Obchodní centrum v Ostravě-Přívoze se blíží dokončení a má již i své jméno, Koksovna.
Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!
Obchodní centrum má také své webové stránky, kde můžete nalézt seznam prodejců.




Obchodní centrum v Ostravě-Přívoze se blíží dokončení a má již i své jméno, Koksovna.
Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!
Obchodní centrum má také své webové stránky, kde můžete nalézt seznam prodejců.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Jiřík :
Super. Koukám, že se Přívozu daří a stává se z něj lepší čtvrť.
21.07.2022 08:00aldik :
Takže to parkoviště na kraji Ostravy u smyčky na Hlučínské bude k prdu, když ten obchoďák přitáhne lidi zase do centra :D A tramvají ten nákup nikdo nepotáhne, aby si ho následně po cestě domů skládal do auta jak vystoupí :D
21.07.2022 08:30balde :
aldik: pokud jim parking u nákupáku budou zabírat místa lidi co tam odstaví auto na celý den, věřte, že tam během týdne bude před parkovištěm závora.
Hrdy Ostravak :
Jirik : to se stane az odejdou neprizpusobivi obcane.
Jiřík :
Hrdy Ostravak : Jasně je tam určitá struktura obyvatel, každopadně se nedá upřít snaha o zlepšení Přívozu a investic do něj.
MM :
Je fajn, že se našlo využití pro brownfield, který městu v podstatě nic nepřinášel. Bohužel, infrastruktura v okolí je šílená. Chybí chodníky, komunikace jak po válce, neudržované okolí. Já nepochopím proč město už když opravovalo Sokolskou x Hlučínskou nemyslelo na tuto stavbu. Už se o ní musí vědět dlouho dopředu. Opravit pouze koleje a nechat starý asfalt pro auta, propadnuté kanály a podobně. To stejné okolní komunikace k novému obchoďáku. Zajeďte se tam někdo projet, to je totální periferie a město i obvod to roky nezajímalo. Je otázka co se stane teď.
Mimochodem způsob opravy komunikací v posledním období v centru mě nepřestává udivovat. Rozkopete půl cesty a místo nové cesty asfaltujete jen půlku. Takže v té druhé jsou díry. Oprava ulice Dvořákova v centru je totálním výsměchem. To se opravdu jen tak nevidí a bavíme se o centru!
Tom :
MM: To je běžné stav i jinde. Stačí se podívat na ulice v okolí Ostrcilovy a Slavíčkivy ulice. Naprostý tankodrom a minulé vedení radnice udělalo z některých chodníků parkovací pruhyy,které přilákaly více aut, ale parkování to stejně nevyřešilo. Takže teď se parkuje hezky přímo na chodníku u školy, přechodnou chodce nikoho nezajímá,takové čekání,až někdo skončí pod autem.
21.07.2022 13:05MM :
Tom: Bohužel, město opravuje pouze sídliště, protože na to jsou dotace. Tvrdím, že lokalita ohraničená Křižíkovou, Nádražní, Sokolskou třídou a ulicí 30. dubna je v daleko zanedbanějším stavu než sídliště Fifejdy nebo Šalamouna. Chybí dětská hřiště, komunikace v příšerném stavu, popelnice na chodníku (nevhodné umístění), obecně zeleň atd. Na to, že jsme v podstatě 5 minut pěšky od radnice, je aktuální stav zoufalý.
Rozdíl v míře investic do sídliště a klasické rezidenční čtvrti je propastný, neděje se tady vůbec nic. Jediná investice byla revitalizace Bezručova sadu a na tu se taky čekalo roky. Stále tam je oplocený Jindřich a další skvosty :-(
danlicka :
MM: A je to fakt škoda. Byty teď tady jdou za velké částky (navíc je tady třeba rezidence Platan a plánuje se rezidence Křižíkova + rekonstrukce mrakodrapu), domy jsou moc hezké, ale veřejné prostory tuhle oblast hodně shazují. Snad se dočkáme nějakého plánu, jak tuto oblast oživit.
21.07.2022 17:31Jiří :
Cesta a chodníky jsou tuším v plánu s rekonstrukcí podjezdu.Ceske dráhy (resp správa zel.) bude rekonstruovat trať a má se snížit i cesta pod podjezdem,aby bylo možné projet i busem/náklaďákem.ty tram koleje byla čisté akce dpo z dotací.A za druhé,centrum,být je to blbe bylo spíš vybudováno pro lidi vyjíždějící z ovy směr Hlučín.v podstatě tam není nikde žádný obchod velký s potravinami,až v Hlucine.Autlet na to hodil bobek,tak si to investor udělal tam.A myslím,že návštěvnost budou mít větší,než v celém autletu.
22.07.2022 08:23Aleš :
Ty příčné prahy v zatáččce jsou snad vtip.
22.07.2022 09:25David.Witosz :
MM: Zdravím.
Opravy komunikací v centru lze rozlišovat na ty kde je investor město nebo obvod (Vítězná, Čs. legii u Pantu, Sadová) a kde je to vyvoláno pracemi síťařů (Dvořáková a jiné). Město a obvod dělají rekonstrukce v plné šíři vozovky (krom vysprávek) a to i přes zvyšující se náklady.
Mnozí to určitě ví, ale pro ty kteří nejsou z oboru, asfaltové směsi trhají ve svých cenách rekordy (ropa+plyn vstupní suroviny). Jen na Sadové jde navýšení ceny díky tomuto materiálu cca + 1 milion Kč. TS MOaP ale i OK a.s. nenakupují dnes jak kdysi na rámcovou smlouvu, ale dochází k aktualizaci ceny v měsíčním intervalu.
