Komentáře

  1. Marek :

    bylo při téhle generální opravě použito tiššího řešení či se tam dal „normál“?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Ričí :

    Dřevěné pražce?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  3. acdlcia [msstavby.cz] :

    Ričí: Marek: Dřevěné pražce se používají tam kde je potřeba tišší provoz. Není to sice jako u Šantovky kde je trať na gumovém polštáři, ale snad to bude stačit.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  4. MM :

    acdlcia [msstavby.cz]: No to snad ne. Nevím kde jinde by mělo dojít k odhlučnění než zde. Potom ještě Nádražní v centru. V Praze nebo Brně je to naprostý standard. Kolejiště pokryto dlažbou nebo pásem trávy. Je otázka jestli dojde k zákazu přejezdu kolejí, jako před Krajským úřadem vybudováním bariéry. Já už to nemám sílu komentovat. To samé Nádražní, dělá tam všeho všudy 5 dělníků. To se pak člověk nedivý těm termínům :-(

    Thumb up 4 Thumb down 2
  5. skelet :

    zábrany už tam byly i teď, od zítřka tam už pofičí normální tramvajový provoz..

    Thumb up 0 Thumb down 0
  6. Nimrod :

    Zas tak dlouho to netrvalo…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Háro :

    Samozřejmě, opět byly použity betonové panely, místo toho, aby byla ulice zalita do asfaltu. Zaprvé, vypadá to naprosto příšerně, zadruhé, tyto panely se často zvedají a už nejednou si nějaká tramvaj o ten panel něco urvala.

    Thumb up 0 Thumb down 2

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.