Telefonní budka, zahrádky, dlažba…. Kdysi to vypadalo tak nějak lépe, i když je to pořád stejné.
26.07.2015 09:34
62
thvari :
Jiřík: ďábel je zakopaný v detailech. třeba ty hodiny jsou nádherná maličkost, ale zmizely … ta telefonní budka je taky pěkná.
dnes je problém v tom, že tam je tak brutálně frekventovaná silnice a jít po chodníku kolem těchto domů ke kostelu je spíše nepříjemný zážitek. Nevím, zda je to jen můj ztřeštěný pohled, ale já bych dopravu ve městě „šikanoval“, tedy omezoval na úkor chodníků apod. Např. proč je nutné mít na té křižovatce pruh navíc? Proč máme v historickém centru uhýbat autům?
26.07.2015 11:31
132
johny :
Zásadním problémem je ta ošklivá silnice… všimněte si, že na historickém snímku je dlažba z žulových kostek, nikoli tisíckrát jinak nalinkovaný asfalt, a také tam chybí nepřehledná změť trolejí A TO ODPORNÉ RUDOBÍLÉ ZÁBRADLÍ, KTERÉ DNES CPOU ÚPLNĚ VŠUDE (vizte rekonstrukci Nádražní). Prostor mimo silnici byl dříve čistější, hezčí a pro chodce přátelštější.
26.07.2015 15:35
31
Marek :
njn, duch genius loci je zabit tou dopravou, s tím se dnes moc dělat nedá (něco určitě ano), přece jen, je to hlavní tepna ze slezské. Omezení by jistě prospělo, zúžení na dva pruhy (stačilo by jen grafické), lepší povrch (nějaký druh odolné dlažby) a zeleň (jen na tu asi není místo).
26.07.2015 16:06
20
Tano :
Postřehli jste na té druhé fotce, jak jsou ty domy všechny krásně čisté, to úplně koukám.
thvari:
Ta doprava je fakt děs, nechápu přístup radních , kdy udělají generální rekontrukci Nádražni a místo toho aby z toho byla pěší zóna s omezeným vjezdem (rezidenti, zásobování) a všechno obsluhovala Porážkova a k ní kolmé ulice – tak ne , udělají zastávky které tu neregulovanou dopravu pošlou na kolejiště a ve špičce budou stát tramvaje za auty…
A pak by mohla tato křižovatka vypadat hezky akorát by se prohodily ulice a Nádražní by byla více klidová
Netuší někdo jestli je ta „věžička“ s úzkými okny byt a nebo to je nějaký ateliér ?
26.07.2015 21:08
00
Alex :
To bude dobré.
Za pár let bude z Českobratrské pěší zóna, poněvadž čtyřproudovou Frýdeckou s příslušnými estakádami kázal v minulé debatě Aggu zrušit
27.07.2015 21:14
41
Martin [msstavby.cz] :
Alex: Nesouhlasíš-li s názory diskutujících, neznamená, že budeš dotyčné zesměšňovat. Je to trapné.
Průjezdnost Nádražní v centru nic nepřináší – více slouží k obsluze Přívozu a nebo těch co odbočí na Českobratrskou … rezidenti/zásobování by měli vjezd povolen, zbytek může nechat auto veřejných parkovištích a nebo se do užšího centra dostat kolmými ulicemi k Nádražní a zaparkovat u Kostela … mezi sluníčkáře se neřadím , naopak mě vadí – ale ta Nádražní v úseku E.Beneše – Českobratrská je plně nahrazena Porážkovou …
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Jiřík :
Telefonní budka, zahrádky, dlažba…. Kdysi to vypadalo tak nějak lépe, i když je to pořád stejné.
