Okružní křižovatka ulic 8. pěšího pluku

Město Frýdek-Místek plánuje výstavbu okružní křižovatky na křižovatce ulic 8. pěšího pluku a Ostravská. Ve veřejné zakázce hledá zpracovatele projektové dokumentace.

Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace pro vydání společného povolení stavby a projektové dokumentace pro provádění stavby na akci „Výstavba okružní křižovatky na křižovatce ulic 8. pěšího pluku a Ostravská“. Křižovatka ulic 8. pěšího pluku a Ostravská se nachází v k. ú. Místek.
Součástí veřejné zakázky bude rovněž výkon inženýrské činnosti pro vydání rozhodnutí o povolení stavby, tj. zajištění všech souhlasných stanovisek dotčených orgánů, majetkoprávní vztahy, souhlasy vlastníků dotčených pozemků se záměrem výstavby okružní křižovatky, stanovisko Policie České republiky, stanovisko NIPI a správců inženýrských sítí ke stavbě, která bude ukončena získáním rozhodnutí povolení stavby, plán BOZP.

Situace studie navrhovaného dopravního řešení

pramen: zakazkyfm.cz

Související články

  • žádné související články, zkuste tagy pod nadpisem..

Komentáře

  1. Robert Choutka :

    Uplne zbytecna stavba.Kruhace jsou dulezitejsi uplne na jinych mistech ve meste….ne tam kde je to prehledne a ne moc vytizene

    Thumb up 11 Thumb down 9
  2. Marián Kyral :

    Robert Choutka: Například?

    Thumb up 3 Thumb down 1
  3. Ladislav Kula :

    Kruhový objezd na tomto místě je vítaný, protože dostat se z ulice 8 pěšího je někdy fakt o nervy. Z čeho mám však velké obavy, je zúžení do dvou pruhů a projekt,, alá ul. Frýdlantská, která slouží jen pro průjezd sídlištěm, kdežto na ostravské jsou obchody, parkoviště kolmo a při tom jaká je doprava na ostravské ulici v centru města se to akorát zašpuntuje a doprava se nikam nepohne hlavně v dopravní špičce, která je tam i ve dvou pruzích velká a kolony bývají až k zastávkám autobusu na obou stranách, hlavně ve směru ke křižovatce k Vykopnutému.

    Thumb up 2 Thumb down 1
  4. Pavla :

    Nemyslím, že je tam potřeba. Především teď, jak je postaven obchvat, není tam takový provoz. Peníze se dají využít efektivněji.

    Thumb up 4 Thumb down 3
  5. René :

    Ten kruhový objezd tam bude kvůli tomu, aby se z 8. pěšího pluku dalo odbočit doleva. To dosud nebylo možné a řidiči museli složitě objet celou oblast až na světelnou křižovatku. Mimochodem, ty ulice byly zaslepeny kvůli průtahu, nyní když je funkční obchvat města, vrátí se do centra normální stav.

    Thumb up 2 Thumb down 4
  6. Brzda :

    Marián Kyral: Například na druhé straně, na křižovatce 8. pěšího pluku a Hlavní třídy….

    Thumb up 1 Thumb down 0
  7. Brzda :

    René: Mluvíte o druhé straně ulice 8. pěšího pluku. Tady se jedná o křižovatku s ulicí Ostravskou, ne Hlavní třídou, jak mylně uvádíte. Tato stavba, je opravdu spíš zbytečná, naopak na druhé straně, s Hlavní třídou by bylo potřeba OK vybudovat…..

    Thumb up 3 Thumb down 0
  8. Marián Kyral :

    Brzda: Tak tam je ten kruháč v plánu taky. Ovšem nejprve se musí dořešit převod Hlavní třídy do správy města. Teď je to krajská silnice.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  9. Marián Kyral :

    Brzda:
    Oprava, komunikaci nevlastní ani kraj, ale stát.

    „Komunikace je státní, bude se převádět na kraj a některé investice je možné udělat až po tomto převedení, v horizontu 5 až 8 let. Jakmile město získá komunikaci do svého vlastnictví, připraví další plán úprav. Ty zahrnují výstavbu kruhových objezdů, které jsou plynulejší a bezpečnější,“ vysvětlil náměstek primátora pro dopravu Miroslav Bártek (Naše Město F-M).

    https://www.frydekmistek.cz/hlavni-tridu-zklidni-chystane-upravy-v-budoucnu-pak-kruhove-objezdy/

    Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Jan Chodura :

    Odbočení doleva je otázka pár minut, než se objeví prostor mezi červenými na světelných křižovatkách U rady a Hlavní. Teď se bude štosovat a zpomalovat provoz na Ostravské, kde přibudou ještě parkující auta na podélných stáních.
    F-M na nejlepší cestě dohnat kruháči přeplněný NJ.

    Thumb up 3 Thumb down 3
  11. Vladimír Šmíd :

    Jakékoliv zúžení do 2 pruhů zpomalí dopravu, ucpe ulice. Navíc když Ostravská je vlastně autobusové nádraží. Obchvat určitě neřeší dopravu ve městě a nemyslím si, že bude aut ubývat.

    Thumb up 2 Thumb down 4

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.