koudy: Hele čéče víš že jsi napsal principiální nesmysl. Kudy by se třeba jezdilo když by tam zůstalo stát pro poruchu odstavené auto. Silnice rozdělená středovým zeleným pásem nemůže mít z technického hlediska nikdy jen jeden pruh v každém směru.
Vím že jsi to tu napsal jako troll ale pak je tu ještě možnost že jsi to tu napsal jako trotl tak jsem to raději vysvětlil.
13.07.2020 20:21
142
aldik :
Ale proč proboha se to má dělat až 1 rok? Chápu nějakou technologickou přestávku v různých fázích, ale jinak by mohli makat i víkendy, odpoledne.. ale to ne, jsme přece v Česku :D
13.07.2020 21:38
123
Shrew :
acdlcia [msstavby.cz]: Proč by nemohla mít silnice rozdělená středovým pásem jeden pruh? V Orlové takhle funguje hlavní tah už asi 20 let a že by se tam tvořily nějaké extra kolony a zácpy se říct nedá
14.07.2020 09:33
615
PetrP :
Jako srovnávat silnici v Orlové se silnicí v Ostravě, navíc na jednom z největších sídliští v republice chce fakt fištrón…
14.07.2020 09:56
153
Crazym :
Shrew: Tvl, jen Ostrava-Jih má sto tisíc obyvatel a Orlová tak třicet. Fakt síla, tyhle úvahy :-) Klidně by mohla ale to by jsme se nikam nedostali, stejně jako v Orlové :DD
koudy: mne by zajímalo, proč byste chtěl jen jeden pruh? Kvůli přecházení? nebo existuje ještě jiný důvod?
Shrew: já myslím, že právě ta rekonstrukce jasně ukazuje, proč je výhodné mít dva pruhy, když se jeden rekonstruuje, ten druhý zůstává průjezdný, to by v Orlové asi nešlo :)
Rdm: Když bude potřeba ten jízdní pruh uzavřít nebo se tam stane nehoda tak kudy to objedete? Když je cesta nerozdělená tak pro objetí použijete protisměr a jak to uděláte když je tam to rozdělení? V té Orlové je to taky blbost a zjistí to při první opravě.
15.07.2020 21:10
60
Rdm :
acdlcia [msstavby.cz]: přejede se přes koleje? Vždyť přesně tohle byl případ opravy mostů přes Rudnou na Plzeňské a nebyl s tím žádný problém.
Rdm: Stále odpovídáte jen na to co se vám hodí. Takže já se znovu ptám jak to bude při té autonehodě nebo poruše auta? Jak to v tu chvíli přejedete přes ten otevřený kolejový svršek do protisměru? To by zneprůjezdnilo celou cestu a proto tam nemůže být jen jeden pruh.
17.07.2020 21:01
90
LoLec.CZ :
I kdyby to tam přes koleje každých 200 m vyasfaltovali, tak by do protisměru musel být semafor pro kyvadlový průjezd. A to je fakt žůžo. :-)
21.07.2020 08:13
11
Rdm :
acdlcia [msstavby.cz]: neodpovídám jen na to co se mi hodí, jen vy stále hledáte důvody, proč by to jít nemohlo. Já samozřejmě nesouhlasím s tím, aby tam byl jen jeden pruh, ale nevylučuji, že by to s ním nemohlo fungovat. Když se podíváte na tu Orlovou, tak ten pruh je široký na dvě auta, takže v případě poruchy by při odtlačení ke kraji bylo možné auto normálně objet, v případě autonehody, záleží co přesně by se stalo, protože i v případě dvou pruhů, by mohlo dojít k uzavření celé cesty.
21.07.2020 08:49
52
acdlcia [msstavby.cz] :
Rdm: To by samozřejmě mohlo uzavřít i vícepruhovou cestu ale tak velké katastrofy už nejsou zrovna běžné.
21.07.2020 21:00
21
JS :
Rdm:
To že je pouze jeden pruh mimo realitu se ukázalo když stavba začala a jeden pruh byl uzavřen, tvořily se tam kolony od Kotvy až k zastávce Zábřeh Vodárna a z druhé strany až ke křižovatce na Starý Zábřeh. Fantazie je zajímavá věc, ale jaká je nutná kapacita silnic je téma pro dopravní inženýry a kalkulačku, ne pro fantazírování.
24.09.2020 12:59
00
Aleš Zapletal :
Dobrý den,
Chtěl jsem se zeptat, zda tato křižovatka fotí průjezd na červenou. Stala se mi nepříjemná věc kdy jsem viděl oranžovou ale když už jsem byl okinkem vedle semaforu tak blikla červená…
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
koudy :
Kež by tam ten jeden pruh už zůstal.
acdlcia [msstavby.cz] :
koudy: Hele čéče víš že jsi napsal principiální nesmysl. Kudy by se třeba jezdilo když by tam zůstalo stát pro poruchu odstavené auto. Silnice rozdělená středovým zeleným pásem nemůže mít z technického hlediska nikdy jen jeden pruh v každém směru.
