Aktuální popis projektu rekonstrukce křižovatky a dopravního uzlu „Kotva“ v Ostravě-Zábřehu.

Aktuální popis projektu rekonstrukce křižovatky a dopravního uzlu „Kotva“ v Ostravě-Zábřehu.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
PetrP :
Realizace??
01.11.2016 15:30marie :
Doufejme, že to nebude současně s mosty přes Rudnou (slibované zahájení 2017). To bychom se nasmáli.
01.11.2016 18:56O.O :
Plus za odbocovaci pruhy doleva.
01.11.2016 20:16aldik :
Jakože konečně tram zastávku směrem na Výškovice čeká rozšíření, doplnění zábradlí a přístřešku? No že jim to ale trvalo :) Akorát se divím, že při té módě budování terminálů něco neudělali i na Kotvě :D ..tady než člověk dojde při přestupu z busu na tramvaj (či opačně), tak mu to má tendenci ujet když jsou odjezdy moc natěsno. Otázkou je, zda by ty zastávky šli nějak rozumně posunout blíž k sobě pro lepší přestupy.
02.11.2016 08:41Nimrod :
marie: to určitě ne, když teprve před měsícem bylo zahájeno územní řízení…vidím to tak nejdříve za 2 roky..
02.11.2016 09:37Radek :
Ke komentari Aldik,, podobne jsem tak navrhoval dpo umob jih o premisteni zastavky ob centrum 48ky u podchodu na kazde strane tim by neproudil dav lidi pres prechody do avionu a kaufu..
07.06.2018 14:28