26.07.2015 09:34thvari :
Jiřík: ďábel je zakopaný v detailech. třeba ty hodiny jsou nádherná maličkost, ale zmizely … ta telefonní budka je taky pěkná.
dnes je problém v tom, že tam je tak brutálně frekventovaná silnice a jít po chodníku kolem těchto domů ke kostelu je spíše nepříjemný zážitek. Nevím, zda je to jen můj ztřeštěný pohled, ale já bych dopravu ve městě „šikanoval“, tedy omezoval na úkor chodníků apod. Např. proč je nutné mít na té křižovatce pruh navíc? Proč máme v historickém centru uhýbat autům?
johny :
Zásadním problémem je ta ošklivá silnice… všimněte si, že na historickém snímku je dlažba z žulových kostek, nikoli tisíckrát jinak nalinkovaný asfalt, a také tam chybí nepřehledná změť trolejí A TO ODPORNÉ RUDOBÍLÉ ZÁBRADLÍ, KTERÉ DNES CPOU ÚPLNĚ VŠUDE (vizte rekonstrukci Nádražní). Prostor mimo silnici byl dříve čistější, hezčí a pro chodce přátelštější.
26.07.2015 15:35Marek :
njn, duch genius loci je zabit tou dopravou, s tím se dnes moc dělat nedá (něco určitě ano), přece jen, je to hlavní tepna ze slezské. Omezení by jistě prospělo, zúžení na dva pruhy (stačilo by jen grafické), lepší povrch (nějaký druh odolné dlažby) a zeleň (jen na tu asi není místo).
26.07.2015 16:06Tano :
Postřehli jste na té druhé fotce, jak jsou ty domy všechny krásně čisté, to úplně koukám.
26.07.2015 18:54Crazym :
To je boží, tuhle fotku ještě nemám :-)
26.07.2015 19:23Pro zajímavost stejná místa v čase
Cca 1912, po dostavbě Krauzáků: http://www.imagehosting.cz/?v=eskobrzlz.jpg V nich jsem vyrostl :-)
Rok 1947: http://www.imagehosting.cz/?v=eskobrdld.jpg a http://www.imagehosting.cz/?v=eskobrsps.jpg
A ještě 5.6. 1992 o kousek dál: http://www.imagehosting.cz/?v=eskobrxix.jpg
Jrov :
thvari:
Ta doprava je fakt děs, nechápu přístup radních , kdy udělají generální rekontrukci Nádražni a místo toho aby z toho byla pěší zóna s omezeným vjezdem (rezidenti, zásobování) a všechno obsluhovala Porážkova a k ní kolmé ulice – tak ne , udělají zastávky které tu neregulovanou dopravu pošlou na kolejiště a ve špičce budou stát tramvaje za auty…
A pak by mohla tato křižovatka vypadat hezky akorát by se prohodily ulice a Nádražní by byla více klidová
Netuší někdo jestli je ta „věžička“ s úzkými okny byt a nebo to je nějaký ateliér ?
26.07.2015 21:08Alex :
To bude dobré.
27.07.2015 21:14Za pár let bude z Českobratrské pěší zóna, poněvadž čtyřproudovou Frýdeckou s příslušnými estakádami kázal v minulé debatě Aggu zrušit
Martin [msstavby.cz] :
Alex: Nesouhlasíš-li s názory diskutujících, neznamená, že budeš dotyčné zesměšňovat. Je to trapné.
28.07.2015 18:03Alex :
martin [msstavby.cz]:
Nesouhlasíš-li s názory diskutujících, nenapomínej je, je to trapné. Za názory diskutujících nesou odpovědnost diskutující.
28.07.2015 18:47Michal :
tenhle barák měl vždy šmrnc.
28.07.2015 18:56Koukám ale, že by sluníčkoví zklidňovači nejradši i z této křižovatky a okolí udělali pěší zónu. Kristepane!
Martin [msstavby.cz] :
Alex: Ano, ale ty opět osobně útočíš. A napodobením začátku věty jsi potvrdil to, co jsem napsal. Ale to je jak házet hrách na zeď.
28.07.2015 19:21jrov :
Michal:
Průjezdnost Nádražní v centru nic nepřináší – více slouží k obsluze Přívozu a nebo těch co odbočí na Českobratrskou … rezidenti/zásobování by měli vjezd povolen, zbytek může nechat auto veřejných parkovištích a nebo se do užšího centra dostat kolmými ulicemi k Nádražní a zaparkovat u Kostela … mezi sluníčkáře se neřadím , naopak mě vadí – ale ta Nádražní v úseku E.Beneše – Českobratrská je plně nahrazena Porážkovou …
30.07.2015 09:18