Do početné rodiny nepovolených projektů v centru Ostravy se narodil nový člen.
Každé jaro si můžete přečíst, jak centrum města rozkvétá. O kolik letniček, trvalek bylo vysázeno víc, než předchozí rok. Centrum města však nevzkvétá. Pomalu umírá a hnije.
V materiálu na následující zastupitelstvo Moravské Ostravy a Přívoz můžete narazit na dokumenty k projektu P.U.O.R Café. Jedná se o rozšíření velmi oblíbeného podniku Slezská P.U.O.R.. Rozšíření je plánováno na pozemek, který obvod nedávno zatravnil.
Historie pozemku
Na pozemku měl před mnoha lety vzniknout polyfunkční dům. S investorem se však obvod začal soudit o jeho navrácení. V průběhu doby zde fungovalo parkoviště se štěrkovým povrchem. Po navrácení pozemku pod správu obvodu zde samotný obvod parkoviště zrušil. Z důvodu prašnosti a znečišťování životního prostředí… Rozhodnutí vskutku velmi paradoxní, když si právě představitelé radnice MOaP stěžují na nedostatek parkovacích stání v centrálním obvodu.
Nicméně obvod zde vysadil trávu….
Nyní chce zde společnost AREALEX s.r.o vystavět projekt již zmiňovaného P.U.O.R Café. Investiční odbor však odprodej nedoporučuje z důvodu ponechání pozemku jako důležité rozvojové lokality. Zde nastává další paradoxní situace. Za téměř 8 let vládnutí Hnutí Ostravak, ČSSD a KSČM nebyl prodán žádný pozemek pro větší projekty, které by město rozvíjely (viz. #ovastory). Jen se ztrácíme v tom, pro koho je pozemek strategický. Jestli pro obvod, nebo Slezské nemovitosti.
Je projekt architektonicky výjimečný? Není. Ale i malé projekty vytváří město příjemným místem k životu. Navíc samotný postup obvodu je doslova otřesný.
zdroj: moap.cz
Adam Cerv :
Masakr no.
06.06.2018 11:48davidb :
V odůvodnění píšou, že pozemek chtějí zanechat pro komerční nebo bytové prostory.
06.06.2018 12:15AREALEX s.r.o z toho snad komerční prostor chtěl udělat, ne?
Xavier :
davidb: Zapomněli dopsat, že má jít o komerční nebo bytové prostory Semeráka a spol. ;-)
Danek :
Bože jak by to tam vypadalo…skvěle, toto +Amsterdam Office.Bohužel se bojím že i kdyby Ostravak neuspěl ve volbách budou Semaráci učastníky stav.řízení..takže to nikde nevznikne.Jak to vůbec vypadá s Amsterdam office(tam se obvolali na kraj a dostali zelenou pro stavbu, ale nestaví se)+ hotel na POd.+Skanska 2…p.Svozil tady psal mail, že jej máš Martine kontaktovat v květnu, že poskytne další info k těmto stavbám..zda je u nich nadále v plánu stavět atd…já si ten mail nepamatuji..možná jej kontaktovat na pracovní.
06.06.2018 13:27adam :
Tak Míra Svozil? Tak to jo, kluci, jen tak dál ……… :-D
Xavier :
adam: Raději koblihu, co ……… :-D
06.06.2018 18:52Hynek [msstavby.cz] :
adam: jojo, uz chodime kanalama, protoze nam tu nekdo z ODS neco napsal v unoru do komentaru.
aggu :
Mávání vlajkou té správné barvy ještě někoho baví? ;) Po těch skoro 30 letech? LOL.
06.06.2018 20:52V Ostravě stačí každému říct jméno, a hned se mu vybaví co kdy a kdo udělal / neudělal / zařídil aby se neudělalo / když byl u kormidla, kdo se choval jako buran, kdo se choval jako blázen….
Pokud si budoucnost Ostravy představíš jako stůl, tak už je to podruhé, co se objevil někdo, říkejme mu pracovně přetrhdílo, který svou neschopností nebo úmyslně jednu nohu toho stolu odřezal. Poprvé to byla pravicová koalice vedená tím vysokým pánem, která dokázala potopit nejperspektivnější letiště široko daleko. No a podruhé je to současná eskadra na radnici MOaP vedená panem doktorem z Prahy.
