Městský obvod Moravská Ostrava a Přívoz získal zpět pozemek na rohu ulic Poděbradova a Kolejní.
Před skoro deseti lety prodal městský obvod pozemek na rohu ulic Poděbradova a Kolejní vedle mateřské školy, za účelem výstavby polyfunkčního domu. Investor, který pozemek získal, nedodržel podmínky kupní smlouvy a výstavbu ve stanovené lhůtě nezahájil. Vzhledem k porušení podmínek kupní smlouvy byl zahájen soudní spor o určení vlastnictví pozemku, který jsme nyní po 6 letech vyhráli. Pozemek po celou dobu provozoval jako placené parkoviště. Obvod nehodlá tento pozemek k těmto účelům využívat, protože tomuto není ani historicky určen a především z nezpevněného „parkoviště“ dochází ke znečišťování okolní vozovky a chodníků bahnem a prachem z aut, které z parkoviště vyjíždí na ulici Poděbradovu. Parkoviště bude od pondělí 15. ledna uzavřeno. Našim záměrem je na jaře tento pozemek zazelenit.
Máme zde opět paradoxní situaci. Obvod nepovoluje jednu stavbu za druhou z důvodu údajného nedostatku parkování v centru města. Získá pozemek, na kterém je parkoviště, byť s nevyhovujícím povrchem, a zavře ho. Zruší další parkovací stání. Za téměř dvě celé funkční období vládnoucí hnutí Ostravak problém s parkováním nijak stavebně v centru města neřešilo. V blízkosti lokality bylo také nedávno zavřeno parkoviště u Trojhalí na Karolině. Kde také zanikla mnohá parkovací místa.
O to úsměvnější je záměr s ozeleněním. Na podzim byla v této lokalitě zamítnuta stavba administrativní budovy. V televizi jsme se mohli doslechnout, že zde vznikne také park či jakási zelená plocha. Když se podíváme kousek dál od této lokality, máme zde park na ulici Denisova, který je neudržovaný a zpustlý. Vize koncepce zeleně nula. Vize rozvoje města také nula. Možná to ve zprávě MOaP chybí, ale tato lukrativní parcela má být samozřejmě nabídnuta investorům a zastavěna. Živé centrum města tvoří lidé, kteří v něm žijí a pracují. Parkoviště fungovat do té doby, než by se našel investor.
Trochu jsme si pohráli a vytvořili vizualizaci ozeleněné parcely. Centrum třetího největšího města ČR.
zdroj citace: moap.cz
Xavier :
Kdyby to byla oficiální vizualizace, řekl bych, že je to docela pěkné! :-D ;-)
18.01.2018 10:40Asi nezbývá nic jiného, než počkat do voleb. Však už jsou za dveřmi ;-)
Xavier :
Mimochodem, kam jste dali to palcování příspěvků? Teď nebudu vědět, které příspěvky jsou správné a které špatné :-( :-D ;-)
18.01.2018 10:41Adam Cerv :
Koho máte v plánu volit ?
18.01.2018 11:36Xavier :
Adam Cerv: Já to řeknu otevřeně: sleduji teď po dlouhé době pravidelně poslaneckou sněmovnu a to, co tam provádí piráti, to je přesně to, co potřebuje tahle špínou prolezlá radnice. Takže moje volba bude jasná! A to jsem je do sněmovny (bohužel) nevolil.
18.01.2018 12:09Hynek [msstavby.cz] :
Xavier: modul palcovani nam prestal fungovat a budu ho muset prepsat, takze pocitam do pondeli budou zpet, ale aktualne se budeme muset obejit.
18.01.2018 12:36thvari :
Adam Cerv: Já piráty volil už na podzim a zvlášť v Praze na radnici čeří ty vody dobře. Hodím jim to i v Ostravě. Žádná strana nebude nikdy spasitel, ale vzhledem k tomu, jak špatně jsou některé radnice řízeny, by tomu Piráti mohli pomoct. Možná to zas někteří ponesou nelibě, ale mě baví, jak tady na webu upozorňujete na Ostravakovy politické přešlapy a paradoxy v centru. Ta strana dělá tak absurdní rozhodnutí, že to snad nevidí jen slepý.
18.01.2018 15:46rasta :
thvari: Ono zase ostravský pirát nemusí být jako ten pražský. Co se týká volení do zastupitelstva MoaP tak by museli dojít lidi, kteří mají rozum ,oči a vidí co se v jejich obvodu „(ne)děje“ a pak je spousta černých duší hlavně z Přívozu, kteří tam za opilý rohlík hodí kohokoliv, pokud se jim bude chtít…
18.01.2018 16:04Balde :
A proto se lidi meli vice zajímat a kdyz nekoho volí tak by meli byt i členy nebo podporovali tech stran aby je mohli ovlivňovat zevnitř a volit si sve zástupce i v ramci stran, jestli si nekdo mysli ze to za nej zařídí nekdo jiny je na omylu je treba byt aktivní i ve veřejném životě a to nam v ove chybi je tu spousta kecalů malo tech co zvednou prdel od PC nebo od piva v hospodě
18.01.2018 16:26Alcedo :
K politice: rozvrtávat lze jednoduše cokoli (např. Bárta za VV a pod.) – ale tvořit nebo zajistit je něco jiného -> a to si myslím, že bude trochu slabost i pirátů a podobných (ostravak, VV atd….)
18.01.2018 16:58Slosor :
Pokud chcete pro vaše děti Molenbeek, nebo Saint Denis i ve vašem městě, tak s chutí do toho, volte Piráty.
http://www.stop-multikulti.cz/wp-content/uploads/2017/10/Barto%C5%A1-2-672×372.jpg
18.01.2018 17:02balde :
Slosor: pobavil :D :D :D :D :D :D
18.01.2018 17:10Xavier :
Slosor: Vtipálku :-D
18.01.2018 17:15Xavier :
Slosor: I kdyby to něco znamenalo, můžeš mi říct, jak to souvisí s komunální politikou, o kterou tady jde? :-)
18.01.2018 17:27Slosor :
10 googlení a jeden příklad z mnoha. https://zpravy.idnes.cz/nemecke-urady-uvolnuji-uprchlikum-obecni-byty-flf-/zahranicni.aspx?c=A150925_101902_zahranicni_mlb
18.01.2018 17:44Slosor :
Vypadlo mi „sekund“ :)
18.01.2018 17:45Slosor :
Chápu, že je někdo frustrován současnou garniturou, ale čeřit vody Piráty? Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Příklad z Berlína. V roce 2011 získali Piráti 8,9%, v roce 2016 už jen 1,7%. I pro „hipsterský“ Berlín byli Piráti poněkud silná káva a rychle s nimi zametli.
18.01.2018 18:10Adam Cerv :
Slosor: To je skutečně trochu trochu mimo, prví fotka je jasný hoax, druhá zpráva z roku 2015, a už vůbec nevím jak souvisí s Ostravou. Piráti tady rozhodně žádné „uprchlíky“ stěhovat nebudou a oni už rozhodně nemají zájem tady být. Holt si je asi musíme vymyslet. :D
18.01.2018 18:53Martin [msstavby.cz] :
Slosor: Když se na webu před nedávném pod článkem o apartmánech v lázních Klimkovice pro arabskou klientu objevil nějaký paskvil s postavením křížů či kostelů v těsné blízkosti (v ateistickém česku) bral jsem to s nadhledem. Komentáře mimo realitu se na webu objevují pravidelně. Fakt, že si čtenář neuvědomuje kolik peněz arabská klientela přináší lázním, je nevědomost.
