Na části ulice nádražní finišují práce na modernizaci tramvajové trati a sdružených zastávkách Náměstí S. Čecha. Byla zde použita technologie snižující hlučnost.
Tyhle fotky jsou mimořádně vydařené, protože všední realita Přívozu, resp. této hlavní tepny spojující hlavní nádraží s centrem města, je téměř děsivá. Nebýt EU, tak i na tom relativně pěkném náměstí Svatopluka Čecha, kraluje zámkovka.
01.07.2020 14:49
1111
Lukáš :
ten nový a starý asfalt nevypadá dobře měli to cele udělat do nového asfaltu
01.07.2020 16:13
41
Crazym :
Už při prvním průjezdu jsem nepochopil proč se tam dělá ten zvýšený asfalt mezi ostrůvkem ohraničeným zábradlím a chodníkem, vymýšlejí čím dál tím větší p.čoviny :-(
01.07.2020 19:01
107
Garaznik :
Parada ten asfalt…davam tomu 2 mesice a bude to roleta jako na Stodolni a Elektre.
01.07.2020 20:55
91
thvari :
a teď se krátce zamysleme, co by na takovou úpravu řekl Camillo Sitte. proč to není vzdlážděno jako historický střed kdysi samostatného města? jediné šmrcovní tam asi budou zastávky MHD, které díky MAPPĚ dostaly nový design
01.07.2020 22:41
82
Jana :
thvari: Naprostý souhlas! Stačilo by vytáhnout hlavu ze zadnice a navštívit např. pražský Karlín. Ovšem co člověka dohání k pláči, tak to je okolí ostravské katedrály. Zámkovka, k tomu nově pokládaný povrch v podobě asfaltu a každoročně usýchající stromečky.
02.07.2020 07:42
38
Hrdý Ostravák :
Při této kauze bych vinil neschopné Piráty a drzou a nestoudnou starostku Ožanovou. Camilo Sitte se díky Přívozu v hrobě obrací již desítky let.
02.07.2020 11:02
54
aggu :
Hrdý Ostravák: Z té první věty bych si dovolil odstranit slovo „starostku“. Centrální obvod totiž žádnou starostku nemá. Už tři volební období po sobě.
02.07.2020 11:07
22
Fanda :
thvari: Nejenom ta dlažba,ale všechny ty proluky by se měli zastavět a to až k nádraží.Nektere proluky byly v nabídkách realitek a už je nenabízejí.To i proluku kde měl stát palác Sitte.Tak snad.Je to krásná čtvrť Ostravy a byla by reprezentativní bránou od nádraží do města.
02.07.2020 11:14
50
MM :
Je to dražší, je to náročnější, asi je to i hlučnější, ale měla tam být klasická žulová kostka! Vyasfaltovat tuto historickou ulici je barbarství. Stejně jako se stalo v centru na Nádraží ulici. Pohled je to velmi smutný. Takový buzerplac s kolejema. Nejhorší je, že ty kostky mají daleko vyšší životnost než ten asfalt, viz. zvlněné kolejiště od Elektry po Českobratrskou.
Pak jede člověk do Prahy, Brna nebo Olomouce a tam to najednou jde. Procházíte se centrem a jde to poznat. U nás se k centru chováme jako k periferii.
02.07.2020 13:27
101
koudy :
Ty zastávky v „novem designu“ rozhodně nejsou zásluha MAPPY. Antracitovou barvu máte dva roky na hulvácké a výděňskou zastávku 5 let o o zastávku dál.
DPO je dostatečně pokrokové i bez MAPPY, stačí když nepřekáží vltavský.
02.07.2020 14:18
71
Mx :
Ten asfalt se nebojím nazvat hnusem – v nejhistoričtější části Ostravy. To asi , abychom si priste nestezovali na zamkovku u katedraly nebo pod secesnimi domy na nadrazni kolem elektry
02.07.2020 17:48
81
Crazym :
koudy: To asi není Vídeňská zastávka když ten jasně ohraničený ostrůvek ještě navíc lemuje řada sloupků či co to je. Je to zase nějaký typicky český polohybrid. Jak je to s výděňskou nevím :-)
Sanju : pokud je mi dobře známo vedou Moravskou Ostravu a Přívoz společně v koalici s ANO. Domníval jsem se, že Piráti mají trochu vkusu a erudice, ale, žel je to stejná mizérie jako strany předchozí.
03.07.2020 11:56
39
109 :
Kvalita provedení se zdá být velmi dobrá, ale uvidíme, jak to bude vypadat za rok. Nádražní v centru je po pár letech samá žvýkačka a tuk, záhony jsou špinavé.
05.07.2020 18:32
21
MM :
Dnes jsem jel poprvé po opraveném úseku autem. Stále ještě není hotovo, pracuje se na zastávce směrem do centra. Zaujalo mě, že zastávka ve směru k nádražní má odlišný nájezd a sjezd. Když najíždíte na nové vyvýšení je to v pořádku, když jedete dolů, tak je tam takový hup. Zkrátka není to na každé straně stejně a možný důvod je, že na sjezdu je hned i přechod a podle mě je tím pádem kratší. Uvidíme jak to celé zase vydrží, protože pokud tam budou jezdit těžší auta, celé to klesne.