Vím, budu teď asi nepopulární, ale při dnešních cenách to není o tom, že bychom nechtěli, ale že jednoduše na to nejsou peníze dělat práce navíc. Z těžkostí vyrovnáváme navýšení cen u městských akcí.
A co se týče oblasti Přívoz a místní kvality silnic. Tenhle kus země má za sebou zanedbání v řádu desítek let. V posledních letech tam šly rekordní prostředky, ale i tak je to jen začátek dlouhé cesty. Kanalizace a přípojky jsou tam v hrozném stavu, podkladový materiál pod mnohými vozovkami chybí, je potřeba tedy ulice dělat kompletně jak se říká z gruntu a to jak známo je jak projektováním, tak realizací vždy na dlouho.
Já jen za sebe povím, že jsem v kontaktu s provozovatelem obchodního centra co se týče kvality okolních komunikací. Sám dokonce nabídl, že se případně rád bude podílet na opravách. Detaily ladíme.
Hezký den Vám všem.
PS K revitalizacím se rád vyjádří Rosťa Řeha.
Rostislav Řeha :
MM: Ja vam musim dat zcela za pravdu, ze se obvod v tomto choval k Jindrisce a k Privozu v minulosti trochu macessky a Fifejdy maji (diky te moznosti dotace a nastartovanemu procesu) hodne privilegovane postaveni. Jak se rika, penize az na prvnim miste a ty finance jsou pro nas s nasim malym rozpoctem naprosto krucialni, bohuzel letos byl ten dotacni program sidlist ukoncen a my se ted zkousime dostat do jineho.
My jsme ted 4 roky primarne investovali do bytu a ovoce te strategie se ted konecne zacinaji vracet, kdy se bytove hospodarstvi pomalu dostava financne do stavu, kdy bude sobestacne a vydela si samo na sebe a dalsi rozvoj. Ale zaroven se pripravuji projekty prave revitalizaci – bezi porad Fifejdy, bezi druha cast Salamouny a nove se projektuje i vnitroblok Arbesovy, ke kteremu jsme ted delali i verejne projednani, jako pilotni akce v Privoze. Dopravni situaci kolem Ostrcilovy by melo resit mesto v ramci projektu vezaku, je tam na to v behu projekt reseni dopravni situace. Mame i pripravenou Orebitskou a dalsi akce, je zpracovan strategicky plan obvodu, kde jsou priority nastavene, dela se soutez na Miladu Horakovou. Jsou zde docela vyznamne planovane investice i dalsich subjektu, mesta, soukromych investoru, je videt ze kdyz se jim nehazou klacky pod nohy, tak ten potencial v Ostrave oni porad vidi.
Ja samozrejme ted pred volbama nemuzu nic na dalsi roky zarucovat ci slibovat, volic je v tomto suveren, za nas rikam ze chceme v tom nastartovanem trendu postupne obnovy obvodu dal pokracovat i v dalsim obdobi, pokud dostaneme tu duveru.
Crazym :
Tak Pirátské PR proběhlo a teď si zazpíváme :D https://www.youtube.com/watch?v=Z5CMoQEMeNM
Jiřík :
Crazym: Buďte rád, že někdo z obvodu reaguje. V minulosti to takhle nebývalo.
Hrdy Ostravak :
Crazym je spam a troll. Kdyz uz to vlastnici techto stranek pochopi a zacnou ho hazet do kose? Moje babicka taky trhala plevel na sve zahradce a hazela ho do kyble na odpad..Nikdy jsem nevolil Piraty,ale i slepy clovek vidi,ze Privoz se za posledni dobu posunul. Pozitivni zmeny tam jsou videt. Doslova mne jima hruza z toho,ze se tam po volbach vrati nektera ze stran,ktera tam vladla v predchozich letech.
25.07.2022 08:55rom :
včera jsem tam jel na kole – konkrétně kolem Přednádraží a pak na Hlučínskou – bylo to fakt šílené, nikdy by tam nechtěl bydlet, pokud ano, tak ať se tam nastěhují, zejména v létě byli všichni venku – jsme oblíbená destinace těchto lidí, ještě vytváříme programy atd. – ostatní města se čístí a jsou rády… a nyní do mě, nevadí mi to, je to můj názor a obrázek ať si udělá každý sám!!!
25.07.2022 11:06Crazym :
Hrdy Ostravak: Všichni jsou trollové jen já jsem letadlo co? :D Hele a jak se ti podařilo se dostat z toho odpadu? Babička byla nedůsledná nebo nějaká recyklace či co?
25.07.2022 13:30thvari :
rom: O to větší smysl má do Přívozu investovat a nenechávat ho napospas pár nechvalně vyhlášeným ulicím. Možná vás to překvapí, ale někteří z nás to tam denodenně využívají a pohybují se tam, takže bych byl nerad, aby kvůli lidem jako vy město naskakovalo na populistickou vlnu toho, že se investovat bude jen do lepších čtvrtí, jako tomu bylo v minulosti. Zastávka Důl Odra, kterou používám na přestupy na nádraží nebo tramvaj, je pro mě soukromě jedna z nejužitečnějších investic. Ještě opravit podjezd, Sad B. Němcové (tam už se s úpravama začalo) a pár klíčových budov okolo silnice a konečně nebude mít člověk pocit, že tam před pár lety skončila válka.
25.07.2022 14:05rom :
thvari:
napsal jste to celkem slušně, je to váš názor, já mám jiný
25.07.2022 19:21