koukam stolek pepsi je kompatibilni se slunecnikem coca cola :)
05.03.2018 11:10
210
Infoš :
Jsem pravicový volič, preferuji svobodu ve všech směrech. Ať si každý dělá co chce, pokud se tím nedotýká práv ostatních, nemám rád regulace. Ale jednoznačně, co se týče veřejného prostoru, tak tam bych reguloval jako ďas. Omezení nevkusné, velkoformátové reklamy, tady ty přeplácané hnusy co jsou na fotkách apod a všechno co narušuje důstojný vzhled veřejného prostoru, vč. těch humusných barviček na fasádách nejen na sídlištích!!! A navíc bych zrušil 3/4 těch nesmyslných modrých nebo červenobílých zábradlí všude po městě, které jen hyzdí ale jinak jsou zbytečné.
05.03.2018 11:46
394
aggu :
Pokud se nádražní budovy mají brát jako brány do města, tak je to ze strany státu vůči Ostravě urážka.
Ovšem kde není žalobce (ostravský magistrát), není soudce, a nic se nepohne. A vzhledem k tomu, jak se třeba prezentoval Semerák při výstavbě toho šíleného výtahu, myslím, že konšelé vůbec nechápou, která bije.
PS: může být i hůř. Může to tam vypadat i jako v dalším státním podniku – na poště.
05.03.2018 11:59
73
aldar :
VE SVINOVĚ JE TO OBDOBNÉ. A VE MĚSTĚ NA FASÁDÁCH TAKY. JE TO HNUSNÉ A NESMYSLNÉ…
05.03.2018 12:47
12
Aleš K :
Máme skoro vše :-D
05.03.2018 13:08
00
Sanju :
Nejde jen o nevkusnou reklamu a pitomé stánky s občerstvením – všimněte si na první fotce, že ty stojany a koše stojí naprosto nelogicky v prostoru a brání lidem v pohybu. Přitom jsou to stojany, bannery a koše Českých drah. To není jen nějaká bezuzdá monetizace, to je naprostá neschopnost o ten prostor pečovat a využívat ho.
05.03.2018 13:11
80
Adamous :
Šílené a ten deštník, to je třešnička na dortu, asi aby na mě nenapršelo, až si budu dávat na stojáka láhváč. Jedním slovem ostuda.
05.03.2018 13:41
141
Nimrod :
Hynek [msstavby.cz]: Ostrava je město, kde i nepřátelé najdou společnou řeč :-)))))
05.03.2018 14:09
82
rasta :
reprezentativní vstup do města!!! Konkurenci ubijeme propagandou. Upřímně jsem se nikdy mimo pekárny nikdy neopovážil vstoupit do místních stánků. Dost nechápu, jak ještě dnes takové provozovny s takovou úrovní dokážou přežít…
05.03.2018 14:18
130
Weave :
A nějaké konkrétní nápady co s tím vizuálním bordelem na Hlavaku a i v celé Ostravě?
A pak k těm ručně psanym vzkazum naA4 papírech to je už bordel za všemi hranicemi… „vaříme kávu a čaj“ napsat to i třeba na papírový pdtacek a nalepit to na baner…
A nebo reklamní stůl od Koly zadarmo tak tam fixou načmárat ať ho nikdo jiný nepoužívá jen ten kdo nakoupil ve stánku… To je fak už ubohá vysranost skyz to tak musím říct… Místo toho aby si lidi pomáhali a vyšli si vstříc…
05.03.2018 23:30
72
Rado :
Lidová tvořivost v praxi aneb Češi a design nebo estetické cítění, to je zatím slovo neznámé. Když se tak bavím s přáteli, s lidmi v práci, tak zjišťuji, že tito lidé stále dávají důraz na obsah, ne na formu. A toto se bohužel táhne jak červená nit, vše ať má svůj účel, estetická nebo vzhledová stránka věci je skoro až to poslední. A potom se nedivme, že zde máme takové paskvily, jako Hl. nádraží či cokoliv ostatního. Navíc v zahraničí mnohá nádraží vypadají jako letištní terminály, u nás spíše jako tržnice :-(
06.03.2018 09:06
80
jenki :
Napsal bych, že to je Balkán jako prase, ale takový bordel není ani v Sofii, v Sarajevu ani v Bělehradě…
06.03.2018 11:01
90
xfun :
vzhledem mi to připomíná autobusák Mlýnské Nivy v Bratislavě.. tam taky bylo přereklamováno a bordel..
……máme přece svobodu a demokracii, kde trh (rozuměj peníze) řeší vše ! Tak čemu se divíte ?
08.03.2018 09:23
00
Ušák :
Co je smutnější, vizuální smog provází celé centrum. Příkladem buď obrovská reklama na zastavárnu Hektor viditelná přímo z Masarykáče, všude na vylohách obchodů nesourodé barevné polepy, z fasád se staly reklamní plochy, ohyzdné transparenty přes Zámeckou ulici atd. Aneb vylep si kdekoliv cokoliv chceš, pokud si za to zaplatíš, celkový dojem je pak velice bizarní.
