Zatímco například město Brno staví parkovací domy pro rezidenty a návštěvníky centra města, obvod Moravská Ostrava a Přívoz zřizuje parkoviště pro vlastní zaměstnance.
Jako vrchol arogance vypadá nejnovější ze všech podivných záměrů radnice Moravské Ostravy. Na pozemcích, kde má výhledově vyrůst III. etapa Nové Karoliny má být zřízeno parkoviště pro zaměstnance obvodu Moravská Ostrava a Přívoz (MOaP).
Obvod zpoplatňuje parkování pro rezidenty na sídlišti Fifejdy (asi jediné sídliště v ČR s rezidentními kartami) a výhledově hodlá zpoplatnit i sídliště Šalamoun a lokality kolem ulic Živičná a Křižíkova. To vše jako „řešení problémů s parkováním“. Stále opakování problémů z úst radnice by lehce vyřešily parkovací domy. Bohužel, od revoluce nebyl v centru postaven ani jeden parkovací dům. Pokud nepočítáme parkoviště pod Prokešovým náměstím.
Samozřejmě je asi také zcestné si myslet, že zaměstnanci radnice půjdou občanům příkladem ve využívání MHD a ponechají auta doma. K čemu přeci máme nové „geniální“ přestupní terminály.
zdroj: moap.cz
Lip :
Jsem ostravák, žijící v Brně a bohužel musím se slzou v oku souhlasit se vším co je v nadpise tohoto článku! Ostravě ujíždí ne vlak!!
22.02.2016 08:13Jp :
Lip: Taky žiju v Brně. To město má milion problémů, ale na rozdíl od Ovy mám v Brně pocit, že vedení se je snaží řešit (Stavby parkovacích domů, zástavby proluk, opravy parků, mhd, regulace hazardu a reklamy, opravy cest v centru, výběr nového městského architekta…) Jasně v Brně jsou ostudná místa (česká, mendlovo náměstí, tomkovo náměstí, nádraží), ale celkově jde vidět, jaký obrovský skok v kvalitě to město udělalo za posledních několik let
22.02.2016 08:36Martin [msstavby.cz] :
Brno je v tomto cool. Ale jde o to, že radnice problematiku parkování pro občany neřeší, ale pro své zaměstnance si parkoviště vybuduje.
22.02.2016 09:09ach jo :
Město je úplně neschopné, za 25 let nebylo s to zastavět z vlastních prostředků jedinou (!!!) proluku, ale už vymýšlejí, jak vyválcovat další kus cenné plochy. Ale proč ne, již DPO si pro své zaměstnance za tučné peníze vyválcoval nedaleko od centra hodnotný kus pozemku po bývalé spojce do vozovny, zatímco cestujícím v nových plynových autobusech odňal kliky od střešních oken, aby se pro jistotu v létě ještě více vařili.
Už nám pomalu začíná další etapa Nádražní, Semerák sliboval, jak se na to podívá, ale myslím, že se opět akorát projeví neschopnost, a tak nás čeká další asfalt.
A teprve to propojení s Dolní oblastí bude gól, všude jinde by se snažili železniční trať nějakým umělým tunelem alespoň částečně zakrýt a udělat mezi oběma částmi nějakou souvislou plochu nebo atraktivní bulvár a Ostrava místo toho přijde s další čtyřproudovkou v relaci Frýdecká x Vítkovická, zatímco tramvaj do centra počká. My snad ani nic jiného než výpadovky a parkoviště neumíme.
A ano, Brno má sice slabá místa, ale jako celek se dynamicky velmi rozvíjí.
Lip :
Jp: Musím souhlasit. Není to dokonalé, ale aspoň se snaží. Například rekonstrukce prostoru před Janáčkovým divadlem by mohl jít příkladem (můj osobní názor).
22.02.2016 10:22Crazym :
Tak proto je tam v samém centru třetího největšího města v republice roky jen bordel,zarostlá džungle a pustne to tam, je to majetek nás všech :DD a proto čirou náhodou po zabrání jedné z nejatraktivnějších budov v centru úředníky se s toho bude dělat pro ně parkoviště a budou to vydávat za bohulibou činnost pro veřejnost a přitom do té doby s tím nic nedělali :-)
22.02.2016 10:27Na to už není co říct, to je na facku. Tak doufám, že se to dostane co nejvíc na veřejnost a ta se poučí i když moc nevěřím, že si z toho pomatení rudí voliči různých koblih a jiných rudých slibů v tomhle razovitem regionu něco vezmou. Že já jsem odsud neutekl dokud jsem nic neměl jako můj bratr před třiceti roky :-(
Ta facka je asi málo, chtělo by to něco jako defenestraci :-)
aggu :
Brno je kůl. Aspoň na internetu, když ne reálně. Ale co to má společného s parkovištěm? Naštěstí – Semerák tu nebude věčně a to parkoviště je čistě povrchová věc, kterou lze zneškodnit za 1 den. Do doby třetí etapy ještě pár let zůstává, po tu dobu tam auta klidně můžou parkovat.
