Okružní křižovatka Kpt. Jaroše, Kopřivnice

V Kopřivnici vznikne nová okružní křižovatka. Správa silnic Moravskoslezského kraje vypsala veřejnou zakázku „Okružní křižovatka silnice II/480 s MK ul. Kpt. Jaroše v Kopřivnici“.

Předmětem veřejné zakázky je provedení stavebních prací v Kopřivnici na silnici II/480 (ulice Záhumenní) a místní komunikace (MK) ul. Kpt. Jaroše, spočívajících ve vybudování okružní křižovatky se třemi větvemi, která umožní plynulé dopravní propojení obou silnic (větve A, B, C), dále napojení MK ul. Kpt. Jaroše a MK ul. Kpt. Nálepky (větev D).
Předpokládaná lhůta výstavby je stanovena na 150 kalendářních dnů (hodnotící kritérium), přičemž dílo je dokončeno předáním veškerých podkladů pro uvedení díla do plnohodnotného provozu,
tj. pro vydání kolaudačního rozhodnutí.
Termín realizace: duben až srpen 2025.

pramen: vhodne-uverejneni.cz

Související články


Komentáře

  1. Jiří Gavlas :

    Naprostý nesmysl! 150 dnů realizace (spíše nejméně 180) bude všechna doprava jezdit po Štefánikově a Štramberské! Umí si někdo na Kraji (i kopřivnické Radnici) vůbec představit kolik je to náklaďáků z/do cementárky denně? Co se kruháčem zlepší? Náklaďák od Štramberka brzdí a zastavuje na stopce u „Laciny“, rozjíždí se, aby po 200m (a to i dříve před přechodem u ul. Sportovní) brzdil nebo i zastavil před přechodem a kruháčem na bezvýznamné křižovatce Kpt.Jaroše, znovu se rozjíždí a zastavuje u přechodu za kruháčem, rozjíždí se a po 50m zastavuje na červenou na přechodu pro chodce, rozjíždí se a po 20m brzdí nebo i zastavuje před kruháčem u včelína, rozjíždí se a za kruháčem stojí znovu před dalším přechodem. V opačném směru totéž. Zvýšený hluk od motorů a brzdění, spotřeba paliva, výfukové plyny,…Tomu říkám „pomoc“ lidem a ekokologii!🤣 Přitom stačí vysekat keře bránící ve výhledu a rozšířit silnici o odbočovací pruh. Když je místo pro kruháč, pruh se taky vejde.

    Thumb up 1 Thumb down 2
  2. Radek :

    Absolutní nesmysl! Jenom vyhozené peníze!To by radeji měli posunout přechody o pár desítek metrů dále od křižovatek a kruhových objezdů aby se tak moc netvořily zácpy a a vymyslet něco u tesca…. U Laciny je ta křižovatka uplně vpohodě!!!

    Thumb up 0 Thumb down 3
  3. Dan :

    Radek: A jak daleko dat ty prechody, aby „nebrzdily“ dopravu? 15, 20, 100m? Co je tak uplne zrusit a zakazit lidem chodit pesky, coz?

    Thumb up 4 Thumb down 0
  4. Pepa :

    Souhlasím, že řešit tuto křižovatku kruhovým objezdem je zbytečnost. Jestli ji chce investor vylepšit, tak by úplně stačil levý odbočovací pruh ze Záhumenní do Kpt. Jaroše. Kdo chce odbočit z Kpt. Jaroše do Záhumenní na Štramberk, může se jako nyní dojet otočit na stávající kruhový objezd vzdálený cca 200 m.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  5. davidb :

    Pepa:
    Takže by podle vás bylo nejjednodušší dát zákaz odbočení vlevo, ne?
    Když se můžou otáčet na dalším kruháči!

    Thumb up 1 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.