Křižovatka ulic Varenská / Hornopolní / Českobratrská.
zdroj: google.com / earchiv.ostrava.cz
Křižovatka ulic Varenská / Hornopolní / Českobratrská.
zdroj: google.com / earchiv.ostrava.cz
Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..
Jirinek :
opet zmena k horšímu
26.05.2013 15:38aggu :
Jirinek: opět k horšímu, protože ta místa jsou (imho) takto záměrně vybírána ;)
26.05.2013 15:55truff :
Kde je ta zmena k horsimu? Nove chodniky, nova silnice, zrekonstruovane troleje, panelaky s novou fasadou, vybydlena troska vpravo strzena. Skutecne nevidim co je na fotce z roku 1985 lepsiho.
26.05.2013 16:25Hynek [msstavby.cz] :
aggu: to je zajimava myslenka. teorii, proc bychom to takto zamerne vybirali, nemas? :)
ja ale myslim, ze martin se vubec nebude zlobit, kdyz treba nasledujicich 10 nedeli vyberes ty a to tak, aby byly jednak necim zajimave, neopakovaly se a navic se vsichni shodli na tom, ze je to zmena k lepsimu.
26.05.2013 16:42fotky muzes posilat kazdy tyden pres kontaktni formular. diky. ;)
aleš.m :
Souhlas s Jirinkem. Ta barabizna není o moc horší než byly barabizny kol Stodolní. teď ty barabizny jsou hezky a účelně opravené domy, které dělají město městem a našly uplatnění – do jedné chodím k soukr. lékaři. Na té Varenské, kdyby ty domy nezbourali, ale jakžtakž udržovali, mohl by z nich být v současnoti opět účelný objekt pro firmy. A toto místo by bylo rozhodně hezčí, než současnost – prázdnota ve velkoměstě, tak typická zrovna pro Ostravu.
26.05.2013 17:12Rozhodně víc „městsky“ a líp vypadá první snímek!
johny :
aleš.m: neco na tomu bude, jenze: Ten dum stoji v miste dnesni velke krizovatky, ktera naprimila spojeni do centra a usetrila trolejbusum do centra dalsi dve krizovatky, z toho jednu problematickou svetelnou. Ten dum byl sice narozni kvadr, ale byl osamocen, nebyl to nejaky prevratny urbanisticky prvek. Okoli by prospela revitalizace sladovny, neco lepsiho na miste autobazaru a vice stromu mezi tou krizovatkou a sidlistem.
26.05.2013 19:06vencakobra :
Určitě změna k lepšímu…,vím o čem mluvím, neboť jsem v jednom z domů na fotce prožil děstsví a mládí až do 25 let. V onom zbouraném domě bydleli dlouhá léta různí nepřizpůsobiví občané apod. a již v době kdy jsem navštěvoval blízkou základku se vědělo, že se zde bude stavět nový nadjezd s křižovatkou, akorát díky tehdejšímu socialistickému plánování tak nějak na to pořád nezbývalo peněz. Ve sladovně bydleli 2 moji spolužáci, takže jsem tam mohl kdykoliv nakouknout, bohužel s prodejem pivovaru a novým postupem výroby piva se museli později v 90. létech odstěhovat. Později také proběhla celá revitalizace sídliště což bohužel nejde z fotky vidět a mohou asi to odcenit jen lidé zde bydlící. ( školka, prostranství apod. ) Souhlasím z názorem, že by neuškodilo trošku zrevitalizovat sladovnu a okolí autobazaru pro drobné podnikání. Na závěr bych ještě dodal, že ikdyž zde již nebydlím, projíždím tudy skoro každý den a s nostalgickou slzou v oku vzpomínám na dětství,mládí a první lásky :-)
26.05.2013 19:43aggu :
Hynek [msstavby.cz]: Jen mě to, in-my-humble-opinion, napadlo ;) Otázka podvědomí, typický ostravský kritický přístup a tak všelijak podobně a dohromady…. Fotit naopak pozitivní změny? To přece v Ostravě nikoho nezajímá, sníží se vám komenty, přístupy na web, reklamy a nakonec to zabalíte ;) Ne, ne, ostravák potřebuje každý den rezavý hřebík no nohy, aby by si mohl od zaprášených plic pořádně ulevit, jak „je to všechno na hovno“ (Havel, Václav. Audience. Praha, 1975).