22.02.2016 10:33boriqua :
Se vším souhlasím, ovšem: III etapa Karolíny je v současné době fikce, II etapa je v nedohlednu, a dané místo? zanedbaných pár metrů čtverečních zelení a bezdomovci přímo v centru města. Za mne i prostá věc jako parkoviště místu pomůže v jakémkoliv směru. A to že v Brně je vše rychlejší, perspektivnější a dynamičtější by jsme si měli zvyknout. Na Ostravu investoři upřímně serou, na Ostravu serou i samotní obyvatelé.
aggu :
boriqua: Možná obyvatelé jako ty.
22.02.2016 10:34Martin [msstavby.cz] :
boriqua: Jasne, ale když to zvelebit stylem parkoviště. Proč to jde pouze tehdy, když se jedná o úředníky.
22.02.2016 10:35Crazym :
martin [msstavby.cz]: Přesně, 25 roků to tam pustne a mohlo tam být celou dobu za malé náklady parkoviště pár kroků od všeho v centru když je to v majetku města a nešlo to a najednou když ti parchanti zjistí, že se nasáčkovali do centra a nemají kde parkovat to jde. Naprosto stejné jako když si postavili drahé podzemní garáže na Prokešáku a pak si ještě udělali vlastní sjezd z mostu na Českobratrské aby si mohli vybudovat pro sebe další parkoviště za barákem kde nesmí veřejnost. A teď po rozestěhování MOaPu do ještě většího centra se to bude opakovat, protože se přeci jedná o jejich pohodlí. To není ani na facku ani na defenestraci, to je na AK47!!!
22.02.2016 11:01MM :
Bydlím na zmíněné Živičné ulici. Parkování tam pro obyvatele problém není. Problém je návštěva Hornické polikliniky autem. Ulice Slavíčkova se díky parkujícím vozidlům v obou směrech stává regulérní jednosměrnou ulicí. Je tam spousta možností jak věci vyřešit, ale když jsem byl na schůzce z úředníky tak je vše problém, všichni jim škodí, nic nejde jednoduše. Zkrátka tam není žádný tah na branku. Místo toho, aby se tvrdě vymáhalo parkování na trávě, zavedlo parkování pouze na jedné straně ulice, rozšířila parkovací místa o pozemky, které patří RPG (obvod je nechce koupit, ale chce tam mít parkování), místo toho aby se zakázal vjezd do areálu polikliniky ze Slavíčkové ulice, ale otevřel se druhý z Sokolské třídy. To jsou všechno věci, které pomohou a relativně nic nestojí (krom nových parkovacích míst) a stejně je to problém. Není to o penězích, je to o vůli a ta není. Já osobně už nevěřím na nápravu, podívejte se kolik úředníků není z centra a o centru rozhodují. Těm je to úplně jedno jak to tady vypadá. O politicích se nemá cenu bavit. Smutné :-(
22.02.2016 11:27D-r :
Aby byl rozvoj města je nutni přilakat turisty a investory. Bydlim v Ostravě par let ale zatim ne vidim žadne projekty ktere by mohli přilakat turisty. Ani dostavba vysoke pece(o ktere fakt nikdo nevi), ani ten svět techniky, ani zoo, to všechno muže přilakat maximalně mistni obyvatele z okolnich vesnic, ale ne opravdove turisty. Chybi nejaky opravdu velky projekt. Největši Disnaylend ve vychodně Evropě ted‘ bude v Polsku, krytu sjezdovku ktera by fungovala celoročně (co bych přal osobně) chcou postavit vedle Prahy, i když ještě jedna v Ostravě chybět ne bude. Vidim v Ostravě velky potencial proto že ma unikalni polohu, v male vzdalenosti a dobre dostupnosti je Krakow, Katovice, Wroclaw, Brno, Žilina, Praha a hodně menšich měst, a Ostrava je uplně v centru cele te aglomerace. Navic ve městě je hodně nevyužitych ploch, ktere většině měst už prostě chybi. Dodam že v Ostravě take opravdu chybi kvalitne bydleni, kolik krasnych projektu tak i zustali na papiře.
