování sjezdu na třetí mapce.
15.08.2019 10:48Ta ulice je jen úzká příjezdová cesta k chatkám u Opavice a mimochodem krásná cyklostezka.
To si jako vyloboval Hruška nebo DPO jako zkratku do areálu?
PetrP :
Aspoň nějaký posun. Velmi důležitá stavba, je třeba zrychlit přípravu a stavět co nejdříve!
Martin :
PetrP:
15.08.2019 11:41To je ještě hoodně na dlouho, Dokumentace pro ÚR, Dokumentace pro SP, Prováděcí dokumentace, soutěž
To tipuji na min. 5-6 let
thvari :
Tohle je asi na dlouho, ale zajimalo by me, jestli kdyby stala druha spojka Poruby s mestem, zda by pak byla spolecneska vule natahnout pres puvodni Opavskou-Svinov-M. Hory-Cenutrum cyklostezku. To by byla parada, mista je tam totiz dost.
15.08.2019 11:48Rado :
A neměla ta stavba jen tak mezi námi už nějaký ten pátek stát? Zase stavíme něco se skluzem 10 a více let?
15.08.2019 13:02Eman :
Rado: A ty snad nevíš, kde žiješ.
15.08.2019 17:05jura5 :
Měl bych dotaz na místní znalce k podobnému tématu. Nevíte jak dopadlo řízení k Prodloužené Rudné? Neodvolal se nikdo a je to platné? Bude se konečně stavět?
16.08.2019 07:01PetrP :
jura5: Bude známo v pondělí…
16.08.2019 08:53JohnnyKrabák :
Údajný důvod, proč se nestaví, je cena, prý 1,5 mld Kč. Je tu někdo, kdo je schopen říct, zda je odhad reálný, nebo úplně mimo? Přijde mi jako strašně přemrštěné, když se má stavět čásečně ve dvoupruhu v rovných polích mimo obydlenou oblast,. 2km délky, 2 mosty.
17.08.2019 22:27Pepper :
JohnnyKrabák: Průměrná cena za km dálnice je cca 500 milionů korun. Asi to může být adekvátní, když připočteme 2 přemostění l.
17.08.2019 22:57marie :
Martin:
18.08.2019 07:08V televizi jsem zaslechla, že se začne stavět za 8 let.
aggu :
Je to silnice patřící kraji, kterému co může pomáhá město, protože stát. Stát totiž tuhle stavbu nepovažoval (pár let zpátky, poslední vývoj už neznám) za dálniční přivaděč. Asi platí, že silnice, která ústí do dálnice je dálniční přivaděč, pokud zrovna nestojí v Ostravě.
Na dálničních přivaděčích se totiž finančně podílí stát.
JohnnyKrabák :
Pepper:
Jenže v té průměrné ceně už jsou všechny nájezdy, sjezdy, mosty, tunely. Plus musíš vzít v potaz, že jde o „polovinu“ dálnice
19.08.2019 20:39aggu :
JohnnyKrabák: O „průměrné ceně kilometru dálnice“ se vůbec nemá cenu bavit. Záleží na složitosti trasy, geologických podmínkách, situaci na trhu a bambilionu dalších podmínek. Může to být 100 milionů, může to být miliarda za kilometr.
19.08.2019 21:36Nově otevřená část D3 se postavila za 160 milionů za kilometr.
Lukáš Pernica :
Nyní se bude budovat silnice Severní spoj, a pak se bude opět budovat, jak se bude dělat tram trať, zajímavé, že Vysloužilovic klub bojoval proti tram trati, ale že jim kolem baráku budou proudit desítky aut denně, tak to jim nevadí. jj když je navíc jeden člen z Prahy… Já jsem pro variantu, aby se stavěl Severní spoj zároveň s tratí, vše v jednom.
Jiří Antonín :
Jako obyvatel Poruby, VII. obvod říkám:“Už aby to bylo postaveno“.
14.04.2021 07:14Jan Novak :
Druha polovina roku 2021 -kde nic tu nic, ticho po pesine.
08.07.2021 18:44V tomto je Ostrava zakleta. (viz. probihajici oprava mostu, a tim uzavrena na pul roku jedina cesta do Hlucina)
Vse co by mohlo podporit rozvoj a dostupnost lepsi prepravy v oblasti je treba utlumit. Budoucnost se buduje jinde…
Nebo se pletu a nejake pozitivni novinky?
Svizzera :
Nedávno byla debata v Hošťálkovicích s Vítem Rakušanem. Řešil se tam D-O-L, nějaké protihlukové stěny a myslím že i Severní spoj. Nebyl jsem, tak neporadím, v jakém stavu je projekt nyní.
09.07.2021 16:59aggu :
Svizzera: Proč by měl někdo chtít informaci o DOL nebo SevSpoj od člověka jako je Rakušan? ;)
09.07.2021 17:44adamous :
Ostrava potřebuje Severní spoj, shodují se politici. Propojí centrum s Porubou:
06.07.2022 10:43https://patriotmagazin.cz/ostrava-potrebuje-severni-spoj-shoduji-se-politici-propoji-centrum-s-porubou
Svizzera :
U Severního spoje se připravuje AREÁL LEHKÉHO PRŮMYSLU HOŠŤÁLKOVICE https://screenshot.cz/T5TTO/, který teď prochází hodnocením vlivu na životní prostředí EIA. Odkaz: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MSK2298?lang=cs
Monoblok haly tvoří hranolovitá hmota, která je plně přizpůsobena jeho funkci.
08.11.2022 19:11Architektonické řešení se soustřeďuje zejména na funkční dispoziční řešení, hmotové
uspořádání a v neposlední řadě na strukturální a barevné řešení fasádních plášťů. Je navrženo
lehké opláštění zateplenými kovovými panely kladenými horizontálně na hale i na
administrativních částech (vestavby). Opláštění administrativních částí (vestavby) bude
doplněno pásy oken. Zastřešení bude rovné s malými spády skládaným zatepleným pláštěm.
Z hlediska architektonického výrazu jde o standardní skladově-výrobní halový objekt.
Plochy pro reklamní loga nájemců budou nad vstupy do příslušných vestaveb.