Snad to dopadne lépe než ten buransky zmordovaný dům vlevo.
09.02.2018 14:48
80
KK rodák :
Ano, je žádoucí zachovat původní design budovy.
Přidávám něco k lepšímu, jak se staví v ubohé indonesií. Povinně by se měla podobná videa pouštět pánům architektům v UHA, před každou „směnou“, aby se vzpamatovali, jinak zde turisty a výzkum nepřitáhneme. Ddoufám, že alespoň na Karolině se postaví před Forum ten věžák.
10.02.2018 10:44
20
Pavel :
KK rodák:
Drobná korekce pro férovost – hotel Marina Bay Sands se nachází na adrese 10 Bayfront Avenue, Singapore, takže žádná chudá Indonésie, ale jeden z nejbohatších ministátů světa. Pokud chceme podobnou architekturu do Ostravy dostat, musíme přesvědčit nějakou firmu formátu Petronas, Gazprom, Petrobras, apod., aby sem přestěhovala svoje sídlo. Bojím se, že ani vodní přístav na Zemanově velekanálu Odra-Dunaj do Ostravy tyhlety investory nepřivede. Takže bych se spokojil aspoň s architekturou, kterou můžeme vidět v Porúří v Německu. Myslím, že na to máme a nějaké kroky už jsou vidět. https://www.novinky.cz/cestovani/evropa-a-stredomori/nemecko/335721-strukturalni-zmeny-v-poruri-aneb-tak-trochu-jine-pamatky.html
10.02.2018 12:46
20
aggu :
offtopic: Pavel:
Na tom článku je zajímavá ta časová osa – jak dlouho trvá cesta Porúří/Ostravy z nudné umouněné noclehárny pro fabriky v něco sofistikovanějšího:
50. léta: krize
60. a 70. léta: začalo se s infrastrukturou
90. léta: konec navlády těžkého průmyslu
2001: Unesco pro Zollverein
cca 50 let.
Tak. A teď si vemte, že v Ostravě změna začala v roce 1994. Myslím, že tady to jde dopředu mnohem rychleji. Což je s podivem, protože lze předpokládat, že německý vláda Porúři neignorovala.
Asi ten ostragen ;)
10.02.2018 15:14
63
KK rodák :
Pavel:
Také jedno upřesnění – nepostřehl jste, že výraz ubohá indonezie, byl myšlen v kontextu ironicky ! A k otázce peněz uvedu, že pokud jsou a účelně se využíjí, pak je vyhráno.(ovšem jde to i jinak ) Jak ale uvádí p.aggu, na vše je nutné se dívat v časové ose. V Ostravě mohlo dopadnout také vše jinak, nebýt některých uhlobaronů a dalších hamižníků, kteří zlikvidovali nejen doly, ale prakticky většinu velkých podniků v okolí Ostravy.Vrcholem všeho pak je ostravské letiště, kdy v době rozhodování a zájmu leteckých společností létat do Ostravy rozhodli krajští končelé a předvedli frašku s tuzemským „dopravcem“. To jsme ovšem někde jinde. Současné vedení letiště se snaží napravit chyby a velmi jim fandím .
11.02.2018 07:54
03
Pavel :
KK rodák:
Pardon, ironii jsem fakt nerozpoznal.
Já taky občas sním, kde jsme už mohli být, kdyby třeba: se bývalo nerozpadlo Rakousko-Uhersko, nedošlo k 2. světové válce, nedošlo k sovětské kolonizaci ČSR po válce a následně k obsazení v r. 1968, nebyly zničeny základy podnikatelského ducha našimi horlivými bolševiky, proběhla mnohem dříve a razantněji restrukturalizace těžkého průmyslu, generace průmyslníků v 90. letech měla nějaké zkušenosti s opravdovým podnikáním, atd., atd., atd. Jenže to jsou zbytečné sny, historie nezná kdyby. Prostě to tak blbě bylo a hledejme jak se současnými možnostmi a zdroji z toho ven. Tak hledejme osvícené jedince a volme je do radnic, zastupitelstev, parlamentů. Budete kandidovat?
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
aggu :
Snad to dopadne lépe než ten buransky zmordovaný dům vlevo.