Další exogenní vlivy nepočítám.
Je nasnadě, že kdyby ten stůl dneska nepodpírali sami ostraváci, kteří se před 2-3 lety začali o centrum zajímat a za své budovat v tom „hnusném a mrtvém centru“ nové podniky, asi by už nebylo o co stát (a ostravak se nemohl chlubit ani tím cízím peřím).
Mě je úplně buřt, co mají lidi jako Vondrák, Macura, Unucka nebo Curylo, na klopě za odznáček. S jejich příchodem se ty úplně základní věci začaly měnit k lepšímu a třeba aspoň tu jednu nohu dají zpátky.
Konec básniček, volové ;)
Xavier :
aggu: Když už, tak malým doktorem z Prahy – je to jen JUDr., tj. jen magistr, který nemůže vykonávat vědeckou činnost, ani vyučovat na VŠ, není-li zároveň studentem doktorského studia ;-D
06.06.2018 21:05Jinak napsáno hezky, ale prosím o dovysvětlení tohoto: „Mě je úplně buřt, co mají lidi jako Vondrák, Macura, Unucka nebo Curylo, na klopě za odznáček. S jejich příchodem se ty úplně základní věci začaly měnit k lepšímu…“ – jaké základní věci se (s jejich příchodem a hlavně zapříčiněním) začaly měnit k lepšímu? 3 příklady postačí :-)
aggu :
Jatka. Jatka #2. Knihovna. Fajnova. MSIC. Koncertní síň. Nezadlužování. Podpora velké i menší kultury… And last but not least – kultivovaný projev bez buřtu v hubě.
Jasně, mělo by toho být mnohem víc a město by mělo být progresivnější. Ale aspoň už nepochodujeme někam do sraček.
Jann :
Jen trochu nechápu, co je na tom café za významnou, blokově orientovanou a jinak toho místa hodnou stavbu, když to sám autor v předchozích příspěvcích k tématům požaduje. Chápu, že je třeba pohanit Ostravaka, Semeráka atd. kde to jen jde, s tím lze souhlasit, ale netuším, jak to ospravedlňuje výstavbu této jinak pro dané místo nevhodné a chabé stavby. Trochu mi zde objektivita a odbornost začíná utíkat k politikaření.
06.06.2018 22:54thvari :
Jann: „Je projekt architektonicky výjimečný? Není.“ – Neumíte číst?
07.06.2018 10:07Xavier :
aggu: Takže myslíš zatím jen předvolební sliby, jimiž se ohání několik stran už cca 10 let (jatka, knihovna, koncertní síň), podporu kultury (která už stejně fungovala i dříve a ještě navíc lidé za ANO z magistrátu nezavírali v centru města prosperující a oblíbené kluby jako za komoušů), nezadlužování (které ale bude asi spíš věcí vyššího rozpočtu a nestandardně rostoucí ekonomiky), projekty, jejichž reálný dopad se projeví až tak v horizontu pěti let (fajnova, msic) a kultivovanost projevu, kterou tady snad jen mimo Nováka měli vesměs všichni… hm, OK.
07.06.2018 10:48Pepper :
aggu: A co udělali pro centrum kromě slibů, které po volbách spadnou pod stůl? Naprosto nic.
07.06.2018 10:58Jirka :
Xavier: problém je že vše v dnešní době strašně dlouho trvá. Ale myslím že duo Vondrák Macura je zatím to nejlepší co Ostravu potkalo
07.06.2018 11:20Xavier :
Jirka: Ano, mnoho věcí trvá strašně dlouho, a proto tvrzení, co je nejlepší/nejhorší je velmi předčasné. Hodnotit bychom měli až za několik let. Zatím jsou tu ze strany této dvojky jen: 1) Sliby; 2) Fašistické praktiky (viz mou poznámku o nuceném rušení populárních klubů a jejich nahrazování pseudo-klubem, do kterého se nikdo dosud nepodíval); 3) Nedodělky/promarněné šance (ulice Nádražní (vím, za ten projekt nemůže úplně ta dvojice, ale realizoval se v době Macurova mandátu); ulice Českobratrská; Hlavní nádraží); 4) Neschopnost řešit problémy tížící celé město a centrum obzvlášť (město se už např. cca 3-4 roky neschopně „pere“ s přemnoženými potkany – poslední roky je to hrůza; zkuste si sednout třeba v 11 večer do Husova sadu, uvidíte ;-)); 5) Pár projektů, jejíchž praktický dopad ještě nelze zhodnotit.
