Odstraněním zasklení původní budovy byla zahájena další etapa rekonstrukce nádraží. Nová budova vzniklá přestavbou zázemí je dokončena a moderní prostor pro cestující maskuje historické technické vybavení. Před budovou začala výstavba zastřešení autobusových zastávek a organizace dopravy byla opět změněna.
Rekonstrukce nádraží Havířov
acdlcia [msstavby.cz] | 17.7.2020 | HAVÍŘOV | #nádraží, #terminál | 7 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Ic540 :
Zdravím.
Jako info dodám, že pokladna Regiojet je pouze dočasná. Později po dokončení bude mít jiné prostory…
Je smutné že až na připomínky dodá správa železnic klimatizaci…
Později při další příležitosti dodám další info k projektu. Jsem rád že dominanta města ta původní hala zůstane stát. Má to však spousty ale…
Havířov. Napíšu můj Havířov, aby bylo jasno že za něj bojuji je vůbec tragický příklad fopravy. Aspoň co se budov tyče. Zcela zničil Autobusové nádraží a lidé či náměty různých skupin a spolků vybojovaly alespoň čekárnu když už jizdenky a info dostanete jen na větru a dešti…
Málem nebyla i budova nádraží vlakoveho. No bude. Bude v ní tělocvična a fidlarna na housle…
No snad to nakonec nebude tak zlé když se dokončí poddchod na Šumbark, peróny a mnoho dalších věcí…
I tak je mi z pyrhova vítězství smutno.
Budova zůstane. Ale……….
aldik :
A proč se neprodloužil podchod pod kolejemi směrem k Lidlu? Myslím, že se o tom i uvažovalo, ale pak z toho sešlo (netuším proč). Teoreticky na to mohl přispět i Lidl (přivedlo by mu to zákazníky).
18.07.2020 15:29Honza :
aldik: Když jsem se asi před rokem setkal s primátorem Bělicou, tak o prodloužení podchodu na Šumbark mluvil téměř jako o svojem nejdůležitějším politickém tématu. Od té doby kde nic, tu nic.
18.07.2020 20:25honza.t :
Minulé vedení radnice Havířova tvrdilo, že jen odstavka kolejiště při stavebnich pracích na prodloužení podchodu by vyšlo na 30 mil. takže prodloužení podchodu bylo pro „vysoké“ náklady zamítnuto zavrženo .
Při dokončení první etapy rekonstrukce / opravy vlakového nadraží a slavnostním zahajení provozu zaznělo, že prodloužení podchodu je v planu a bude realizováno .
Zahájení provozu nové odbavovací haly ČD Havířov – 1. července 2020
21.07.2020 00:13https://www.youtube.com/watch?v=ibGX9FzYQGI
Ic540 :
Zdravím.
No já mám zatím info. Že k prodloužení podchodu dojde a je to součástí jiné stavby.
První stavba byla vlastně nultá.
Oprava podjezdu na Šumbark. Investor město.
Další stavba je samotné nádraží. SŽ.
Další stavba je přednádraží. Město.
Další stavba SŽ je pak reko kolejiště od vjezdu do stanice Havířov od Šenova až po nádraží Střed včetně nákladní skupiny a oprav perónů na 550 a vybudování výtahů.
21.07.2020 00:29Součástí této stavby je pak prodloužení podchodu k Lídlu.
Vždy bude vyloučena jen jedna kolej nákladní skupiny postupně.
Tak snad se to v tomto ohledu nezměnilo a podchod se tedy uskuteční. Uvidíme tedy…
Bankomat :
Doufám, že na nádraží bude aspoň bankomat.
24.09.2020 20:18Ing. Dušan Ulický :
Dobrý den, neví někdo zda bude na nádraží na pravo od krytého vstupu do nové odbavovací haly nějaký obchod, nějaké potraviny, trafika. Prostor je snad již dokončen. Děkuji
15.09.2021 22:30