Návrh průmyslového parku v Hladkých Životicích změnil podobu.
Projektem je řešena novostavba tří hal A, B a C s nezbytným administrativním, sociálním a technickým zázemím Objekty hal jsou koncipovány jako nepodsklepené s plochou střechou, výška každé haly po atiku je 12 m.
Areál je doplněn o parkovací stání, která jsou umístěna podél jednotlivých hal. Doplňkovými objekty jsou objekty pro sprinklerové hospodářství, vrátnice, retenční poldr, trafostanice.
Součástí projektu je i výstavba zpevněných ploch, parkovacích stání, oplocení areálu, sadových úprav (příloha č. 11) a napojení na příslušné přípojné body inženýrských sítí v lokalitě – vybudování přípojek inženýrských sítí. Jedná se o napojení přípojky vodovodu, splaškové kanalizace, STL plynovodu, přípojku elektřiny VN, přípojku datového kabelu, přípojku dešťové kanalizace.
- Celková výrobní plocha záměru 212 613,42 m2
- Zastavěná a zpevněná plocha 130 913,99 m2
- Zeleň 81 699,44 m2
- Parkoviště nově 431 OA, 28 NA
- Počet zaměstnanců 780 pro haly a 175 pro administrativu
zdroj: EIA
Skeptik :
Co dědina vedle dálnice, to průmyslový park. Bravantice, Velké Albrechtice, Hladké Životice … Tohle opravdu chceme?
23.01.2020 13:47JSjr. :
Skeptik: Nelze se obcím divit, že se snaží navýšit přímé příjmy do rozpočtu a zaměstnanost v obci. Když je to stojí jen změnu územního plánu.
23.01.2020 14:29Crazym :
Skeptik: No nechceme ale kde jinde je stavět než vedle dálnic, kolejí, letišť, přístavů… Jen ať proboha nikoho nenapadne je stavět daleko od dálnic kolejí, letišť, přístavů… :-) Už jsme tu zažili takové srandy jako nejdříve Hyundai na nejlepších polích pod horama a pak teprve pořádnou cestu :DD
23.01.2020 14:35Skeptik :
Je mi líto přírody, krajiny a člověka, který ztratil zodpovědnost za životní prostředí. Pracovní místa montérů a skladníků, v obcích přeplněné silnice. V krajině výhled na nejbližší halu, v noci světelný smog. Dříve jsme měli pole a lesy, výhled na Beskydy či Jeseníky, teď budeme mít všude parky – průmyslové.
24.01.2020 06:47davidb :
Skeptik:
24.01.2020 08:35Jenže taky např. ve Vítkovicích a Nové huti pracovalo X krát více lidí než teď.
A ten rozdíl chce taky někde pracovat!
Skeptik :
davidb: V okrese NJ je minimální nezaměstnanost.
24.01.2020 08:58LK :
Vidím, že hodně lidem nedochází, že je lepší přivést práci k lidem a dělat menší sklady u každého sjezdu z dálnice, než 1 velký. Na ten 1 velký pak musíte dopravit náklad, lidi, energie. Takto Vám jsou schopní rezidenti dojet na kole (pěšky), nebo dojíždět menší vzdálenost => menší emise, riziko nehod. Po dálnici ale výsledku pojede stejný počet nákladu, ale méně lidí za prací. Proto nepochopím, že v Havířově nejsou pořádné kancelářské prostory, místo toho všichni musí dojíždět každodenně do Ostravy.
24.01.2020 09:08Crazym :
LK: Tak tak, a co se týče Horníkova to je město jen rozhodnutím strany (mmch. původně si schválili název Šachtín) a byla to v podstatě jen noclehárna bigošů ze všech částí republiky, tak se nediv, že tam nejsou pořádné kancelářské prostory i když po třiceti letech po „převratu“ už je to směšné. Já když se tam měl kdysi narodit, tak to nešlo, protože soudruzi pro v té době cca 50 tisíc obyvatel nebyli schopni zajistit porodnici, znáte to, plán plnili na 130% ale v porubu :DD Tak jsem rád, že nemám v rodném listě místo narození „v dvanáctsetrojce cestou po polích z bigošova“ ale „jen“ Český Těšín, okres Karviná :-)
24.01.2020 09:36Sjezd :
Ještě ten sjezd/nájezd by mohli přemístit někam k dálnici, aby obyvatele obce nerušilo 955 osobních a několik desítek/stovek nákladních automobilů denně.
08.02.2020 15:01