14.07.2020 09:51
30
SP :
Ano, tý nájezdy a celá silniční komunikace není moc vydařená. Poklopy opět pod niveletou. No a nejlepší nakonec – dosud bez stavebního povolení!!! Banánova republika.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Jana :
Tyhle fotky jsou mimořádně vydařené, protože všední realita Přívozu, resp. této hlavní tepny spojující hlavní nádraží s centrem města, je téměř děsivá. Nebýt EU, tak i na tom relativně pěkném náměstí Svatopluka Čecha, kraluje zámkovka.
01.07.2020 14:49Lukáš :
ten nový a starý asfalt nevypadá dobře měli to cele udělat do nového asfaltu
01.07.2020 16:13Crazym :
Už při prvním průjezdu jsem nepochopil proč se tam dělá ten zvýšený asfalt mezi ostrůvkem ohraničeným zábradlím a chodníkem, vymýšlejí čím dál tím větší p.čoviny :-(
01.07.2020 19:01Garaznik :
Parada ten asfalt…davam tomu 2 mesice a bude to roleta jako na Stodolni a Elektre.
01.07.2020 20:55thvari :
a teď se krátce zamysleme, co by na takovou úpravu řekl Camillo Sitte. proč to není vzdlážděno jako historický střed kdysi samostatného města? jediné šmrcovní tam asi budou zastávky MHD, které díky MAPPĚ dostaly nový design
01.07.2020 22:41Jana :
thvari: Naprostý souhlas! Stačilo by vytáhnout hlavu ze zadnice a navštívit např. pražský Karlín. Ovšem co člověka dohání k pláči, tak to je okolí ostravské katedrály. Zámkovka, k tomu nově pokládaný povrch v podobě asfaltu a každoročně usýchající stromečky.
02.07.2020 07:42Hrdý Ostravák :
Při této kauze bych vinil neschopné Piráty a drzou a nestoudnou starostku Ožanovou. Camilo Sitte se díky Přívozu v hrobě obrací již desítky let.
02.07.2020 11:02aggu :
Hrdý Ostravák: Z té první věty bych si dovolil odstranit slovo „starostku“. Centrální obvod totiž žádnou starostku nemá. Už tři volební období po sobě.
02.07.2020 11:07Fanda :
thvari: Nejenom ta dlažba,ale všechny ty proluky by se měli zastavět a to až k nádraží.Nektere proluky byly v nabídkách realitek a už je nenabízejí.To i proluku kde měl stát palác Sitte.Tak snad.Je to krásná čtvrť Ostravy a byla by reprezentativní bránou od nádraží do města.
02.07.2020 11:14MM :
Je to dražší, je to náročnější, asi je to i hlučnější, ale měla tam být klasická žulová kostka! Vyasfaltovat tuto historickou ulici je barbarství. Stejně jako se stalo v centru na Nádraží ulici. Pohled je to velmi smutný. Takový buzerplac s kolejema. Nejhorší je, že ty kostky mají daleko vyšší životnost než ten asfalt, viz. zvlněné kolejiště od Elektry po Českobratrskou.
Pak jede člověk do Prahy, Brna nebo Olomouce a tam to najednou jde. Procházíte se centrem a jde to poznat. U nás se k centru chováme jako k periferii.
02.07.2020 13:27koudy :
Ty zastávky v „novem designu“ rozhodně nejsou zásluha MAPPY. Antracitovou barvu máte dva roky na hulvácké a výděňskou zastávku 5 let o o zastávku dál.
DPO je dostatečně pokrokové i bez MAPPY, stačí když nepřekáží vltavský.
02.07.2020 14:18Mx :
Ten asfalt se nebojím nazvat hnusem – v nejhistoričtější části Ostravy. To asi , abychom si priste nestezovali na zamkovku u katedraly nebo pod secesnimi domy na nadrazni kolem elektry
02.07.2020 17:48Crazym :
koudy: To asi není Vídeňská zastávka když ten jasně ohraničený ostrůvek ještě navíc lemuje řada sloupků či co to je. Je to zase nějaký typicky český polohybrid. Jak je to s výděňskou nevím :-)
02.07.2020 20:24Sanju :
Hrdý Ostravák: Co s tím mají společného Piráti? :-D
03.07.2020 10:40Hrdý Ostravak :
Sanju : pokud je mi dobře známo vedou Moravskou Ostravu a Přívoz společně v koalici s ANO. Domníval jsem se, že Piráti mají trochu vkusu a erudice, ale, žel je to stejná mizérie jako strany předchozí.
03.07.2020 11:56109 :
Kvalita provedení se zdá být velmi dobrá, ale uvidíme, jak to bude vypadat za rok. Nádražní v centru je po pár letech samá žvýkačka a tuk, záhony jsou špinavé.
05.07.2020 18:32MM :
Dnes jsem jel poprvé po opraveném úseku autem. Stále ještě není hotovo, pracuje se na zastávce směrem do centra. Zaujalo mě, že zastávka ve směru k nádražní má odlišný nájezd a sjezd. Když najíždíte na nové vyvýšení je to v pořádku, když jedete dolů, tak je tam takový hup. Zkrátka není to na každé straně stejně a možný důvod je, že na sjezdu je hned i přechod a podle mě je tím pádem kratší. Uvidíme jak to celé zase vydrží, protože pokud tam budou jezdit těžší auta, celé to klesne.
14.07.2020 09:51SP :
Ano, tý nájezdy a celá silniční komunikace není moc vydařená. Poklopy opět pod niveletou. No a nejlepší nakonec – dosud bez stavebního povolení!!! Banánova republika.
22.07.2020 06:07