Capitalism přinesl také mohutné rozšiřování především ojetých automobilů, které místo na šrotiště dorazily zasmraďovat do východních zemí.
Nebýt těchto kapacitních „průtahů“, jsou naše města v celodenním dopravním kolapsu.
Stačí se podívat do zapomenutých menších polských měst hned za hranice, třeba do Prudniku. Tam je to v těch vašich vychvalovaných městských uličkách všechno jedno rachotící a zasmraďující parkoviště.
09.10.2022 10:04
66
Jiri :
Průtahy skrz města jsou hříchy komunismu- obchvat je řešení. V Novém Jičíně bych to viděl někde za Lamberkem a za hřbitovem kolmo na rychlostku.
Pro nějakou vetší auto-tepnu středem města bych byl také, kvůli obslužnosti, nejlíp rovnoběžně s kolejema -propojení obou vlakáčů, a jeden velký nádražní terminál pro auta i vlaky s patrovým parkovištěm – třeba s pomocí budov zlikvidované tabačky. Zbytek města mohl zůstat žít v klidu se pomalu měnit a vyvíjet. To už je ale asi idealismus.
09.10.2022 12:05
74
Brando :
Petr Pavel: Aby se BEZDŮVODNĚ likvidovaly celé části měst, mohli dělat jen soudruzi, a jeden soudruh tady opět ukázal své myšlenkové kvality. Bdi, soudruhu!
09.10.2022 13:35
43
Tom :
Petr Pavel: Naprostý nesmysl. Stačíilo vést dopravu jinudy. Kapitalisté měli více aut i v době,kdy u nás vitezil komunismus, ale celé městské části obětovali v menší míře. Tak se prosím zamyslete.
…a co teprve Glucholazy, ty jsou typické dopravní zácpou ve svém nezměněném centru.
10.10.2022 09:40
01
Danken :
To jak dopadla Zborovska a paralelne Revolucni ulice vcetne pamatkove chraneneho, par let predtim nakladne opraveneho Cechovniho domu je rana pro Jicin, kterou jen dodelalo zruseni cele zastavby na dnesni generala Hlado. Je ale zajimave ze obchvat mesta jeste predtim byl planovan prave na Lamberku a dlouhou dobu zde byla stavebni uzavera. Donedavna zde byla proluka ktera je jiz myslim uspesne zaplnena.Nicmene takto nekdo vyresil udrzbu bytoveho fondu, ktery bylo nakladne udrzovat
10.10.2022 11:15
30
Jiri :
Máte někdo plány toho obchvatu NJ? Můžete to zaslat sem? Bylo by zajímavé se na to mrknout.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Petr Pavel :
Capitalism přinesl také mohutné rozšiřování především ojetých automobilů, které místo na šrotiště dorazily zasmraďovat do východních zemí.
09.10.2022 10:04Nebýt těchto kapacitních „průtahů“, jsou naše města v celodenním dopravním kolapsu.
Stačí se podívat do zapomenutých menších polských měst hned za hranice, třeba do Prudniku. Tam je to v těch vašich vychvalovaných městských uličkách všechno jedno rachotící a zasmraďující parkoviště.
Jiri :
Průtahy skrz města jsou hříchy komunismu- obchvat je řešení. V Novém Jičíně bych to viděl někde za Lamberkem a za hřbitovem kolmo na rychlostku.
09.10.2022 12:05Pro nějakou vetší auto-tepnu středem města bych byl také, kvůli obslužnosti, nejlíp rovnoběžně s kolejema -propojení obou vlakáčů, a jeden velký nádražní terminál pro auta i vlaky s patrovým parkovištěm – třeba s pomocí budov zlikvidované tabačky. Zbytek města mohl zůstat žít v klidu se pomalu měnit a vyvíjet. To už je ale asi idealismus.
Brando :
Petr Pavel: Aby se BEZDŮVODNĚ likvidovaly celé části měst, mohli dělat jen soudruzi, a jeden soudruh tady opět ukázal své myšlenkové kvality. Bdi, soudruhu!
09.10.2022 13:35Tom :
Petr Pavel: Naprostý nesmysl. Stačíilo vést dopravu jinudy. Kapitalisté měli více aut i v době,kdy u nás vitezil komunismus, ale celé městské části obětovali v menší míře. Tak se prosím zamyslete.
09.10.2022 20:53Brando :
Tom: Tone, DEKUJI!!!
10.10.2022 09:10Vladislav :
…a co teprve Glucholazy
10.10.2022 09:36Vladoš :
…a co teprve Glucholazy, ty jsou typické dopravní zácpou ve svém nezměněném centru.
10.10.2022 09:40Danken :
To jak dopadla Zborovska a paralelne Revolucni ulice vcetne pamatkove chraneneho, par let predtim nakladne opraveneho Cechovniho domu je rana pro Jicin, kterou jen dodelalo zruseni cele zastavby na dnesni generala Hlado. Je ale zajimave ze obchvat mesta jeste predtim byl planovan prave na Lamberku a dlouhou dobu zde byla stavebni uzavera. Donedavna zde byla proluka ktera je jiz myslim uspesne zaplnena.Nicmene takto nekdo vyresil udrzbu bytoveho fondu, ktery bylo nakladne udrzovat
10.10.2022 11:15Jiri :
Máte někdo plány toho obchvatu NJ? Můžete to zaslat sem? Bylo by zajímavé se na to mrknout.
10.10.2022 15:40