dolil: Tak by mne docela zajímalo, kdo jsou ti dva, co vám dali palec dolů, že nevidí tu změnu k horšímu. Anebo opravdu vidí změnu k lepšímu?
25.06.2017 20:25
41
acdlcia [msstavby.cz] :
S majitelem jsem se viděl při jedné z pracovních návštěv tohoto domu. A o ten dům mu vůbec nejde. Zajímá ho jen jedna stěna kterou výhodně pronajímá reklamní agentuře a inkasuje prachy ať tam reklama je nebo není. https://goo.gl/maps/ZwRG3P7Wehk
25.06.2017 21:46
10
thvari :
acdlcia [msstavby.cz]: mě přijde úplně sprosté, jak je ten vnitroblok všech těch domů otevřený všem pohledům od frekventované silnice. jako by někdo vykuchal nějakého živočicha, on sice žil, ale své vnitřnosti by vláčel všem na odiv.
25.06.2017 22:08
60
S200 :
Rýša: Já taky nevidím změnu k horšímu, ale ani k lepšímu. Na obou snímcích je stavba ve špatném stavu.
26.06.2017 07:18
32
rasta :
V takových případech bych opravdu uvažoval ze strany obce o vysokých sankcím pro majitele…
26.06.2017 08:19
90
LK :
acdlcia [msstavby.cz]: tak v daném případě by to chtělo zastavět proluku vedle a hned by bylo po reklamě :-)
26.06.2017 08:40
50
meechee_n :
No, v tomto případě bych to zrovna nenazval „proměnou“ :)
26.06.2017 08:47
20
Cíťa :
Vidíte, nadáváte na komunisty a zde je důkaz, že co „za komunistu“ nezlikvidoval „systematický budovatelský socialismus“, to dnes zlikviduje „divoký destrukční kapitalismus“. Zámek Kunčice, Přednádraží, Ostravica… A jak neuvěřitelně dlouho, nesystematicky a chaoticky se přešlapuje kolem ruiny městských jatek???
Nelze házet vinu jen a pouze jedním směrem!!!
26.06.2017 12:53
48
aggu :
Cíťa: V případě ostravských komunistů, kteří chtěli tohle město zničit, lze vinu házet jedním směrem úplně bez problému. Karmické poškození nehrozí ;)
26.06.2017 14:05
43
Martin [msstavby.cz] :
Cíťa: Stranu co veřejně popravovala lidi, likvidovala soukromý majetek a kapitál apod. bych neobhajoval.
26.06.2017 20:59
30
Vojta92 :
Když se mluví o Přívozu, často se zapomíná na to, že ta čtvrť stejně jako stovky dalších čtvrtí byla zcela účelově a záměrně ničena desítky let – novými obyvateli, mnohem častěji však absencí byť základní údržby, nelogickými demolicemi, šílenou novou výstavbou ap. (Myslím, že si většina z nás pamatuje jak vypadala v podstatě všechna česká, moravská a slezská města nebo vesnice v 90. letech – kdo si to chce osvěžit na internetu je dost videí a fotek… a ne opravdu nebyl největší problém zašedlá omítka a asfalt na hlavním náměstí) Přívoz není ani dneska ideální, ale právě oproti devadesátým letům i tam lze vidět mírné zlepšení. Ano, mohlo by to být lepší a Přívoz to opravdu schytal, ale pořád dopadl mnohem líp než mnohá jiná místa, která byla nenávratně zničena dynamitem a bagry. A při vší úctě k uživateli Cíťa… ano můžeme to hodit na tu jednu stranu, protože drtivá většina těch problémů, co jsme museli/musíme řešit a to nejen u budov a vlastně téměř všeho, přímo nebo nepřímo vychází z toho co se tu dělo skoro půl století… Protože v roce 89 se tady „naneštěstí“ neobjevilo 10 milionu nových lidí a miliardy eur, fungující občanská společnost a ekonomika a mnohé další fungující věci, které ve svobodné Evropě přerušila „jen“ válka… to všechno jsme museli/musíme znovu vybudovat, opravit a obnovit…
26.06.2017 23:35
70
thvari :
Vojta92: další problém Přívozu je, že lidé, když hledají bydlení, ho hledá jinde, např. v oblíbené Porubě. řeknou vám, že v Přívoze jsou ti romové. však se tu kvůli tomu na diskuzi vždycky pohádáme. přitom kdyby se tam nastěhovalo pár prvních lidi, klidně bohatších (přece jen je to pěkná historická čtvrť), postupně (a teď se omlouvám, že to řeknu škaredě) ty chudší obyvatele vytlačí tím, že roztočí spirálu cen nemovitostí, začne to být oblíbené, začne tam růst nové bydlení jako třeba na slezské (Ostravak už bude pryč z radnice :-D), atd. atd.