Ale tohle je vrchol. Havel, Romové dokonce ani migranti za vaše ******** životy nemohou. Psát tady, že díky Pirátům budou naše děti ohroženy migranty… To je tak směšné, že je to možné jen v Česku. Pseudo strach a lži prostoupené malosti české společnosti jsou tak k pláči, že se jim smějí i na Slovensku. Odkazy na články, které popisuji situace, které jsou vytržené z kontextu a čeští novináři neznají ani kontext situaci dokládá hloupost jejich čtenářů. Ten web – stop-multikulti.cz je snůška lží, dezinformací jako profil SPD na facebook.
Mě obecně udivuji, jak čeští novináři a jejich, hlavně na idnes, dokonale znají všechny kriminální zločiny v Německu migrantů. Dokonale ví, kdy a kde vyjelo nějaké auto na chodník. Nebo se udivují, jak Německo nemůže stihnout ekologické závazky. Naposledy snížení emisí o 40% kvůli povolebním debatám. Přitom samotná ČR je mnohokrát pozadu a současný ministr z Ostravy chtěl podat stížnost kvůli .
Občané ČR měli to štěstí, že se dostali do nejsilnější ekonomiky světe bez hranic, zbytečných cel a kontrol na hranicích. Do společenství, které nikdo jen tak nenapadne, stará se o kvalitu potravin, vody. Zajištuje zdroje, možností vzdělání a ošetření ve všech zemí společenství. Z EU k nám tečou miliardy, ze které si bohužel část rozkrademe. Bereme jen benefity. Ale s migrační vlnou pomoci nechceme. Výsměch z naší strany.
Proč strany jako Piráti nebo například také Zelení nemají v Německu a historicky „multikulti“ Berlínem takový úspěch? Programy stran Pirátů a Zelených v ČR jsou totiž běžnou součástí tradičních politických stran v Německu. Toť vše.
Pak se zde objeví strana, která chce řešit korupci a zastaralý systém. Podílet se na problémech EU, které by měly řešit všechny společenské země a je najednou označena za nějaké vítače a ohrozitele naších dětí.
Já čekám, kdy tenhle národ konečně najde své morální dno, které je už nyní slušná morální a inteligentní žumpa.
18.01.2018 19:11Danek :
Martin [msstavby.cz]: Co to zase meles!!!S jakou migracni vlnou nechceme pomoci?Jake vyuzivame benefity?Vis vubec na jakem principu funguje EU? Martin je klasicky mlady silenec…studujici VS…buh nam pomahej.
18.01.2018 19:22JiříK :
Slosor: Fotka je pravá, ale … https://www.facebook.com/ivan.bartos.37/posts/10210569334770180?pnref=story
18.01.2018 19:27Adam Cerv :
Martin [msstavby.cz]: Je to bohužel tak. Člověk by si až řekl, že ty věci přece nemusí vysvětlovat, ale těch komentářů je tolik…
18.01.2018 19:27Martin [msstavby.cz] :
Danek: Pokud nevíš, jaké benefity plynou z toho být součástí být EU, není o čem diskutovat.
Mladý šílenec studující VŠ. Dodám, že rád chodím do kaváren. Šílenci běžně zakládají weby, snaží se pozvednout město a poukazují na problémy ve městě :))
18.01.2018 19:31Michal :
Solidní úpadek to tady je…
18.01.2018 19:32JiříK :
Slosor: Postoj České pirátské strany k vlně uprchlíků z roku 2015: https://www.pirati.cz/tiskove-zpravy/stanovisko-k-uprchlikum.html Kdo chce, najde a vidí, kdo nechce, nehledá a nevidí…
18.01.2018 19:35Danek :
Martin [msstavby.cz]: Ja vim jake plynou benefity z Eu.ale kdyz napises A napis i B…my ty miliady dostavame,ale take platime .ty miliardy o ktetych pises sem jdou proto,abychom dohnali co nejdrive vyspele zeme,az se tak stane budeme v budoucnu platit vice my nez dostanem.za dalsi Eu totalne selhala s migraci a defakto poprela to s cim jsem do EU v roce 2004 vstupovali…uz i Nemecko prozrelo,jen nevi jak s toho ven.
18.01.2018 19:43Martin [msstavby.cz] :
Danek: Saldo financí je od doby vstupu v náš kladný prospěch. Víš vůbec, kolik miliard teče do ČR díky volnému obchodu a toho, že jsem součástí největšího ekonomického společenství světa?
Jak EU selhala s migrací? Tím, že migranty rovnou nestřílela na hranici? Že se o ně některé země začaly starat a vzaly tlak a zátěž na svá bedra?
Teď mě velmi zajímá, jak Německo prozřelo a neví jak z toho ven. Opravdu se nechám od severomoraváka poučit, když jsem ten student.
18.01.2018 19:49Danek :
Martin [msstavby.cz]: Ja nepopiram vyhody EU.Jsem rad ze v Eu jsme,ale nemuzes rict jen A ale i B…ze jednou budeme platit vic nez prijmeme je jasne.ty penize jednoznacne nedostavame zadarmo…jak dlw tveho vyjadreni vypada…ale tak to prezentuji media..My jsme dali stare Eu trh na kterem mohou pracovat,podnikat,pustili jsme he na nas trh.EU jednoznacne selhala v otazce migrace.zaklady Eu jsou volny pohyb osob. po Eu,penez a majetku…Ne volny pohyb do Eu….to bych mel vysvetlovat malemu diteti ne studentovi VS.
18.01.2018 20:04Adam Cerv :
Michal: :D
18.01.2018 20:38thvari :
Danek: ale to že jednou budeme platit je relevantní a třeba já jsem za to rád. ty prachy, ta ekonomická stabilita a prosperita „vašeho souseda“ (tím myslím okolní státy) vám dělá znovu bezpečnější a víc prosperující zemi. protože když se má stát vedle špatně, vede to ke konfliktům, což přesně vidíme na blízkém východě, na Ukrajině, v Libyi…pak tady proudí migranti, stojí to peníze a životy…obchod se nerozvíjí, kvete pašeráctví, korupce, terorismusm…ten projekt EU není nekonečný, ale já teda fakt radši budu posílat peníze na Ukrajinu, než tam mít rozvrácený stát válkou, ruskýma teroristama a korupcí. chápu, že někdo na to může mít jiný názor. zároveň nevíme, jestli v případě nějakého konfliktu to společenství vydrží. ale zatím mi teda enormně vyhovuje, že s Německem místo válčení obchodujeme a že z Francie k nám místo Napoleonových vojsk tečou investice a klidně tohle dál aplikuju i na státy jako Ukrajina (nebo třeba nestabilní země jako Bosna) než se bát, kdy nám tam zas vypukne válka a kdy toho spadnem i my…
18.01.2018 21:11Moon :
Tady to je zase trochu flame. Myslel vůbec Slosor uprchlíky? Vždyť Pirátská strana neřeší jen uprchlíky, mají široký program, se kterým nemusí každý souhlasit… Někteří to tady s tou hysterií už vážně přehánějí. Proboha.
18.01.2018 21:28Moon :
Oprava: sorry, už to vidím.
18.01.2018 21:29Danek :
thvari: Ze budeme platit je jasne,jen zalezi kdy.HDP Ceske rep.je na 88% EU…prumerne rosteme 3-4%.Tekze odhaduji tak kolem 2023,vice zaplatime nez obdrzime.
18.01.2018 21:35Martin [msstavby.cz] :
Danek: Prosím tě cože? „My jsem dali staré Eu trh, na které může podnikat, pracovat“? Ano, my také trh otevřeli, ale populace České Republiky je něco přes 10,6 mil. obyvatel. Na začátku roku 2017 populace Evropské unie dosahovala téměř 512 mil. obyvatel. Když zkresleně odečtu počet obyvatel ČR, máme zde půlmiliardový trh. Myslím, že tohle je trochu nepoměr ne? EU dala nesrovnatelně větší trh nám i s větší kupní sílou. O čemž mluví i zahraniční obchod. Říct své k tomu by taky mohli desetitisíce Čechů pracující ve státech EU.
