Odporný most předtím, odporná estakáda nyní. Pro mne žádná změna….
24.04.2017 10:02
06
Michal :
Normální most předtím, normální most nyní.
24.04.2017 11:15
56
aggu :
Chtěl bych se dočkat doby, kdy na radnici/ÚHA budou lidé, jejichž zájem bude tyhle megalomanské komunistické omyly z města odstraňovat a ne je oprašovat a konzervovat. Slezská by si možná zasloužila být víc než jen obří silniční křižovatka, špína pod estakádou a okolo estakády. 20 let jsem neslyšel, že by nějakému starostovi Slezské Ostravy vadilo, jak to tam vypadá, že by mluvil třeba o rekonstrukci Zámostí… Starostové se už asi nestarají…
24.04.2017 14:53
73
Aleš :
Kdyby nebylo toho stranického zedníka z Brušperku, který se stal primátorem města, neměli byste kudy a po čem jezdit… Je to téměř všechno jeho zásluha.
24.04.2017 15:47
25
kdojekdo :
Klikači a jejich hloupé příspěvky.
25.04.2017 17:28
06
nototo :
kdojekdo: není náhodou pán z radnice? Vyhodit desítky milionů za konzervaci nevzhledné a naddimenzované estakády (ve své době měla alespoň smysl, protože Ostrava, nebýt změny režimu, měla mít přes půl milionu lidí), to je kumšt. Za tyto peníze bych si dokázal představit u tak pěkné radnice něco mnohem hezčího, neříkám, že to musí být Calatrava, ale proč jsou kousek pod radnicí hektolitry betonu a x-pruhů asfaltu… Ale když si konšelé zřídí povrchové parkoviště na úkor zeleně, i když mají pod okny podzemní, tak asi vkus čekat nemůžeme. Ostatně se je možné podívat, že u estakády zrovna krása nekvete.
25.04.2017 18:12
50
Aleš :
Ještě malou doušku k předchozímu příspěvku. Na stavbu nové radnice v Ostravě byla vypsána veřejná soutěž, které se mimochodem účastnili architekti takových jmen, jako např. Pavel Janák a další. Vyhrála „lokální omezenost a hloupost“, takže zvítězili Kolář a Rubý, kteří ji mj. i postavili. Takže o té pěkné radnici bych raději pomlčel.
A nevzhledná estakáda? Je to věc názoru, nevzhledné je spíše její okolí. Mám-li být opravdu hodně ostrý, ta estakáda po rekonstrukci přetrvá i přes problémy s původním a problematickým založením stavby věky, což se nedá říci třeba o ostravské dálnici…
25.04.2017 19:08
15
Hynek [msstavby.cz] :
aggu: :) uplne se mi vybavilo, jak jsem to kdysi fotil.
Hynek [msstavby.cz]: upe skvělé místo pro nějaký skate park, ale k tomu přidat i osvětlení a oplocení s kamerami
26.04.2017 06:46
00
LK :
balde: přesně tak, tyto prostory se dají využít jako parkoviště, nebo jako skatepark a podobné věci, kde se hodí, když tam neprší. Možná by tam šel i workout, čerstvý vzduch je tam pořád a neprší tam. Ale jinak mrtvý prostor a proto tyto estakády nemám rád.
26.04.2017 09:52
20
aggu :
Já bych ty prostory využil pro staveniště k demolici estakády…
Kdyby Ostrava měla ÚHA, třeba by někdo projevil snahu, přišel s alternativním řešením, co s takovou nesmyslnou a předimenzovanou stavbou, která zničila Slezskou Ostravu. Spolu s navazujícím dálnicemi okolo… Ale my ten útvar nemáme…
Omezit dopravu pro auta, snížit pruhy na dva, zbylé dva zatravnit, pro kola, pro pěší,…. Tam by klidně i šly i ty slavné truhlíky. A kdybych se opravdu zasnil ;) tak třeba i tramvaj, která by zase jezdila přes Masarykáč. Na druhý břeh, a přes Gagarinku nahoru, třeba k ZOO.
26.04.2017 13:12
14
aggu :
nototo: Tak jsou tu města, kde si myslí, že jich je půl milionu, ale Ostrava by půl milionu neměla, ani kdyby tu ještě vládnul nějaký Jakešův vnuk. Pokles obyvatel Ostravy začal už v půlce 80. let v souvislosti se zahájením útlumu, který skončil v roce 1994.
Jinak souhlas, je to odporné, z výšky i z blízka. Mentální výbava a povědomí o dobrém městském urbanismu je u současných politiků vcelku stejná, jako u těch bláznů, co tu vládli předtím a zničili co se dalo.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
thvari :
odporná estakáda
24.04.2017 07:33Tomas T. :
Odporný most předtím, odporná estakáda nyní. Pro mne žádná změna….
