kyle: Nechápu jak to myslíte „zabít centrum města“. Doprava je nedílnou součástí dnešní doby a život bez ní si už lze jen těžko představit. Vlastnit auto ja znakem náležitosti do současné společnosti a dopravovat se kamkoli právě umožnuje život i v těchto částech města. Kdyby zde tyto dopravní tepny nebyly tak by zde nebyli ani lidé, odstěhovali by se někde jinde kde jim nebude upřeno právo svobodného pohybu a to by bylo teprve zabití centra města.
21.10.2012 13:33
01
johny :
Řekl bych že most Pionýrů je trochu předimenzovanej i na dnešní úroveň dopravy, natož na dopravu 80. let, kdy ho stavěli. Škoda hlavně těch několik vícepodlažních budov, co byly v místech dnešních ramen křižovatky, ale ta kolonie vedle asi taky nebyla nic moc. Jinak lepší představa viz kontaminace.cenia.cz. Je tam vidět hlavně jak vedla stará silnice.
21.10.2012 14:34
10
kyle :
acdlcia [msstavby.cz] : Ano ale vše má své meze a to co vzniklo na Slezské je prostě hranice, která podle mě brání rozvoji této části města a zůžila už tak malé centrum Ostravy a nesporně jej i okradla o krásu Zámostí.
21.10.2012 16:29
10
Pavel :
Ad acdlcia: já myslím, že se zde nevyjadřovalo, že doprava patří k městu. Je ale otázka, zda to pojetí a forma provedená na Slezské Ostravě neomezila rozvoj centra města na druhý břeh řeky. Z Vašeho pohledu je tedy např. magistrála v Praze u Muzea „dopravní tepnou“, která zajišťuje, že jsou v Praze lidé a fajn se jim tam žije. Doprava je nutná, to jistě, i na Slezské Ostravě, ale každý úkol (i dopravní obslužnost) má vícero řešení a volba jednoho z několika s sebou nese i vedlejší projevy. Toto řešení odřízlo centrum a udělalo z Sl.O. jednu takovou maxikomunikaci.
Cesta jak cesta, škoda opravdu některých skvostných činžovních domů, které dotvářely to celé centrum města. Některé stavby jako ta kolonie v levo, to člověk oželí, ale některé ulice a činžovní domy tam měly stát i dnes. Je pravdou, že za poslední léta tam některé stavby přibyly a trochu to oživili, ale na druhé straně nemohu souhlasit, že ostravské centrum je malé. Ostravské centrum bych řekl, že patří mezi ty největší a stále se rozrůstá směrem k Přívozu, zas tam malé mi tedy nepřipadá, ale s touto části Slezské by tvořilo jeden kompaktní celek, rozdělený snad jen řekou.
21.10.2012 20:17
00
thrpst :
Tak to je posek.
21.10.2012 20:57
00
centos :
Smutná změna, ale líbí se mi rostoucí Ema na pozadí.
21.10.2012 23:56
00
Tomas T. :
Tak dle meho slezska byla hodne vyznamna cast mesta, a ovlivnovala do znace miry kam se mesto bude ubirat. ale po te co ji takhle vymytili, tak ztratila vse , co si za dlouhou dobu vybudovala. Nebo vam snad prijde ze by na slezske bylo dneska nejak zivo? tim nemyslim ze je to vylidnene. ale normalni ruch na ulicich, kultura, trhy, namesti s obchody ci neco podobneho?
22.10.2012 08:40
00
kyle :
Tomas T. : Takhle jsem to také myslel, je to škoda. Jen by mě zajímalo zda někdo ví, co bylo hlavním důvodem boření těch domů jestli opravdu ta 4-proudovka nebo poškození domů od poddolování?