Já se ptal na konkrétní selhání. Co přesně měla dělat v době, kdy se do pohybu daly masy lidí kvůli situaci na Blízkém východu? A jak tedy Německo?
18.01.2018 21:54Danek :
Martin [msstavby.cz]: No to jsem cekal,jasne ze je to nepomer.Jde o to,ze pokud se pridala Cr,Polsko,Slovensko,Madarsko..byvale postsovetske zeme a dalsi zeme,se pro stare cleny vytvoril naproti tomu steremu slozeni novy trh s nekolika desitek az stovky milionu obyvatel,kde nuzou prodavat sve vyrobky,podnikat..myslim tim, ze treba tady maji obchody,tovarny..kde sice zamestnavaji ceske obcany..ale oproti zapadni evrope s daleko nizsimy prijmy…s toho plyne,ze si posleze vyplati vyssi dividendy…zisk odchazi z Cr ven…A co mela delat pripade uprchlicke krize…to je jednoduche:jednoznacne posilit vnejsi hranice,uprchliky vracet obratem zpet.zadne davky.Urcite vis ze nejvetsi narust uprchliku nastal po tom co Merklova..rekla,ze se o uprchliky postara…a tim je defakto pozvala…s tim Nemecko ani Evropa nevyrovna…nejhorsi pro lidi je kdyz se zacnou bat ve vlastni zemi…proto i mnoho lidi i kteri byli v minul.jeste vitaci…v diskuzich u clanku na toto tema,v nejvetsich procentech z Prahy..prozreli a dnes si uprchliky nepreje snad nikdo…O to vice by jsis mel vazit jednoho vyznemneho ust.cinitele ktery na na tema uprchlicke krize mel od pocatku jasny a spravny nazor…zamerne nwrikam o koho jde.
18.01.2018 22:27Hynek [msstavby.cz] :
Danek: proc by se s tim nemecko nemelo vyrovnat? nebo evropa. :D jakoze se stane co? bude krize a lidi budou prchat do ameriky za praci, jo? az to bude, tak me stipni :)
18.01.2018 22:36Martin [msstavby.cz] :
Danek: Kupní síla. Říká ti to něco? HDP na obyvatele? Popisuješ ale principy tržní ekonomiky. Zisky odchází k matkám společnosti. Tak to dělají zahraniční firmy u nás a České firmy v zahraničí.
Píšeš, že EU selhala, ale i my jsme EU. Co jsme udělali my? Posílily obranu hranic? Ne. Řekli jsme „vy to vyřešte za nás“ a pak začali populisté místo slovíčka romové používat migranti.
Merkelová nikoho nepozvala. Řekla, že migranti z Maďarska, které situaci nezvládalo mohou přijít do Německa. Zprávu do světa o příchodu do EU nikam nevyslala. S čím se nevyrovná? Dávky platí a určuje si Německá Spolková Republika. V těch zemích se nikdo nebojí, jen tedy je populisty, co těží ze strachu vyvolána umělá situace. Ovládat lidi ve strachu je lehčí.
Putin´s slut? Toho si já a rozhodně snad ani žádný rozumný člověk se zdravým rozumem a úsudkem neváží :)
18.01.2018 22:41Danek :
Hynek [msstavby.cz]: Stane se treba to ze puvodni obyvatele Nemecka,Francie,VB..zacnou stahovat do relativne bezpecnejsich zemi..treba CR…coz uz se v mensi mire deje.
18.01.2018 22:48Danek :
Martin [msstavby.cz]: Martine nechci te urazit,ale to co predvadis je neuveritelne.Ja ti to vysvetlim selskym rozumem a ty mi to rozporcujes uplbou blbosti…v Cr pusobi vyzmamne firmy treba z Eu..Simens..zavod Frenstat,Bosch..C.Budejovice.Tesco,Globus,Lidl,atd.ze by nejaka firma takove kategorie a velikosti byla z Cr…a mela vyrobni linku,nebo mela prodejny..a tim stahovala zisk k nam..no nevim…Uprime kolik znas takovych ceskych firem? Dalsi vec uprchlici mirili do bohatych statu vzdycky…jen to bylo vzdy v nejakych mezich..nebo je pokud se mez zvysovala zacli je lifrovat zpet.viz.pripad africanu ve Spanelsku…byli uplaceni aby se vratili.nebo pripad jedne nasi komunity viz.Kanada..zavedeni viz.Anglie..vetsinou vyhosteni..pak jsme se stali cleny Eu…to uz s nimi neslo nic delat…Merklova je skutecne pozvala a ten pripad z Madarska kdy byli na nadrazi se stal tak 1/2roku nato.dnes jich jen v Nemecku maji tak 2mil.jen od roku 2015.postupne se maji spojit cele rodiny.manzelky a deti cili to uz mas 5-7mil…snazi se je v vyhostit..coz je vetsinou marne.kriminalita vzrostla…atentaty sex.delikty,o kradezich, to uz se ani nevysetruje…myslim ze sledujes media,tisk,Tv,internet…prakticky nikdo nepracuje,takze nemci ze svych dani dotuji nepracujici uprchliky.Davky by meli byt pro nemce ne pro cizi,kdo prijde pracovat at pracuje…to bych uvital i tady…spis se divim ze uz to tu davno neni.Jestli si myslis ze se tam lidi neboji mylis se…S tema populismus na me nechod..a co se tyka Zemana…asi tech 40%volicu co mu to dalo v prvnim kole nemaji zdravy rozum…buh nach ochranuj podruhe
18.01.2018 23:36skelet :
Hynek [msstavby.cz]: například v Británii je velký odliv „bílých“ z měst, respektive konkrétních čtvrtí na venkov nebo do jiných „bílých“ čtvrtí.
19.01.2018 10:14Martin [msstavby.cz]: ČR republika vyslala kontigent policistů do postižených hraničních zemí – Maďarsko, Makedonie apod. Takže pasivní jsme fakt nebyli. To že řešení EU bylo naprd se všeobecně ví a příliv uprchlíků se omezil až když „EU“ přistoupilo na řešení, které navrhovala a požadovala V4. Tedy domluva s tranzitními zeměmi, vracení uprchlíků do těchto zemí a omezení humanitárních organizací, které tuto vlnu přiživovaly. A kvóty nenaplnil snad nikdo, jen si ČR nehrálo na vyčúránky a rovnou je odmítlo naplnit.
Rado :
Já bych doporučil Martinovi výlet do Berlína nebo Osla, aby věděl, co tady obhajuje. Postup V4 je správný, jedna věc jsou uprchlíci z válečných zón, druhá ti, kteří jdou čistě za blahobytem. Je třeba říct, že Frontex zklamal na celé čáře a jediný správný postoj mají země V4, které hned ze startu uprchlické krize tahaly za správný konec. Dějinná zkušenost se 40 lety komunismu je nepřenositelná, a právě o to víc v těchto zemích rezonuje, když je to o nás bez nás. Německo by díky své historii mělo z principu držet hubu a krok, obecně je ale humanismus nebo pseudohumanismus v Evropě cestou do pekel. Problémy Německa s uprchlíky, to je jejich problém, já nevidím sebemenší důvod ohrožovat evropskou kulturu tím, že Angela z úst svých hovoří přeneseně za celou Evropu a aby byl v Německu klid, tak se mnoho věcí vědomě přehlíží, bagatelizuje nebo cenzuruje, což my už jako ještě Československo známe moc dobře.
A pokud se podívám na tu ekonomii, opravdu neznám české firmy, které by v zahraničí koupily tamní firmy a dividendy by šly do ČR. Ano, české firmy mají např. fabriky v Číně, kde si třeba nechávají šít oblečení a my to potom tady draze kupujeme. Je třeba si uvědomit, že jestli na dividendách odteče ročně skoro třetina až polovina rozpočtu ČR, je něco špatně. Dokážete si představit, kdyby tohle nebylo, jak bohatá jsme země? Bez státního dluhu a s penězi skoro na rozdávání, na investice, podporu vědy a výzkumu apod.
