Samotné silniční napojení je v podstatě hotové a některým lidem zjevně nevadí že je stále uzavřeno, protože i přes zákaz stavbou projíždí. Upravuje se zelená plocha v místě původní vozovky a dokončují se i tramvajové ostrůvky.
doufám že pořeší křižovatku Vyškovická – Pavlovova, ta by si zasloužila kruháč jako na Dubině
25.09.2014 08:01
60
Luke :
Ano, kruhac by to resil…jinak tam bude ve 4 odpo strudl az k tomu propojeni, ptz na Vyskovickou v tom vysokem provozu nepujde najet…
25.09.2014 10:38
00
mJožka :
Balde: Na křižovatce Výškovická x Pavlovova se teď koordinují tři akce od rozšíření mostů Výškovické přes železniční trať, přes osazení křižovatky SSZ až po převedení cyklistů mezi ul. Pavlovova a lávkou nad železniční tratí směr Odra. Na rondl s tramvajovou tratí je tam dost málo místa a navíc křižovatka leží v liniově koordinovaném úseku ul. Výškovická/Ruská od ul. Čujkovova po ul. Závodní, takže rondl by koordinovaný tah malinko rušil :)
25.09.2014 11:35
00
Marek :
Jak píše mJožka, rondl se tam nejspíše nevejde, takže to dopadne tak, že tam budou semafory, což je asi nejrychlejší a nejlevnější řešení.
25.09.2014 11:51
02
Luke :
Rondl je mnohem rychlejsi reseni, jezdim tam denne a semafor ucpe cely hlavni tah Vyskovice – Karpatska jeste vice, nez je ted.
Vzdyt tech semaforu na tomto useku uz je ted 6 a vidina toho, ze se dalsi prida neni moc inteligentni.
Uz ted z Plzenske se dostat do Vyskovic, ma dve moznosti, bud pres tech zminenych 6 semaforu, nebo 3 z nich vynechat a jet pres rudnou nebo se nabizi ted velmi skvele reseni, ktere nyni vzniklo. Pokud ovsem bude zabite semaforem, ktery bude mit casovy interval takovy, aby zachoval propustnost Vyskovicke, pak bude porad vyhodnejsi jezdit pres Rudnou…to by byl krok zpet.
25.09.2014 13:16
10
acdlcia [msstavby.cz] :
Nejlepší by bylo křížení Rudné a Výškovické doplnit o chybějící nájezdy (stejně jako je to na křížení Rudné s Plzeňskou) a tím ty křižovatky úplně odstranit. Stejně jako napojení Pavlovové na Plzeňskou by se pak dalo vyřešit i napojení na Výškovickou pouze stykově bez odbočení doleva. A tím by zmizely všechny tři křižovatky které řidičům tak pijou krev.
25.09.2014 20:04
30
alfáč :
Nechápu, proč by to mělo stát další měsíce bez využívání, když už je to kompletně hotovo (až na zasetí najakých cypatých semen)
TA DOPRAVA JE TAM TEĎ UŽ TAK NA ŠTANC!!!
26.09.2014 13:29
12
Hynek [msstavby.cz] :
+clanek „Dopravní podnik Ostrava dokončil další stavbu financovanou z Programu švýcarsko-české spolupráce“ na dpo.cz: http://goo.gl/Q4E9YD
29.09.2014 10:45
00
Tomas T. :
alfáč: Nejezdi se tam proto, protoze to neni zkolaudovano. Nelze vyuzivat stavbu kdyz neni zkolaudovana. Na barak bez kolaudace Vam take nikdo neda cislo popisne.
A doprava…. ta by byla v pohode, kdyby lide umeli jezdit. Bohuzel pokynum policisty na krizovatce 90% lidi nerozumi a jsou uple zmateni. A objizdka v miste kde se buduje podchod…. to je kapitola sama pro sebe. Sice tam neni stopka, ale kazdy druhy ridic tam zastavi kdyz prave tramvaj projela a je jasne ze couvat nebude. Pak se neni cemu divit ze je doprava pomala a delaji se zacpy.
