Rekonstrukce zastávek Hotel Bělský les

V Ostravě-Zábřehu začala rekonstrukce přístřešků zastávek Hotel Bělský les. Původně velkoprostorové přístřešky mají být nahrazeny unifikovanými přístřešky značně menší kapacity.

Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!

Stav před stavebními pracemi

Související články


Komentáře

  1. Pat :

    Z jakého důvodu se ty zastávky musí za každou cenu zmenšit ? Zmodernizovat fajn , ale proč zmenšovat tam , kde je toho místa na zastávku dost ? tohle nepochopím ..

    Thumb up 26 Thumb down 0
  2. aldik :

    Nahradit nerozbitý přístřešek který skvěle ochrání před deštěm, sluncem, větrem a vejde se tam dost lidí něčím malým, skleněným a lidí se tam 5 a půl :-D Geniální! :-D

    Thumb up 25 Thumb down 0
  3. M :

    Stejně jako Kubánská, Mongolská a Řecká v Porubě. Mimochodem, vtipné je to datum. Od března do října? Za prvé, co tam chtějí dělat tak dlouho? A za druhé, u nás začali tak před dvěma týdny, žádný březen…

    Thumb up 9 Thumb down 0
  4. Vojtěch :

    Souhlasím, že velikost nových zastávek je tristní, ale ty staré mají jednu velkou (ne)výhodu: nejde do nich vidět. I proto mnohem častěji zapáchají. Také jsou složitější na údržbu. Kdyby byla velikost novych zastávek stejná, považoval bych to za ideál. Např. zastávky na Sadu Boženy Němcové jsou katastrofa. Když prší, člověk raději zmokne, než aby čichal něčí moč.

    Thumb up 17 Thumb down 0
  5. marie :

    M:
    Toho data jsem si všimla někdy na jaře u zastávky Sýkorův most. Taky jsem se nad tím nejdřív pozastavila, ale pak jsem někde vyčetla, že se budou rekonstruovat postupně zastávky v Moravské Ostravě, Porubě, Hrabůvce, Zábřehu atd. Oni to pojali jako jednu velkou stavbu, která se skládá se mnoha malých objektů. Proto 8 měsíců.
    Jinak souhlasím s tím, že přístřešky jsou plošně menší a třeba zrovna u Helbicha to asi nebude stačit. Mimo MHD tam stojí i příměstské busy směr Kopřivnice, Příbor atd. a mezi 13 a 16 hodinou tam bývá dost lidí.
    A navíc v tomto prostředí, blízko ubytoven, bude určitě zajímavé sledovat, jak dlouho vydrží to prosklení.

    Thumb up 14 Thumb down 0
  6. Lukáš Gliniarczyk :

    marie:

    Náměstkyně primátora informovala, že „zděné přístřešky postupně mizí kvůli bezpečnosti“. Architekt Tomáš Bindr, který navrhoval zastávky Dřevoprodej řekl: „buď budou zastávky budky jako kdysi, ale nebezpečné, nebo to budou zastávky otevřené, které ale mají svoje nevýhody“.

    Já nevím co si o tom myslet, tvoříme sice krásné zastávky, ale jsou úplně k nepoužití! V létě se cestující na slunku smaží jak vajica, v dešti moknou a slepci narážejí do designované hrany zastávky (dřevoprodej)…

    Jsem rád za každou modernizaci a vylepšení, ale poslední dobou mám pocit, že ty změny provádí lidi, co u toho vůbec nepřemýšlejí. A my jako občané už pak vidíme jen výsledky a je pozdě na nápravu. Osobně bych uvítal, aby se tyhle změny plánovali veřejně, ale ne tak, že si to občan složitě vyhledá někde na webu, ale aby zasvěcené osoby proaktivně infomovali občany o změnách a nechali si poradit.

    Ještě si dovolím upozornit, že příští rok má být zveřejněna mapa s všemi plánovanými projekty v Ově, tak snad se při plánování zasvěcené osoby vyhnou dalším kiksům a občané vyjádří připomínky a výsledek pak bude nejen krásný, ale i funkční.

    Thumb up 19 Thumb down 2
  7. Tom :

    Konečně mizí ty zděné hrůzy, sice se tam můžete skrýt před velkým deštěm,ale jinak slouží spíše jako o lékárny, vysedavaji tam opilci a bezdomovci a taky si tam pár opilců odskočí na malou. V noci to určitě nepusobi bezpečně. Určitě by přístřešky měly být funkční, to je bez diskuze, určitě by tedy měly větší v místech, kde je velká koncentrace cestujících.

    Thumb up 6 Thumb down 5
  8. M :

    marie: pokud je to tak, jako jedna velká zakázka, tak to datum asi dává smysl…

    Ale jinak souhlasím, staré jsou velké, ale prochc*né a do těch nových malých se nevleze tolik lidí… Tady je asi něco špatně.

    Thumb up 8 Thumb down 0
  9. Mark :

    Argumentovat „bezpečností“ , „zápachem“, popř. aktuálním technickým stavem u tohoto typu starších přístřešků je směšné, protože to není chyba té stavby, ale toho jak se lidé k té stavbě chovají. Z hlediska funkčnosti a již zmiňované velikosti, jsou tyto přístřešky naopak docela zdařilé. Lze u nich vidět jedinou nevýhodu, a to že z nich není vidět. To ale v dnešní době není problém, např. bocní stěny nahradit nějakým transparentním materiálem (zadní stěna ve většině případů stejně slouží jako reklamní nosič). A to za mnohem nižší nákldy, než stavba nových přístřešků s již zmiňovanými nevýhodami (velikost, prší do nich, lidé se neschovají před sluncem, apod.)

    Thumb up 7 Thumb down 0
  10. Petr :

    Chtělo by to myslet, ale bohužel někde jsem četl, že nastoupili do práce ročníky kde se kupovali diplomy a bude hůř až nastoupí ti s distanční výukou. To jen pro pobavení. No nechápu zastávka (autobusu) 29.dubna, když byla velká zděná, ano rozumím nevlezla by se na ostrůvek ta nová by se vlezla, ale proč ji nenechat 7m za zastávkou. A to prosklení super lupa a skleník. Hlavně, že Dizajn

    Thumb up 4 Thumb down 2
  11. Mach :

    Taky to nechápu, dobrý design by přece měl být i funkční, nejen líbívý. Bohužel ti, co o tom rozhodují, asi MHD nejezdí…

    Thumb up 5 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.