19.01.2018 10:34Xavier :
Danek: A ty informace o nárůstu kriminality v souvislosti s migrační krizí bereš odkud? Jako fakt by mě zajímalo, kde je těch 50%? Oficiální zprávy tvrdí, že nárůst samozřejmě byl (to je samozřejmě – více lidí, více kriminality), ale když si srovnáš kriminalitu občanů Německa a kriminalitu migrantů, je to srovnatelné: http://www.dw.com/en/report-refugees-have-not-increased-crime-rate-in-germany/a-18848890 ;-)
Ono to funguje mezi těmi šiřiteli poplašných zpráv tak, že ti napíšou, že kriminalita mezi migranty v roce 2016 vzrostla o 70% (to je fakt), ale zapomenou dodat, že za stejnou dobu vzrostl počet migrantů o 450% (další fakt). Kdyby počet obyvatel v ČR vzrostl skokově o 100%, vzroste po určité době průměrná kriminalita o 100%, protože statisticky jsou mezi lidmi tendence páchat nevynucené trestné činy (např. kriminalita, vraždy, napadení atp.) vyrovnané.
Mimochodem, víš o tom, že mezi občany Německa vzrostl v roce 2015 počet násilných trestných činů spáchaných vůči migrantům o 620%? ;-)
A k té tezi, že „prakticky nikdo nepracuje“. To jsi vzal kde? Dle oficiálních údajů (10 sekund Google ;-)) průměrně migranti po 3 měsících dosahují zaměstnanosti 13% – to je pochopitelné, za 3 měsíce se rozkouká málokdo, v naprosto cizím prostředí. Po ročním pobytu už to ovšem bylo 50% dospělé populace – to má k „prakticky nikdo“ celkem daleko, ne? Navíc si vezmi, že ti lidé pocházejí často ze zemí, kde je běžné, podobně jako to bylo dříve i u nás, že ženy nepracují. A těch žen je mezi migranty taky celkem dost.
Stále ale nějak nechápu, proč to řešíme tady v ČR, když jsme: 1) jasně a skoro jednohlasně před pár dny odmítli kvóty (a ačkoli to bylo jednohlasné, Okamura aspol. si o tom museli žvatlat 2 dny v PS); 2) tady by žádný uprchlík žít nechtěl, protože: a) Češi jsou hrozně xenofobní; b) platy/dávky jsou zde, oproti tomu, na co byli zvyklí v zemích původu, naprosto směšné.
19.01.2018 10:41Xavier :
skelet: Velký odliv „bílých“ (protože jiní tady skoro ani nejsou, snad s výjimkou „žlutých“ (btw., taky mám rád člověče nezlob se :-D)) z měst na „venkov“ (resp. do satelitů) je i u nás. Je to běžný trend ;-)
Pro Radu: V Berlíně jsem byl před pár týdny (psal jsem i jinde). Navíc jsem tam byl asi po čtvrté v životě, poprvé v roce 2009. Nejenže jsem při současném dvoutýdenním pobytu nezaznamenal žádný větší problém, nezaznamenal jsem ani žádnou změnu k horšímu v souvislosti s migranty. Neměl byste se tam podívat spíše vy? :-)
19.01.2018 10:45skelet :
Xavier: ono to nemusí být zas tak jednoznačné. Ale to je otázka pro sociology, aby to hlouběji prozkoumali
19.01.2018 10:52https://zpravy.idnes.cz/pristehovalci-britanie-studie-segregace-fft-/zahranicni.aspx?c=A161102_131727_zahranicni_ert
Xavier :
skelet: Mánerta z principu nečtu, protože je hrozně manipulativní. Nicméně, musím konstatovat, že pokud v roce 2016 bylo v Londýně opravdu jen 34,5% bělochů, tak bychom se měli zamyslet. Protože Londýn je skoro vším o několik levelů výše než třeba Praha, kde je těch bělochů snad minimálně 90%. A co teprve Ostrava, což? :-)
19.01.2018 11:08Londýn byl podivným městem už od dob jeho založení Římany :-D
Danek :
Rado: Děkuji za podporu…bohužel Martinovi,Xavierovi a spol. jákoliv argument vyvrací a předkladá své nic neřikajicí ……defakto jsou schopni popřít teroristické útoky které se stali a zemřeli lidé!!!Třeba ve Franci u stadionu,vánoce v Berlíně..kde kamion najel do davu na trzích.Nice,Londyn metro a utok na mostě.Jinak odliv bilých do satelitu, je i u nás, ale zeptejte se třeba těch lidí, proč odešli(neřikám že důvod je jen ten) ale muže být proč odešli z měst.Otázka bezpečnosti tam hraje opravdu velkou roli.Vznik ghet po městech ČR a následný odliv obyvatel je zřejmá.
19.01.2018 12:05Xavier :
Danek: Píšeš pořád jen: bla bla bla, pomoc uprchlíci, bla bla bla, pomoc uprchlíci, bla bla bla jsem podělaný až za ušima, bla bla bla, bojím se dvanácti uprchlíků, kteří u nás žijí, bla bla bla…
19.01.2018 12:24Zamysli se nad sebou. Říkáš tu něco o dětech. Já bych své děti naučil primárně psát a číst. Argumenty, které jsem uváděl, jsou věcné a pádné. Nechť je důkazem toho i to, že dítě na ně neumí odpovědět.
Tímto své příspěvky v této off-topic debatě ukončuji, protože zde není nikdo z opačného názorového tábora, kdo by mi za čas s nimi strávený stál ;-)
Slosor :
Se dívám, že se diskuze slušně rozjela, co jsem tady nebyl. Tak ve zkratce.
Adam Cerv: První fotka není hoax (asi univerzální označení nepříjemné pravdy) a odkaz je odpověď na to, jak souvisí postoj k imigrantům s komunální politikou. Myslím, že většina pochopila.
Martin [msstavby.cz]: Svět není černobílý. V mnoha věcech s Piráty souhlasím, ale jejich postoj k imigrantům je natolik zásadní, že když dám na misky vah pro a jen to jedno proti (migranti), převáží proti a jsou pro mě nevolitelní. A je jedno co mají na webu za postoj k imigrantům, je jasné, že tam nenapíšou, že zvedají stavidla, ale kdo se právě nepřistěhoval z Marsu, musí vědět co je Antifa zač. Extrémistická organizace, která hlásá například. „Žádné hranice, žádné národy“, nebo nerespektuje soukromé vlastnictví.
Xavier: Co je to za argument? „Já jsem nezaznamenal“, tak problém neexistuje? https://www.berliner-zeitung.de/berlin/polizei/kriminalstatistik-welche-straftaten-2016-anstiegen–welche-weniger-wurden-26189884 Tady jsou oficiální statistiky. Čím je asi způsobený ten nárůst kriminality v posledních třech letech? To bude určitě nějaký hoax a ruská dezinformace, co? :)
19.01.2018 12:25Slosor :
Ještě dodám, že skutečnost bude v Berlíně ještě mnohem horší, než udávají policejní statistiky. Spoustu menších trestných činů jako kapesní krádeže už Policie ve spoustě případů přestala řešit.
19.01.2018 12:30Slosor :
Všem nám tady jde o pozvednutí města, jinak bychom tady nediskutovali. Proto absolutně nepochopím, jak může někdo bagatelizovat demografické změny, když právě Ostrava jimi tolik utrpěla. Jeden příklad za všechny. PŘÍVOZ.
