Aktuální fotografie novostavby menšího bytového domu a řadových domů v Kravařích.
Projekt mezi ostatními novostavbami v Moravskoslezském kraji poměrně vyniká svou kvalitou. Zajímavé řešené domy mají fasádu z cihelného obkladu v kombinaci s omítkou a provětrávanou plechovou fasádou.
Tomas :
Ideální byty do Slezské Ostravy,ne oni to postaví na poli v Kravařích…bože můj .
Dan :
Tomas: Proc by nemohly vyrust nove byty i v Kravarich? Maji vyprodano. Potavka ocividne byla…
Uprimne mne velmi obtezuje ten lokalni patritismus, kdy nove stavby se mohou stavet jen v Ostrave. Lidi se mohou stehovat jen tam a vse v jinych obcich je spatne.
Dan :
Tomas: Btw nauc se pracovat s mapami. Nevyrostlo to na poli….
30.05.2023 09:25Tomas :
Tak k čemu to je dobře,potřebujeme lidí do Ostravy,jsou tam veškeré služby,infrastruktura atd…No co půjdu bydlet do Kravař,kde není střední škola pro děti…aby dojížděli do Ostravy..ani nabídka v Opavě je mizerná…středních škol…Naopak si myslím,že dobrý počin mít tři metropole,kde by se kumolovalo veškerý kapitál(diky tomu by rostli i ostatní).vem si že 3nejvetsi města dělají HDP..jako zbytek republiky,když to prezenu(tak ji živí),tak tak by z toho měli těžit,jen Praha se má dobré,protože vysoký rozpočet,+zároveň i kraj atd…Brno a Ostrava je bita…Kdyby vznikalo kvalitní bydlení ve větší míře v Ostravě,přitáhne to nové lidi,firmy atd…Kravaře těžko…
ELB :
Dan: V případě příspěvků Tomase se podle mého skromného názoru nejedná o ostravský lokální patriotismus, ale o neznalost kontextu („oni to postaví na poli“) a excentrické ekonomické úvahy („tři metropole, kde by se kumuloval veškerý kapitál“). Fajn a jinde se už jako nebudou rodit děti, nebudou vznikat mladé rodiny, nebudou se stavět nové domy a byty ? A ti poslední, co mimo tři vyvolené metropole zbydou, tak hurá VRT do práce do Ostravy, Brna a Prahy ? To je apokalyptická vize budoucnosti s lidmi bez vazeb, s opuštěnou krajinou …
K vlastnímu tématu článku: Luxusní lokalita, v okolí stávající hustá zástavba, takže žádné pole, cihelný obklad jako zajímavý odkaz na historickou slezskou architekturu s typickým prvkem v podobě neomítnutých cihel.
paulo :
Dan: Už to konečně pochopte, Ostrava má i ve všech okolních funkčních maloměstech tak špatnou pověst, že se vůbec nedivím že kvalitní zástavba vzniká např. v Kravařích, nebo Opavě. Jsou to místa s kontinuitou a jakžtakž fungující společenskou komunitou. Ale to lidi z paneláku těžko pochopí. Takže spíš si vždy položme otázku kdo a proč by chtěl bydlet v Ostravě. Sic Slezská není špatná, rozhodně to není ale úplně top adresa MSK kraje. Top adresy MSK kraje totiž většinou leží mimo Ostravu.
30.05.2023 11:38Tomas :
ELB: Tak Praha je postavena celá na stahování obyvatel z republiky i odjinud.Bohužel brutálně dráha a nevyplatí se tam žít ve většině případů…Divam se na to ekonomický a bohužel v ČR není dostatek peněz,aby se stavělo na vesnicich..20km od krajského města nedejboze dále..(pak je třeba veškerá nová infrastruktura,kterou musí někdo zaplatit) U ženy ve vesnici20km za Opavou)kde vyrůstala chtěli dokonce jednou stavět obecní bydlení sám.z dotaci(absolutní nesmysl..kdo by tam bydlel a kdo by to zaplatil)(z peněz které se vyprodukovali pravděpodobně ve velkých mestech a místo aby občané těchto měst,za to dostali nabídku mestkych bytu třeba v Ostravě,Opavě a tím i snížili prum.najem v obci.Tak by bydlení postavili stálo by to kupu peněz,bylo třeba vybudovat vše I.site atd a ještě by každý den tito lidé jezdili do prace autem do Ostravy Ev.Opavy…nemluve o exhalacich(když někteří jsou tady ekologicky smýšlející)…+tady nám MM píše,že obecní bydlení je třeba u Bytů Janáčkova levné nájem cca.200kc/M2…a teď si vemte kolik kolik by museli dát nájem v této obci i když by se jednalo o novostavbu…za více než 30-40Kc si to nikdo nepronajme a tam nikdo by nešel(tak jak by se to zaplatilo)…možná nějaký starousedlík na stará kolena,co by nezvládal dům(vidět tu ekonomiku)….Vždy říkám,aby rostli malí,musí růst velcí…co je táhnou…
.
