Pokračující obnova povrchu pěší zóny a úpravy zelených ploch za Ostravskou radnicí.
Revitalizace Komenského sadů
acdlcia [msstavby.cz] | 30.9.2013 | OSTRAVA | #komenského sady | 30 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Jarda :
Pořád to ještě není hotové? Stavba století.
30.09.2013 08:27Summerboy :
Je to krásné…!
30.09.2013 09:52Crazym :
Je to sice pěkné jak je to nové ale už to není ono, je to takové „sterilní“. A jak se tam dívám na ty haldy příkazových značek http://www.imagehosting.cz/?v=1009201326.jpg , tak jsem zvědav kdo mě zas bude buzerovat dřív, jestli městapo nebo nějaký uvědomělý ovčan. Škoda, že to u nás nejde bez těch příkazů a zákazů a přitom by stačilo jen trochu ohleduplnostia řídit se heslem žít a nechat žít…
30.09.2013 10:59Jarda :
Crazym: V klidu, značky někdo brzo posprejuje nebo ukradne do sběru.
30.09.2013 11:53Hynek [msstavby.cz] :
Jarda: cekaji, az skonci sezona :)
Crazym: ty znacky uz tam jsou delsi dobu. ja jsem docela ovcansky typ, ktery kdyz ma na vyber, tak jde po chodniku a prechazi po prechodu, znam lidi, co to maji naopak. a tohle me zrovna docela stve, protoze ten mlatovy chodnik pro pesi kolem reky neni vhodny na kolo, pac to v tom povrchu dela koleje, stejne tak ten sjezd z vrchu je pak rozryty, jak tam cyklisti brzdi. takze tyhle znacky chapu a klidne bych tam placl nejakou zabranu, at se neda plynule projet, pokud nekomu nestaci ani ta znacka.
i tady mam ale oblibene ALE – a tim je, ze nepochopim, proc je cyklostezka vedena vrchem, kde se do toho „motaji“ chodci, kteri jdou pres lavku, nebo si jdou sednout na lavicku, tresnicka na dortu je reseni u lavky pred soudem.. prijde mi logictejsi, kdyby toto bylo prohozeno. samozrejme militantnimu cyklistovi, kteremu vari krev, kdyz vidi chodce na cyklostezce, by se tim urcite nevyhovelo a taky je otazka, jaky material by musel byt pouzity, ale podle me to nejsou problemy na urovni teorii kvantove fyziky.. ale podle me tech chodcu nahore bude o dost vic, nez dole.
30.09.2013 12:44MM :
Hynek [msstavby.cz]: Souhlas, u soudu je absurdní situace. Rozdvojená cyklostezka, když jedna větev vede do cesty a tam náhle končí. Podle mého měla být cyklostezka u řeky a pro pěší ten násep nad řekou. Jsem rád, že se opravili cesty. Ještě jsem se včera divil na spoustu vytrhaných laviček a odpadkových košů i s kusem betonu. Zajímalo by mě jestli je to práce vandalů nebo stavební firmy…
30.09.2013 12:50Hynek [msstavby.cz] :
MM: ja tipuju, ze to musi udelat znovu, povalene kose jsou v celem parku uz nejakou dobu a ono se neni cemu divit, pokud udelali sokl do zeme zapusteny nejakych 20cm, tak takhle upevneny kos povali i stredne silny kychanec mistniho alergika.. ale pusobi to presne, jak rikas.
30.09.2013 12:56Martin [msstavby.cz] :
Crazym: Konečně to vypadá jako park velkoměsta. Pěkně jsi na fotce zachytil lidi procházející se kolem řeky a odpočívající na slunících plochách.