19.01.2018 12:36Danek :
Xavier: Vubec bych to tady nepsal, ale pokud Mertin označí obyvatele a čtenáře že klesli na morální dno(defakto žumpou) protože , nesdílejí stejný názor jako on…je už opravdu na pováženou…
19.01.2018 12:40Summerboy :
Martine, napsal jsi to vyborne a mozna se uz k tomu tematu tady dale nevyjadruj, protoze je to hazeni perel svinim. Tady tihleti to stejne nepochopi. Jsem na Tve strane, uvedomuju si, v jakem blahobytu zijeme. Pro tamty je to asi prilis sofistikovana uvaha. A studuj VS, protoze ti, co ji nestuduji, pak nezridkady maji takove hemzy, jakych jsme svedky vyse.
19.01.2018 13:31Danek :
Summerboy: Myslíš že má takové hemzy otec, té české dívky co mu při teroristickém utoku před vánoci 2016 v Berlíně zabili muslimští teroristé dceru?Nebo jste schopni popřít i toto?
19.01.2018 14:30Xavier :
Danek: A myslíte, že rodinní příslušníci osmi obětí Zdeňka Kováře si od roku 2015 přejí, aby se z ČR odstěhovali všichni Češi? A co rodiče dětí z Utoya? Nenávidí pouze Breivika, nebo všechny Nory? Zamyslete se, prosím, nad sebou. A to doporučení ke studiu berte vážně ;-)
19.01.2018 15:15Danek :
Xavier: Jak nekdo muze zlehcovat neco kde byli obeti na zivotech….a v tech prikladech jsou diametralne odlisne v jedne veci….u obeti v Nice,Londyne,Parizi,Berline…ze pachatele byli muslimsti uprchlici… kdyby se do Evropy nedostali nohli tito lide zit. kdyby Eu fungovala jak ma…ty jsi taky zrejme clovek v rozmezi 20-25let,ktery nema deti….jinak by jsi podobnou vec nikdy napsat…
19.01.2018 16:35Jirka :
Rado: jsem v Berline často (pracuje tam dcera)a nemam problém. dlouho bydlela v Neukollnu ( v nasich mediich psali ze tam plati pravo saria – sranda jak hecujou lidi)- v klidu.
19.01.2018 16:49na uprchlicich vidim problém v tom ze budou snižovat cenu práce která je tu uz tak nizka. proto je tady taky nechci.
DavidX :
Jirka:
A taky tady nebudou.
19.01.2018 16:55Rado :
Summerboy: Trochu silná slova o těch perlách, nemyslíte? Myslíte si, že z Vás VŠ udělá člověka s těmi správnými názory? Podívejte se do Rakouska, teda pokud čtete média, co tam začíná dělat premiér Kurz. Myslím si, že se to Angele, Macronovi nebo Junckerovi moc líbit nebude. Nebo si s Martinem zajeďte do Austrálie, která už taky nechce ze sebe dělat dojnou krávu, protože tam o nic jiného než o ekonomický prospěch nově příchozích nejde. Každopádně mě zaráží, že Vás jako mladého člověka neděsí neobjektivita médií, u mnoha pro společnost závažných témat vypnuté diskuze, protože holt se někdo bojí většinového názoru. K nějakému názoru jsme tlačení zeshora, ale většinový názor společnosti je jiný. Prostě nemusíme jíst všechno, co se uvaří a upeče v Bruselu. Ten umí velmi dobře řešit zakřivení banánů, ale se stávající krizí je vedle jak ta jedle. Protože pokud se zde chtějí trestat nějaké státy a popírat národní suverenitu, tak je to spolek, ve kterém nemá cenu být. Solidarita, o které se tak hovoří, je o problémech, které si způsobil někdo jiný svou naivitou.
Jinak v Berlíně jsem byl a opravdu, jak je tam zatemněno, z toho nemám dobrý pocit. Jak správně píše Danek, jak to dopadá, vidíme v Přívoze. Tam si asi taky nezajdete na procházku z Poruby nebo ze Zábřehu… Rozhodně chci ale říci, že lidé, kteří nechtějí přijmout zásady většinové společnosti, nechtějí se vzdát své kultury, svého jazyka, svých zvyků, nemají ochotu se začleňovat, tak ti tu opravdu nemají mít své místo.
20.01.2018 08:48Hynek [msstavby.cz] :
Rado: jak to vypada v privoze, je dopad toho, jak se to tu vede.
zaprve uz delsi dobu dava stat ruce uplne pryc od tehle socialni skupin (a ted nemluvim jenom o romech, ale obecne), vyustilo to v byznys s ubytovnami, protoze temhle lidem nikdo svuj soukromy byt nepronajme a alternativa mimo soukromou sferu neexistuje. tady se chlubime, jak zrusime dalsi ubytovny (Ostravak), ale ani naznak nejake koncepce, kam s temi lidmi, kteri maji tak tak na najem, tak aby to nevytvarelo podobne „problemy“. ostatne to nikoho ani nezajima, napisem hrde akorat, ze se bude ubytovna bourat a z druhe bude domov duchodcu. vsichni si oddechnou. ale ti stavajici obyvatele se do zeme nepropadnou, takze muj tip je, ze to tak akorat jeste vice zahusti prave v privoze, koblov, zarubek apod. a pak prijde pepa vonasek a zacne nadavat, jak to v tom privoze, zarubku a koblove vypada. no vsak si to tam uz dost dobre i desitky let takhle tvorime, tak co kdo jako chce?
a mimochodem znam lidi, co jezdi do privozu pres pul ostravy pravidelne na jidlo do loftu a nedela jim to zadny problem. samozrejme kde nic neni, ani smrt nebere, takze to je jedna z vysostnych vyjimek, proc by se tam mel clovek trmacet. ale neni to tak, ze by byl privoz a priori odsouzen k nejakemu opovrzeni. ale jak jsem rikal, za stav tehle veci si muzeme sami svym dlouhodobym konanim.
20.01.2018 12:25Xavier :
Hynek [msstavby.cz]: A tihle lidi, co na ten Přívoz jen nadávají, pak volí SPD, jejíž poslanci (Volný) se živí tím, že na těch skupinách vydělává, a tudíž je jedním z těch, kteří za ten stav můžou. To je krása, co? :-)
20.01.2018 12:43Danek :
Hynek [msstavby.cz]: Hynku vy s tim Martinem delate ze se prdel…stat je hlavnim organizatorem byznusu s chudobou a ty tady napises ze stat od toho dava ruce pryc?
20.01.2018 14:20Martin [msstavby.cz] :
Danek: Já nechci urazit tebe, ale zbytečně se ponižuješ. Absolutně nejsi schopný akceptovat fakta, statistiky a hlavně pravdu.
Pláčeš nad rozletým mlékem. Stále popisuješ fungování tržní ekonomiky. Úspěšnější firmy expandují do zahraničí. Každý jak umí. Že to české podniky moc neumí je problém vedení podniků. Začněme tedy Čezem… Takových podniků je spousty.
Já chápu, že akceptuješ pravdu, které se hodí tobě, ale ověř si aspoň fakta a data jak to bylo s údajným pozváním.
„Podzim 2015: Po Balkánské trase putují do západní Evropy statisíce uprchlíků, desetitisíce jich uvízly v Maďarsku a stovky z nich se odtud vydávají pěšky na cestu do Německa: po polích, kolejích, po dálnici. Dobrovolníci z celé Evropy mohou hrozící humanitární katastrofu pouze oddálit, ne však odvrátit. Ta není jedinou hrozbou – zahlcené Maďarsko a další státy chtějí zavírat své hranice, hrozí rozpad Schengenského prostoru s nedozírnými ekonomickými následky. Německá kancléřka telefonuje s maďarským premiérem Orbánem a rakouským kancléřem Faymannem a 4. září oznamuje nouzové opatření, na němž se dohodli: Německo nechá přicestovat uprchlíky z Maďarska. Opatření, jež má vstoupit do kolektivní paměti jako pozvání uprchlíků do Evropy. Běženci v Maďarsku a na Balkáně radostně skandují kancléřčino jméno a spěchají k „Mama Merkel“.