PS Pardon za chyby.
Danek :
D-r: Plně s tebou souhlasím.Bohužel pořád nevidím naplnění potenciálu našeho města.Jak na podnikatelském poli tak turistickém…pořád je tady ze strany radních strašně malý tah na branku.Poslední desetiletí je tady probíráno výstavba lazní s využitím důlních vod.Autor projektu je již po smrti. je třeba to vzít a jít za tím , aby se třeba za 2roky stavělo.Zrovna nedávno se radním líbilo stavba lanovky…tak jdeme do toho(ne jen zůstat u studie prov.)
O návštěvnost se nebojím.
D-r :
Danek: Lazně to je dobry napad. Ale lanovka!? Nejdelši lanovka v ČR je v Usti nad Labem. Byvam tam dvakrat měsičně. Ta lanovka tam jezdi většinou prazdna. Žadne turisty ne přilaka. Neni na co koukat. To stejně bude i v Ostravě. Parkrat se na ni projedou mistni obyvatele, a pak to bude stejně jako v Usti. Jako součast nejakeho velkeho projektu ano, ale ne jako samostatni projekt. Vyhozene penize.
22.02.2016 15:45aggu :
D-r: Na tvém příkladu (neber si to osobně ;) je jasně vidět jak si lidé dělají úsudek. Vlastním rozumem a zkušeností ne. Z novin a internetu. Buď jsi cool, a nebo nejsi. Bo to píšou každý den na idnesu. A tam se o Ostravě píše jen když je smog. Který tu sice za poslední 2 roky byl na pár dní a zmizel, ale co, přece se ty články nebudou vyhazovat….
Tvrdit, že o DOV nikdo neví a přitom je to 3. nejnavštěvovanější místo v celém Česku, to chce kuráž ;)
Navíc, podstatnou část návštěvníků tvoří děti a to je asi to nejlepší co může jakoukoliv památku potkat. A kromě toho je v první desítce i ZOO. Hádej, kolik měst v Česku má 2 zástupce v TOP10? ;)
Zbytek jsou fantasmagorie. Raději DOV než Disneyland a raději Beskydy za rohem než nakloněná mrazírna. A vůbec, raději rozum, který se třeba v Ostravě projeví tak, že místo skopičin typu lanovka, se konšelé podívají pod nohy na chodníky a kolem na parky.
Na všechno ostatní je potřeba čas. Politici vychovaní za Husáka a vyrostlí z bahýnka devadesátek tady už dlouho nebudou. Ti jsou větším zdrojem problémů než smog. Přijdou jiní, kteří chápou, že rosteme s velikostí problémů, které musíme řešit ;)
Danek :
aggu: Plně s tebou souhlasím. Když 2 dělají totéž není výsledek vždycky stejný. V článcích ohledně ostravské lanovky se píše o propojení DOV, centra, a ZOO. Tekže defakto nejvíc navštěvované místa v OV. Určitě by to pomohlo centru. Jinak by lanovka zařazena do systému MHD…ne být samostatná jednotka.
22.02.2016 18:43D-r :
aggu: „Raději DOV než Disneyland“ Ja bych osobně napsal raději Disneyland vedle DOV, kam budou schvalně jezdit lidi z cele Evropy a nechavat tady penize. „raději Beskydy za rohem než nakloněná mrazírna“ neber osobně ale ta věta mi přijde ještě vice jako fantasmagorie, pro to že Beskydy rozvoji Ostravy ne pomužou, a zalyžovat tam mužete ted‘ fakt dva tydni ročně. Skalka dlouhodobě zavřena. Ja tě pišu o velkem projektě a ty o chodnikach. Smog neni opravdovy problem. Parku v Ostravě je hodně, tady ne chybi. Nikdy v životě žadne DOV ani lanovka ne přilaka do Ostravy turisty z celeho světa. Jestli přijdou politici kteři fakt budou myslet jenom na chodniky a parky, mužeme postavit křiž na budocnosti našeho města. Pro to že problem neni pod nohama, problem je hodně vyšši.
