bylo při téhle generální opravě použito tiššího řešení či se tam dal „normál“?
23.07.2015 15:16
00
Ričí :
Dřevěné pražce?
23.07.2015 17:02
00
acdlcia [msstavby.cz] :
Ričí: Marek: Dřevěné pražce se používají tam kde je potřeba tišší provoz. Není to sice jako u Šantovky kde je trať na gumovém polštáři, ale snad to bude stačit.
23.07.2015 18:21
20
MM :
acdlcia [msstavby.cz]: No to snad ne. Nevím kde jinde by mělo dojít k odhlučnění než zde. Potom ještě Nádražní v centru. V Praze nebo Brně je to naprostý standard. Kolejiště pokryto dlažbou nebo pásem trávy. Je otázka jestli dojde k zákazu přejezdu kolejí, jako před Krajským úřadem vybudováním bariéry. Já už to nemám sílu komentovat. To samé Nádražní, dělá tam všeho všudy 5 dělníků. To se pak člověk nedivý těm termínům :-(
23.07.2015 19:13
42
skelet :
zábrany už tam byly i teď, od zítřka tam už pofičí normální tramvajový provoz..
23.07.2015 22:46
00
Nimrod :
Zas tak dlouho to netrvalo…
27.07.2015 07:42
00
Háro :
Samozřejmě, opět byly použity betonové panely, místo toho, aby byla ulice zalita do asfaltu. Zaprvé, vypadá to naprosto příšerně, zadruhé, tyto panely se často zvedají a už nejednou si nějaká tramvaj o ten panel něco urvala.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Marek :
bylo při téhle generální opravě použito tiššího řešení či se tam dal „normál“?
23.07.2015 15:16Ričí :
Dřevěné pražce?
23.07.2015 17:02acdlcia [msstavby.cz] :
Ričí: Marek: Dřevěné pražce se používají tam kde je potřeba tišší provoz. Není to sice jako u Šantovky kde je trať na gumovém polštáři, ale snad to bude stačit.
23.07.2015 18:21MM :
acdlcia [msstavby.cz]: No to snad ne. Nevím kde jinde by mělo dojít k odhlučnění než zde. Potom ještě Nádražní v centru. V Praze nebo Brně je to naprostý standard. Kolejiště pokryto dlažbou nebo pásem trávy. Je otázka jestli dojde k zákazu přejezdu kolejí, jako před Krajským úřadem vybudováním bariéry. Já už to nemám sílu komentovat. To samé Nádražní, dělá tam všeho všudy 5 dělníků. To se pak člověk nedivý těm termínům :-(
23.07.2015 19:13skelet :
zábrany už tam byly i teď, od zítřka tam už pofičí normální tramvajový provoz..
23.07.2015 22:46Nimrod :
Zas tak dlouho to netrvalo…
27.07.2015 07:42Háro :
Samozřejmě, opět byly použity betonové panely, místo toho, aby byla ulice zalita do asfaltu. Zaprvé, vypadá to naprosto příšerně, zadruhé, tyto panely se často zvedají a už nejednou si nějaká tramvaj o ten panel něco urvala.
05.08.2015 10:46