Ještě by to chtělo trochu zlepšit rozhled v místě křížení, ideálně vyčistit od zeleně, protože při výjezdu z pod mostu směr centrum budou vznikat kolize v místě napojení.
03.06.2022 10:57
81
Crazym :
Heuréka! Opravdu záslužný čin, to by si měl někdo na radnici uvést do CV anebo to použít v předvolební kampani :D Ale, že jim to trvalo vysypat těch zhruba 50 metrů cesty co se vždy používala https://mapy.cz/s/cupabubara od dob stavby té cyklostezky v cca 05/2014 https://screenshot.cz/YSZ4T/
Víme kdo to propojení realizuje?
Protože vámi odkazovaných 50 metrů vlastní OKK Koksovny, most vlastní Povodí Odry a až druhou stranu vlastní Statutární město Ostrava.
03.06.2022 11:47
71
Dan :
Crazym: davidb: Pokud to je tak, tak si myslim, ze za tim mesto nestoji. Jinak by uz toho byly plne soc. site s kupou smajliku.
03.06.2022 12:03
111
FM :
Jsem zvědavý až to ozkouším. Do práce do OV jezdím někdy z FM na silničce a tohle byl vždycky kritický úsek :D jednou jsem se přesně na tom místě, na tom velkém štěrku co tam byl, pěkně vysekal.. plus vždycky z toho bylo plno šutrů zkutálených až na cyklostezku.
03.06.2022 12:48
50
Malina :
Konečně! Nicméně by nebylo od věci zrevitalizovat samotnou cyklostezku. Některé úseky jsou díky stále se zvyšujícím nerovnostem už dost nebezpečné.
Včera jsem tam jel z roboty a šutry na asfaltu, pokud to tak zůstane, budou bohužel v daleko větší míře furt. Za mě, krok zpět. Do práce sedlam gravel, ale spíš blíž k silničce než k mtb. Terénu se nebojím, ale šutry na asfaltu jsou zlo.
07.06.2022 07:03
50
Crazym :
Tak doufám, že tam osadí nějaké značky určující přednosti, jinak bude platit pravidlo pravé ruky a to pak bude štěrčíček na asfaltu to poslední co bude rozjeté silničky a cool gravelíčky zajímat hned po tom aby jim nespadl tepíček :-)
Jinak je tam to napojení z kopce takže po každém dešti a asi i po probrždění se z toho bude na asfalt dostávat štěrk dokud se tam bude mít co splavovat či vybržďovat. Takže asfalt by nebyl na škodu ale bůh ví jaký měli důvod tam dát mlatovku na těch 50 metrů :-)
07.06.2022 09:23
44
Jarmil Buqa :
Crazym:
Jo, ty značky vám podepíšu, bohužel na ten drcený kámen asi nepůjde nastříkat velká značka, „dej přednost v jízdě“, která by neměla ujít pozornosti. Při přednosti zprava totiž budou mít problém i full-cool specialised bikeři, i kdyby jeli šnečím tempem. Není tam vidět. A po napojení stezky na DOV se tam provoz pravděpodobně ještě navýší.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
MareK :
Ještě by to chtělo trochu zlepšit rozhled v místě křížení, ideálně vyčistit od zeleně, protože při výjezdu z pod mostu směr centrum budou vznikat kolize v místě napojení.
03.06.2022 10:57Crazym :
Heuréka! Opravdu záslužný čin, to by si měl někdo na radnici uvést do CV anebo to použít v předvolební kampani :D Ale, že jim to trvalo vysypat těch zhruba 50 metrů cesty co se vždy používala https://mapy.cz/s/cupabubara od dob stavby té cyklostezky v cca 05/2014 https://screenshot.cz/YSZ4T/
03.06.2022 11:34davidb :
Crazym:
Super počin.
Víme kdo to propojení realizuje?
03.06.2022 11:47Protože vámi odkazovaných 50 metrů vlastní OKK Koksovny, most vlastní Povodí Odry a až druhou stranu vlastní Statutární město Ostrava.
Dan :
Crazym: davidb: Pokud to je tak, tak si myslim, ze za tim mesto nestoji. Jinak by uz toho byly plne soc. site s kupou smajliku.
FM :
Jsem zvědavý až to ozkouším. Do práce do OV jezdím někdy z FM na silničce a tohle byl vždycky kritický úsek :D jednou jsem se přesně na tom místě, na tom velkém štěrku co tam byl, pěkně vysekal.. plus vždycky z toho bylo plno šutrů zkutálených až na cyklostezku.
03.06.2022 12:48Malina :
Konečně! Nicméně by nebylo od věci zrevitalizovat samotnou cyklostezku. Některé úseky jsou díky stále se zvyšujícím nerovnostem už dost nebezpečné.
Jarmil Buqa :
FM:
Včera jsem tam jel z roboty a šutry na asfaltu, pokud to tak zůstane, budou bohužel v daleko větší míře furt. Za mě, krok zpět. Do práce sedlam gravel, ale spíš blíž k silničce než k mtb. Terénu se nebojím, ale šutry na asfaltu jsou zlo.
07.06.2022 07:03Crazym :
Tak doufám, že tam osadí nějaké značky určující přednosti, jinak bude platit pravidlo pravé ruky a to pak bude štěrčíček na asfaltu to poslední co bude rozjeté silničky a cool gravelíčky zajímat hned po tom aby jim nespadl tepíček :-)
07.06.2022 09:23Jinak je tam to napojení z kopce takže po každém dešti a asi i po probrždění se z toho bude na asfalt dostávat štěrk dokud se tam bude mít co splavovat či vybržďovat. Takže asfalt by nebyl na škodu ale bůh ví jaký měli důvod tam dát mlatovku na těch 50 metrů :-)
Jarmil Buqa :
Crazym:
13.06.2022 15:26Jo, ty značky vám podepíšu, bohužel na ten drcený kámen asi nepůjde nastříkat velká značka, „dej přednost v jízdě“, která by neměla ujít pozornosti. Při přednosti zprava totiž budou mít problém i full-cool specialised bikeři, i kdyby jeli šnečím tempem. Není tam vidět. A po napojení stezky na DOV se tam provoz pravděpodobně ještě navýší.