Vím že jsi to tu napsal jako troll ale pak je tu ještě možnost že jsi to tu napsal jako trotl tak jsem to raději vysvětlil.
aldik :
Ale proč proboha se to má dělat až 1 rok? Chápu nějakou technologickou přestávku v různých fázích, ale jinak by mohli makat i víkendy, odpoledne.. ale to ne, jsme přece v Česku :D
13.07.2020 21:38Shrew :
acdlcia [msstavby.cz]: Proč by nemohla mít silnice rozdělená středovým pásem jeden pruh? V Orlové takhle funguje hlavní tah už asi 20 let a že by se tam tvořily nějaké extra kolony a zácpy se říct nedá
14.07.2020 09:33PetrP :
Jako srovnávat silnici v Orlové se silnicí v Ostravě, navíc na jednom z největších sídliští v republice chce fakt fištrón…
Crazym :
Shrew: Tvl, jen Ostrava-Jih má sto tisíc obyvatel a Orlová tak třicet. Fakt síla, tyhle úvahy :-) Klidně by mohla ale to by jsme se nikam nedostali, stejně jako v Orlové :DD
pomsta Jouzovy :
Shrew: Mohla, coby ne, ale
14.07.2020 13:45a) dopravní situace a kapacitní potřeba
b) provedení středového pruhu
schválně si srovnejte Výškovice: https://mapy.cz/zakladni?x=18.2282465&y=49.7902975&z=18&pano=1&pid=69209838&yaw=0.061&fov=1.257&pitch=-0.079
a Orlová: https://mapy.cz/letecka?x=18.4221335&y=49.8682079&z=20&pano=1&pid=41947295&yaw=0.624&fov=1.257&pitch=-0.290
Rdm :
koudy: mne by zajímalo, proč byste chtěl jen jeden pruh? Kvůli přecházení? nebo existuje ještě jiný důvod?
Shrew: já myslím, že právě ta rekonstrukce jasně ukazuje, proč je výhodné mít dva pruhy, když se jeden rekonstruuje, ten druhý zůstává průjezdný, to by v Orlové asi nešlo :)
acdlcia [msstavby.cz]: pomsta Jouzovy: to mě zajímá, jaký technologický problém je ten středový pás?
14.07.2020 14:31acdlcia [msstavby.cz] :
Rdm: Na svou otázku na třetím řádku jste si sám odpověděl na druhém řádku.
14.07.2020 21:07Rdm :
acdlcia [msstavby.cz]: takže má jít o to, že kdyby došlo k rekonstrukci, tak se využije druhá část vozovky nebo jak to myslíte? Já pořád hledám ten technologický problém, který prostě nevidím, proč to v Orlové jde a tady by to jít nemělo, obzvlášť, když se podívám na to, že v té Orlové je ta silnice široká tak na dvě auta https://mapy.cz/letecka?x=18.4220569&y=49.8665205&z=20&pano=1&pid=41939505&fov=1.257
15.07.2020 08:51acdlcia [msstavby.cz] :
Rdm: Když bude potřeba ten jízdní pruh uzavřít nebo se tam stane nehoda tak kudy to objedete? Když je cesta nerozdělená tak pro objetí použijete protisměr a jak to uděláte když je tam to rozdělení? V té Orlové je to taky blbost a zjistí to při první opravě.
15.07.2020 21:10Rdm :
acdlcia [msstavby.cz]: přejede se přes koleje? Vždyť přesně tohle byl případ opravy mostů přes Rudnou na Plzeňské a nebyl s tím žádný problém.
16.07.2020 08:36acdlcia [msstavby.cz] :
Rdm: Přes toto přejedete autem?
16.07.2020 20:21https://mapy.cz/s/cenazatojo
To asi nemyslíte vážně.
Rdm :
acdlcia [msstavby.cz]: pro potřeby rekonstrukce to upravíte https://bit.ly/3jcQg3i
17.07.2020 08:31acdlcia [msstavby.cz] :
Rdm: Stále odpovídáte jen na to co se vám hodí. Takže já se znovu ptám jak to bude při té autonehodě nebo poruše auta? Jak to v tu chvíli přejedete přes ten otevřený kolejový svršek do protisměru? To by zneprůjezdnilo celou cestu a proto tam nemůže být jen jeden pruh.
17.07.2020 21:01LoLec.CZ :
I kdyby to tam přes koleje každých 200 m vyasfaltovali, tak by do protisměru musel být semafor pro kyvadlový průjezd. A to je fakt žůžo. :-)
21.07.2020 08:13Rdm :
acdlcia [msstavby.cz]: neodpovídám jen na to co se mi hodí, jen vy stále hledáte důvody, proč by to jít nemohlo. Já samozřejmě nesouhlasím s tím, aby tam byl jen jeden pruh, ale nevylučuji, že by to s ním nemohlo fungovat. Když se podíváte na tu Orlovou, tak ten pruh je široký na dvě auta, takže v případě poruchy by při odtlačení ke kraji bylo možné auto normálně objet, v případě autonehody, záleží co přesně by se stalo, protože i v případě dvou pruhů, by mohlo dojít k uzavření celé cesty.
21.07.2020 08:49acdlcia [msstavby.cz] :
Rdm: To by samozřejmě mohlo uzavřít i vícepruhovou cestu ale tak velké katastrofy už nejsou zrovna běžné.
21.07.2020 21:00JS :
Rdm:
24.09.2020 12:59To že je pouze jeden pruh mimo realitu se ukázalo když stavba začala a jeden pruh byl uzavřen, tvořily se tam kolony od Kotvy až k zastávce Zábřeh Vodárna a z druhé strany až ke křižovatce na Starý Zábřeh. Fantazie je zajímavá věc, ale jaká je nutná kapacita silnic je téma pro dopravní inženýry a kalkulačku, ne pro fantazírování.
Aleš Zapletal :
Dobrý den,
04.08.2021 16:43Chtěl jsem se zeptat, zda tato křižovatka fotí průjezd na červenou. Stala se mi nepříjemná věc kdy jsem viděl oranžovou ale když už jsem byl okinkem vedle semaforu tak blikla červená…