22.02.2016 19:25aggu :
D-r: OK, ty to prostě vidíš jinak. Trochu podobně jako ostravští politici, kteří by rádi mega dotace na mega atrakce, protože jejich hlavy jinak fungovat neumí a nedokážou přesvědčit tento stát, že má k Ostravě dluh jako kráva v zásadních věcech. Já bych tedy raději viděl, kdyby dali zpátečku, a začali od opravdu „nižších“ věcí, jako je ten chodník nebo park. Nebo tramvajová zastávka ;) A možná, po pár letech, by si mohli troufnout na ulici a jako maturitu třeba novou čtvrť.
22.02.2016 19:49Zatím, a obsah tohoto webu je toho důkazem, neumí ani ten chodník, natož park. Ani zastávka jim nejde. Někteří zato umí parkoviště.
D-r :
Rozdil mezi mojim nazorem a nazorem současnych politiku je ten že oni vidi jenom projekty ze kterych by možna bylo ukrast conejvice peněz. A ja vidim projekty ktere by přinašeli penize všemu městu. Ty pišeš o dluhach ktere nikdo nikdy platit ne bude, ale aby začat od nejmenšiho je nutni tihle penize otnekud‘ vzit.
22.02.2016 20:00acdlcia [msstavby.cz] :
Jak je možné že jim najednou nevadí vykácení zeleně? U jiných staveb to byl důvod k zamítnutí.
skelet :
D-r: Ostravu rozhodně neuživí turistický ruch. Ten zde může být pouze jako doplněk. To znamená rozvoj DOV, zoo, případně i ty lázně apod. Podstatné je sem lákat investory z průmyslu.
22.02.2016 21:33MM :
aggu: Do návštěvnosti DOV se počítá Colours nebo Beats4love. Navíc součástí DOV je i Landek. Neříkám, že to nejsou navštěvovaná místa, ale touto optikou to není tak bombastické jak to na první pohled vypadá.
22.02.2016 22:54aggu :
MM: stejnou optikou můžeš hodnotit návštěvnost Pražského hradu a jiné rozsáhlejší a multifunkční areály.
22.02.2016 23:05„Bombastické“ to je. Před 15 lety se tam proháněly krysy.
aggu :
acdlcia [msstavby.cz]: ano, to je opravdová záhada…
22.02.2016 23:07Danek :
skelet: Už jsem to psal jednou a tedy napíši znova.Ekonomika města nemůže být nikdy tvořena jen s turistickým zaměřením. Zaleží spíše na podílu, který tvoří ekonomiku města.Jinak jakoliv dobré turistické lákadlo má vliv na služby ve městě….proto i utkaní MS v hokeji,DC.nebo jiné podporuje turismus.A souhlasím že čím více turistických lákadel tím pro Ostravu lépe. Taktéž jsme nedávno trochu i na muj podnět(já to vytáhl) porovnávali Ostravu s Katowicemi….já jsem vyzdvihoval stavební činnost v Katowicích a stavbu třeba velkého kongresového centra cca.pro 5000lidí.Apeloval jsem mimo jiné několika články s tím jak v Ov narůstá tzv.kongresová turistika. Takže za mě je třeba lákat investory s průmyslu(upozornuji, že v současné době není v OV jediná průmyslová zona). Investory ze služeb, ale i i turistické lákadla.
23.02.2016 11:02Beld :
Ja osobne bych treba jako milovnik plavani s 3 detmi uvital nejaky vetsi kryty aquapark s par atrakcema . To co je v okoli je na presdrzku u aglomerace tehle velikosti .
:D A pak jeste nejakou ostravskou defenestraci vsech odpovednych za “ prodlouzenou rudnou “ .
Jinak OKD skoro jiste do 6/16 vyhlasi insolvenci . :((
23.02.2016 11:28skelet :
Danek: nejsme v rozporu. Jen jsem reagoval na „D-r“, který zde píše vizi a lá Las Vegas
23.02.2016 11:41AC :
Beld:
23.02.2016 13:32To s tou insolvencí je jen dobře, čím dříve to převezme někdo další tím lépe, část firmy zanikne, zdravá část bude fungovat dál a lépe než nyní. (viz Tatra).
Danek :
AC: No upřímě já s toho absolutně nejsem nadšený. Nejvíce mě štve, že Sobotka a spol. to levně prodal.Bakala s toho vytěžil(stejně tak RPG byty) co se dalo a bylo tam i spousta švidlu…jako uvedení firmy na burzu a nepravdivé informace o zásobách , které vedli k nadhodnocení akcii. atd.atd.|Stát by se tomu měl postavit čelem,protože na tom nese největší vinu.a bud vyjednat nejlepší možné podmínky pro zaměstance s velmi postup. utlumením těžby.Nebo za určitých podmínek převzít zpět….a provozovat jako v Polsku(+postupně utlumovat).