Už méně jednoznačné je, jaký vliv měla její slova na uprchlíky, kteří v tu chvíli pobývali v Turecku, Jordánsku, Libanonu nebo ještě v syrském válečném pekle. Kancléřčino vstřícné gesto jistě mnohým vybarvilo obraz země už předtím spojované s představou dobrého života do ještě zářivějších barev. Pohled na statistiky počtu uprchlíků přicházejících do Evropy v průběhu roku 2015, však ukazuje, že výsledkem tohoto gesta nebyl exodus. Počet uprchlíků podle údajů Evropského podpůrného úřadu pro otázky azylu narůstal vytrvale už od dubna, nejdramatičtěji od května do září – tedy ještě předtím, než Merkelová pronesla své „pozvání“. Na migrační dynamiku, jak se zdá, měla její slova daleko menší vliv, než si myslíme.“
Celý text zde + další mýty https://www.clovekvtisni.cz/co-delame/migrace-v-souvislostech/ceske-myty-o-angele-merkelove-3399gp
Další tvé slepé výstřely s čísly, kriminalitou zodpověděl někdo jiný. Zemana volilo 38% při volební účasti kolem 61%.
Rado: V Berlíně jsem již byl.V mnoha jeho částech. Osobními fotografiemi, jak stojím před Braniborskou bránou nebo sedím v podniku na Oranienstraße či jak si vybaluji Charlottneburgu snad návštěvu dokazovat nemusím. A rozhodně město nevypadá, jako by se mělo hroutit pod náporem migrantů. Naopak bych takový rozvoj přál Ostravě. Každý člověk v Berlíně není blond s modrými oči. No a co? Najednou se zde oháníte i Přívozem…
V4 již dávno není jednotná…
Měl by jsi taky něco vědět o postoji k multikulturismu, očividně ani nevíš o čem píšeš.
„Listopad 2010: Angela Merkelová vystupuje na setkání mládežnické organizace CDU se slovy: „Multikulturalismus ztroskotal, těžce ztroskotal.“O šest let později jí její odpůrci v Německu vyčítají, že propadla ideologii multikulturalismu. Těm z východní Evropy zase připadá, že chce ruku v ruce s Bruselem „multikulturalizovat“Evropu. Znamená to, že kancléřka kdysi odmítala přistěhovalce, aby jim o pár let později otvírala dveře dokořán?
Za tímto domnělým rozporem nestojí ani tak kancléřčin názorový veletoč, jako spíš nejasnost samotného pojmu – pojmu označujícího jak kulturní diverzitu ve společnosti, tak politický přístup a soubor opatření, jak se s ní vyrovnat. To první neznamená nic víc než uznání, že většinová společnost přijímá lidi s odlišným kulturním původem za svou platnou součást. Ten druhý požaduje co největší rovnost a vzájemnou toleranci kulturních odlišností. Jednotícím prvkem multikulturní společnosti nemá být společná národní kultura, ale toliko věrnost ústavě a právu. Jablkem sváru je, zda tento přístup zvýší identifikaci se státem, který menšinám prokazuje respekt, nebo spíš vede ke vzniku paralelních společností. Jeho kritici varují před hodnotovým relativismem a neslučitelností liberalismu a náboženského fundamentalismu. A co na to Merkelová?
V jejím citovaném proslovu předcházela oné známé větě o ztroskotání multikulturalismu sebekritika za to, že Německo pozvalo na svůj pracovní trh gastarbeitery v mylné víře, že až je firmy nebudou potřebovat, půjdou zpět domů. Neřešilo se proto, jak je v zemi integrovat. „Myslet si, že si budeme hrát na multikulti, žít vedle sebe a radovat se jeden z druhého – tento přístup zcela ztroskotal,“pravila Merkelová – a vyvodila z toho důsledky. Těmi však není omezení migrace ani tlak na úplnou asimilaci, kdy by muslimové měli zdobit stromeček a zvedat tupláky na Oktoberfestu. Místo toho kancléřka zdůrazňuje nutnost integrace migrantů do německé společnosti a připomíná, že i „islám patří k Německu, což ukazuje nejen fotbalista Özil“, hráč národní reprezentace. Hlásí se tak k diverzitě, kterou lze v německé společnosti, kde má plná pětina lidí aspoň po jednom rodiči migrantský původ, těžko popřít. I oni však mají být v první řadě Němci.
Kulturoložka Linda Supiková z univerzity v Essenu si rovněž myslí, že reálpolitika Spolkové republiky je multikulturalismu na hony vzdálená. „Vláda pod vedením Merkelové sází především na myšlenku integrace a s ní na vše, co posiluje společenskou jednotu a soudržnost. Už před deseti lety, když byl v Nizozemsku zavražděn kritik islámu Theo van Gogh, Merkelová myšlenku multikulturalismu jasně odmítla – a na tom se nic nezměnilo.“
Tuto názorovou konzistenci demonstrovala kancléřka naposledy minulý týden, když zopakovala, že „islám patří k Německu, pokud je vyznáván v souladu s ústavou“. Že z požadavku na integraci neslevuje ani v případě uprchlíků, to dokládá i nový integrační zákon, jehož mottem je „fördern und fordern“, tedy „podporovat a vyžadovat“. Ten nemá s multikulti ve smyslu rovnosti kultur moc společného – azylanti se mají naučit německy, absolvovat integrační kurzy. Kdo odmítne, nemá nárok na trvalý pobyt. Podle aktuálního průzkumu Berlínské vysoké školy médií, komunikace a ekonomiky v uprchlických táborech většina žadatelů o azyl tyto nabídky vítá. Pro 92% z nich je důležité naučit se německy, 60 % se chce vzdělávat a zvýšit své šance na trhu práce. Drtivá většina se také hlásí k demokracii a označuje náboženství za soukromou záležitost.
Otázka je, jak se Merkelová vypořádá s menšinou těch, kdo tyto hodnoty nesdílejí nebo si je vykládají po svém – mezi migranty i v německé společnosti. Protože teroristické ani žhářské útoky na domy se s evropskými hodnotami, ústavou a právem neslučují. Místo vypískávání tak spíše držme Merkelové palce. Je i v našem v zájmu, aby to Německo zvládlo.“
Vaše názory jsou založené na rasismu, nevědění, nefaktech. Popíráte data a zkreslujete informace.
20.01.2018 16:45Martin [msstavby.cz] :
Danek: K teroristickým útokům. Každé úmyslné zabití člověka člověkem je neomlvuitelné. Ty však házíš všechny muslimy a migranty do jednoho pytle.
Stejnou optikou by ses měl tedy dívat třeba i na Čechy. V roce 2016 se v ČR stalo 136 vražd. Je tedy celý český národ plný vrahů?