30.09.2013 13:20Crazym :
Hynek [msstavby.cz]: No vidíte, já zas ne, vždy jsem se pohyboval podle podle nosu a značky ctil snad jen v silničním provozu a to né pro ty značky ale pro své bezpečí, asi nejsem správná ovce. V tom parku se pohybuji více než čtyřicet let a dopravní značky v něm se mi nelíbí. Za vrchol stupidity a idikátor degenerace lidí v současnosti považuji značky typu „Dbej zvýšené opatrnosti“ (http://www.imagehosting.cz/?v=100920usu.jpg ), pro blbce je zbytečná, nebude se ji řídit a inteligentní člověk ji nepotřebuje, opatrný při pohybu venku je vždy :-)
30.09.2013 16:20Roky jezdím na kole z centra Ostravy podél řeky v bermě a teď by mi to měli zakazovat? Nikomu jsem tam nevadil a když jsem někoho na pěšince potkal, s úsměvem jsme se vyhli. Teď po vražení obrovské částy do zcivilizování bermy i z mých peněz, kdy je tam hodně místa pro všechny, mi budou zakazovat tam jezdit, směšné…
Další věc,to si myslíte, že když tam dají značky, tak to už nebudu třeba na tomto místě http://www.imagehosting.cz/?v=100920oro.jpg potkávat maminy ve dvojstupu nadávající mi, že tam jedu na kole? I přes to, že tam budou mít určené dva krásné nové šotolinové chodníky, tak na tom asfaltu se jim přece lépe jede ne a nedrncá to :-)
Tím neříkám, že se mi výsledný stav po revitalizaci nelíbí, naopak a kdyby to bylo dříve určitě určitě bych to i jako dítě uvítal ale neustálé lajnování mi mého života mi leze na nervy.
Jo a ten mlatový povrch mi na kole dokonce vyhovuje víc než ten asfalt… :-)
Xavi :
Trochu mě štve, jak dlouho ta revitalizace probíhá. Osobně to nechápu. Bydlím nedaleko radnice a do parku to mám tak cca 3 minuty. Chodím tam běhat a občas si i zahrát tenis. Jen málokdy se mi ovšem poštěstí vidět, že by někdo na stavbě pracoval. Dokonce se mi zdá, že to během prázdnin několik týdnů stálo úplně. Myslím si, že by se to dalo stihnout za 2-3 měsíce, kdyby práce probíhaly 8 hodin denně v pracovních dnech. Nejsem příznivcem konspiračních teorií, ale zde bych se vsadil, že je to nějak domluvené, aby si stavební firma mohla do nákladů započítat více „odpracovaných“ hodin. Grrrr!!!
30.09.2013 17:04Ale jinak to zatím vypadá hezky. Jen by to chtělo pokročit trochu s okolím řeky :-)
marian :
Xavi: buďte v klidu – to, že jsou veřejné zakázky předražené není konspirační teorie, ale holý fakt.
01.10.2013 06:49Hynek [msstavby.cz] :
Crazym: vysvetlil jsem duvod, proc si myslim, ze tam ty znacky jsou (pokud tam bude jezdit dostatek cyklistu, bude to rozryte) a z druhe strany mi k tomu reknete, jen ze vam ten povrch vyhovuje. prave o tom to je, ze nekomu se holt musi dat znacka, nebo zabrana, aby pochopil, ze to neni urceno pro nej a svym ignorantskym konanim to nici (a jeste si pri tom ryti brble neco o ovcanech). a dal bych nerad u toho sklouzaval nekam hloubs, protoze ten duvod treba neni relevantni a ty znacky tam jsou z jineho duvodu. ale urcite chapete jak to myslim. navic jsem vyse uvedl, ze mi to usporadani stezek prijde opacne, takze z casti vas chapu.
priklad s maminami zahrnuju do me poznamky o militantnich cyklistech. akorat ty maminy s kocarkem tu cyklostezku svyma prochazkama fyzicky neposkozuji.
k tomu me jeste napada, ze cyklostezka z principu nejspis vyzaduje tohle znaceni, aby se dala zaskatulkovat a daly se na ni cerpat dotace atp.
marian: no, uprimne me to uz unavuje, protoze tohle hazeni vseho do jednoho pytle, je ted folklor, stejne jako neco, do ceho vubec nevidim, oznacovat za fakt. pokud mate dukazy o predrazenosti nejake zakazky, tak nam to poslete a pobavime se, co s tim udelat, ale takovehle obecne vykriky jsou k nicemu.
jinak ten system mi prijde bezvychodny. tady na jednu stranu je tlak, aby se nabidky delaly pod cenou a do profitu se honily jinak, coz ma zanasledek kvalitu provedeni – a zaroven, kdyz by teoreticky byla snaha neco udelat v dobre kvalite, hned je to odsouzeno jako predrazene, protoze byl pouzit treba „zbytecne“ drahy material. asi na to nemam dost fantazii, jak to vyresit k oboustranne spokojenosti.
01.10.2013 09:49Jarda :
Crazym: S názorem na značky plně souhlasím. Jsem zvědav, jak bude vypadat cesta kolem vody po jarní kulminaci řeky.