30.05.2023 11:44Vítek :
Nastavělo se to na poli, ale na parkovišti. Nechybí při oblíbené pouti či akcích na zámku? Také při běžné návštěvě parku se zámkem? Nevím, zda to s tím souvisí, ale přilehlá restaurace je zavřená a blízká nová restaurace Nemlýn také.
30.05.2023 11:50Tomas :
paulo:To si nemyslím,že by měla špatnou pověst…Naopak si myslím,že lidé co by šli do domu,bytu v Ostravě,museli jít jinde protože pro ně nebyla nabídka bydlení..Prostě se v Ostravě,dlouho prakt.nestavelo.je tu min.novostaveb..kdybych chtěl být 3+1(4+1) třeba Poruba,novostavba…kde mě odkazes…?+v Opavě jsem to bydlel,jsem rád že jsem zpátky v OV…
30.05.2023 11:55(Propastný rozdíl ve všem)..peníze,služby,vyžití,školy,
Tomas :
paulo:To si nemyslím,že by měla špatnou pověst…Naopak si myslím,že lidé co by šli do domu,bytu v Ostravě,museli jít jinde protože pro ně nebyla nabídka bydlení..Prostě se v Ostravě,dlouho prakt.nestavelo.je tu min.novostaveb..kdybych chtěl být 3+1(4+1) třeba Poruba,novostavba…kde mě odkazes…?+v Opavě jsem to bydlel,jsem rád že jsem zpátky v OV…
30.05.2023 11:56(Propastný rozdíl ve všem)..peníze,služby,vyžití,školy,firmy
ELB :
Tomas: Souhlasím částečně, pokud jde o srovnání vybavenosti OP a OV a pokud jde o rozlišování mezi příměstskými obcemi a obcemi vnitřní periferie. Ale Kravaře jsou město s tradicí, zázemím rodin s kořeny a dobrými dopravními vazbami na OP a OV a navíc dotčené novostavby jsou v centru a nepotřebují, předpokládám, nová zasíťování, takže bědovat nad novou zástavbou v Kravařích a označovat ji za stavby na poli je opravdu neznalostí konkrétního kontextu. Ekonomické teorie o velcích, kteří musí růst, aby táhli malé, ovšem považuji za nebezpečné dystopie a rád bych věřil, že se v Evropě podaří tento trend zvrátit a posílit Evropu regionů oproti Evropě centralizované podle potřeb oligarchů s politickými ambicemi.
Tomas :
ELB: No nevím jak můžeš,zaměnit za ekonomiku,měst,státu…s centralizovanou Evropou..(tam s tebou souhlasím).jabka-hrusky.. Kde chtějí rozkazovat a vymýšlení nesmyslů je na denním pořádku…
Tomáš Opava :
Tak za sebe můžu říct, že do Ostravy bych nešel bydlet, ani kdyby mi dali být zadarmo. Bez přehánění. Ke stavbám – nádhera, když si někdo dá záležet a nehoní každou korunu, je to opravdu pastva pro oči.
31.05.2023 08:42Dr. Kohn :
Tomáš Opava: Za bytí se v ČR ještě neplatí…..
31.05.2023 10:34Tomas :
Tomáš Opava: Ono Tome,já vyzkoušel bydlení tam i tam..Vše má pozitiva,negativa.taky se mi tam narodilo dítě,mel jsem tam přátelé,pracoval..Bohužel oproti Ostravě,je to větší dědina,lidé jsou tam jiní(méně upřímní,více falesni,i v rodině od zeny(mame to zmixovane)..ti co pochází z Ostravy,jsou úplně jiní..Třeba potřebujes s něčím pomoct,ti od Opavy si řeknou o peníze a ne málo,Ostravaci ne,jen řeknou co blbneš jsme rodina.Ono Opavaci,mi vždycky přišli takoví,že si hrají na něco co nejsou(podle mě je to historický zakořeněno,historii).Další věc nabídka služeb,obchodu,škol,je úplně někde jinde,peněz za práci,paradox,že jsem tam žil kdysi,tak mi přišlo výrazně horší ovzduší,než třeba v Porubě…takhle bych to zrnul..