20.01.2018 16:49thvari :
mám jiné vysvětlení toho, proč se ten mýtus drží (Kancléřka „pozvala“). Samozřejmě, jakýmkoli gůglením data toho výroky a pak statistiky příchodů uprchlíků do EU za rok 2015 si každý může jednoduše ověřit, že po jejím výroku proudilo do Evropy pořád stejně hodně lidí jako před tím výrokem, takže fakticky se prostě „pozvali sami“, nemuseli čekat na Merkelovou a nějaký její vyrok.
my se rozcházíme, zda dát šanci někomu, kdo sem přiběhne, nebo ne. a výrok Merkelové je na té straně „dát šanci“, proto ho všichni ze strany „nedat šanci“ tak nenávidí a pořád dokola citují. nemyslí si, že je fakticky správný, ale prostě na to utočí proto, že tím kancléřka vyjadřuje vstřícný postoj vůči migraci, který oni odmítají.
ale zpátky k mému oblíbenému Přívozu. mám to tam rád a je mi jedno, že tam žijou romové. na silvestra jsem si dal dopoledne přívozem dlouhou procházku od konečné 11 až k nádraží. zarazil mě na určitých místech velmi neupravený veřejný prostor, což je chyba radnice a nás občanů, že to od města nevyžadujeme, a taky rozdíl mezi domy, o které se někdo stará a těmi, o které se někdo nestará a vypadají jak po válce. každý máme volbu, kde bydlet a trávit svůj volný čas. výmluvy že někde někdo je jsou trapné. :-)
20.01.2018 17:21Danek :
Martin [msstavby.cz]: Ty jsi clovek ktery na skutecne problemy bud nereaguje nebo dokonce prijde s variantou jak ty problemy omluvit…me vubec nezajima proc se Merkelova v ohledech multik.spletla nebo ne.Me zajima proc dopustila vcetne ptedstavitele Eu prichody milionu uprchliku muslimskeho vyznani a obsolutne rozdilneho kult.prostredi, ktere je zcela neslucitelne s nasim….nehlede,ze v 95% procentech jde o migraci ekonomickou.Ze prijimani migrantu bylo velkou chybou dokazuje za a.kvoty…cili mame problem,cast presunem jinam a za b.dnesni clanek v novinach kde jednotlive staty budou platit za to aby migranti odesli…kdyz o jejich navrat usiluji zeme kde jsou…tak je jasne ze tvuj usudek a komentare jsou zcela mimo realitu….tve nazory prikladam tvemu mladi…v tvem veku jsou obcas taky taky takovou perlu vypustil…vzdycky me rychle nekdo starsi a rozumnejsi vratil do tech spravnych koleji…diky jim za to…dnes bych si nafackoval,myslim ze sebereflexi projdes casem i ty.
20.01.2018 17:32Martin [msstavby.cz] :
Danek: Opět si vymýšlíš čísla. 95% je ekonomická migrace? Nelži.Proč připustili… Říká se tomu solidarita. Evropa navíc přistěhovalce potřebuje.
Ty jsi odkaz a ani to co jsem psal nečetl, že?
Mé názory přikládáš mému věku… :D Vrátil tě do kolejí, ve kterých je pro tebe Zeman dobrý a reprezentativní politik. Zcela mimo realitu jsi ty.
20.01.2018 18:25Danek :
Martin [msstavby.cz]: S každým dalším odepsáním v této věci se projevuje moje zklamaní z tebe. Jsi frajer co má superweb…o tom nepochybuj. Děláš to s Hynkem dobře…pokud si ale vytvoříš nějaký názor třeba kritizuješ komunismus,ale narodil jses až po 89….je to na pováženou.To neznamená že já to taky nekritizuji,ale bylo tam spoustu pozitiv které mi dnes chybí…Jinak ti o sobě řeknu, že velmi rád čtu a řekl bych hodně..prakticky každý den.sleduji všechny deníky v ČŘ….sleduji názory lidí pod články a když to řeknu jednoduše, že co se týká migrační krize..samozřejmě třeba v roce 2015, bylo dost lidí kteří říkali to samé co ty budme solidarní…dnes v článcích o uprchlicích,Zemanovi,Drahošovi…se až na tak 1-2% všichni jsou proti migraci….důvody jsou zřejmé.Jako důkaz si mužeš najít článek od Drahoše..kde popírá, že je vítač…ten vyšel jen proto aby si nahnal body do voleb(přitom každý ví jak to je…a v diskuzi mu to také lidé dají sežrat).Jestli je s 95% nebo 80% ekonomická migrace je uplně jedno…samozřejmě část lidí si práci najde.A řeknu to tajemství.. o kterém jako rozumný člověk určitě víš:To hlavní proč přijmulo Německo migranty není solidarita, ale vypočitavost aby na ně někdo pracoval a tím jím vydělat ještě více peněz..jako levná pracovní síla atd.To lze pozorovat už i u nás…zřejmě slyšíš , že firmy hledají třeba do výroby(třeba:Babiš to řekl několikrát)…samozřejmě žadoní o ukrajinské dělníky atd…hlavní důvod a jen pravda jen z části…Jde o to, že potřebují levnou pracovní sílu..raději českého zaměstannce propustí, než aby mu přidali pár tisíc. ..znám dost příkladů přímo z firem.Máme práci, ale za 12hrubého….obratem nejsou lidi dejte nám ukrajince.
Jinak opět vyšel článek kde Němci říkají že se jim prakticky nepovedlo co zamyšleli s tou pracovní silou a nějakých 600000lidí je na podpoře(upozornuji že v DE je druhá nejnižší nez.v EU)…a číslo každým rokem výrazně narustá….to už nevím kde jsem to četl a nechce se mi hledat…pravda to však je.ev.mohu najít.našel jsem:
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/84048/soucasne-nemecko-600-000-imigrantu-na-davkach.html
Odkaz na dáme Vám peníze za odchod samozřejmě mám.jen jsem psal z mobilu..tak se mi nechtělo vkládat….a muže si to ověřit každý kdo chce nějak argumentovat.Tu to máš:
https://ekonomika.idnes.cz/eu-migranti-cesko-0zo-/eko-zahranicni.aspx?c=A180119_134142_eko-zahranicni_mato
Jinak neříkám že p.Zeman je super volba…mám samozřejmě vyhrady, ale je to rozhodně kvalitnější kandidát než nečitelný Drahoš.Opet vyšel článek taky už nevím kde..lze opět najít , kde nějaký znamý historik vyloženě varuje před zvolením p.Drahoše.
Tady ještě pár odkazu, že mám aspoň nějakou pravdu.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Imigranti-nas-vyhubi-Nechci-tu-vubec-zadne-uprchliky-Desive-pitomosti-z-Bruselu-rozvrat-a-katastrofa-Klaus-naprosto-drsne-a-bez-zabran-debatoval-o-bezencich-475711
A nakonec zminovaný Berlín:doufám, že se mi omluvíš za toho rasistu…Jo a doufám, že to co píši nebo posilám odkazy už nezpochybníš..
Jo a ted jsem našel článek o tom, že 75% studentů volí Drahoše(autor voleb člověk v tísni…neziskovka žijicí s utrpení druhých¨..super)
https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/studenti-by-zvolili-drahose-dali-mu-75-procent-hlasu_463369_diskuze.
20.01.2018 19:30Martin [msstavby.cz] :
Danek: U někoho jako ty, mi to zklamání rozhodně nevadí a jsem vlastně rád :)
Když jsem nežil v komunismu, nemohu ho kritizovat a nemít rád? Takže si tvoříš názory podle komentářů lidí v diskuzi a bereš je za fakty a pevná data? Z komentářů od lidí, co stejně jako ty mají problém s realitou. Od lidí ze své sociální bubliny.
Tohle mi připomíná poslankyni Nytrovou a její smyšlení o homosexuálech. Ta to měla s komentáři podobně. Takže už to není 95%, ale 80% a je to najednou jedno…
O integraci tu již psal Xavier. Migranti přichází do Německa stále a integrace je delší proces.
Odkazovat se na parlamentnílisty.cz je vtip ne? Jeden z největších dezinformačních webů v ČR….
Opět o kriminalitě snad vypovídají statistiky. Ne účelové reportáže, podívej se na jejich webovky.
Zlé neziskovky mohou za rozhodnutí vzorku studentů při jejich volbě prezidenta jo? To už hraničí s vymytím mozku. Když tak rád čteš, přečti si i zahraniční weby. Ty to určitě zvládneš, když i migranti se můžou hned začlenit.
