Bohužel, nemůžu se zbavit pocitu, že se při realizaci tohohle projektu opět pozapomnělo na cyklisty. Místo toho nesmyslného mostu přes vlečku bych viděl jako účelnější zrealizovat nějaký mimoúrovňový přejezd/podjezd přes trať 270 pro cyklisty. Třeba místo starého neoficiálního podchodu u Porubky. Ano, cyklostezka je sice vedena přes přejezd, ale ten je na tolik frekventované trati, navíc tak blízko nádraží, uzavřen závorami někdy i půl hodiny. Proto často nezbývá některým cyklistům, než to zkrátka „projet zavřené“, což neschvaluji ale je to realita.
24.09.2015 14:30
50
acdlcia [msstavby.cz] :
Ondrej Kania: Cyklisti přece budou moct jezdit po původní bílovecké, které se dopravně uleví. Stavět cyklostezku ke každé cestě je nemyslitelné.
24.09.2015 15:57
23
Ross :
Opravdu se tato cesta otevře v říjnu?
Vzpomínám na ty pěkné rodinné domy, které byly za vlakovou PHS v místě cesty, měly tam dobré jablka. Škoda těch domů…
A ze všeho nejlepší je ta dvojtá PHS na obou stranách cesty…(od tratě vlevo x vpravo nová od cesty)
24.09.2015 19:44
00
Pavel :
Zajima mne, jak to uleví obyvatelům domu přímo u kruhového objezdu u náměstí Dr. Brauna???
24.09.2015 21:10
00
Rýša :
A na protihlukovou stěnu budou dávat skla? Vždyť to tam nevydrží ani rok. Tak jako na prodloužené Místecké v Přívozu ,kde protihlukové stěny oddělují bytovky a na druhé straně Orchard. Všechny tabule jsou tam rozbité. Prý kvůli nějakým hliníkovým úchytkám, které se dají zpeněžit……ostravští sběrači jsou pilní.
25.09.2015 09:19
10
Minas :
Ondrej Kania: V dohledné době bude překonávání přeložky Bílovecké hodně zajímavé. K této stavbě povedou rampy, aby se na ni mohli dostat pěší a cyklisté, kteří pak budou vyčkávat v relativně malém prostoru mezi vozovkou a kolejištěm. Podle slov současné místostarostky Svinova je však na cyklisty pamatováno a uvažuje se o vybudování mimoúrovňového podjezdu. Má to však jeden háček, a to ten, že stavba je hrazena z Evropských fondů a proto se do ní nesmí v následujích pěti letech zasahovat. Na podjezd tak můžeme myslet nejdříve v roce 2020.
26.09.2015 11:42
00
Kamil :
Naprosto souhlasím s pánem Ondřejem. Jedná se o jedinou vhodnou spojnici mezi Ostravou jih a Porubou (pokud pominu jet po ulici Rudná nebo Opavská). Cyklista musí překonat řeku, dálnici, železnici a nyní ješťě tuto nově budovanou komunikaci. Léta je zde velmi problematický železniční přejezd, kde se opravdu velmi dlouho čeká a nyní to ještě zkomplikuje tento přechod, kde navíc budou mít řidiči velmi omezenou možnost chodce a cyklisty vidět přes vyvýšený okraj silnice a protihlukovou bariéru. Když už v rámci této stavby nechtěli řešit železnici, mohli alespoň pro chodce a cyklisty vybudovat podchod. Beztak je úroveň silnice zvýšená nad původní terén téměř o 2m.
27.09.2015 20:25
10
kadak :
acdlcia [msstavby.cz]: Souhlasím s tím, že s každou cestou budovat cyklostezku je nesmysl, ale kolega Ondřej hovoří o kolmici na Bíloveckou, která končí tím přejezdem. V podstatě se jedná o ulici Bratří Sadílků, která bude pro auta „zaslepena“ a po které dále povede jen cyklostezka právě přes zmiňovaný přejezd.