01.10.2013 09:54Martin [msstavby.cz] :
Jarda: Tak jako letos na jaře ?
01.10.2013 21:20Tomas T. :
martin [msstavby.cz]: Jak to s nimi dopadlo letos na jare? ja vlastne ani nevim jestli je pak museli nejak opravovat, nebo budovat nove, nebo to vydrzelo?
02.10.2013 09:54Jarda :
martin [msstavby.cz]: Takže budou plné bahna.
02.10.2013 12:29Hynek [msstavby.cz] :
bahno a tusim dve late byly vymenene, ale tezko rict, cim to bylo. ale je fakt, ze loni ta voda byla slabota. priroda umi i tohle, zejo…
02.10.2013 13:04Tomas T. :
Jarda: Cili posledni velkou vodu to prezilo bez problemu ano?
02.10.2013 13:20Jarda :
Tomas T.: No ani ne, chodník byl rozestavěný a směrem k Muglinovské ulici nedokočený a tam to na jaře vypadalo hodně bahnitě. Druhé takové místo bylo u schodů, jak je „lanovka“ přes řeku, ale tam se hodně regulovalo a tuším se sadily i stromečky.
02.10.2013 14:40Jarda :
Hynek [msstavby.cz]: Takové fotky tu raději nedávejte :-). Ještě Vás nazvou skeptikem popř. pesimistou :-).
02.10.2013 14:48Hynek [msstavby.cz] :
Tomas T.: posledni ano. ale jak rikam, moc se to tam nevylilo. jen tu a tam.
kdyz se rozvodni reka, taha bahno a curbes, to je jasne, ale v tom pripade snad nejde o zadne niceni..
Jarda: no tak u mne by se alespon strefili :)
02.10.2013 14:56Tomas T. :
Hynek [msstavby.cz]: No o to mi slo. Kdyt tam bude bahno, tak to neberu jako niceni. Protoze to bahno by se stejne musi odklidit az tam je nejaka cesta nebo ne. Uz jen z toho duvodu, ze koryto reky ma byt ciste. Cili jde mi o schopnost toho chodniku tam prezit. To ze tam napr. nepouzili asfalt je velke + , protoze ten by voda odnesla uplne pryc. A vzhledem ze se jedna o nebezpecny odpad, tak by to bylo asi i celkem riskantni.
03.10.2013 09:03Jarda :
Tomas T.: To je ovšem otázka, jestli se o to bude město starat. Snad ano, byla by škoda nechat to zase zpustnout.
03.10.2013 09:56Tomas T. :
Jarda: mesto? proc mesto? je to v berme reky, a ta patri povodi reky ne? A pro to se nic nemeni, spis naopak – pokud tam je problem jsou povinni zajistit puvodni stav koryta reky aby nedoslo k moznemu problemu pri pristi velke vode.
03.10.2013 12:39Michal :
Pěkné. Teď by to ale chtělo pokácet stromy, pokud možno všechny. Vždyť tam jezdí maminky s kočárky!
03.10.2013 14:09Jarda :
Tomas T.: Na základě toho, že investorem stavby bylo město, tak předpokládám že provozovatelem dané komunikace je město a né povodí Odry.
03.10.2013 15:36Tomas T. :
Jarda: Dle katastru nemovitosti je vlastnikem Česká republika, a právo hospodařit s majetkem má Povodí Odry, státní podnik. Čili dle mého by se o to město starat nemělo, ale prave povodi odry. I proto do toho povodi odry tolik mluvilo (jak ma stavba vypadat a co na ni muze byt pouzito). Tipuji ze mesto to pouze financovalo proto, protoze povodi by to nikdy samo od sebe nedelalo.
03.10.2013 16:28Hynek [msstavby.cz] :
dneska to otevreli. jsem teda cvaknul oholeneho komenskeho a bruslare drziciho si zuby, pac prave cupita po kocicich hlavach. (a kose uz jsou z velke casti zase ve svisle poloze)
03.10.2013 20:11Hynek [msstavby.cz] :
a k tomu teda prihodim toto, abychom nemeli kratkou pamet..
03.10.2013 20:21z http://www.msstavby.cz/od-22-4-uzavrena-cast-komenskeho-sadu-20-04-2013/
Tomas T. :
Hynek [msstavby.cz]: Tak ty kocic hlavy jsou zamer, aby se provoz tech pruslaru dal korigovat.
04.10.2013 12:37