Pepper :
Jann: Jistě, že to zase tak významná stavba není, ale je třeba si uvědomit jednu věc. To jest, jsme v Ostravě. Tedy alternativou není hodnotná stavba, např polyfunkční dům, nýbrž proluka na 10-15 let.
07.06.2018 11:50Danek :
Jirka: No za mě Vondrák a Macura jsou lepší než Novák a Kajnar…nicméně vzhledem k tomu, že jeden byl ředitelem významné České společnosti a druhý rektorem VŠ…jsem čekal výrazně vyšší rozvinutí potenciálu Ostravy a MSkraje…jeden říkal, že pro něj je prioritou rozvoj Ostravy na pole ekonomickém…kolik tedy přišlo společností kolik kancelářských budov se postavilo v centru a na Karolině…nic(tyto pozemky se sjednotili a investoři, ale zatím nejsou.kde jsou ty společnosti z leteckého průmyslu na Mošnově(opět nic))..kde jsou ty linky z letiště v Mošnově?Kdy se pan Vondrák chlubil, že naproti Novákovi, bude vyjednávat s let.společnostmi v angl.jazyce..co je vyjednáno…nic.Další věc se absolutně přestaly řešit byty Residomo(dříve RPG)…Premier je z ANO…tak je takový problém si sednout a vymyslet jak by se ty byty dali převést na občany co tam bydlí….to jsou ty prioritní věci co by se měli řešit.
07.06.2018 15:29archerr :
Danek: Investoři z USA a Koreje Mošnov to jistí :-))))) myslím že Novák se víc činil…. ikdyž kolik z jeho ohlášených investic skončilo buh vi kde…třeba 2,5 miliardy do mošnova , Martyna do karvine( postavilo se tam vůbec něco?) jinak Danku mužeš se mi ozvat na mail archerr.T@seznam.cz?
07.06.2018 16:27Jirka :
Danek: souhlas
07.06.2018 16:48Danek :
archerr: ceho se to tyka prosim?Co potrebujes?
07.06.2018 19:43archerr :
Danek : jsem Tě chtěl otestovat jestli víš o tomhle https://logistika.ihned.cz/c1-66159020-pripravuje-se-novy-logisticky-a-industrialni-areal-tosan-park jo a dnešní novinka Sklad lidlu v Bravanticích …vice na cenia.cz/eia
07.06.2018 19:48Danek :
archerr: ctu pravidelne dost periodik…nicmene o tom jsem nevedel…ihned i e15..ctu snad kazdy den..intern.verzi a tam jsem si toho nevsiml…kazdopadne bych radeji ty ohlasene firmy z let.prumyslu nebo kancelarske a pol.budovy v centru.
07.06.2018 19:56Archerr :
Danku na e15 to bylo ale bylo to premium ….nevis jak to vypada s hrušovem?
07.06.2018 20:09Danek :
Archerr: vim,samozrejme ctu tu free verzi…dnes je pomalu vse zpoplatneno.U Hrusova asi vime to same…mesto zcelili vsechny pozemky a delal se inv.zamer..o nejakych konkretnich investorech nevim,ale dle rozhovoru s Prim…je pry dost velky zajem…no uvidime.
07.06.2018 20:23kdojekdo :
Takové plochy v majetku nás všech se nesmí prodávat jen tak na dopisovou žádost. Když už prodat, tak pěkně v aukci za nejvyšší nabídkovou cenu a i s možností jejího zrušení. Tak by to udělal každý z nás, pokud by to bylo jeho. Ale prodat tyto parcely v centru za 3000,- Kč za m2, jak to v podstatě chtěl žadatel, tak to teda fakt ne a politika jde stranou.
07.06.2018 20:31Procítěnec :
Mě to tam tedy zapadá dobře.
08.06.2018 07:20Vedle historický dům – školka, naproti průčelí kancelářského domu Gong, to náměstíčko tam zapadá.
Dostavět zde blok by bylo špatně, nároží Poděbradovy s Kolejní není hlavním křížením ulice, to je až s ulicí Švabinského.
