Pilíře mostů přes železniční trať jsou hotové a na mostě přes ulici Rudnou probíhá pokládka izolace. Navazující komunikace jsou v různých stádiích hrubé přípravy.
Osobně si nemyslím, že to do konce roku stihnou (i kdyby bylo pěkné počasí). Snad se stihne alespoň prodloužená Rudná.
06.11.2019 17:16
132
CurtCobain :
Do konce roku to nebude urcite, spis se divim, proc neplanuji do konce roku aspon dodelat most pres Rudnou a rampu z ni na Vyskovickou a krizeni u garazi, tim padem by klidne mohla i byt pustena provizorne doprava smerem z centra na Vyskovice
06.11.2019 19:38
40
acdlcia [msstavby.cz] :
CurtCobain: Protože na tom mostě je provizorně položena tramvajová trať.
06.11.2019 20:12
20
acdlcia [msstavby.cz] :
balde: Tano: Uzávěra silnice je nahlášena do 30.6.2020
06.11.2019 20:15
31
CurtCobain :
acdlcia [msstavby.cz] :a to vadi? vsak cast je prece normalne prujezdna, jezdi po nem autobusy IZS, kdyby zprovoznili cast od rampy na rudnou tak pro IZS by to bylo prujezdne pro IZS obema smery a pro ostatni z rudne by mohli smer Kaufland a od centra smer Vyskovice v jedno pruhu a nebo se pletu?
06.11.2019 23:36
31
Tonda :
Rád bych věděl, proč to musí trvat tak dlouho, jaký diletant vypisoval soutěž, neříkám, že to musí být za 3 – 30 dní, jak kolikrát jinde ve světě, když jde o důležitý tah (nejen Výškovická ale omezuje to i Rudnou…) ale za rok by to šlo…
07.11.2019 06:37
163
Jája :
Bez aspoň jedné nájezdové rampy z ulice Rudné navíc, aby se zlepšila průjezdnost a zmenšil se počet křižovatek, je to jen zatraceně dlouho trvající rekonstrukce a velká promarněná šance.
07.11.2019 08:02
63
SpinJ :
Mě spíš zaráží, proč o 200m metrů dál opravují železobetonovou konstrukci kvůli lávce a parovodu. To nešlo udělat ocelovku, která mohla být za 14 dní hotová? Dyť po tom mostě nebudou jezdit tanky …
07.11.2019 15:31
63
JohnnyKrabák :
Mě by zase zajímalo, jestli přes zimu alespoň odstraní to zúžení pod mostem, když se stejně nebude pracovat. Moc nadějí tomu nedávám, ale nechápu proč by to nešlo.
07.11.2019 18:13
80
acdlcia [msstavby.cz] :
CurtCobain: 1. kdyby tam jezdily auta tak by to úplně zasekaly a autobusy už by neprojely a 2. víte kolik musí vážit ta provizorní trať s celým náspem? + doprava? to by prostě nešlo.
07.11.2019 18:36
21
Dejv :
SpinJ: Betonové, jako všechny podpěry a základy mostů a lavek tam jsou. Ale zbytek je ocelovka.
07.11.2019 18:56
10
SpinJ :
Dejv: Jasně že tam jsou, já to myslel spíš tak, jestli nebylo jednodušší je za den zbourat, udělat betonové patky, případně využít z těch zbouraných, nahodit ocelovku a hurá, už se mohlo jezdit. Než složitě opravovat masivní beton, který nese lehkou lávku a parovod.
08.11.2019 08:04
40
Tano :
Zde se můžeme dočíst, co se ještě plánuje udělat s mosty do konce roku. Plus nové fotky.
Tonda: Ono to trvá tak dlouho, jelikož mosty musí betonovat. Kdyby byly ocelové, tak to zvládnou v řádu měsíců. Nevím, zda mosty z železobetonu mají nějakou výraznou výhodu proti ocelovým. Železobetonové jsou nerozebiratelné, křehké, jak tam v zimě zateče voda, tak praskají…
13.02.2020 16:46
30
acdlcia [msstavby.cz] :
Tano: Stavba už je pokročilejší než ukazují fotky. Článek je připraven na příští týden.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
balde :
je šance že to bude do konce roku?
