Proměny Ostravy #422

Fotografie zachycující model přestavby území Karoliny po asanaci průmyslu.

Zásah to struktury města masivní. Za povšimnutí však stojí silniční propojení Frýdlantských mostů s ulici Bohumínskou. Již v té době byl plán vést na ulici Nádražní pouze tramvaje a měla tak být podstatně rozšířena pěší zóna směrem k území Karoliny. Což je v protikladu s dnešním vedením města a jeho záměrem výstavby parkovacího domu přímo o katedrály Božského Spasitele.

2016

zdroj: FB Ostrava – střípky minulosti

Související články


Komentáře

  1. Crazym :

    Netušíte někdo z jakého to bylo cca roku? Protože mosty na křižovatce Frýdecké x Na Karolině už s tím počítaly při výstavbě a na modelu jsou už zakomponované by mohlo být vodítko ale radši už nic netipuji když jsem kdysi viděl plány estakády na Slezskou z doby těsně po válce a stavělo se až pár roků poté co jim vyletěl most Pionýrů do luftu :-)

    Thumb up 10 Thumb down 1
  2. adamous :

    Tak uz je znam vitezny navrh na stavbu park. domu: https://www.facebook.com/mappaostrava/photos/pcb.424395502301893/424395275635249

    Thumb up 3 Thumb down 0
  3. Jana :

    Crazym: Crazym: Dobrý den, znám Vaše názory na řádění komunistů v centru Ostravy a plně s Vámi souhlasím, nicméně ten projekt (první fotografie) je řešen velice rozumně. Ale nakonec je vše jinak.

    Thumb up 0 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.