Teprve tam bych viděl nějaký pořádný barák jak má být :)
Crazym :
Prý „pozemek, který obvod nedávno zatravnil.“ Tak nějak jsem si nevšiml, že by tam něco dělali, jen uzavřeli vjezd :-) Každopádně to pěkně ilustruje jak to s tím „rozvojem centra“ myslí vážně :-)
08.06.2018 08:06S200 :
Danek:
08.06.2018 08:41„Další věc se absolutně přestaly řešit byty Residomo(dříve RPG)…Premier je z ANO…tak je takový problém si sednout a vymyslet jak by se ty byty dali převést na občany co tam bydlí….to jsou ty prioritní věci co by se měli řešit.“
Uvědomujete si, že ty byty jsou ve vlastnictví soukromé společnosti? To je chcete vyvlastnit? Nebo jak si to představujete?
D.L. :
S200:
08.06.2018 10:41Já se ptám proč tehdejší vláda TOP,ODS po prodeji bytů OKD, to okamžitě nezačala řešit, protože z toho co ted vyplývá na povrch je jasné, že Bakala udělal tunel a porušil smlouvu se státem. A sám si i odpovím…TOP09 neměla zájem podávat trestní oznámení na svého chlebodárce když od Bakaly dostávala desítky milionu podpory.
Po tom všem si myslím,že slušný člověk v tomto kraji nemůže pravici a zejména TOP nikdy volit! A všem je dnes jasné, že Kalousek a TOP09 v tomto nekonal záměrně!
Danek :
S200: No když něco tady většinou napíši, tak je jasné, že tam var.jsou.A jedna(ale ne jen jedna) z možných var.je i vyvlastnění(na zakladě poručení priv.smlouvy, kdy byty měli být nabídnuty k prodeji první najemníkům za předem určenou cenu)..zkus zapřemýšlet určitě tě něco napadne.Já nejsem politik(na to jste si zvolili jiné, aby za vas mysleli)
08.06.2018 10:45D.L :
Danek:
08.06.2018 10:57Souhlasím, stát a ministerstvo financí, jako zástupce státu by měl toto okamžitě začít řešit, protože toto je jasné porušení smlouvy se státem.
D.L. :
Danek:
08.06.2018 11:11A také by mělo sdružení nájemníků bytů OKD podat trestní oznámení na Kalouska jako tehdejšího ministra financí, protože on jednoznačně porušil své povinnosti min.financí, když nekonal.
Danek :
D.L.: No a v neposlední řadě by měli podat žalobu na Bakalu sam. nájemníci jelikož mají nárok na rozdíl mezi částkou za kterou jim měli být byty prodaný(30-50tis)…a částkou za kterou byli prodány firmě Residimo…což je několik stovek tisíc.at již za sebe nebo formou združení najemníku OKD.
08.06.2018 11:24Marián Kyral :
…obvod parkoviště zrušil. Z důvodu prašnosti a znečišťování životního prostředí…
Frýdek, škvárové parkoviště vedle Kauflandu, kousek od náměstí. Taky se prášilo, tak město parkoviště provizorně vyasfaltovalo. Než se rozhodne o nějakém lepším řešení.
08.06.2018 11:31thvari :
Danek a D.L., minstr financi byl Sobotka, premier Zeman a u vlady nejhorsi spina dejin samostatne CR, tzv. „opozicni smlouva“ mezi CSSD a ODS. V Ostrave jsme si vzdycky umeli zvolit ty, co nas predtim okradli. Sobotka premier a Zeman dvakrat prezident. No, kdo chce kam, ani Kalousek s Babisem dohromady ho odtamtud nedostanou. :-)
08.06.2018 12:22D.L. :
thvari:
08.06.2018 12:39V době tohoto podvodu s vyvedením bytů byl ministr financi Kalousek. Vy píšete o prodeji akcií, které vlastnil stát V ROCE 2004, ne o vyvedení bytu mimo OKD. Při tomto vyvedení mimo OKD měl stát jednoznačně konat, protože došlo k porušení smlouvy a ministerstvo tehdy nedělalo nic, takže odpovědnost je na Kalouskovi.