06.11.2019 15:15Tano :
Osobně si nemyslím, že to do konce roku stihnou (i kdyby bylo pěkné počasí). Snad se stihne alespoň prodloužená Rudná.
CurtCobain :
Do konce roku to nebude urcite, spis se divim, proc neplanuji do konce roku aspon dodelat most pres Rudnou a rampu z ni na Vyskovickou a krizeni u garazi, tim padem by klidne mohla i byt pustena provizorne doprava smerem z centra na Vyskovice
06.11.2019 19:38acdlcia [msstavby.cz] :
CurtCobain: Protože na tom mostě je provizorně položena tramvajová trať.
06.11.2019 20:12acdlcia [msstavby.cz] :
balde: Tano: Uzávěra silnice je nahlášena do 30.6.2020
06.11.2019 20:15CurtCobain :
acdlcia [msstavby.cz] :a to vadi? vsak cast je prece normalne prujezdna, jezdi po nem autobusy IZS, kdyby zprovoznili cast od rampy na rudnou tak pro IZS by to bylo prujezdne pro IZS obema smery a pro ostatni z rudne by mohli smer Kaufland a od centra smer Vyskovice v jedno pruhu a nebo se pletu?
06.11.2019 23:36Tonda :
Rád bych věděl, proč to musí trvat tak dlouho, jaký diletant vypisoval soutěž, neříkám, že to musí být za 3 – 30 dní, jak kolikrát jinde ve světě, když jde o důležitý tah (nejen Výškovická ale omezuje to i Rudnou…) ale za rok by to šlo…
Jája :
Bez aspoň jedné nájezdové rampy z ulice Rudné navíc, aby se zlepšila průjezdnost a zmenšil se počet křižovatek, je to jen zatraceně dlouho trvající rekonstrukce a velká promarněná šance.
07.11.2019 08:02SpinJ :
Mě spíš zaráží, proč o 200m metrů dál opravují železobetonovou konstrukci kvůli lávce a parovodu. To nešlo udělat ocelovku, která mohla být za 14 dní hotová? Dyť po tom mostě nebudou jezdit tanky …
07.11.2019 15:31JohnnyKrabák :
Mě by zase zajímalo, jestli přes zimu alespoň odstraní to zúžení pod mostem, když se stejně nebude pracovat. Moc nadějí tomu nedávám, ale nechápu proč by to nešlo.
07.11.2019 18:13acdlcia [msstavby.cz] :
CurtCobain: 1. kdyby tam jezdily auta tak by to úplně zasekaly a autobusy už by neprojely a 2. víte kolik musí vážit ta provizorní trať s celým náspem? + doprava? to by prostě nešlo.
07.11.2019 18:36Dejv :
SpinJ: Betonové, jako všechny podpěry a základy mostů a lavek tam jsou. Ale zbytek je ocelovka.
07.11.2019 18:56SpinJ :
Dejv: Jasně že tam jsou, já to myslel spíš tak, jestli nebylo jednodušší je za den zbourat, udělat betonové patky, případně využít z těch zbouraných, nahodit ocelovku a hurá, už se mohlo jezdit. Než složitě opravovat masivní beton, který nese lehkou lávku a parovod.
08.11.2019 08:04Tano :
Zde se můžeme dočíst, co se ještě plánuje udělat s mosty do konce roku. Plus nové fotky.
http://www.ssmsk.cz/index.php/8-aktuality/1381-stavba-silnice-iii-4787-ostrava-ulice-vyskovicka-mosty-4787-3-4787-5
22.11.2019 16:42Gizd :
Tonda: Ono to trvá tak dlouho, jelikož mosty musí betonovat. Kdyby byly ocelové, tak to zvládnou v řádu měsíců. Nevím, zda mosty z železobetonu mají nějakou výraznou výhodu proti ocelovým. Železobetonové jsou nerozebiratelné, křehké, jak tam v zimě zateče voda, tak praskají…
13.02.2020 16:46acdlcia [msstavby.cz] :
Tano: Stavba už je pokročilejší než ukazují fotky. Článek je připraven na příští týden.
14.02.2020 11:46