Práce na podchodu postupují a stavba už získává finální obrysy. Jsou doosazovány střechy, montováno osvětlení a probíhá i obkládání interéru. Podle informací uvedených v měsíčníku Jižní listy mělo dojít i ke zrušení přechodu a zaslepení ulice před „Venuší“ podobně jako je tomu na straně Polikliniky, ale zatím k tomu nedošlo.
zdroj: Jižní listy
Nimrod :
No trvá jim to teda neskutečně dlouho! A to zaslepení ulice je myšleno vážně? To by znamenalo poměrně zásadní komplikace v organizaci dopravy. Nevidím důvod…no uvidíme. Obvod umí vymyslet hezké špeky na občany…
18.07.2012 11:04acdlcia :
Nimrod: Taky jsem se tomu divil, ale mezi fotkama a mapou je odkaz na aktuální číslo Jižních listů a strana 8 hovoří jasně.
18.07.2012 11:09Nimrod :
acdlcia: Hmm tak za toto by někdo zasloužil provaz. Prý důstojná pěší zóna :-) která vede z poloviny podchodem, co to je za blábol. Zajímalo by mě, kudy budou jezdit auta do sídliště…
18.07.2012 11:13Sanju :
Taky mě to zaslepení překvapilo, tím podchodem jsem se něco nachodil. Ale když jsem se podíval na mapu, tak mi přijde, že zase takový nesmysl to není, do nitra sídliště se pořád povede ulice Tlapákova. Horší je to v případě, že by někdo chtěl jet například z Aviatiků na Alberta Kučery, to by si musel udělat mnohem delší kolečko. A také se zkomplikuje parkování před Venuší. Jsem zvědav, jak prostranství vyřeší, protože současný stav není zrovna líbivý.
18.07.2012 11:49Tomas T. :
Sanju: ze neni libivy je slabe slovo….
18.07.2012 12:14Balde :
tak jako lidi maji pravdu tom ze je blbe ze vychazis do vozovky, ale kdyz ji zaslepi tak proste si najedes tak max 1 km a prechod bude bezpecnejsi
18.07.2012 19:05mm :
Balde: Zdravím Vás Balde, zdravím všechny po dovolené, máte pravdu. Já tím podchodem procházím poměrně často, dříve jsem v Hrabůvce na Tlapákové ul. bydlel a ten provoz versus chodci je tam opravdu velmi frekventovaný. Zaslepení ulice tomu jen pomůže a odlehčí, většina aut může na boční ulici sjet až druhým vyústěním, tedy až za samotným podchodem a ten, kdo jede ven si většinou vyjede na ul. Dr. Martínka přímo z Tlapákové. Horší to však už bude v opačném směru, tedy z Hrabové, od Alberta či Špalíčku, to už budou muset řidiči jezdit po ul. Dr. Martínka a to už bude trošičku náročnější, ale problém zas tak veliký nevidím. Ul. Dr. Martínka má dva pruhy a je široká proto, aby pohltila ten provoz, takže nemusejí řidiči jezdit po bočních uličkách. Na straně Polikliniky to tak funguje léta a nikomu ty objízdné trasy nevadí. Zcela nevyhovující jsou však po stranách zaparkované autobusy MHD a řidiči čůrající do křoví, přestože v podchodě mají kadibudku. Také nechápu ten systém, kdy většina spojů končí u Polikliniky, přestože o kousek dál je další velmi frekventovaná zastávka a část sídliště. Já osobně bych udělal odstavnou plochu a točnu pro tyto autobusy mezi nájezdem a sjezdem z Místecké na ul. Dr. Martínka (tedy nad tunelem tramvají). Je tam stejně nevyužitá a vyšlapaná zeleň. Tam bych zřídil i kadibudku. Podobné odstavné terminály se nacházejí ve většině velkých či menších měst a nevidím důvod, proč by v zimě měli autobusy stát před domy s nastartovanými motory, či tam dlouze startovat. To by však musel zdejší DPO trošku přemýšlet a sáhnout si do kapsy. Rozhodně by to vypadalo zajímavěji, než po stranách stávající vozidla. Ale to bylo jen tak naokraj k tématu Hrabůvky.
18.07.2012 19:44