27.06.2017 00:16
33
Vojta92 :
thvari: Nevycházím z žádných pevných dat, ale od pohledu bych řekl, že tam k nějaké velmi pomalé sociální diverzifikaci dochází. Ano souhlasím s tím, že je to stále pěkná a zajímavá čtvrť, navíc přes urbanisticky roztříštěnou strukturu Ostravy (máme tady v podstatě 3 jednotlivé, do jisté míry samostatně fungující celky – centrum, Poruba a Jih) je strategicky umístěný nedaleko centra města.
Ono se to moc nahlas mezi širokou veřejností neříká, ale byly a jsou prostě čtvrtě řekněme lepší a horší a v nich obecně žijí chudší, respektive bohatší lidé, přičemž v čase dochází k proměnám sociálního statusu jednotlivých čtvrtí a jejich obyvatel. (Můj koníček je architektura a urbanismus a kdysi jsem „zjistil“, že pokud chcete rozumět některým procesům ve městě, musíte chtě nechtě mít nějaké alespoň základní znalosti městské sociologie, demografie ap.)
U nás tento obvyklý vývoj narušil právě komunismus. V mnohých městech žili v chátrajících starších centrech a čtvrtích spíše chudší a starší lidé, zatímco v okrajových sídlištích se soustředili naopak spíše mladší a bohatší lidé, ono to souviselo i s investicemi, atmosférou ve společnosti atd. O tom se píšou celé studie…. :D
Rád jako příklad používám pražský Karlín – dosti zanedbaná oblast obsahující tovární provozy, kde žilo mnoho chudších a starších lidí (BEZ rasismu) a také větší množství Romů. Situace po cca 20 letech, továrny nahradily kanceláře, chudší lidé se odstěhovali nebo „byly odstěhováni“ v případě nájemníků a Karlín se stal jednou z nejpopulárnějších a nejpěknějších čtvrtí v širším centru Prahy… mimochodem, tam kde byl cca. před 10 -15 lety Karlín jsou dneska pražské Holešovice nebo Libeň. Abych nemluvil jen o Praze, například velmi pozitivní je vývoj v oblasti brněnského Cejlu tzv. brněnského Bronxu.
K analogickým, avšak ne tak silným procesům dochází i v rámci Ostravy. Jezdím sem pouze jednou za čas, ale takovým obecným „pozorováním“ bych řekl, že se nám trochu zlepšily centrální Vítkovice nebo severní část Mariánských hor, naopak dolů nám jde oblast Hrabůvky (abych byl fér, ta měla nakročeno do problémů už při výstavbě a následnou strukturou obyvatel) a Dubiny. Také se začaly objevovat řekněme sociálně slabší lidé v doposud dosti „středostavovských“ Pískových dolech ap. O těchto věcech tu nechci úplně mluvit, protože když si to přečte někdo třeba z Hrabůvky, tak mi pak vynadá ;) :D
27.06.2017 20:35
80
talage :
Vojta92: Jistě máte vetší přeheld, ale přesto bych si dovolil z Vašho výčtu „problémových“ oblastí Karlín vyjmout, protože spouštěčem „revitalizace“ byla v tomto případě dle mého názoru povodeň v roce 2002.
27.06.2017 23:41
20
Vojta92 :
talage: Ono už to začalo několik let před povodněmi, avšak je pravda, že povodně to zásadně urychlily.