A tam ten přejezd je fakticky naprostá tragedie a alternativou jsou jak tu někdo zmiňuje pouze Rudná a Opavská, což pokus o pravděpodobně úspěšnou sebevraždu.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Ondrej Kania :
Bohužel, nemůžu se zbavit pocitu, že se při realizaci tohohle projektu opět pozapomnělo na cyklisty. Místo toho nesmyslného mostu přes vlečku bych viděl jako účelnější zrealizovat nějaký mimoúrovňový přejezd/podjezd přes trať 270 pro cyklisty. Třeba místo starého neoficiálního podchodu u Porubky. Ano, cyklostezka je sice vedena přes přejezd, ale ten je na tolik frekventované trati, navíc tak blízko nádraží, uzavřen závorami někdy i půl hodiny. Proto často nezbývá některým cyklistům, než to zkrátka „projet zavřené“, což neschvaluji ale je to realita.
24.09.2015 14:30acdlcia [msstavby.cz] :
Ondrej Kania: Cyklisti přece budou moct jezdit po původní bílovecké, které se dopravně uleví. Stavět cyklostezku ke každé cestě je nemyslitelné.
24.09.2015 15:57Ross :
Opravdu se tato cesta otevře v říjnu?
Vzpomínám na ty pěkné rodinné domy, které byly za vlakovou PHS v místě cesty, měly tam dobré jablka. Škoda těch domů…
A ze všeho nejlepší je ta dvojtá PHS na obou stranách cesty…(od tratě vlevo x vpravo nová od cesty)
24.09.2015 19:44Pavel :
Zajima mne, jak to uleví obyvatelům domu přímo u kruhového objezdu u náměstí Dr. Brauna???
24.09.2015 21:10Rýša :
A na protihlukovou stěnu budou dávat skla? Vždyť to tam nevydrží ani rok. Tak jako na prodloužené Místecké v Přívozu ,kde protihlukové stěny oddělují bytovky a na druhé straně Orchard. Všechny tabule jsou tam rozbité. Prý kvůli nějakým hliníkovým úchytkám, které se dají zpeněžit……ostravští sběrači jsou pilní.
25.09.2015 09:19Minas :
Ondrej Kania: V dohledné době bude překonávání přeložky Bílovecké hodně zajímavé. K této stavbě povedou rampy, aby se na ni mohli dostat pěší a cyklisté, kteří pak budou vyčkávat v relativně malém prostoru mezi vozovkou a kolejištěm. Podle slov současné místostarostky Svinova je však na cyklisty pamatováno a uvažuje se o vybudování mimoúrovňového podjezdu. Má to však jeden háček, a to ten, že stavba je hrazena z Evropských fondů a proto se do ní nesmí v následujích pěti letech zasahovat. Na podjezd tak můžeme myslet nejdříve v roce 2020.
26.09.2015 11:42Kamil :
Naprosto souhlasím s pánem Ondřejem. Jedná se o jedinou vhodnou spojnici mezi Ostravou jih a Porubou (pokud pominu jet po ulici Rudná nebo Opavská). Cyklista musí překonat řeku, dálnici, železnici a nyní ješťě tuto nově budovanou komunikaci. Léta je zde velmi problematický železniční přejezd, kde se opravdu velmi dlouho čeká a nyní to ještě zkomplikuje tento přechod, kde navíc budou mít řidiči velmi omezenou možnost chodce a cyklisty vidět přes vyvýšený okraj silnice a protihlukovou bariéru. Když už v rámci této stavby nechtěli řešit železnici, mohli alespoň pro chodce a cyklisty vybudovat podchod. Beztak je úroveň silnice zvýšená nad původní terén téměř o 2m.
27.09.2015 20:25kadak :
acdlcia [msstavby.cz]: Souhlasím s tím, že s každou cestou budovat cyklostezku je nesmysl, ale kolega Ondřej hovoří o kolmici na Bíloveckou, která končí tím přejezdem. V podstatě se jedná o ulici Bratří Sadílků, která bude pro auta „zaslepena“ a po které dále povede jen cyklostezka právě přes zmiňovaný přejezd.
http://mapy.cz/s/mrgF
A tam ten přejezd je fakticky naprostá tragedie a alternativou jsou jak tu někdo zmiňuje pouze Rudná a Opavská, což pokus o pravděpodobně úspěšnou sebevraždu.
09.11.2015 13:30