Rezidence Keltičkova – foto z výstavby

Aktuální fotografie zahájené výstavby Rezidence Keltičkova na Slezské Ostravě. Stavba se blíží svému dokončení.

Například zcela zřetelná je již exteriérové fasáda, které kombinuje různé barevné odstíny omítek se svislým obkladem v horním patře. Velkým benefitem jsou i plné výplně balkonových zábradlí, které zajistí vzhledovou sjednocenost. Hlavní stavební práce aktuálně probíhají v interiéru objektu a v jeho okolí.

Související články


Komentáře

  1. Jana :

    Přerostlý činžák ve svahu. Tak asi lepší než ten Šmoulov – terasové byty níže, ale celá ta oblast je příkladem jak to nemá vypadat. Na Keltičkově je nejhezčí vilka z 20 let minulého století (žlutá fasáda). Jinak nahodilý shluk ve stylu kdo má peníze a prodere se k pozemku – staví. Architektura po Ostravsku.

    Thumb up 17 Thumb down 16
  2. D-r :

    Celá Ostrava je příkladem jak to nemá vypadat:-)))).

    Thumb up 24 Thumb down 12
  3. jiřík :

    Jak jsem to viděl zepředu, tak jsem si nejdřív myslel, že je to revitalizace paneláku. A ono ne, je to novostavba.

    Thumb up 19 Thumb down 6
  4. M :

    Strana s balkony vypadá dobře, ale z druhé strany? Každé patro jinak okna? To nevypadá moc dobře…

    Thumb up 5 Thumb down 2
  5. Meister_War.py :

    Proč všechny novostavby vypadají úplně stejně? Všechno to jsou jednotvárné kostky, které se architekt snaží ozvláštnit náhodnými tvary a nahodilými prvky, jako v devadesátkách.
    Místo unikátních a zajímavých staveb nám tady akorát rostou kostky, které vypadají jak rekonstruované paneláky.

    Já být architekt nebo developer, tak se za to stydím. Stavět co nejrychleji a nejlaciněji, a penízky se začnou hrnout co nevidět. Baráky by měly nějak vypadat. Je to nedílná součást veřejného prostoru a jeho vzhled ovlivňuje náladu těch, kteří se v tom prostoru pohybují.

    Thumb up 4 Thumb down 2
  6. Cyril :

    Zámostí roste do obrazu sídliště – bez koncepce, bez občanské vybavenosti. Periferie dvě stě metrů od centra.

    Thumb up 10 Thumb down 5
  7. davidb :

    Cyril:
    400 metrů od tohoto domu je LIDL. 500 metrů je Penny.
    V dochozí vzdálenosti je MŠ a ZUŠ.
    Velká škoda je ukončení prací na trolejbusové trati. Nevím zda je bus 99 dostatečný.

    Thumb up 8 Thumb down 1
  8. S200 :

    davidb: Tak od této stavby to je cca 5 min chůze na zastávku RBP, takže v tomto bych problém neviděl.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  9. ELB :

    Stavba mi příjde jako takový sídlištní standard, nenadchne, ale ani neurazí a není vysloveně špatná. Na jedné straně je škoda, že na Zámostí a Františkově nové budovy ignorují uliční řady, na druhé straně historicky se dá za skutečnou uliční řadu považovat snad jen Zámostní(a její bezprostřední okolí), začátek Keltičkovy u radnice, nebo již neexistující Bohumínská/Těšínská, takže to bychom asi chtěli po dnešních investorech hodně, aby zde vzniklo skutečné město, resp. rozšíření centra z moravského na slezský břeh, pokud jde o typ zástavby a charakter uliční sítě.

    K trolejbusu: Trať přes Františkov je v plánu snad již půlstoletí a podle mě by byla přínosem. Bohužel oprava ulice Na Baranovci ve stávajících parametrech asi umožňuje a dalších X let bude umožňovat jen nesystémovou minibusovou linku. Odklonění linky 108/109 přes Františkov by dávalo velký smysl a užitek nejen pro nové obyvatele lokality. Obsluhu zastávek Jaklovecká a Stadión Bazaly bez problémů pokryje linka 104, navíc by odpadlo zbytečné „zajíždění“ linky 108/109 přes dostatečně MHD pokryté Gagarinovo náměstí (105, 106) a tato linka by tak měla přímou trasu „z Bezruča“ na „Sykorak“.

    Thumb up 4 Thumb down 2
  10. davidb :

    S200:
    To je. Ale zastávky jsou dál od OK a do kopce. Ale možná ta 99 fakt stačí.

    ELB:
    Trolejbus je asi nereálný – https://www.msstavby.cz/konec-nadeji-na-trolejbus-pres-frantiskov-08-07-2022/

    Thumb up 1 Thumb down 0
  11. Rdm :

    ELB: davidb: je vůbec v době parciálních a elektrických autobusů potřeba cpát další dráty pro trolejbusy?

    Thumb up 1 Thumb down 1
  12. Jenki :

    Rdm:
    Zásadní problém není absence trolejového vedení, ale nedostatečná šířka ulice Na Baranovci, kde se dva trolejbusy nevyhnou. A nevyhnou se tam ani dva elektrobusy, ani dva parciální trolejbusy.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  13. davidb :

    Rdm:
    Já netrvám na trolejbusu. Jen se mi zdá, že ta lokalita už možná potřebuje víc než malý autobus.
    Ano Na Baranovci je úzká a zatáčka fakt ostrá. Ale pohledem do katastrální mapy by možná šla rozšířit na pozemcích města.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  14. ELB :

    davidb: Jistě, že by ulice Na Baranovci rozšířit šla a také je to v plánu již půlstoletí, jenže nedávná rekonstrukce této ulice ve stávající šířce tento záměr odložila nebo možná již fakticky ukončila. A jak jsem psal výše, zatrolejování úseku RBP-SOR by nebylo přínosem pouze pro obyvatele Františkova, ale celkově pro optimalizaci sítě trolejbusů v Ostravě.

    A proč vlastně rekonstrukce ulice Na Baranovci zakonzervovala její současné parametry s nepřehlednou zatáčkou, když původní plán byl komunikaci rozšířit ?

    Thumb up 2 Thumb down 0
  15. M :

    ELB: proč? Bo to tak někdo chtěl. Asi nějaký ***…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  16. ELB :

    M: A nemůže to souviset s tím, kdo je vlastníkem objektu v ostré zatáčce této ulice a jaký podnikatelský subjekt v tomto objektu sídlí ?

    Thumb up 1 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.