28.06.2017 22:05
10
adam :
dolil: No, podle mě tam žádná změna k horšímu není. Podle té fotky ten dům vypadal stejně jako dnes, jen byl ještě obydlený a trochu udržovaný. Jinak jsem smutný, že ten dům takhle vypadá, kdyby majitel chtěl, určitě by ten dům takhle nevypadal.
07.08.2020 14:46
16
Fanda :
Adam:Jste se trochu pozdě probudil.Na tomto webu se o tom domu vedla debata v roce 2017,asi jste probudil z agonie po třech letech.Dobre, máte psychické problémy, budiž,ale vaše názory jsou jen vyblitky.Nejlepe bude, když se vrátíte zpátky do ústavu,za veřejné peníze,jak rád se zmiňujete.
07.08.2020 15:25
41
adam :
V roce 2017 jsem ani nevěděl, že tahle stránka existuje a nemám tolik času, abych se koukal na všechny reportáže na tomto serveru. Jinak jsem tuhle stránku objevil v roce 2019. Jinak asi zmiňujete jiného Adama, protože tohle je můj první komentář na serveru.
07.08.2020 15:45
20
adam :
Fanda: a abyste si mě nepletl s jiným Adamem, tak se přejmenovávám na Adama01.
07.08.2020 15:51
10
Fanda :
Adam01 :Jestli to je tak,jak říkáte, doufám,tak se vám omlouvám.
07.08.2020 16:19
20
Adam01 :
Fanda: ano je to tak a omluvu přijímám.
07.08.2020 20:07
12
Adam01 :
A ještě se já omlouvám vám, že jsem vás zmátl.
07.08.2020 20:35
10
Fanda :
Adam 01:Vy jste mě nezmatl.Jen čekám kdy budete zde vystupovat jako Adam 02.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Rýša :
Proč musím napsat k fotu 2014 – proboha svatého proč?
25.06.2017 08:45dolil :
Zaase změna k horšímu.
25.06.2017 09:06thvari :
kolem toho domu jsem roky jezdil po velmi frekventované mariánskohorské do školy a vždycky jsem přemýšlel, který odvážlivec jej opraví. stále doufám
25.06.2017 09:55Martin [msstavby.cz] :
Rýša: Protože Czechia.
25.06.2017 18:19Rýša :
dolil: Tak by mne docela zajímalo, kdo jsou ti dva, co vám dali palec dolů, že nevidí tu změnu k horšímu. Anebo opravdu vidí změnu k lepšímu?
25.06.2017 20:25acdlcia [msstavby.cz] :
S majitelem jsem se viděl při jedné z pracovních návštěv tohoto domu. A o ten dům mu vůbec nejde. Zajímá ho jen jedna stěna kterou výhodně pronajímá reklamní agentuře a inkasuje prachy ať tam reklama je nebo není. https://goo.gl/maps/ZwRG3P7Wehk
25.06.2017 21:46thvari :
acdlcia [msstavby.cz]: mě přijde úplně sprosté, jak je ten vnitroblok všech těch domů otevřený všem pohledům od frekventované silnice. jako by někdo vykuchal nějakého živočicha, on sice žil, ale své vnitřnosti by vláčel všem na odiv.
25.06.2017 22:08S200 :
Rýša: Já taky nevidím změnu k horšímu, ale ani k lepšímu. Na obou snímcích je stavba ve špatném stavu.
26.06.2017 07:18rasta :
V takových případech bych opravdu uvažoval ze strany obce o vysokých sankcím pro majitele…
26.06.2017 08:19LK :
acdlcia [msstavby.cz]: tak v daném případě by to chtělo zastavět proluku vedle a hned by bylo po reklamě :-)
26.06.2017 08:40meechee_n :
No, v tomto případě bych to zrovna nenazval „proměnou“ :)
26.06.2017 08:47Cíťa :
Vidíte, nadáváte na komunisty a zde je důkaz, že co „za komunistu“ nezlikvidoval „systematický budovatelský socialismus“, to dnes zlikviduje „divoký destrukční kapitalismus“. Zámek Kunčice, Přednádraží, Ostravica… A jak neuvěřitelně dlouho, nesystematicky a chaoticky se přešlapuje kolem ruiny městských jatek???