23.02.2016 14:15Danek :
Nejsou lidi.http://ostrava.idnes.cz/firmy-na-ostravsku-rozjizdeji-nabory-abizeji-az-200-tisic-pke-/ostrava-zpravy.aspx?c=A160223_2227670_ostrava-zpravy_jog
23.02.2016 19:35honza :
Ostravu řídí banda lumpů. U koryta jsou tak dlouho,že ztratili kontakt s realitou. Proto vytváří neustále nes.ysly.
23.02.2016 21:04Lip :
Výňatek z rozhovoru s brňenským developerem (celý rozhovor viz odkaz):
Model kompaktního města, tedy zahušťování centra na úkor rozrůstání do krajiny, prosazuje i radnice Brna. A další lidé, kteří odporují výstavbě za městem. „Nicméně my na rozdíl od nich říkáme to B: Když chceme zahušťovat, musí se stavět trošku víc do výšky, domy musí být trochu víc u sebe,“ říká Veselý.
http://www.msstavby.cz/ovastory-23-parkoviste-pro-moap-22-02-2016/
Hlupáčci na ostravské radnici nechcou žádnou výstavbu a žádné zahušťování!!!
24.02.2016 11:32jarnemec :
Ps k větě: „Bohužel, od revoluce nebyl v centru postaven ani jeden parkovací dům.“ – Jeden ano, na Černé louce místo letního kina.
24.02.2016 11:50aggu :
Lip: Tohle, per huba, prosazují všechny radnice všude po ČR. I ta ostravská. Je to totiž jen politické blábolení, které má k developerské realitě hoodně daleko. A v případě současné části brněnského establishmentu – Žít Brno, se bohužel potvrzuje, že o nic jiného než žvanění ani nejde. A pokud je mi známo, tak ani v Ostravě se nekonají taková zvěrstva jako slavný brněnský Bauhaus v polích. Takže pro příklad bych raději šel jinde (pravděpodobně za hranice a na západ).
24.02.2016 12:00Lip :
aggu: Politici jsou politici (kecy prdy kaviár) a k západu máme taky ještě daleko, to souhlas. Myslel jsem to tak, že pokud vidím jak se v Brně staví (a to má to má víc historické centrum než Ova) je mi prostě líto, že se tohle neděje právě i v Ově. Nebudu rozebírat politiku, investorské prostředí a další aspekty. To je na jinou debatu a ještě by jsme se nasrali :-). Jinak ten Bauhaus v Ivanovicích je dobré monstrum, ale aspoň ho nemají opuštěný uprostřed města jako Ostrava :-(!!!
24.02.2016 12:15Lip :
Ostrava
24.02.2016 12:18http://archiweb.cz/news.php?action=show&id=18979&type=1
Brno
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Moravsk%C3%A1_zemsk%C3%A1_knihovna.jpg
Taky příběh sám o sobě!
aggu :
Lip: No právě, ten Bauhas je příklad pravého opaku co by město mělo dělat.
24.02.2016 12:22V Brně se logicky v současné době staví víc než v Ostravě, protože Ostrava v současné době řeší, logicky, jiné problémy a navíc nemá tak urputné politiky. To není nic co by mělo vyvolávalo lítost. Rozvoj města je běh, který trvá 1000 let a dalších 1000 let bude trvat, z lokálních minim nebo maxim rozvoje si těžkou hlavu dělat netřeba ;)
aggu :
Lip:
24.02.2016 12:28jj už bylo i zde:
http://www.krasnaostrava.cz/tiskove-prohlaseni-vedecka-knihovna-v-dolni-oblasti-vitkovic-by-byla-drazsi-nez-cerna-kostka-nelze-na-ni-cerpat-evropskou-dotaci-a-znamenala-by-vyrazne-bourani-narodni-kulturni-pamatky/
Danek :
aggu: Když jsme u té vystavby….pohli se nějak výstavba kancelářských budov v širším centru? Myslím Amsterdam office a další.Semerák je na radnici a a to jsme byli zvědavi..co se změní po blokacích ze strany obvodu….nějak jsme na to zapoměli.
