Stavba pokračuje i v tom největším horku a koleje už jsou položeny.
Rekonstrukce tramvajové trati na 28. Října
acdlcia [msstavby.cz] | 23.7.2015 | OSTRAVA | #28. října, #mariánské hory | 7 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Marek :
bylo při téhle generální opravě použito tiššího řešení či se tam dal „normál“?
23.07.2015 15:16Ričí :
Dřevěné pražce?
23.07.2015 17:02acdlcia [msstavby.cz] :
Ričí: Marek: Dřevěné pražce se používají tam kde je potřeba tišší provoz. Není to sice jako u Šantovky kde je trať na gumovém polštáři, ale snad to bude stačit.
23.07.2015 18:21MM :
acdlcia [msstavby.cz]: No to snad ne. Nevím kde jinde by mělo dojít k odhlučnění než zde. Potom ještě Nádražní v centru. V Praze nebo Brně je to naprostý standard. Kolejiště pokryto dlažbou nebo pásem trávy. Je otázka jestli dojde k zákazu přejezdu kolejí, jako před Krajským úřadem vybudováním bariéry. Já už to nemám sílu komentovat. To samé Nádražní, dělá tam všeho všudy 5 dělníků. To se pak člověk nedivý těm termínům :-(
23.07.2015 19:13skelet :
zábrany už tam byly i teď, od zítřka tam už pofičí normální tramvajový provoz..
23.07.2015 22:46Nimrod :
Zas tak dlouho to netrvalo…
27.07.2015 07:42Háro :
Samozřejmě, opět byly použity betonové panely, místo toho, aby byla ulice zalita do asfaltu. Zaprvé, vypadá to naprosto příšerně, zadruhé, tyto panely se často zvedají a už nejednou si nějaká tramvaj o ten panel něco urvala.
05.08.2015 10:46