26.06.2017 12:53Nelze házet vinu jen a pouze jedním směrem!!!
aggu :
Cíťa: V případě ostravských komunistů, kteří chtěli tohle město zničit, lze vinu házet jedním směrem úplně bez problému. Karmické poškození nehrozí ;)
26.06.2017 14:05Martin [msstavby.cz] :
Cíťa: Stranu co veřejně popravovala lidi, likvidovala soukromý majetek a kapitál apod. bych neobhajoval.
26.06.2017 20:59Vojta92 :
Když se mluví o Přívozu, často se zapomíná na to, že ta čtvrť stejně jako stovky dalších čtvrtí byla zcela účelově a záměrně ničena desítky let – novými obyvateli, mnohem častěji však absencí byť základní údržby, nelogickými demolicemi, šílenou novou výstavbou ap. (Myslím, že si většina z nás pamatuje jak vypadala v podstatě všechna česká, moravská a slezská města nebo vesnice v 90. letech – kdo si to chce osvěžit na internetu je dost videí a fotek… a ne opravdu nebyl největší problém zašedlá omítka a asfalt na hlavním náměstí) Přívoz není ani dneska ideální, ale právě oproti devadesátým letům i tam lze vidět mírné zlepšení. Ano, mohlo by to být lepší a Přívoz to opravdu schytal, ale pořád dopadl mnohem líp než mnohá jiná místa, která byla nenávratně zničena dynamitem a bagry. A při vší úctě k uživateli Cíťa… ano můžeme to hodit na tu jednu stranu, protože drtivá většina těch problémů, co jsme museli/musíme řešit a to nejen u budov a vlastně téměř všeho, přímo nebo nepřímo vychází z toho co se tu dělo skoro půl století… Protože v roce 89 se tady „naneštěstí“ neobjevilo 10 milionu nových lidí a miliardy eur, fungující občanská společnost a ekonomika a mnohé další fungující věci, které ve svobodné Evropě přerušila „jen“ válka… to všechno jsme museli/musíme znovu vybudovat, opravit a obnovit…
26.06.2017 23:35thvari :
Vojta92: další problém Přívozu je, že lidé, když hledají bydlení, ho hledá jinde, např. v oblíbené Porubě. řeknou vám, že v Přívoze jsou ti romové. však se tu kvůli tomu na diskuzi vždycky pohádáme. přitom kdyby se tam nastěhovalo pár prvních lidi, klidně bohatších (přece jen je to pěkná historická čtvrť), postupně (a teď se omlouvám, že to řeknu škaredě) ty chudší obyvatele vytlačí tím, že roztočí spirálu cen nemovitostí, začne to být oblíbené, začne tam růst nové bydlení jako třeba na slezské (Ostravak už bude pryč z radnice :-D), atd. atd.
27.06.2017 00:16Vojta92 :
thvari: Nevycházím z žádných pevných dat, ale od pohledu bych řekl, že tam k nějaké velmi pomalé sociální diverzifikaci dochází. Ano souhlasím s tím, že je to stále pěkná a zajímavá čtvrť, navíc přes urbanisticky roztříštěnou strukturu Ostravy (máme tady v podstatě 3 jednotlivé, do jisté míry samostatně fungující celky – centrum, Poruba a Jih) je strategicky umístěný nedaleko centra města.
Ono se to moc nahlas mezi širokou veřejností neříká, ale byly a jsou prostě čtvrtě řekněme lepší a horší a v nich obecně žijí chudší, respektive bohatší lidé, přičemž v čase dochází k proměnám sociálního statusu jednotlivých čtvrtí a jejich obyvatel. (Můj koníček je architektura a urbanismus a kdysi jsem „zjistil“, že pokud chcete rozumět některým procesům ve městě, musíte chtě nechtě mít nějaké alespoň základní znalosti městské sociologie, demografie ap.)