30.09.2014 08:51
20
Tano :
Balde:
Takže křižovatka Vyškovická – Pavlovova kruhový objezd nedostane, ale příští rok (2016) by měla dostat semafóry. Píší to v Jižních Listech.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Balde :
doufám že pořeší křižovatku Vyškovická – Pavlovova, ta by si zasloužila kruháč jako na Dubině
25.09.2014 08:01Luke :
Ano, kruhac by to resil…jinak tam bude ve 4 odpo strudl az k tomu propojeni, ptz na Vyskovickou v tom vysokem provozu nepujde najet…
25.09.2014 10:38mJožka :
Balde: Na křižovatce Výškovická x Pavlovova se teď koordinují tři akce od rozšíření mostů Výškovické přes železniční trať, přes osazení křižovatky SSZ až po převedení cyklistů mezi ul. Pavlovova a lávkou nad železniční tratí směr Odra. Na rondl s tramvajovou tratí je tam dost málo místa a navíc křižovatka leží v liniově koordinovaném úseku ul. Výškovická/Ruská od ul. Čujkovova po ul. Závodní, takže rondl by koordinovaný tah malinko rušil :)
25.09.2014 11:35Marek :
Jak píše mJožka, rondl se tam nejspíše nevejde, takže to dopadne tak, že tam budou semafory, což je asi nejrychlejší a nejlevnější řešení.
25.09.2014 11:51Luke :
Rondl je mnohem rychlejsi reseni, jezdim tam denne a semafor ucpe cely hlavni tah Vyskovice – Karpatska jeste vice, nez je ted.
25.09.2014 13:16Vzdyt tech semaforu na tomto useku uz je ted 6 a vidina toho, ze se dalsi prida neni moc inteligentni.
Uz ted z Plzenske se dostat do Vyskovic, ma dve moznosti, bud pres tech zminenych 6 semaforu, nebo 3 z nich vynechat a jet pres rudnou nebo se nabizi ted velmi skvele reseni, ktere nyni vzniklo. Pokud ovsem bude zabite semaforem, ktery bude mit casovy interval takovy, aby zachoval propustnost Vyskovicke, pak bude porad vyhodnejsi jezdit pres Rudnou…to by byl krok zpet.
acdlcia [msstavby.cz] :
Nejlepší by bylo křížení Rudné a Výškovické doplnit o chybějící nájezdy (stejně jako je to na křížení Rudné s Plzeňskou) a tím ty křižovatky úplně odstranit. Stejně jako napojení Pavlovové na Plzeňskou by se pak dalo vyřešit i napojení na Výškovickou pouze stykově bez odbočení doleva. A tím by zmizely všechny tři křižovatky které řidičům tak pijou krev.
25.09.2014 20:04alfáč :
Nechápu, proč by to mělo stát další měsíce bez využívání, když už je to kompletně hotovo (až na zasetí najakých cypatých semen)
26.09.2014 13:29TA DOPRAVA JE TAM TEĎ UŽ TAK NA ŠTANC!!!
Hynek [msstavby.cz] :
+clanek „Dopravní podnik Ostrava dokončil další stavbu financovanou z Programu švýcarsko-české spolupráce“ na dpo.cz: http://goo.gl/Q4E9YD
29.09.2014 10:45Tomas T. :
alfáč: Nejezdi se tam proto, protoze to neni zkolaudovano. Nelze vyuzivat stavbu kdyz neni zkolaudovana. Na barak bez kolaudace Vam take nikdo neda cislo popisne.
A doprava…. ta by byla v pohode, kdyby lide umeli jezdit. Bohuzel pokynum policisty na krizovatce 90% lidi nerozumi a jsou uple zmateni. A objizdka v miste kde se buduje podchod…. to je kapitola sama pro sebe. Sice tam neni stopka, ale kazdy druhy ridic tam zastavi kdyz prave tramvaj projela a je jasne ze couvat nebude. Pak se neni cemu divit ze je doprava pomala a delaji se zacpy.
30.09.2014 08:51Tano :
Balde:
02.04.2015 08:36Takže křižovatka Vyškovická – Pavlovova kruhový objezd nedostane, ale příští rok (2016) by měla dostat semafóry. Píší to v Jižních Listech.