Danek :
D.L.: Lidičky to je už opravdu jedno, kdo to zavinil.Ted je třeba řešit tento problém….a dostat ty byty zpátky lidem, kteří tam bydlí(prodej po vchodech)I za cenu, že to koupí zpět stát a posléze prodá nájemníkům. Každopádně ani tak, na tom stát by netratil.
08.06.2018 12:47S200 :
D.L.: K vyvedení bytů z OKD do firmy RPG Byty (dnes Residomo) došlo k 1. lednu 2006, tehdy byl ministrem financí Bohuslav Sobotka, premiérem Jiří Paroubek. To jen tak na okraj.
Každopádně byty jsou dnes soukromé, nájemníci by se měli smířit s tím, že jim je nikdo za pakatel neodprodá. Kdyby to bylo tak jednoduché, dávno by to někdo prostřednictvím soudu učinil. Taky jsem byl nájemníkem bytu OKD a doufal jsem, že mi spadne za hubičku do klína. Nestalo se tak, smířil jsem se s tím a nebrečím furt jako malé děcko.
Xavier :
Kluci klíííd, za 6 let bude celý případ s byty OKD promlčen a bude pokoj :-D
08.06.2018 13:45Danek :
S200: Musím se pousmát nad tvým kdyby to bylo tak jednoduché…opravím to, kdyby k tomu byla politická vůle..jde o to , že skrz politické strany měl Bakala spojence(platil jim kampaně..lze se jen domnívat , že tam bylo i něco více)…proto nikdo nežaloval nebo neřešil.Upozorním já nikdy nebyl nájemníkem a mohl bych říct, že to není muj problém.Proč třeba antimonopolní uřad nenařidí společnosti Residimo prodat některé nemovitosti, když je zcela jasné, že v tomto regionu mají největší podíl nájemních bytů a defakto tvoří cenu těchto nájmu…?
08.06.2018 14:06Xavier :
Danek: Kdybys znal legislativu ČR (http://www.uohs.cz/cs/legislativa.html), věděl bys, že Antimonopolní úřad v případě Residomo zasáhnout nemůže jednoduše proto, že jde o tzv. přirozený monopol, který je zcela legitimní. Problém by nastal až tehdy, kdyby Residomo např. úmyslně likvidovalo a pohlcovalo konkurenci (což nečiní), případně kdyby vlastnilo 100% nemovitostí a neumožnovalo by vznik konkurence (což se neděje). Babiš také vlastní 80% polí s řepkou, ale ostatní řepkaře až tak moc nelikviduje… (i když asi bude hůř), ani Tomáš Řepka si na nic nestěžoval ;-D
08.06.2018 14:16Martin [msstavby.cz] :
Danek: Ten Soukup ti leze do hlavy. Překrucuješ právní řád. Zasahuješ do majetku soukromých osob. Máš domněnky.
08.06.2018 14:25Danek :
Martin [msstavby.cz]: Tu vůbec nejde o Soukupa, ale je paradox, že Soukup nebo Krupa se s tím aspon snaží něco dělat. Místní studentík tuto krádež a následný přepis na nového majitele nazve …. zásahem do majetku soukromých osob.
Pepper :
Danek: Dobře, představme si situaci, že byste si od společnosti Residomo jeden z těch bytů koupil, a teď by přišel stát, a řekl vám, že vám ho vezme a dá vám za to 50 000,-Kč. Dal byste jim ho rád, protože máte za to, že privatizace OKD byl podvod, nebo byste to považoval za zásah do svého majetku?
Xavier :
Danek: Soukup je neschopný žurnalista, lhář a b.l.b., který se snaží vytřískat ze všeho prachy a vetře se kvůli tomu i do přízně „ďábla“. A rozhodně nelze ani říct, že by byl Soukup právník. To jediné, o co se snaží, je prostě zvýšit sledovanost tím, že vyvolá nějaké emoce tam, kde je to zbytečné, a to tak, že prostě zneužije oslabených kognitivních funkcí svých ovčích diváků :-)
S byty OKD ve skutečnosti nezmůže nikdo nic. To ti řekne každý skutečný právník. Dosáhnout lze pouze na potrestání strůjců této privatizace, ne však na nějaké „vyvlastnění“ či něco podobného. To prostě náš právní systém neumožňuje. https://www.cak.cz/scripts/detail.php?id=7195
Pražak ty vole jedeme do Ostravy :
Ostravakum nevadi že vydelavaji nejmene v CR ? Soukup ma pravdu a odvahu. Nekdy mi to připada Ostravakovy stači na spokojeni život lahvač.