U nás tento obvyklý vývoj narušil právě komunismus. V mnohých městech žili v chátrajících starších centrech a čtvrtích spíše chudší a starší lidé, zatímco v okrajových sídlištích se soustředili naopak spíše mladší a bohatší lidé, ono to souviselo i s investicemi, atmosférou ve společnosti atd. O tom se píšou celé studie…. :D
Rád jako příklad používám pražský Karlín – dosti zanedbaná oblast obsahující tovární provozy, kde žilo mnoho chudších a starších lidí (BEZ rasismu) a také větší množství Romů. Situace po cca 20 letech, továrny nahradily kanceláře, chudší lidé se odstěhovali nebo „byly odstěhováni“ v případě nájemníků a Karlín se stal jednou z nejpopulárnějších a nejpěknějších čtvrtí v širším centru Prahy… mimochodem, tam kde byl cca. před 10 -15 lety Karlín jsou dneska pražské Holešovice nebo Libeň. Abych nemluvil jen o Praze, například velmi pozitivní je vývoj v oblasti brněnského Cejlu tzv. brněnského Bronxu.
K analogickým, avšak ne tak silným procesům dochází i v rámci Ostravy. Jezdím sem pouze jednou za čas, ale takovým obecným „pozorováním“ bych řekl, že se nám trochu zlepšily centrální Vítkovice nebo severní část Mariánských hor, naopak dolů nám jde oblast Hrabůvky (abych byl fér, ta měla nakročeno do problémů už při výstavbě a následnou strukturou obyvatel) a Dubiny. Také se začaly objevovat řekněme sociálně slabší lidé v doposud dosti „středostavovských“ Pískových dolech ap. O těchto věcech tu nechci úplně mluvit, protože když si to přečte někdo třeba z Hrabůvky, tak mi pak vynadá ;) :D
27.06.2017 20:35talage :
Vojta92: Jistě máte vetší přeheld, ale přesto bych si dovolil z Vašho výčtu „problémových“ oblastí Karlín vyjmout, protože spouštěčem „revitalizace“ byla v tomto případě dle mého názoru povodeň v roce 2002.
27.06.2017 23:41Vojta92 :
talage: Ono už to začalo několik let před povodněmi, avšak je pravda, že povodně to zásadně urychlily.
28.06.2017 22:05adam :
dolil: No, podle mě tam žádná změna k horšímu není. Podle té fotky ten dům vypadal stejně jako dnes, jen byl ještě obydlený a trochu udržovaný. Jinak jsem smutný, že ten dům takhle vypadá, kdyby majitel chtěl, určitě by ten dům takhle nevypadal.
07.08.2020 14:46Fanda :
Adam:Jste se trochu pozdě probudil.Na tomto webu se o tom domu vedla debata v roce 2017,asi jste probudil z agonie po třech letech.Dobre, máte psychické problémy, budiž,ale vaše názory jsou jen vyblitky.Nejlepe bude, když se vrátíte zpátky do ústavu,za veřejné peníze,jak rád se zmiňujete.
07.08.2020 15:25adam :
V roce 2017 jsem ani nevěděl, že tahle stránka existuje a nemám tolik času, abych se koukal na všechny reportáže na tomto serveru. Jinak jsem tuhle stránku objevil v roce 2019. Jinak asi zmiňujete jiného Adama, protože tohle je můj první komentář na serveru.
07.08.2020 15:45adam :
Fanda: a abyste si mě nepletl s jiným Adamem, tak se přejmenovávám na Adama01.
07.08.2020 15:51Fanda :
Adam01 :Jestli to je tak,jak říkáte, doufám,tak se vám omlouvám.
07.08.2020 16:19Adam01 :
Fanda: ano je to tak a omluvu přijímám.
07.08.2020 20:07Adam01 :
A ještě se já omlouvám vám, že jsem vás zmátl.
07.08.2020 20:35Fanda :
Adam 01:Vy jste mě nezmatl.Jen čekám kdy budete zde vystupovat jako Adam 02.
08.08.2020 11:16adam01 :
Nebojte se. Už se přejmenovávat nebudu.
08.08.2020 11:25