09.03.2018 17:02
80
aggu :
Ušák: Bizarní? To je příliš měkké hodnocení. Je to 1) vizuálně odporné a za 2) imbecilní. Imbecita padá na vrub magistrátu. Proč město dává stovky miliónů do rekonstrukce ulic v centru když si nepohlídá vzhled ulic jako celek? Jsou to ve výsledku vyhozené peníze. Efekt nula. Atraktivita ulice nula. Tedy imbecilita. I když v případě státních zaměstnanců na Prokešově náměstí bych v tom, kromě neschopnosti, viděl i nezájem.
Napadne nějakou stranu před volbami nechat zpracovat regulativ a manuál? Čistí se kde co, voda, půda, vzduch. Vyřešit reklamní bordel, přehršel nesmyslných značek a ukazatelů a vzhled fasád v ulici může stát zlomek toho, co chodníky a cesty a zábradlí a sítě a whatever…. a přitom mít mnohem větší efekt. Protože, a to asi nikdo na magistrátu nechápe, naše oči se pohybují ve výškové úrovni cca 1.5 – 2.0 m, ne v úrovni chodníku. Co asi vnímáme nejvíc, když jdeme po ulici? Materiál dlažební kostky anebo Vše za dvacku?
Problém je v tom, že my neumíme ani ty chodníky…
Reklama z veřejného prostoru musí v maximální možné míře pryč. Ať se přestěhuje na internet, ten už je stejně ztracený ;)
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
balde :
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
05.03.2018 10:45Hynek [msstavby.cz] :
koukam stolek pepsi je kompatibilni se slunecnikem coca cola :)
Infoš :
Jsem pravicový volič, preferuji svobodu ve všech směrech. Ať si každý dělá co chce, pokud se tím nedotýká práv ostatních, nemám rád regulace. Ale jednoznačně, co se týče veřejného prostoru, tak tam bych reguloval jako ďas. Omezení nevkusné, velkoformátové reklamy, tady ty přeplácané hnusy co jsou na fotkách apod a všechno co narušuje důstojný vzhled veřejného prostoru, vč. těch humusných barviček na fasádách nejen na sídlištích!!! A navíc bych zrušil 3/4 těch nesmyslných modrých nebo červenobílých zábradlí všude po městě, které jen hyzdí ale jinak jsou zbytečné.
aggu :
Pokud se nádražní budovy mají brát jako brány do města, tak je to ze strany státu vůči Ostravě urážka.
05.03.2018 11:59Ovšem kde není žalobce (ostravský magistrát), není soudce, a nic se nepohne. A vzhledem k tomu, jak se třeba prezentoval Semerák při výstavbě toho šíleného výtahu, myslím, že konšelé vůbec nechápou, která bije.
PS: může být i hůř. Může to tam vypadat i jako v dalším státním podniku – na poště.
aldar :
VE SVINOVĚ JE TO OBDOBNÉ. A VE MĚSTĚ NA FASÁDÁCH TAKY. JE TO HNUSNÉ A NESMYSLNÉ…
05.03.2018 12:47Aleš K :
Máme skoro vše :-D
05.03.2018 13:08Sanju :
Nejde jen o nevkusnou reklamu a pitomé stánky s občerstvením – všimněte si na první fotce, že ty stojany a koše stojí naprosto nelogicky v prostoru a brání lidem v pohybu. Přitom jsou to stojany, bannery a koše Českých drah. To není jen nějaká bezuzdá monetizace, to je naprostá neschopnost o ten prostor pečovat a využívat ho.
05.03.2018 13:11Adamous :
Šílené a ten deštník, to je třešnička na dortu, asi aby na mě nenapršelo, až si budu dávat na stojáka láhváč. Jedním slovem ostuda.
Nimrod :
Hynek [msstavby.cz]: Ostrava je město, kde i nepřátelé najdou společnou řeč :-)))))
05.03.2018 14:09rasta :
reprezentativní vstup do města!!! Konkurenci ubijeme propagandou. Upřímně jsem se nikdy mimo pekárny nikdy neopovážil vstoupit do místních stánků. Dost nechápu, jak ještě dnes takové provozovny s takovou úrovní dokážou přežít…
Weave :
A nějaké konkrétní nápady co s tím vizuálním bordelem na Hlavaku a i v celé Ostravě?
A pak k těm ručně psanym vzkazum naA4 papírech to je už bordel za všemi hranicemi… „vaříme kávu a čaj“ napsat to i třeba na papírový pdtacek a nalepit to na baner…
05.03.2018 23:30A nebo reklamní stůl od Koly zadarmo tak tam fixou načmárat ať ho nikdo jiný nepoužívá jen ten kdo nakoupil ve stánku… To je fak už ubohá vysranost skyz to tak musím říct… Místo toho aby si lidi pomáhali a vyšli si vstříc…
Rado :
Lidová tvořivost v praxi aneb Češi a design nebo estetické cítění, to je zatím slovo neznámé. Když se tak bavím s přáteli, s lidmi v práci, tak zjišťuji, že tito lidé stále dávají důraz na obsah, ne na formu. A toto se bohužel táhne jak červená nit, vše ať má svůj účel, estetická nebo vzhledová stránka věci je skoro až to poslední. A potom se nedivme, že zde máme takové paskvily, jako Hl. nádraží či cokoliv ostatního. Navíc v zahraničí mnohá nádraží vypadají jako letištní terminály, u nás spíše jako tržnice :-(
06.03.2018 09:06jenki :
Napsal bych, že to je Balkán jako prase, ale takový bordel není ani v Sofii, v Sarajevu ani v Bělehradě…
06.03.2018 11:01xfun :
vzhledem mi to připomíná autobusák Mlýnské Nivy v Bratislavě.. tam taky bylo přereklamováno a bordel..