26.05.2013 21:24Pavel :
Křižovatka je to asi dopravně nutná, ale nevím, zda si už někdo zkusil přejít např. z levého rohu k sídlišti. Poté, co si počkáte asi na 3 přechodech na zelenou a strávíte tím asi 6 minut celkem zjistíte, že tak křižovatka není nějak pro chodce myšlena. Jak někdo napsal výše – je to prázdnota zarámovaná hluchými prostory jako autobazar, divná louka nelouka před vilou Generali, ještě podivnější okolí sladovny. Plac po zimním stadionu. Tak by se dalo pokračovat. Jistě se bude něco postupně budovat. Problém je, že v Ostravě vydrží provizorium neskutečně dlouho.
26.05.2013 23:38Hynek [msstavby.cz] :
aggu: ja se certim, pac te to mozna prekvapi, ale pokud mame tendence se nekam priklanet, tak je to presne na druhou stranu. s martinem jsem si na zacatku vybojoval alespon to, aby tu bylo predkladano nejlepe vsechno, ne jen pozitivni zpravy – ale jestli je to pozitivni nebo negativni, si musi ctenar prebrat sam, pripadne se komunikuje v komentarich, nejlepe by to nemelo byt podsouvano v clanku jako takovem. samozrejme tu mame par clanku, ktere jsou ciste komentaroveho typu, ktere upozornujou na nejake aspekty vyvoje, nad kterym i odbornici krouti hlavou, takze vyjimky jsou.
ty nedelni promeny ostravy, si myslim, ze nemaji vubec ambici vyvolavat nejake hodnoceni ve smyslu lepsi/horsi nez dnes. proste jde o ukazku promen casti mesta, protoze vetsina z nas tyhle mista v te podobe nepamatuje. zaroven jde o nedeli, takze takove odlehceni od tech nakresu, cihel a leseni v tydnu :)
kazdopadne pokud ma byt vubec nejaka tendence webu pusobit na podvedomi ctenare, tak opravdu spis by mela byt pozitivnim smerem, aby lidi vedeli, ze se neco deje a aby z toho meli radost, v nejlepsim pripade aby na to byli pysni. samozrejme se nelze zavdecit vsem, to je normalni.
na rozcilovani jsou tu jine weby, kde se pere spinave pradlo, do tehle vod bych se trebas ja nerad poustel (ale samozrejme diky za ne).
27.05.2013 09:33marian :
aggu: souhlasím s kennym, tenhle web je podle mého někdy až nekriticky optimistický, takže vaše zařazení msstaveb na úroveň diskuzí psychopatů z moravsoslezského deníku je mimo.
27.05.2013 11:48Hynek [msstavby.cz] :
marian: tak diskutujici si nevyberes
27.05.2013 12:07aggu :
marian: msstavby nikam neřadím ;) Úroveň a smysl diskuze na msd, idnes aspol. všichni známe.
27.05.2013 13:09mrtvy.kenny: Díky za koment a respekt za přístup. Ty moje byly samozřejmě „lehká“ nadsázka ;) Pořád ale vidím rozpor mezi „neutrálním“ úmyslem vloženou fotkou a většinovou (negativní) reakcí. Za názory čtenářů si ale odpovídají sami čtenáři (není to dole uvedeno pro parádu). Rozebrat, proč lidi v Ostravě takhle reagují, to bych se musel hluboce zamyslet.. (s nejistým výsledkem). Spíš si myslím, že názory jsou těžce kontaminované nostalgií. A pravděpodobně i ten výběr :-)
marian :
aggu: nemyslím, že by to bylo ostravské specifikum. spíš české. a věřit spíš mediálnímu obrazu než vlastnímu úsudku je fenomén celostvětový.
27.05.2013 13:22Hynek [msstavby.cz] :
aggu: viz marian vyse a navic nezapomen na to, ze jde o internet.
27.05.2013 14:02Martin [msstavby.cz] :
aggu: „Ne, já to zabalím, až si dostavím přístavbu garáže, pač z tolika peněz z webu se mi další Audi do ní už nevejde“.
Obdivuji vaše schopnosti vidět mi do hlavy a vědět, proč vybírám taková a taková místa.
27.05.2013 22:44aggu :
martin [msstavby.cz]: Nad-sáz-ka a diskuze. Nic víc, a pokud ano, tak se ti omlouvám.
28.05.2013 08:52Marian L. :
Prosím, nevíte někdo typ soustavy a použité sekce těch paneláků?
03.06.2013 16:34