Všechny přístřešky i povrchy jsou dokončeny, práce však ještě pokračují na budově a okolních plochách.
Přestupní terminál Hranečník
acdlcia [msstavby.cz] | 6.10.2015 | OSTRAVA | #hranečník, #přestupní uzel, #slezská | 11 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Háro :
Humus, to se jinak nezvat nedá.
06.10.2015 10:58aldik :
Háro: Proč zas humus? :O
A na Googlu zas bude X let starý terminál ve fotomapách :D Stejně jako pořád díra na Karolině (díkybohu za Seznam a jeho aktuálnější mapy). Stejně nechápu, proč se mi část mapy ukazuje s novými snímky a část mapy (třeba část Ostravy) se starými (napříč prohlížeči, i vedle na novějším ntb).
06.10.2015 11:34Aleš :
Nemohu se nějak zbavit dojmu, ale ta budova uprostřed smyčky nápadně připomíná podobné objekty na NHKG, hlavní brána nebo na obratišti autobusů NHKG, závod 5. No jo, jenže to jsme, bratru, o nějakých 60 let zpět…
06.10.2015 16:29acdlcia [msstavby.cz] :
aldik: V tom případě je problém mezi židlí a klávesnicí.
06.10.2015 19:13DanM :
Dopravní koncepce terminálu Hranečník (strana 5) http://www.slezska.cz/cs/o-slezske-ostrave/media-a-zpravodajstvi/slezskoostravske-noviny/2015/2015/slezskoostravskenoviny201510v10web.pdf
06.10.2015 19:19Cyril :
Nezdá se vám to… jak bych to řekl… krapet předimenzované?! Sponzorem stavby je Arcelor Mittal? Tolik kolejnic… Ty snad použili i na ty přístřešky, soudě podle robustnosti.
Opravdu tam bude končit tolik tramvají? Opravdu tam bude tak moc pršet? Opravdu tolik lidí bude potřebovat na záchod?
A vůbec: Opravdu tam BUDOU LIDI?!
Asi jim nic jiného nezbude. Stejně jako jsou najednou všichni spokojení s ODISkou (žáci, studenti, důchodci). Zbytečný, NEDOMYŠLENÝ projekt za spoustu peněz. Jak donutit lidi „býti šťastnými“? Zrušit jim alternativu.
Miskoncepční vedení města, kraje. Totéž s autobusy na Rudné mezi ÚANem a Havířovem: Neplatí tam měsíčníky, ABY LIDI VÍCE VYUŽILI VLAK. Výsledek – vlaky prázdné, autobusy též, všichni v autech. (mluvím o busech ARRIVA, jsoucí v ODIS). Nově ani nepojedou na ten ÚAN. ha ha.
Plán bezplatné MHD pro žactvo, studentstvo, důchodce. Já se ptám: Proč by to měli z daní platit pracující? Proč naopak ti nemají MHD zdarma, když na ni stejně vydělávají ostatním? Když by tím mohli jezdit do práce a Medvěda by mohli nechat spinkat doma? Proč neudělat MHD trošku COOL, ale OPRAVDU COOL, ne jen na plakátech – bez terminálů, odisek, tarifních výjimek a nesmyslné cenové politiky? (ouvej, zase vidím to Brno…)
06.10.2015 22:28koudy :
Přijde mi to postavené na hlavu! Totálně! Vždyť, když z 40 lidí co by jeli busem až na uan, jich 20 pojede autem, protože by museli přesedat a výsledné zamoření centra CO2 bude mnohonásobně vyšší. Nemluvě o zamoření auty, potažmo (dle myšlení paní starostky MOaP) parkovacími místy.
06.10.2015 22:51David :
Nevíte někdo, co se za tímto „projektem“ skutečně skrývá, proč vznikl? Jeho rozměr mi hlava nebere. Před Elektrou bude nově „malá budka“ a tady stojí terminál snad pro Shinkansen. Je za schválením projektu naivita, hloupost, nebo to prolobovala ekoverbež??
07.10.2015 07:51Baraba :
Cyril: Myslím, že předimenzované to není, pokud vezmu v potaz, že na Hranečník by snad měly jezdit tři linky tramvají, z nichž dvě zde budou mít konečnou, někde ten čas mezi spoji přečkat musí. Pro odstávku tramvají zde slouží dvě koleje, stejně jako na všech ostatních smyčkách, třetí je průběžná směr Kunčice.
Přístřešky přehnané asi jsou, ale to nevidím jako moc velký problém.
A ano, lidi na záchod chodí a dost… Myslím si ale, že podstatnější je zázemí pro řidiče, kteří si nemohou odskočit kdy se jim zachce a situace na Hranečníku byla dlouhodobě nesnesitelná.
LIDI tam budou. LIDI tam jsou i teď a byli vždy. Bohužel jak již tady bylo několikrát řečeno, v Ostravě se nejezdí jen na Gagarinku nebo UAN
Zbytek netřeba komentovat
koudy: Stejné co výše… 30 lidí ze 40ti, kteří dojedou na UAN jdou dlouhou cestou podchodem na tramvaj, nebo trolejbus, aby mohli cestovat dále. Na Hranečníku teď budou mít přestupní vzdálenost cca 10m
Pro mne má tato stavba více plusů než mínusů. A myslím, že i pro většinu dojíždějících, kteří cestovali dál než na Gagarinku nebo ÚAN. Ani na Gagarince, ani na ÚANu není přestup na DPO vyřešen dostatečně komfortně, pohodlně a hlavně rychle. V případě UAN to je cca 200m na tramvaj a trolejbus o 50 více, u Sýkoráku to je to taky od 150 do 300m podle zastávky.
Ano, i já budu muset na Hranečníku přestupovat, když pojedu k Sýkoráku, ale většinou potřebuji jinam a musím stejně na Sýkoráku, nebo Husově sadu přestoupit na trolejbus, nebo na Hranečníku na tramvaj.
Já se spíše obávám jiné věci, která tady nebyla zatím zmíněna a to současné zátěže tramvajové křižovatky u Karoliny (Nádražní x 28. října. Pokud se zvýší počet spojů od Výstaviště, nestane se jednou velkou katastrofou?
07.10.2015 15:49koudy :
Baraba: Ok to beru, uznávám že takhle jsem nad tím nepřemýšlel. Mě jen obecně mrzí jak jsou lidem u nás v Ostravě házeny klacky pod nohy… místo toho, aby znepříjemnili život autům, tak ho (většinou… tady teda uznávám že ne) znepříjemňují chodcům a obecně všem lidem co se o něco snaží.
08.10.2015 17:05Ondrej :
Terminal Hranecnik, QT technik, elektrifikace tesinske, chodniky v Radvanicich, Bartovicih… Je toho vskutku dost, co se na dane trase zmenilo. PS: Doufam, ze opravi ten neskutecne skaredy rezavejici plechovy plot hranecnik !
11.10.2015 14:56