08.06.2018 19:41Co udelalo ANO ? nic.
Hynek [msstavby.cz] :
Pražak ty vole jedeme do Ostravy: ne, ze by to stalo za reakci, ale ostravaci urcite nevydelavaji nejmene v cr.
09.06.2018 09:06Balde :
Pražak ty vole jedeme do Ostravy: zeptej se prodavacky v Praze kolik vidělává, ale ne v Lidlu :D
09.06.2018 11:10Pražak ty vole jedeme do Ostravy :
když ma prazak 30 tis brnak ma 25 a ostravak 15 ? nebute to tým ze ostravske firmy jsi z ostravaku delaji prdel? co vy nato zajima vás nazor proc ostravak ma od socializmu stale mene a proc ostrava stagnuje? jaku politicku zmenu chcete ? pište udelam s toho seminarni praci a dam to do televize debatu.
Hynek [msstavby.cz] :
Pražak ty vole jedeme do Ostravy: nezlob se, ale takhle se nediskutuje. jednak jsi psal, ze ostravaci vydelavaji nejmin v cr. ted jsi tu vycucal nejaka cisla z prstu, napsat k nim tri nejvetsi mesta a ptas se na nazor.
takze kdyz se vratime na zacatek.. tady se podivej na prumernou mzdu. nic novejsiho jsem nenasel. a taky si uvedom, ze ostrava se nerovna moravskoslezsky kraj. ktere kraje maji nizsi mzdy, z toho snad vyctes sam..
09.06.2018 19:15Pražak ty vole jedeme do Ostravy :
V Praze je prumier 40 tacu ale real nustupni plat je 28 tis. OV je 28 tak se podivej na prace.cz A real plat je od 15- do max 20 tis. Hlavne te slabe platy to delaji montovy kde vyuzivaji ludi na praci. Ostrava se mneni pomalu. Když mam centralu v Prahe a pobocku Ov tak lidi maju o polku horši plat. CUS
10.06.2018 20:11Hynek [msstavby.cz] :
Pražak ty vole jedeme do Ostravy: presto nevim, co chces. toto je mesto, ktere vniklo ciste diky uhli, tady nikdy zadne extra penize nebyly, vsechno slo smerem pryc. pokud tu dneska chces nejakou kouzelnou hulkou dorovnavat mzdy brna a prahy, tak by tu musela vniknout nejaka oblast excelence v technologiich ala silicon valley. realita je takova, ze se radi podbizime, abychom tu mohli delat alespon dily do aut.
a uplne si nejsem jisty, jak si predstavujes, ze s tim ANO, nebo jina zkratka ma jako zatocit.. a to porad jeste nejsme na tom nejhur, tedka uvidime, co bude s mittalem, vitkovice taky zrovna zadna slava.. a to bohuzel nevykompenzuji ani dva baraky tieta..
11.06.2018 00:48Archerr :
Pražak: real 15-20 ? Nevim jake mas zkušenosti s hledanim ale často vidim uz i v Msk pozice “ delnik ,operator “ za 30 a vice hrubeho…. Ony totiž ty proklinane montovny až tak špatně neplati…plati kolikrat lip než češti podnikatele….. Btw mužeš si vybrat kde jit pracovat , co se Ti vic vyplati jestli na mošnově nebo v Hyundai za 30 nebo dp Tpca kolin za 29….. Jinak v praze je prumer jak rikas 40 tisic ale je to dane vysokym podilem pracovnich pozic na uřadech , bankach, it sektoru i logistice ….vyroba tam ma podminky ne o moc lepši jak tady ..
11.06.2018 07:23.je to individualni….ale i tak v praze je zase extremne drahe bydleni
Archerr :
Pražák: tak jsem se koukal na Prahu na prace.cz konkretne sektor vyroby a žadna hitparáda … Mne osobne co pracuji ve výrobě by se absolutně neoplatilo tam jit…ty firmy akorát maji vic benefitů hlavne skrz dopravu a bydleni
11.06.2018 07:38Jirka :
Ono prumerna mzda celkem nic nerika. Daleko vetsi vypovidajici hodnotu dela median mzdy (to co bere většina), kde razem uzasne mzdy v Praze uz zdaleka nejsou tak uzasne.
