Moc hezké budovy, jen škoda, že hebto na takovém místě, kde jiné stavby nejsou. Podle mě je to úplně ideální místo pro výstavbu kancelářských budov, ideální dopravní spojení, MHD, dálnice, cyklostezky…. Nevíte někdo proč se tam nastaví, byť je i kruhace z dálnice na ceduli průmyslová zóna??? Problém s pozemky? Nebo k kvůli záplavám?
Tak záplavové území to je, sice nad stoletou vodou, ale maximální povodeň v křižovatce a okolí byla (kdo si pamatuje 1997 tak ví). Podstatnější ale je, že v okolí křižovatky je ochranné pásmo vodního zdroje Nová Ves, Dubí. Přes to nejede vlak. Velké problémy byly už při hloubení pilot pro D1 a Severní spoj, nebo když chtěli stavaři upravovat podloží silnice vápnem.
Tohle území už skvělou budoucnost naplánovanou má, i bez kanclů – http://www.msstavby.cz/lesopark-benatky-29-11-2013/
14.10.2015 14:20
60
PetrP :
Aha, tak v tom případě je to jasné… Ale tedy nevím, proč tam dávali tu ceduli s průmyslovou zónou… Jinak lesopark klidně, hlavně, ať už tam něco je, okolí je škaredé….
Vzhledem k tomu provozu na Vodarne je tam celkem kruty smog. Skoda, ze tam neni merici stanice. A k tomu jeste nedaleka chemicka. Pracovat bych tam nechtel a relaxovat uz vubec ne. Mozna az te krizovatce trosku odlehci dostavena prodlouzena Rudna a severni spoj do Poruby, tak bude mit cenu resit, co s tim uezmim udelat. Ale to bude kdovi kdy…
14.10.2015 19:42
30
riltr :
chtelo by to dát k té budove u cesty nejaké zábradlí s výplní, jinak po prvním desti dostane fasádu staronovou…jinak moc krásné, hlavne ty komíny jsou parádní
15.10.2015 11:14
00
Rýša :
Nádherné stavby, naši předci se činili. Jak by asi stavba vodárny vypadala, kdyby ji z dotací stavěli dnes?
PetrP: Již v článcích. které jsme publikovali my bylo uvedeno, že je to na delší běh + využití dotací z operačních programů 2017-2020.
I když poslední dobou vidím hodně věci černě, co se týče města, tohle bych mezi ně neřadil.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
PetrP :
Moc hezké budovy, jen škoda, že hebto na takovém místě, kde jiné stavby nejsou. Podle mě je to úplně ideální místo pro výstavbu kancelářských budov, ideální dopravní spojení, MHD, dálnice, cyklostezky…. Nevíte někdo proč se tam nastaví, byť je i kruhace z dálnice na ceduli průmyslová zóna??? Problém s pozemky? Nebo k kvůli záplavám?
14.10.2015 13:52Ross :
PetrP: spíše kvůli dotacím.
14.10.2015 13:59aggu :
Tak záplavové území to je, sice nad stoletou vodou, ale maximální povodeň v křižovatce a okolí byla (kdo si pamatuje 1997 tak ví). Podstatnější ale je, že v okolí křižovatky je ochranné pásmo vodního zdroje Nová Ves, Dubí. Přes to nejede vlak. Velké problémy byly už při hloubení pilot pro D1 a Severní spoj, nebo když chtěli stavaři upravovat podloží silnice vápnem.
14.10.2015 14:20Tohle území už skvělou budoucnost naplánovanou má, i bez kanclů – http://www.msstavby.cz/lesopark-benatky-29-11-2013/
PetrP :
Aha, tak v tom případě je to jasné… Ale tedy nevím, proč tam dávali tu ceduli s průmyslovou zónou… Jinak lesopark klidně, hlavně, ať už tam něco je, okolí je škaredé….
14.10.2015 14:36Luděk :
aggu: Bohužel, zase jenom studie.
14.10.2015 14:49M. :
Vzhledem k tomu provozu na Vodarne je tam celkem kruty smog. Skoda, ze tam neni merici stanice. A k tomu jeste nedaleka chemicka. Pracovat bych tam nechtel a relaxovat uz vubec ne. Mozna az te krizovatce trosku odlehci dostavena prodlouzena Rudna a severni spoj do Poruby, tak bude mit cenu resit, co s tim uezmim udelat. Ale to bude kdovi kdy…
14.10.2015 19:42riltr :
chtelo by to dát k té budove u cesty nejaké zábradlí s výplní, jinak po prvním desti dostane fasádu staronovou…jinak moc krásné, hlavne ty komíny jsou parádní
15.10.2015 11:14Rýša :
Nádherné stavby, naši předci se činili. Jak by asi stavba vodárny vypadala, kdyby ji z dotací stavěli dnes?
15.10.2015 12:22PetrP :
No tak s tím lesoparkem nevím, nevím… http://m.denik.cz/moravskoslezsky_denik/c/oziveni-lesoparku-benatky-zatim-zustava-jen-na-papire-20151015.html
15.10.2015 12:43Martin [msstavby.cz] :
PetrP: Již v článcích. které jsme publikovali my bylo uvedeno, že je to na delší běh + využití dotací z operačních programů 2017-2020.
15.10.2015 16:20I když poslední dobou vidím hodně věci černě, co se týče města, tohle bych mezi ně neřadil.