Demolice tramvajové smyčky na ostravském výstavišti započala.
Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!
Demolice tramvajové smyčky na ostravském výstavišti započala.
Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!
Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..
Koncepce území :
Existuje nějaká celková situace, ve které jsou zakresleny oba plánované projekty OU, přeložka smyčky a popř. další navazující projekty v lokalitě?
13.01.2020 15:13balde :
hl jsme zvědav jak moc se bude lišit realita od vizualizací
13.01.2020 15:47Rdm :
Koncepce území: ta smyčka se nepřekládá, ale likviduje, tramvaje končí na Hranečníku. Více fotek je třeba v článku https://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_region/nejen-univerzita-co-noveho-ceka-cernou-louku-v-ostrave-20190123.html
13.01.2020 16:12Patrik :
Třeba linka 6 končí na Plynárnách
13.01.2020 16:52adamous :
Jinak, tohle jsem tak nahodou nasel, nevim presne co to je, jestli si jen nekdo hral, ale je to visualisaze Cerne louky a je to datovano do cervence 2019, takze celkem cerstve. Moc hezka prace.
13.01.2020 19:02https://www.behance.net/gallery/82901335/CGI-Ostrava-Cerna-louka
thvari :
adamous: to je vizualizace jak z jiného světa. s výhledem na Ostravici by to bodlo.
13.01.2020 20:47aggu :
thvari: Proč z jiného světa? Z Černé Louky ;)
14.01.2020 00:44Martin [msstavby.cz] :
aggu: Někdo si modeloval a cvičil vizualizace. Kde by to asi na Černé louce bylo?
Jde o přeložku. Nově bude smyčka umístěna u hradu http://mhd-ostrava.cz/?s=smycka_vystaviste
14.01.2020 07:51aggu :
Martin [msstavby.cz]: Možná. Ale tohle a jen tak zadarmo? ;) Na Černé louce ne, spíš na JZ, a docela to odpovídá vizualizacím dostavby jižní části Karoliny, které se tu nedávno objevily.
14.01.2020 08:55Rado :
adamous: Tohle je totální pecka. Když to s rovnám s dnešní vizualizací menzy na VŠB, chce se mi brečet. To, co je na behance, to by Ostrava potřebovala jako sůl, bohužel si myslím, že se toho nikdy nedožiju. Aspoň ne v Ostravě.
14.01.2020 13:34adamous :
Rado: No, ja se puvodne musel divat 3x jestli je to opravu Cerna louka Ostrava :D, puvodne jsem si rikal, jestli to spise neni render nekde z Prahy :D
14.01.2020 15:26Brzda :
„Dále se tedy počítá s vybudováním nové dvoukolejné smyčky, která bude začínat ihned za přejezdem za zastávkou U Hradu a jejíž součástí bude také zázemí pro řidiče. Další detaily vzejdou z projektové dokumentace.“
Tak jsem zvědav, co bude v reálu znamenat to zázemí pro řidiče. Snad to nebude podobný majstrštyk jako u Karoliny……
14.01.2020 21:14adamous :
Ostrava upraví okolí u dvou nových univerzitních budov: https://www.ostrava.cz/cs/o-meste/aktualne/ostrava-upravi-okoli-novych-univerzitnich-budov
14.01.2020 22:12Ic540 :
No a proč se musí budovat nová smyčka u hradu když kousek je Hranečník a něm přestupy do obcí a měst. To by mě tedy opravdu zajímalo.
Nebo je Hranečník málo kapacitní?
15.01.2020 02:39Není na Hranečníku zázemí?
marie :
Ic540:
15.01.2020 10:57viz odkaz Martin – 14.1. – 7,51:
„Vzhledem k požadavkům Dopravního podniku Ostrava a.s. bylo vyhodnoceno, že současné obratiště terminálu Hranečník je již na hraně své kapacity a ani případné úpravy (doplnění nové vnější koleje o užitné délce 52,3 m) situaci zásadně nezlepší.“
Podoba :
adamous: adamous: adamous: adamous: adamous:
15.01.2020 17:28Skoro bych řekl, že to vypadá jako Havířov po rekonstrukci
Cyklista :
marie: „v případě nevybudování nové smyčky došlo ke značnému navýšení provozních nákladů vlivem zbytečných jízd vybraných spojů tramvajových linek dosud ukončených na zastávce Výstaviště“ Myslím že „terminálu“ spíše prospěje, pokud tam bude zajíždět více linek, o obsazenost se asi bát nemusíme. Pokud se nepletu stále chybí dostatečná přímá obslužnost Vítkovic, což dost omezuje dojíždějící…
15.01.2020 18:39acdlcia [msstavby.cz] :
Jak je možné že je Hranečník na hraně kapacity když je nový to je snad vtip s tím se přece mělo počítat existuje ještě vůbec nějaké plánování nebo je to tady prostě blbě organizované běsnění raplů.
15.01.2020 19:45Ic540 :
Ad kapacita terminálu.
No tak to se opravdu myslí…
Zruší se zajíždění na Úan pro Havířov a další.
6tka do DOV kam lidi jezdí se nevejde.
Se nechce ani věřit…
A v návrhu Havířovsko se o víkendu taky nic nenavrhuje na Úan a DOV. Od Frýdku tam jede 21 párů busů o víkendu v linkách 351 a 980 plus vlaky. Z Havířova se vlaky na centrum budou rušit neboť jen samotný Havířov takovou soupravu neuživí…
Kdyby aspoň mohla jezdit ta 443 jednou za hodinu tak člověk ani nemrkne.
Takhle ty dvě pomalé 441 na Hranečník je jako by pomsta všem na východ od Ostravy…
Prostě neuvěřitelné vyhánění lidí z VHD do aut. Nic víc. Nic míň…
Neskutečné !!!
16.01.2020 02:26Patrik :
Kapacita terminálu opravdu není dostatečná, přidáš kolej, ubereš místo jinde, autobusy jsou taky na hraně a pro trolejbusy moc místa není. Nicméně to, co se děje s VHD, hlavně příměstskou je šílené. Přesně jak píše IC540, vyhánění lidí do aut. Málo spojů, pomalá spojení, přestupy…
16.01.2020 09:20Rado :
Patrik: Zásadně jezdím autem, ale byl jsem zděšen, jakým způsobem DPO rozsekalo linky, když jsem musel výjimečně využít MHD. Co jsem kdysi jezdíval bez přestupu, teď dva přestupy. Copak si nikdo z DPO neuvědomuje, že lidé nechtějí v prostředcích MHD trávit půlku života? Oproti tomu, co bylo kdysi, je doprava pomocí MHD komplikovanější a hlavně časově delší.
16.01.2020 13:03Patrik :
To není o DPO, to je o OD MMO jako objednateli dopravy. Co konkrétně máš na mysli? Jestli mohu týkat. Hranečník?
16.01.2020 13:54109 :
Jen bych doplnil, že vzletné vizualizace nebudou (zase) dodrženy. Místo nábřeží s pěší zónou chce radnice zachovat cestu (bude asfaltová?) pro auta a pak to někdy přebudovat později, což vidím na trvalé řešení, aneb proč to neudělat pořádně napoprvé, když v blízkosti je hned další komunikace. Tramvaj kolem zadní části Karoliny k DOV nikde, tb okruh asi taky nedodělají (ten měl vést právě podél nábřeží), tak si lidi zvyknou na auto úplně a pak tam to nábřeží neudělají podle vizualizací nikdy. A jsem zvědav, kdo postaví ten most a zda z toho nakonec nebude kvůli dvěma domům jen jeden nový parking.
17.01.2020 14:05