09.02.2018 14:48KK rodák :
Ano, je žádoucí zachovat původní design budovy.
10.02.2018 10:44Přidávám něco k lepšímu, jak se staví v ubohé indonesií. Povinně by se měla podobná videa pouštět pánům architektům v UHA, před každou „směnou“, aby se vzpamatovali, jinak zde turisty a výzkum nepřitáhneme. Ddoufám, že alespoň na Karolině se postaví před Forum ten věžák.
Pavel :
KK rodák:
10.02.2018 12:46Drobná korekce pro férovost – hotel Marina Bay Sands se nachází na adrese 10 Bayfront Avenue, Singapore, takže žádná chudá Indonésie, ale jeden z nejbohatších ministátů světa. Pokud chceme podobnou architekturu do Ostravy dostat, musíme přesvědčit nějakou firmu formátu Petronas, Gazprom, Petrobras, apod., aby sem přestěhovala svoje sídlo. Bojím se, že ani vodní přístav na Zemanově velekanálu Odra-Dunaj do Ostravy tyhlety investory nepřivede. Takže bych se spokojil aspoň s architekturou, kterou můžeme vidět v Porúří v Německu. Myslím, že na to máme a nějaké kroky už jsou vidět. https://www.novinky.cz/cestovani/evropa-a-stredomori/nemecko/335721-strukturalni-zmeny-v-poruri-aneb-tak-trochu-jine-pamatky.html
aggu :
offtopic:
Pavel:
Na tom článku je zajímavá ta časová osa – jak dlouho trvá cesta Porúří/Ostravy z nudné umouněné noclehárny pro fabriky v něco sofistikovanějšího:
50. léta: krize
60. a 70. léta: začalo se s infrastrukturou
90. léta: konec navlády těžkého průmyslu
2001: Unesco pro Zollverein
cca 50 let.
Tak. A teď si vemte, že v Ostravě změna začala v roce 1994. Myslím, že tady to jde dopředu mnohem rychleji. Což je s podivem, protože lze předpokládat, že německý vláda Porúři neignorovala.
10.02.2018 15:14Asi ten ostragen ;)
KK rodák :
Pavel:
11.02.2018 07:54Také jedno upřesnění – nepostřehl jste, že výraz ubohá indonezie, byl myšlen v kontextu ironicky ! A k otázce peněz uvedu, že pokud jsou a účelně se využíjí, pak je vyhráno.(ovšem jde to i jinak ) Jak ale uvádí p.aggu, na vše je nutné se dívat v časové ose. V Ostravě mohlo dopadnout také vše jinak, nebýt některých uhlobaronů a dalších hamižníků, kteří zlikvidovali nejen doly, ale prakticky většinu velkých podniků v okolí Ostravy.Vrcholem všeho pak je ostravské letiště, kdy v době rozhodování a zájmu leteckých společností létat do Ostravy rozhodli krajští končelé a předvedli frašku s tuzemským „dopravcem“. To jsme ovšem někde jinde. Současné vedení letiště se snaží napravit chyby a velmi jim fandím .
Pavel :
KK rodák:
11.02.2018 18:22Pardon, ironii jsem fakt nerozpoznal.
Já taky občas sním, kde jsme už mohli být, kdyby třeba: se bývalo nerozpadlo Rakousko-Uhersko, nedošlo k 2. světové válce, nedošlo k sovětské kolonizaci ČSR po válce a následně k obsazení v r. 1968, nebyly zničeny základy podnikatelského ducha našimi horlivými bolševiky, proběhla mnohem dříve a razantněji restrukturalizace těžkého průmyslu, generace průmyslníků v 90. letech měla nějaké zkušenosti s opravdovým podnikáním, atd., atd., atd. Jenže to jsou zbytečné sny, historie nezná kdyby. Prostě to tak blbě bylo a hledejme jak se současnými možnostmi a zdroji z toho ven. Tak hledejme osvícené jedince a volme je do radnic, zastupitelstev, parlamentů. Budete kandidovat?
Eli :
Zezadu to vypadá úplně katastrofálně.
12.02.2018 12:47