Město Frýdek-Místek plánuje výstavbu okružní křižovatky na křižovatce ulic 8. pěšího pluku a Ostravská. Ve veřejné zakázce hledá zpracovatele projektové dokumentace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace pro vydání společného povolení stavby a projektové dokumentace pro provádění stavby na akci „Výstavba okružní křižovatky na křižovatce ulic 8. pěšího pluku a Ostravská“. Křižovatka ulic 8. pěšího pluku a Ostravská se nachází v k. ú. Místek.
Součástí veřejné zakázky bude rovněž výkon inženýrské činnosti pro vydání rozhodnutí o povolení stavby, tj. zajištění všech souhlasných stanovisek dotčených orgánů, majetkoprávní vztahy, souhlasy vlastníků dotčených pozemků se záměrem výstavby okružní křižovatky, stanovisko Policie České republiky, stanovisko NIPI a správců inženýrských sítí ke stavbě, která bude ukončena získáním rozhodnutí povolení stavby, plán BOZP.
Situace studie navrhovaného dopravního řešení
pramen: zakazkyfm.cz
Robert Choutka :
Uplne zbytecna stavba.Kruhace jsou dulezitejsi uplne na jinych mistech ve meste….ne tam kde je to prehledne a ne moc vytizene
31.07.2024 17:00Marián Kyral :
Robert Choutka: Například?
31.07.2024 19:23Ladislav Kula :
Kruhový objezd na tomto místě je vítaný, protože dostat se z ulice 8 pěšího je někdy fakt o nervy. Z čeho mám však velké obavy, je zúžení do dvou pruhů a projekt,, alá ul. Frýdlantská, která slouží jen pro průjezd sídlištěm, kdežto na ostravské jsou obchody, parkoviště kolmo a při tom jaká je doprava na ostravské ulici v centru města se to akorát zašpuntuje a doprava se nikam nepohne hlavně v dopravní špičce, která je tam i ve dvou pruzích velká a kolony bývají až k zastávkám autobusu na obou stranách, hlavně ve směru ke křižovatce k Vykopnutému.
01.08.2024 06:15Pavla :
Nemyslím, že je tam potřeba. Především teď, jak je postaven obchvat, není tam takový provoz. Peníze se dají využít efektivněji.
01.08.2024 07:38René :
Ten kruhový objezd tam bude kvůli tomu, aby se z 8. pěšího pluku dalo odbočit doleva. To dosud nebylo možné a řidiči museli složitě objet celou oblast až na světelnou křižovatku. Mimochodem, ty ulice byly zaslepeny kvůli průtahu, nyní když je funkční obchvat města, vrátí se do centra normální stav.
01.08.2024 08:00Brzda :
Marián Kyral: Například na druhé straně, na křižovatce 8. pěšího pluku a Hlavní třídy….
01.08.2024 09:23Brzda :
René: Mluvíte o druhé straně ulice 8. pěšího pluku. Tady se jedná o křižovatku s ulicí Ostravskou, ne Hlavní třídou, jak mylně uvádíte. Tato stavba, je opravdu spíš zbytečná, naopak na druhé straně, s Hlavní třídou by bylo potřeba OK vybudovat…..
01.08.2024 09:26Marián Kyral :
Brzda: Tak tam je ten kruháč v plánu taky. Ovšem nejprve se musí dořešit převod Hlavní třídy do správy města. Teď je to krajská silnice.
01.08.2024 10:43Marián Kyral :
Brzda:
Oprava, komunikaci nevlastní ani kraj, ale stát.
„Komunikace je státní, bude se převádět na kraj a některé investice je možné udělat až po tomto převedení, v horizontu 5 až 8 let. Jakmile město získá komunikaci do svého vlastnictví, připraví další plán úprav. Ty zahrnují výstavbu kruhových objezdů, které jsou plynulejší a bezpečnější,“ vysvětlil náměstek primátora pro dopravu Miroslav Bártek (Naše Město F-M).
https://www.frydekmistek.cz/hlavni-tridu-zklidni-chystane-upravy-v-budoucnu-pak-kruhove-objezdy/
01.08.2024 10:48Jan Chodura :
Odbočení doleva je otázka pár minut, než se objeví prostor mezi červenými na světelných křižovatkách U rady a Hlavní. Teď se bude štosovat a zpomalovat provoz na Ostravské, kde přibudou ještě parkující auta na podélných stáních.
02.08.2024 12:43F-M na nejlepší cestě dohnat kruháči přeplněný NJ.
Vladimír Šmíd :
Jakékoliv zúžení do 2 pruhů zpomalí dopravu, ucpe ulice. Navíc když Ostravská je vlastně autobusové nádraží. Obchvat určitě neřeší dopravu ve městě a nemyslím si, že bude aut ubývat.
03.08.2024 08:04