Jak dopadla kampaň lákající řidiče na párek v rohlíku, kteří zaparkují v Dolní oblasti Vítkovice. Dozvíte se v článku.
O této akci jsme psali v článku z října 2018.
Dotaz:
Dále nás také zajímá úspěšnost akce „Párek + rohlík“, která lákala řidiče na párek, když zaparkují v DOV (https://www.msstavby.cz/parek-rohlik-12-10-2018/). Kolik bylo prodáno párků a proč nebyla nabízena verze pro veganské a vegetariánské řidiče?
Odpověď:
Co se týká akce parkování P+R, kampaň realizovala externí agentura (vítěz zakázky vyhlášené odborem dopravy MMO), přičemž jiné, než běžné typy párků nebyly součástí smlouvy.
V průběhu plnění kampaně došlo k změně, posílena byla kampaň na sociálních sítích a miniboardech na úkor prodeje párků.
Zastupující tiskový mluvčí MMO
thvari :
No, cela situace je komicka, ale ta odpoved MMO dava paradoxne smysl. Budou to propagovat na sitich. Ok.
27.08.2019 14:42MM :
Já to pochopil tak, že po dlouhém roce nemají v podstatě žádná relevantní data. Místo řezníka inkasoval pravděpodobně peníze Facebook…
27.08.2019 16:23Sanju :
Tenhle fantasmagorický projekt tlačil radní pro dopravu Semerák a nové vedení města ho, zdá se, zařízlo. Za mě oukej.
acdlcia [msstavby.cz] :
Ono dneska v těch „běžných párcích“ toho masa stejně moc není takže při troše dobré vůle by ho mohl sníst i vegetarián.
Rýša :
acdlcia [msstavby.cz]: JJ, hlavně v těch babišových :-D
01.09.2019 11:22