Na to, jaké tu panuje počasí, se zrovna nepřetrhou. A že ani nepřelepí datum ukončení výstavby tohoto veledíla je vizitka dodavatele.
27.02.2024 21:24
100
Uvědomělý občan :
H2O: Je to velká ostuda už od samotného pocatku stavby. Nový most nebylo problém stavět vedle, budoucí cestu tak napřímit. Ne, na dva roky radši sundáme starý most, abychom škodili lidem a jako bonus zachováme nebezpečnou zatáčku při vjezdu na něj. „Makají“ tam ukrajinci, hraje hlasitá hudba a je veselo, pracovní morálka pozvolná, toto potvrzuji.
28.02.2024 07:20
122
Dr. Kohn :
Uvědomělý občan: Tam to stejně bude všechno jinak. Za 5 let se bude stavět VRT a ten přejezd se bude celý rušit.
28.02.2024 09:41
22
Wolf4 :
Taky si říkám jestli ten most už byl na spadnutí a nevydržel by to ještě pár let kdy se to bude celé uzavírat znova bo VRT.
28.02.2024 11:59
11
davidb :
Wolf4:
Pokud byl stav mostu špatný, tak se vám nikdo nepodepíše pod to, že ještě pár let vydrží, do výstavby VRT.
Pokud by mezitím spadnul,tak půjde sedět.
donPaPa: Ze seznamu staveb na stránkách správy železnic tato stavba jako T-12 vypadla. Původně (podle letáku SŽ) měla být řešena v letech 2022-2024. Předpokládám, že se bude řešit v rámci stavby VRT, která má být realizována jako stavba ON-91 v letech 2026-2032. Uvidíme, jestli zde bude termín dodržen…..
29.02.2024 10:38
10
Crazym :
Každopádně se asi shodneme na tom, že zahodili obrovskou příležitost když ten most přes Odru stejně stavěli nový a počítá se s nadjezdem přes železniční koridor aby tu trasu „narovnali“ a vedli mimo zástavbu. Ten necelý kilometr se mohl vyřešit najednou rovnou třeba estakádou když už je tam to CHKO. https://mapy.cz/s/fabukenono
29.02.2024 11:11
00
Dr. Kohn :
Brzda: Moravská brána je nejvytíženější trať v ČR. Ano, možná se to posune o rok, ale je jasné, že se to bude stavět hned jako druhá VRT, hned po Jižní Moravě.
29.02.2024 11:33
42
Brzda :
Crazym: Souhlas, promarněná příležitost. Dr. Kohn: Já tohle chápu a chci věřit, že termíny dodrží, reagoval jsem na to, že se má (měla) stavět estakáda přes trať jako náhrada stávajícího přejezdu a že měla jít teď v květnu do provozu. Popravdě u většiny velkých staveb původní termíny nejsou dodrženy, když ano, je to povětšinou výjimka potvrzující pravidlo. Bohužel je to daň za příliš benevolentní přístup zákona k různým stěžovatelům a odpůrcům staveb.
29.02.2024 11:58
00
Dr. Kohn :
Brzda: No ten most byl v kritickém stavu, takže bylo nutné to řešit. A teď si tipněte, kolik let by trvalo vyjednávání s CHKO, než by tu estakádu povolili. Osobně tipuji na 5 a více let. Čili ten most by bez náhrady zavřeli. Ano, je otázkou, proč se čekalo tak dlouho, ale tak stejně se můžete ptát u všech oprav v ČR. Tady to prostě jinak neumíme.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
H2O :
Na to, jaké tu panuje počasí, se zrovna nepřetrhou. A že ani nepřelepí datum ukončení výstavby tohoto veledíla je vizitka dodavatele.
Uvědomělý občan :
H2O: Je to velká ostuda už od samotného pocatku stavby. Nový most nebylo problém stavět vedle, budoucí cestu tak napřímit. Ne, na dva roky radši sundáme starý most, abychom škodili lidem a jako bonus zachováme nebezpečnou zatáčku při vjezdu na něj. „Makají“ tam ukrajinci, hraje hlasitá hudba a je veselo, pracovní morálka pozvolná, toto potvrzuji.
Dr. Kohn :
Uvědomělý občan: Tam to stejně bude všechno jinak. Za 5 let se bude stavět VRT a ten přejezd se bude celý rušit.
28.02.2024 09:41Wolf4 :
Taky si říkám jestli ten most už byl na spadnutí a nevydržel by to ještě pár let kdy se to bude celé uzavírat znova bo VRT.
28.02.2024 11:59davidb :
Wolf4:
28.02.2024 12:57Pokud byl stav mostu špatný, tak se vám nikdo nepodepíše pod to, že ještě pár let vydrží, do výstavby VRT.
Pokud by mezitím spadnul,tak půjde sedět.
donPaPa :
Dr. Kohn:
Pokud je tohle aktuální tak se sice rušit bude ale cesta tam bude řešena nadjezdem
28.02.2024 23:16https://www.msstavby.cz/nahrada-prejezdu-polanka-nad-odrou-02-11-2020/
Brzda :
donPaPa: Ze seznamu staveb na stránkách správy železnic tato stavba jako T-12 vypadla. Původně (podle letáku SŽ) měla být řešena v letech 2022-2024. Předpokládám, že se bude řešit v rámci stavby VRT, která má být realizována jako stavba ON-91 v letech 2026-2032. Uvidíme, jestli zde bude termín dodržen…..
29.02.2024 10:38Crazym :
Každopádně se asi shodneme na tom, že zahodili obrovskou příležitost když ten most přes Odru stejně stavěli nový a počítá se s nadjezdem přes železniční koridor aby tu trasu „narovnali“ a vedli mimo zástavbu. Ten necelý kilometr se mohl vyřešit najednou rovnou třeba estakádou když už je tam to CHKO. https://mapy.cz/s/fabukenono
29.02.2024 11:11Dr. Kohn :
Brzda: Moravská brána je nejvytíženější trať v ČR. Ano, možná se to posune o rok, ale je jasné, že se to bude stavět hned jako druhá VRT, hned po Jižní Moravě.
29.02.2024 11:33Brzda :
Crazym: Souhlas, promarněná příležitost.
29.02.2024 11:58Dr. Kohn: Já tohle chápu a chci věřit, že termíny dodrží, reagoval jsem na to, že se má (měla) stavět estakáda přes trať jako náhrada stávajícího přejezdu a že měla jít teď v květnu do provozu. Popravdě u většiny velkých staveb původní termíny nejsou dodrženy, když ano, je to povětšinou výjimka potvrzující pravidlo. Bohužel je to daň za příliš benevolentní přístup zákona k různým stěžovatelům a odpůrcům staveb.
Dr. Kohn :
Brzda: No ten most byl v kritickém stavu, takže bylo nutné to řešit. A teď si tipněte, kolik let by trvalo vyjednávání s CHKO, než by tu estakádu povolili. Osobně tipuji na 5 a více let. Čili ten most by bez náhrady zavřeli. Ano, je otázkou, proč se čekalo tak dlouho, ale tak stejně se můžete ptát u všech oprav v ČR. Tady to prostě jinak neumíme.
29.02.2024 12:07