22.10.2012 13:14
00
via :
Největší škoda je těch vyšších domů uprostřed, kde dnes stojí domy „V parku“. Kolonie Na kamenci škoda není, ta musela být dosti otřesná.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
kyle :
;( Aneb jak zabít centrum města…
21.10.2012 10:44acdlcia [msstavby.cz] :
kyle: Nechápu jak to myslíte „zabít centrum města“. Doprava je nedílnou součástí dnešní doby a život bez ní si už lze jen těžko představit. Vlastnit auto ja znakem náležitosti do současné společnosti a dopravovat se kamkoli právě umožnuje život i v těchto částech města. Kdyby zde tyto dopravní tepny nebyly tak by zde nebyli ani lidé, odstěhovali by se někde jinde kde jim nebude upřeno právo svobodného pohybu a to by bylo teprve zabití centra města.
21.10.2012 13:33johny :
Řekl bych že most Pionýrů je trochu předimenzovanej i na dnešní úroveň dopravy, natož na dopravu 80. let, kdy ho stavěli. Škoda hlavně těch několik vícepodlažních budov, co byly v místech dnešních ramen křižovatky, ale ta kolonie vedle asi taky nebyla nic moc. Jinak lepší představa viz kontaminace.cenia.cz. Je tam vidět hlavně jak vedla stará silnice.
21.10.2012 14:34kyle :
acdlcia [msstavby.cz] : Ano ale vše má své meze a to co vzniklo na Slezské je prostě hranice, která podle mě brání rozvoji této části města a zůžila už tak malé centrum Ostravy a nesporně jej i okradla o krásu Zámostí.
21.10.2012 16:29Pavel :
Ad acdlcia: já myslím, že se zde nevyjadřovalo, že doprava patří k městu. Je ale otázka, zda to pojetí a forma provedená na Slezské Ostravě neomezila rozvoj centra města na druhý břeh řeky. Z Vašeho pohledu je tedy např. magistrála v Praze u Muzea „dopravní tepnou“, která zajišťuje, že jsou v Praze lidé a fajn se jim tam žije. Doprava je nutná, to jistě, i na Slezské Ostravě, ale každý úkol (i dopravní obslužnost) má vícero řešení a volba jednoho z několika s sebou nese i vedlejší projevy. Toto řešení odřízlo centrum a udělalo z Sl.O. jednu takovou maxikomunikaci.
21.10.2012 17:50Sanju :
Pavel: Naprostý souhlas, Pavle!
21.10.2012 19:01mm :
Cesta jak cesta, škoda opravdu některých skvostných činžovních domů, které dotvářely to celé centrum města. Některé stavby jako ta kolonie v levo, to člověk oželí, ale některé ulice a činžovní domy tam měly stát i dnes. Je pravdou, že za poslední léta tam některé stavby přibyly a trochu to oživili, ale na druhé straně nemohu souhlasit, že ostravské centrum je malé. Ostravské centrum bych řekl, že patří mezi ty největší a stále se rozrůstá směrem k Přívozu, zas tam malé mi tedy nepřipadá, ale s touto části Slezské by tvořilo jeden kompaktní celek, rozdělený snad jen řekou.
21.10.2012 20:17thrpst :
Tak to je posek.
21.10.2012 20:57centos :
Smutná změna, ale líbí se mi rostoucí Ema na pozadí.
21.10.2012 23:56Tomas T. :
Tak dle meho slezska byla hodne vyznamna cast mesta, a ovlivnovala do znace miry kam se mesto bude ubirat. ale po te co ji takhle vymytili, tak ztratila vse , co si za dlouhou dobu vybudovala. Nebo vam snad prijde ze by na slezske bylo dneska nejak zivo? tim nemyslim ze je to vylidnene. ale normalni ruch na ulicich, kultura, trhy, namesti s obchody ci neco podobneho?
22.10.2012 08:40kyle :
Tomas T. : Takhle jsem to také myslel, je to škoda. Jen by mě zajímalo zda někdo ví, co bylo hlavním důvodem boření těch domů jestli opravdu ta 4-proudovka nebo poškození domů od poddolování?
22.10.2012 13:14via :
Největší škoda je těch vyšších domů uprostřed, kde dnes stojí domy „V parku“. Kolonie Na kamenci škoda není, ta musela být dosti otřesná.
22.10.2012 15:51