Proč se na nádraží Krnov Cvilín celou noc již víc jak měsíc svítí, když není v provozu? Zajímá mě vnitřní prostor, venku mi to nevadí – tam se lidé normálně pohybují při nastupování a vystupování z vlaku.
30.09.2021 09:25
00
Karlos :
Revitalizace nádraží Cvilín myslel zadavatel na vozíčkáře na každém kroku, což je správné. Vlak přijede na vyvýšený peron Cvilín, spouští pomalu výtahovou plošinou vozíčkáře na peron, který se zvýšil a odstranil jednu výšku schodu do jednotlivých místností. Tím se usnadnil pohyb do nádražní budovy do čekárny, na WC, do prodejny masa, která zde nově vznikla z bývalého téměř nevytápěného prostoru WC z doby totality na levé straně od kolejí. Z objektu zmizela hospoda, náhrada automat.
Z vnější strany vstupní schody jsou velice krásně provedené včetně vkusného zábradlí v netradičním anty vandal provedení. Revitalizace je tady vidět. Odstranění druhé zbytečné nákladní koleje se zde myslelo a prostor od nákladní plochy odděluje odvodňovací záchytný příkop.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Toporská :
Proč se na nádraží Krnov Cvilín celou noc již víc jak měsíc svítí, když není v provozu? Zajímá mě vnitřní prostor, venku mi to nevadí – tam se lidé normálně pohybují při nastupování a vystupování z vlaku.
30.09.2021 09:25Karlos :
Revitalizace nádraží Cvilín myslel zadavatel na vozíčkáře na každém kroku, což je správné. Vlak přijede na vyvýšený peron Cvilín, spouští pomalu výtahovou plošinou vozíčkáře na peron, který se zvýšil a odstranil jednu výšku schodu do jednotlivých místností. Tím se usnadnil pohyb do nádražní budovy do čekárny, na WC, do prodejny masa, která zde nově vznikla z bývalého téměř nevytápěného prostoru WC z doby totality na levé straně od kolejí. Z objektu zmizela hospoda, náhrada automat.
17.01.2023 07:06Z vnější strany vstupní schody jsou velice krásně provedené včetně vkusného zábradlí v netradičním anty vandal provedení. Revitalizace je tady vidět. Odstranění druhé zbytečné nákladní koleje se zde myslelo a prostor od nákladní plochy odděluje odvodňovací záchytný příkop.