01.06.2023 10:56Dan :
Tomas: Ty jsi takova zajimava sonda do prumerneho ostravaka ze sidliste.
01.06.2023 11:25S cestinou ma problem, jsi ekonomicky mag, nerozumis zakonum, blabolis o EU a sam siris bludy. Viz ty tve zivotu nebezpecne vetrne elektratny, o kterych jsi nechtel rict, kde se nachazi.
Neni divu, ze vzdelani z Ostravy odchazi, kdyz ziji s timhle.
Tomas :
Dan: To už je trapné s těmi větrnými elektrárnami,mluvil jsem o všech(zkus někdy k nějaké přijet třeba 500m.od ní a zjistíš to sam) a nikdy jsem neřekl,že jsou nebezpečné,ale že jejich používání má i negativní vliv na člověka(to lze na Google dohledat)..taky jsem říkal,že kdybych byl účastník řízení,mám možnost do toho mluvit..co a za jakých podmínek..Ve vesnici,kde jezdím si občané nevyjednali prakt. nic..Mimojine asi cca.mesic zpátky,byl článek,o dvou vesnicích Jižní Morava.asi 15km.od sebe…U jedné to rozhodlo po tají zastupitelstvo,nevyjednano nic u druhé větrníky občané odmítli..Kompenzace nebyli ve vyšší,aby je to přesvědčilo o souhlasu(což je logické,ne že musí souhlasit,kvůli společenské odpovědnosti..jak tady někdo napsal)…+k posudku byl občany doložen,negativní vliv na život člověka v blízkosti takových elektráren…
01.06.2023 12:05Martin [msstavby.cz] :
Tomas: Zkus k těm svým výplodům přidávat zdroje. ;)
05.06.2023 07:57Tomas :
Martin [msstavby.cz]: Marto,Marto,ty potřebuješ zdiskreditovat ..Když dám do vyhledávače,zamítnutí staveb větrných elektráren..tak vyleze spoustu odkazů..Tak třeba z Jesenicka+ve zprávě je uvedena obava z hlučnosti atd..nebo nedostatečná kompenzace atd …https://nasregion.cz/vetrne-elektrarny-nechceme-rozhodli-obcane-v-referendu-332131/
05.06.2023 11:06Martin [msstavby.cz] :
Tomas: Přiložený odkaz je ale zcela něco jiného, než to o čem píšeš.
05.06.2023 11:31Píšeš o vesnicích na jižní Moravě, ale v odkazu jsou vesnice na Jesenicku….
Hluk z větrných elektráren nemá racionální opodstatnění, ale jde spíše o emoce a informace převzaté z dezinformací. Jako každé technická stavba má své ochranné pásma a zákonné limity…
https://csve.cz/pdf/cz/Hluk_vetrnych_elektraren.pdf
Dan :
Martin [msstavby.cz]: Vy po vsech jeho prispevcich zde v cekate reacionalni diskui? :)
05.06.2023 12:37Tomas :
Proboha,já to celé cetl před třeba 14dny,to chceš abych hledal,konkrétně přesně ten článek,těch článku podobného ražení je spoustu,tak jsem tu jeden dal,protože po čase již nenasel(si myslíš,že nemám co na praci zase napíšeš,že hlučnost nemá racionální opodstatnění(chapes,že ti lidé tam žijí,mají var.zda souhlasit,souhlasit za určitých podmínek,nebo nesouhlasit(je to jejich volba)..pokud budou argumentace vyvráceny,lidé spokojeni s finanční nebo jinou kompenzaci…nemám s tím problém…
05.06.2023 13:29Martin [msstavby.cz] :
Tomas: Ano, co je složitého na tom přiložit článek.
07.06.2023 09:15Píše tady něco o diskreditaci, ale svoje komentáře dokládáš zcela jinými nesouvisejícími texty a pak jedeš „křičíš“, že přece nebudeš hledat to o čem píšeš.
Protože to co často píšeš jsou neskutečné nesmysly a bláboly.
abc :
O úroveň vkusnosti, provedení a údržby nemám v hlučínském kraji nejmenší obavu. Tradiční Prajzáci.
08.09.2023 12:08