Rozšíření hotelu VP1

V Dolní oblasti Vítkovice začala rekonstrukce bývalého zdravotního střediska. V prostorech bude rozšířen hotel VP1, který se nachází v sousední budově. Vzniknou zde ubytovací kapacity, restaurace a komerční prostory.

Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!

Vizualizace

zdroj: FB Cylinders Holding

Související články


Komentáře

  1. TOM :

    Já tam jednou spal.. To nejde, extrémní hluk z cesty. Musel jsem si matraci dát do koupelny a zavřít se tam. Už nikdy víc.

    Thumb up 4 Thumb down 6
  2. Karlos :

    Já znám tento příběh u hotelu.
    Komando městských strážníků rozehnalo hlouček čumilů před hotelem, v jehož středu seděl jakýsi děda na schodech hotelu a pohazoval si v dlani s dvoukorunou.„Co to tu vyvádíte dědku?“ zahřímal velitel. „Jen jsem tu lidem povídal, že si vzpomínám, že za tuhle dvoukorunu jsem za 1.republiky koupil 20 dkg salámu, za komunistů litr mléka nebo 1/2 chleba a teď přemýšlím, kde sehnat ještě 3 koruny, abych mohl jít na WC hodit bobek !“

    Thumb up 5 Thumb down 8
  3. HÚ 190-12 :

    30.12.2022 – 30.12.2025 To budou tři roky přestavovat? To měli raději zbourat a postavit celé nové.

    Thumb up 3 Thumb down 7
  4. Hans :

    HÚ 190-12 :
    Moja řeč, co jim spadlo hotové do kliny, to se snažili hned prodač, jak ty vodovody i ty naše zaoceanské lodě. Vítkovice nebyly jen železárny, ale i byla největší československá obchodní loď, plující pod Československou vlajkou. Dovážela zejména rudu a plavila se po celém světě pod čsl. vlajkou v letech 1966 až 1987. Její posádku tvořilo 34 mužů. Osud: sešrotována 1987, Panenská plavba: 1966, Posádka: 34
    Řada našich pradědů a dědů sloužila jako váleční námořníci c. a k. rakousko-uherského námořnictva (cca 6 tisíc Čechů a Slováků na 40 válečných lodích), přičemž vzpomeňme alespoň jejich povstání v boce Kotorské (únor 1918) vedeného českým důstojníkem Františkem Rašem.
    Prvním opravdovým českým rejdařem byl již před rokem 1918 Julius Veselý z Prahy, který 12.4.1912 zakoupil v Rotterdamu parník Erna (původně Gelderland) postavený roku 1900 v Blythu – o nosnosti 2 620 DWT (1 539 BRT) s výkonem stroje 190 HP. P
    Podpisem Versailleské smlouvy z roku 1919 bylo Československu přiznáno svobodné přístavní pásmo v Hamburku a ve Štětíně a to na dobu 99 let. V tzv. Barcelonské deklaraci z roku 1921 se všechny státy zavázaly uznat vlajku námořních lodí i zemím nemajícím přístup k moři.
    Československá zaoceánská námořní doprava http://jdem.cz/fg5mn7

    Thumb up 4 Thumb down 11
  5. David :

    že se jim chce takové staré rozpadají se buňky zachraňovat… Tam měl vzniknout dobře vypadající hotel když je to hned u vstupu do DOV navíc vedle Místecké to chce „nějakou architektonickou bombu“. Pořádají se tam konference, festivaly klidně i s dobrou restaurací s vyhlídkou, přesunout by se tam mohlo i nové infocentrum DOV, škoda :(

    Thumb up 6 Thumb down 4

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.