06.03.2018 14:54Martin [msstavby.cz] :
xfun: A pro ty, co neviděli https://www.stream.cz/gebrianvs/10006524-nadrazi-v-bratislave
06.03.2018 17:42Cyklista :
Nevím proč u nás si všichni myslí, že nejlepší využití nádražní haly je obchodní dům a centrum reklamy. Třeba v Madridu si myslí, že je lepší mít tam tropickou zahradu….http://static-v3c.raileurope-world.com/local/cache-vignettes/L760xH511/shutterstock_145461550-98d8c.jpg
06.03.2018 17:45Adamous :
Martin [msstavby.cz]:
07.03.2018 00:54Jenze uz i v Bratislave se nekdo chytl konecne za hlavu, nadherny projekt, ktery uz je aktualne ve fazi realizace:
https://byznys.lidovky.cz/po-letech-planovani-se-bratislava-docka-autobusove-nadrazi-se-zmodernizuje-1bs-/doprava.aspx?c=A160124_134804_ln-doprava_mct
davidb11 :
Adamous:
07.03.2018 07:59Jako že jim budeme závidět obchoďák, který bude mít v sobě částečně ÚAN?
Adamous :
davidb11:
07.03.2018 09:55No a proc ne? Vsude na zapade je to zcela bezne, mne se ale jedna hlavne o architektonicky zajimavou stavbu
davidb11 :
Adamous:
07.03.2018 11:32Tak to ano, nakresleno je to fakt pěkně.
Martin [msstavby.cz] :
davidb11: A již také ve výstavbě http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1907245&page=97
07.03.2018 11:42davidb11 :
Martin [msstavby.cz]:
07.03.2018 13:21Líbí se mi ta výšková budova s BMW logem.
klaus :
……máme přece svobodu a demokracii, kde trh (rozuměj peníze) řeší vše ! Tak čemu se divíte ?
08.03.2018 09:23Ušák :
Co je smutnější, vizuální smog provází celé centrum. Příkladem buď obrovská reklama na zastavárnu Hektor viditelná přímo z Masarykáče, všude na vylohách obchodů nesourodé barevné polepy, z fasád se staly reklamní plochy, ohyzdné transparenty přes Zámeckou ulici atd. Aneb vylep si kdekoliv cokoliv chceš, pokud si za to zaplatíš, celkový dojem je pak velice bizarní.
09.03.2018 17:02aggu :
Ušák: Bizarní? To je příliš měkké hodnocení. Je to 1) vizuálně odporné a za 2) imbecilní. Imbecita padá na vrub magistrátu. Proč město dává stovky miliónů do rekonstrukce ulic v centru když si nepohlídá vzhled ulic jako celek? Jsou to ve výsledku vyhozené peníze. Efekt nula. Atraktivita ulice nula. Tedy imbecilita. I když v případě státních zaměstnanců na Prokešově náměstí bych v tom, kromě neschopnosti, viděl i nezájem.
09.03.2018 18:12Napadne nějakou stranu před volbami nechat zpracovat regulativ a manuál? Čistí se kde co, voda, půda, vzduch. Vyřešit reklamní bordel, přehršel nesmyslných značek a ukazatelů a vzhled fasád v ulici může stát zlomek toho, co chodníky a cesty a zábradlí a sítě a whatever…. a přitom mít mnohem větší efekt. Protože, a to asi nikdo na magistrátu nechápe, naše oči se pohybují ve výškové úrovni cca 1.5 – 2.0 m, ne v úrovni chodníku. Co asi vnímáme nejvíc, když jdeme po ulici? Materiál dlažební kostky anebo Vše za dvacku?
Problém je v tom, že my neumíme ani ty chodníky…
Reklama z veřejného prostoru musí v maximální možné míře pryč. Ať se přestěhuje na internet, ten už je stejně ztracený ;)
aggu :
Čistota, neokázalost, jednoduchost, výsledek přemýšlení o městě. Dobrý pocit. https://goo.gl/maps/VrMnryz8pMn
09.03.2018 18:26aggu :
P.S.: Zpráva z podobně zamořeného města: https://issuu.com/veronika-rut-novakova/docs/veronika_rut_novakova_isu
09.03.2018 18:28Pezos :
Nejnovější přírůstek: na boční zdi visí po celé šířce natažena plachta „navštivte Brno“…
02.09.2019 19:16Mark :
Pezos: Ta tam je už minimálně půl roku.
03.09.2019 15:18