20.01.2018 20:35Crazym :
Danek: Hele a jak se ti líbí to parkoviště na Poděbradove ulici nebo cokoliv jiného týkající se toho, sakra, co že se to tu kdysi probíralo, jo stavby v MS kraji :DD
20.01.2018 20:54Danek :
Martin [msstavby.cz]: To fakt nema smysl plytvat energii a bavit se s tebou…clovek ti predkozi padne argumenty…divim se ze jsi mi nenapsal ze tu reportaz zoufalych lidi v Berline jsem natocil ja a podplatil jsem ucinkujici hlavne tu zenu co ji migrant mlati pesti bezvladnou do hlavy. ..Jinak nazor mam svuj,jen sleduji nazory ostatnich diskut…Jinak dnes tu Sloser daval odkaz na ten Berlinsky denik…po clankem v okazu je dalsi clanek o tom ze Nemci chteji aby uprchlici odesli..byli deportovani….ja ani nerekl,ze zle neziskovky muzou za rozhodnuti studentu volit ze 75%..Drahose.dal jsem to spis stim,ze sam jses student..a ze uz chapu jak to maji studenti postavene….je jen min.zajimave,ze stud.volby porada neziskova organizace..pomahajici mimoj.uprchlikum…kde jeden s kandidatu podporuje migraci…a tim padem by byl zdrojem penez pro tuto neziskovku…dalsi paradox je ze novinari srovnavali Drahose s slovenkym prezidentem….uplne vsichni Slovaci mi potdisjut. , ,vcetne kamarada se kterym hraju fotbal,ze Kiska je jedna velka hruza…clovek,filantrop ktery zije uplne mimo realitu….mimojine kdyz u tech zahranicnich diskuzi ze slovenska jsou uplne vytrzeni ze mame prezidenta majici jasny nazor…s tim,ze by byli hrdi ze maji takoveho prezidenta…tim koncim.dekuji za pozornost.
20.01.2018 21:15Danek :
Crazym: Omlouvam se,ale pokud osocuje ctenare…obcany z malosti..je to i na me silne kafe..
20.01.2018 21:26Martin [msstavby.cz] :
Danek: :D :D :D :D to je úplně na napsání konspirační knihy propojení a vlivu neziskovek na studenty.
O Kiskovi. Slováci se za něj stydí? Opravdu všichni? Opět čerpáš jen ze své sociální bubliny. Viz kámoš se kterým kopeš do balónu.
A ještě k tomu, že Drahoš je jakýsi „vítač“. Je to opět další lež. A opět důkaz toho jak věříš tomu, čemu chceš a neumíš si ověřovat informace. http://manipulatori.cz/manipulace-jiri-drahos-odmita-kvoty-neni-pritelem-islamskych-diktatur/
20.01.2018 21:54Xavier :
Já taky (občas) čtu diskuze pod články na webech jako je idnes.cz. Vyčetl jsem z ní několik věcí:
20.01.2018 21:541) Lidé buď ztratili schopnost rozumně diskutovat, nebo jí nikdy neměli.
2) Do těch diskusí jasně přispívají lidé, pro které je to zaměstnání, a kteří jsou zřejmě placení za to, že to dělají určitým způsobem tak, že šíří dezinformace. Proč by třeba někdo, kdo má 30-35 let a zdá se, že je plně zdráv, trávil v diskuzích na idnes.cz či kdekoliv jinde třeba 5-6 hodin denně? Já třeba píšu více či méně pouze sem, řekl bych, že mi to nezabere v průměru více než nějakých 10-15 minut denně.
3) Spousta lidí se na ty šířené dezinformace chytá a následně je sami šíří. A dokonce to jde vidět i zde v místních diskusích. Brát nějaké informace z diskusí, obzvlášť takové, které třeba ještě odkazují na dezinformační weby či různá fake videa a fotky, to je psycho.
Závěr: informační šum je čím dál častěji využíván k oblbování lidí. Ne, nejsem pro cenzuru. Spíš by se měli lidé vzdělávat. Takže, Mr. D., prosím, přihlašte se na VŠ. Taková informační věda nebo něco podobného by Vám mohlo otevřít oči ;-)
Phrabov :
Jo politika rozděluje lidi, tak ji sem netahejme. Podle mě máte oba v něčem pravdu, jen stačí aby Danek ubral v emocích a martin v (lehké) aroganci a pak se třeba nakonec i shodnete. Sorry za offtopic.
20.01.2018 21:57Danek :
Phrabov: Souhlas.jen doplnim: sponzor prez.kampanep.Drahose:p.Bakala..vytunelovane OKD,vysmech vsem najemnikum ukradenych 44tis.bytu RPG,vyzva vedcu: :prohlasil nejsem vitac,https://vimeo.com/251319473
21.01.2018 00:17Crazym :
Danek: Tak jinak, jdi do ř.ti ty pako s Aeronetem a pokud ti vadí osočování čtenářů – občanů z malosti tak na ten web nekorektního autora nelez a běž své odkazy uplatnit někam, kde nad nimi budou hýkat radostí třeba sem https://www.lide.cz/diskuze/6-Spolecnost/141544 Tam se můžeš vyřádit do sytosti. Popřípadě si vytvoř vlastní web a můžeš si tam stěžovat na ten zlý život do konce toho svého :DD
21.01.2018 01:37Slosor :
Danku, vykašli se na to. Zbytečně plýtvání energie. Když je nepřesvědčí ani statistika berlínské policie, kde je jasně vidět, že kriminalita raketově stoupá v přímé úměře s počtem příchozích migrantů z třetích zemí, tak už nepomůže žádný argument.
Ještě si neodpustím jednu poznámku. Nechápu drzost osočovat se na Parlamentní listy, nebo Aeronet. Pánové, měli by jste začít u největšího dezinformačního média u nás – ČT, které si povinně všichni platíme, pak až se starat o soukromé.
21.01.2018 04:36thvari :
Jé, super, už jsme u proezidentské volby. Tak já bych jen doplnil, že 5 let s Milošem Zemanem a jeho týmem gaunerů s konexemi do Číny a Ruska už jsme si zažili a žádné blaho to republice nepřineslo, obchod s Čínou na úkor lidských práv nevzrostl, zato si tam byznys rozjel jistý pan Kellner se svým PPF, jehož letadlem do Číny prezident Zeman letěl. Vskutku zajímavá představa o zastupování zájmů občanů, to pan Zeman na náměstích určitě nezmíní.
21.01.2018 08:27Danek :
Slosor: souhlasim…ja jen doufam,ze Martin se nikdy nepusti do politiky.veskere argumety jsou zpochybni…mozna by byl dobry pravnik…zastupovat a ochranovat gaunery.
21.01.2018 09:48davidb :
Jaká škoda, že teď nefunguje palcování. To bych se tady vyřádil :-)
21.01.2018 15:40Xavier :
davidb: V pondělí prý možná už fungovat bude, tak pak hurá do toho! :-D
21.01.2018 16:33davidb :
Xavier:
21.01.2018 16:40Já vím, četl jsem to zdůvodnění.
Hynek [msstavby.cz] :
melo by to fungovat, kdyby neco, tak hlaste ideane sem treba: http://www.msstavby.cz/problemy-s-oznamovanim-novych-clanku-05-12-2017/
21.01.2018 20:42Crazym :
Hihi, tak dlouho jste do toho šili až to zavřeli :DD Parkování zrušeno http://www.imagehosting.cz/?v=p1296218.jpg
29.01.2018 14:21Martin [msstavby.cz] :
Crazym: Tento článek vyšel jako reakce na zrušené parkování a záměru obvodu zde vysadit trávu. Proto ta koláž s loukou.
29.01.2018 16:07Crazym :
Jj, dnes jsem momentálně zaostalý, přehnal jsem to s pohybem, sorry :-)
29.01.2018 16:44Martin [msstavby.cz] :
Crazym: Já teď nechápu, ale jen upřesňuji :)
29.01.2018 17:01