24.04.2017 10:02Michal :
Normální most předtím, normální most nyní.
24.04.2017 11:15aggu :
Chtěl bych se dočkat doby, kdy na radnici/ÚHA budou lidé, jejichž zájem bude tyhle megalomanské komunistické omyly z města odstraňovat a ne je oprašovat a konzervovat. Slezská by si možná zasloužila být víc než jen obří silniční křižovatka, špína pod estakádou a okolo estakády. 20 let jsem neslyšel, že by nějakému starostovi Slezské Ostravy vadilo, jak to tam vypadá, že by mluvil třeba o rekonstrukci Zámostí… Starostové se už asi nestarají…
24.04.2017 14:53Aleš :
Kdyby nebylo toho stranického zedníka z Brušperku, který se stal primátorem města, neměli byste kudy a po čem jezdit… Je to téměř všechno jeho zásluha.
24.04.2017 15:47kdojekdo :
Klikači a jejich hloupé příspěvky.
25.04.2017 17:28nototo :
kdojekdo: není náhodou pán z radnice? Vyhodit desítky milionů za konzervaci nevzhledné a naddimenzované estakády (ve své době měla alespoň smysl, protože Ostrava, nebýt změny režimu, měla mít přes půl milionu lidí), to je kumšt. Za tyto peníze bych si dokázal představit u tak pěkné radnice něco mnohem hezčího, neříkám, že to musí být Calatrava, ale proč jsou kousek pod radnicí hektolitry betonu a x-pruhů asfaltu… Ale když si konšelé zřídí povrchové parkoviště na úkor zeleně, i když mají pod okny podzemní, tak asi vkus čekat nemůžeme. Ostatně se je možné podívat, že u estakády zrovna krása nekvete.
25.04.2017 18:12Aleš :
Ještě malou doušku k předchozímu příspěvku. Na stavbu nové radnice v Ostravě byla vypsána veřejná soutěž, které se mimochodem účastnili architekti takových jmen, jako např. Pavel Janák a další. Vyhrála „lokální omezenost a hloupost“, takže zvítězili Kolář a Rubý, kteří ji mj. i postavili. Takže o té pěkné radnici bych raději pomlčel.
25.04.2017 19:08A nevzhledná estakáda? Je to věc názoru, nevzhledné je spíše její okolí. Mám-li být opravdu hodně ostrý, ta estakáda po rekonstrukci přetrvá i přes problémy s původním a problematickým založením stavby věky, což se nedá říci třeba o ostravské dálnici…
Hynek [msstavby.cz] :
aggu: :) uplne se mi vybavilo, jak jsem to kdysi fotil.
26.04.2017 02:44balde :
Hynek [msstavby.cz]: upe skvělé místo pro nějaký skate park, ale k tomu přidat i osvětlení a oplocení s kamerami
26.04.2017 06:46LK :
balde: přesně tak, tyto prostory se dají využít jako parkoviště, nebo jako skatepark a podobné věci, kde se hodí, když tam neprší. Možná by tam šel i workout, čerstvý vzduch je tam pořád a neprší tam. Ale jinak mrtvý prostor a proto tyto estakády nemám rád.
26.04.2017 09:52aggu :
Já bych ty prostory využil pro staveniště k demolici estakády…
26.04.2017 13:12Kdyby Ostrava měla ÚHA, třeba by někdo projevil snahu, přišel s alternativním řešením, co s takovou nesmyslnou a předimenzovanou stavbou, která zničila Slezskou Ostravu. Spolu s navazujícím dálnicemi okolo… Ale my ten útvar nemáme…
Omezit dopravu pro auta, snížit pruhy na dva, zbylé dva zatravnit, pro kola, pro pěší,…. Tam by klidně i šly i ty slavné truhlíky. A kdybych se opravdu zasnil ;) tak třeba i tramvaj, která by zase jezdila přes Masarykáč. Na druhý břeh, a přes Gagarinku nahoru, třeba k ZOO.
aggu :
nototo: Tak jsou tu města, kde si myslí, že jich je půl milionu, ale Ostrava by půl milionu neměla, ani kdyby tu ještě vládnul nějaký Jakešův vnuk. Pokles obyvatel Ostravy začal už v půlce 80. let v souvislosti se zahájením útlumu, který skončil v roce 1994.
26.04.2017 13:20Jinak souhlas, je to odporné, z výšky i z blízka. Mentální výbava a povědomí o dobrém městském urbanismu je u současných politiků vcelku stejná, jako u těch bláznů, co tu vládli předtím a zničili co se dalo.