11.06.2018 08:45Patrik :
Nejen v Praze.
11.06.2018 10:28Crazym :
Tak ten „pozemek, který obvod nedávno zatravnil“ zřejmě už začali zatravňovat.
21.09.2018 18:03http://www.imagehosting.cz/?v=p9217157.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p9217155.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p9217154.jpg
Crazym :
Tak není to tak dávno co pozemek zatravnili, je to jen pár měsíců co vyrostla první tráva, stačila jen uschnout a pozemek se najednou hemží stavební činností :-) http://screenshot.cz/V6JDO/
28.06.2019 10:22V té souvislosti mě napadá jestli to nebylo jen předání k využití spřáteleným subjektům pěkně v tichosti :-)
Každopádně skoro polovina pozemku je opět přeorána http://screenshot.cz/JBCAO/ a prachy vyletěly komínem :-) Pokud to bude zahrádka přilehlého podniku (označení činnosti jsem nějak nenašel), tak to bude důkladná zahrádka podle děr na základové patky vyhloubené na pozemku http://screenshot.cz/3HI6M/ :-)
Tak co vy na to, je libo travičku nebo orosenou Plzeň na dočasně trvalé zahrádce? Na parkovaní aut se radši ani neptám :DD
Crazym :
Tak zlé a škaredé parkoviště tam být nemohlo, rozšíření P.U.O.R Café taky ne a ejhle, je tam opět parkoviště, jen trochu lépe oplocené a vydlážděné http://screenshot.cz/U0RX7/ Tak co,ještě vás něco v Ostravě překvapí? :DD
27.08.2019 13:16LK :
Crazym: to si někdo na radnici dělá prdel, ne?
27.08.2019 15:26FM :
Crazym: v tom kontejneru, který na to navazuje je zabudovaný výčep směrem k té nové ploše, tak možná to (jenom) k parkování sloužit nebude.
27.08.2019 15:43rasta :
Bude to něco ve stylu „Drive in“ dej si točený a jeď…
28.08.2019 15:22Crazym :
Tak parkoviště to nebude, možná tak přes zimu. Bude to opevněná zahrádka :-)
18.09.2019 19:47http://screenshot.cz/1DCU3/
http://screenshot.cz/W2N59/
Jana :
Crazym: Má to šmrnc. Tato restaurace zavádí all inclusive, takže opevnění je nutností. Od léta 2020 budu i náramky. :-) :-) :-)
18.09.2019 22:37Crazym :
Jak se vám líbí to kočkování Ostravaka a současných košťat od Pirátů? http://screenshot.cz/69E4B/
01.11.2019 16:05Zdroj: https://moap.ostrava.cz/cs/o-moapu/media-a-zpravodajstvi/zpravodaj-centrum/rok-2019/Centrumlistopad_web.pdf
Crazym :
Všimli jste si, že ta zahrádka https://screenshot.cz/1DCU3/ co jí do činnosti hodily vidle covid a co byla po cca 2,5 roku perfektně vybavená ale zavřená zmizela? Nemám foto, pokaždé jen projíždím a nemám čas to odfotit, sorry.
27.05.2022 12:22Nevíte někdo co se chystá?
Crazym :
Takže dokončeno, zahrádka je minulost https://screenshot.cz/W9N0Y/
03.06.2022 15:47Vítek :
Crazym: jsem z toho co se tam děje zaražen. Naprosto zbytečná práce v průběhu několika let. Co za tím je?
05.06.2022 07:15Nuny :
Vítek: Celý ten barák je zvenku dost odpudivý a okolí to jenom dokresluje.
05.06.2022 14:44kurt :
Crazym: Bohužel do toho všeho Město pohřbilo Spolek (toho až tak nelituju) a jeho zahrádku!, která měla v létě vcentru celkem jedinečný význam i postavení. Jsem zvědav, zda se aspon tato zahrádka obnovi. :O :( Velice smutný počit.
07.06.2022 12:02aggu :
kurt: Nepohřbilo.
07.06.2022 16:41davidb :
kurt:
08.06.2022 08:02Můžu se zeptat jak nebo čím město pohřbilo Spolek?