V místech na první a druhé fotce jsou už podkladní prefabrikáty a na nich už i kolejnice.
30.10.2020 11:04
70
balde :
škoda, že se ta cesta u Kotvy nerozšířila o jeden pruh a neudělalo se podélné parkování jako u Hlubiny
30.10.2020 12:14
53
David :
ja se divím, že tam nebude zelený pruh pro tramvaje když je to v tak obydlené části a tramvaje těm lidem jezdí pod okny.
klidně mohl vézt od vodárny až po výškovice
30.10.2020 14:28
121
Fred :
Ale s tím se počítá… „Druhá zakázka nese název „Pevná jízdní dráha na ul. Výškovická“ – tato zakázka je rozdělena na další dvě zakázky a to: rekonstrukce tramvajové trati v úseku od křižovatky ulic Čujkovova a Výškovická až po zastávku Kino Luna a druhá část je rekonstrukce tramvajové trati vedoucí od zastávky Zábřeh, vodárna až po křižovatku ulic Čujkovova a Výškovická. Oba tramvajové úseky projdou rekonstrukcí a budou nově zatravněny. Součástí této zakázky je také rekonstrukce tramvajové zastávky Zábřeh, vodárna.“
30.10.2020 17:53
150
Petr :
to se fotilo o víkendu nebo proč tam nikdo nepracuje?
31.10.2020 09:54
13
adamous :
Petr: O vikendu se tam prekvapive pracuje na plne obratky …
31.10.2020 10:35
30
marie :
Petr:
Celá stavba měří cca 750m. Dneska například pracovalo minimálně 30 lidí jen v „dolní“ části od Kotvy k Vodárně, čili na cca 400 m. Takže podle pozorovatele v „horní“ části, třeba u křižovatky s ul. Svornosti, kde nepracoval nikdo, by se mohlo zdát, že nikdo na stavbě nepracuje.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Martin :
V místech na první a druhé fotce jsou už podkladní prefabrikáty a na nich už i kolejnice.
30.10.2020 11:04balde :
škoda, že se ta cesta u Kotvy nerozšířila o jeden pruh a neudělalo se podélné parkování jako u Hlubiny
30.10.2020 12:14David :
ja se divím, že tam nebude zelený pruh pro tramvaje když je to v tak obydlené části a tramvaje těm lidem jezdí pod okny.
klidně mohl vézt od vodárny až po výškovice
Fred :
Ale s tím se počítá… „Druhá zakázka nese název „Pevná jízdní dráha na ul. Výškovická“ – tato zakázka je rozdělena na další dvě zakázky a to: rekonstrukce tramvajové trati v úseku od křižovatky ulic Čujkovova a Výškovická až po zastávku Kino Luna a druhá část je rekonstrukce tramvajové trati vedoucí od zastávky Zábřeh, vodárna až po křižovatku ulic Čujkovova a Výškovická. Oba tramvajové úseky projdou rekonstrukcí a budou nově zatravněny. Součástí této zakázky je také rekonstrukce tramvajové zastávky Zábřeh, vodárna.“
Petr :
to se fotilo o víkendu nebo proč tam nikdo nepracuje?
31.10.2020 09:54adamous :
Petr: O vikendu se tam prekvapive pracuje na plne obratky …
31.10.2020 10:35marie :
Petr:
31.10.2020 18:21Celá stavba měří cca 750m. Dneska například pracovalo minimálně 30 lidí jen v „dolní“ části od Kotvy k Vodárně, čili na cca 400 m. Takže podle pozorovatele v „horní“ části, třeba u křižovatky s ul. Svornosti, kde nepracoval nikdo, by se mohlo zdát, že nikdo na stavbě nepracuje.