24.02.2016 12:29aggu :
Danek: Nevím, nejsem ani politik ani developer.
24.02.2016 12:33Danek :
aggu: Trošku špatně jsem otázku nasměřoval na tebe…spíš by mě zajímala informace od těch co tom něco ví…třeba Martin atd.
24.02.2016 12:54aggu :
http://www.patriotmagazin.cz/britsky-fdi-magazine-ostrava-je-v-top-desitce-evropskych-mest-pro-investovani/
24.02.2016 13:28aggu :
European Cities and Regions of the Future 2016/17
24.02.2016 13:48http://bit.ly/1UlVQzp
strana 20 > Mid-sized european cities
Lip :
aggu: Doufejme, že to bude mít nějaký vliv!! Budu optimista!!
24.02.2016 14:39Martin [msstavby.cz] :
Danek: Semerák a spol. je to, co blokuje výstavbu…
24.02.2016 16:19Hynek [msstavby.cz] :
jarnemec: na cerne louce je neco jako letni kino? clovek se dozvida nove veci kazdy den :D
24.02.2016 17:43Danek :
Martine to víme.Spíš jde o to zda nemáš nějaké informace od třeba investoru. Co třeba vím jak si psal tak Amsterdam OFFice dostal zelenou od Krajského úřadu a Semerák se pak odvolal , kvůli trafostanici…to jsi kdysi psal. Ale přece tam musí být nějaký posun.Lidé tady nějak čekali když se Ostravák dostane na radnici, že padnou mosty a bude ohlašena výstavba. Na co jsou tady odkazy o tom , že jsme pro investory 9 nejatraktivnější střední město v Evropě. Když tady jsou investoři odmitáni.Nic nepotřebujeme víc něž stavět v centru.Chce to znova zburcovat novináře a požádat o vyjádření města.
24.02.2016 17:49Martin [msstavby.cz] :
Danek: :D Proč by měly padat mosty, když je Ostravak na magistrátu. Spíše to půjde z kopce v celé Ostravě.
Informace průběžně shromažďujeme.
24.02.2016 17:59Danek :
martin [msstavby.cz]: Myslím že v to lidé doufali(že stavební činnost začne)….zastupitelé města, kteří nepodporují jeho rozvoj…ba naopak, jej brzdí by měli být pranýřováni….novináři,voliči…když si vzpomenu dostal pán který psal přímo primátorovi…finalní odpověd na tyto stavby…vím, že tady posílal jen nějakou zkrácenou verzi odpovědi.Martine, pokud máš nějaké info od investorů tak to jsem dávej.
24.02.2016 18:15Martin [msstavby.cz] :
Danek: Ti lidi…. No tady se to projevilo tak, že se tu objevily 2-3 komentáře ve stejném duchu.
24.02.2016 18:23Danek :
martin [msstavby.cz]: Bohužel ti lidé(čtenáři) včetně mě, nemají informace jak stavby vypadají a v jakém jsou stádiu. Proto taky sledujeme tento web. Ty jsi psal, že jim bloktorům staveb bude zle. Zatím ani přes články v Msdeníku se nic neděje. Ještě ví mě dopíchlo, že si Ostrava na web umistila to hodnocení.http://www.ostrava.cz/cs/o-meste/aktualne/ostrava-mezi-nejatraktivnejsimi-v-evrope
24.02.2016 18:40Co s toho. Když si vzpomenu za poslední dejme tomu 2-3 roky se tady nevybudovalo nic: Žádná průmyslová zóna(Mošnov je v okrese NJ),žádná kancléřská budova, žaden investor.. kromě rozšíření stávajících podniku související s oživením ekonomiky.
Rýša :
Hynek [msstavby.cz]: Samozřejmě, že už není, ale letní kino tam bylo a bývalo dosti navštěvováno.
24.02.2016 20:51jarnemec :
Hynek [msstavby.cz]: Ano bylo tam letní kino, ještě si ho i pamatuji ;-) viz Rýša ps: Jsem si myslel, že když nápíšu, že „místo letního kina“, že je jasné, že tam již není, když místo něho tam stojí parkovací dům ;-)
29.02.2016 12:00Hynek [msstavby.cz] :
nemuzu rict, ze jsem se nepobavil :)
Hynek [msstavby.cz] :
zminen novy parkovaci dum u nemocnice
09.03.2016 10:29http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_region/namesti-republiky-se-ma-stat-opravdovym-namestim-20160308.html