Aktuální pohled na rekonstrukci bývalé průmyslové haly v Kopřivnici na nové muzeum Tatry. Znatelně také pokročily práce na novostavbě pavilonu pro vlak Slovenská strela.

Aktuální pohled na rekonstrukci bývalé průmyslové haly v Kopřivnici na nové muzeum Tatry. Znatelně také pokročily práce na novostavbě pavilonu pro vlak Slovenská strela.
honza.t :
Vic jak 100 letá Historie výroby automobilů je tak bohatá na unikáty , že je ta „nová“ hala stejně nedokáže celou pojmout
Zástupci Tatry si již v minulosti stěžovali, že mají až dvě stovky veteránů, které nemají kde vystavit. Samotná expozice má být věnována především nákladním vozům. Osobní automobily jsou pro značku Tatra sice nádhernou, avšak dávnou minulostí. Velké množství tatrováckých veteránů je k dispozici díky investicím akcionářů do získání nových exponátů i celých soukromých sbírek.
„V roce 2015 investovali do odkoupení velké soukromé sbírky pana Jiřího Hlacha, která obsahuje 63 vozidel, z toho 45 Tater. Dalším cenným úlovkem je Tatra 815 6×6 VE ‚Ostrý-II‘, speciál pro Dakar z roku 1986, který jsme získali od soukromého majitele výměnou za novou Tatru Phoenix,“ říká Radek Strouhal, místopředseda představenstva Tatra Trucks a ekonomický ředitel podniku.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/tatra-rozsirila-historickou-sbirku-svych-vozu-postavi-druhe-muzeum-1324297
https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/historie-tatry/historie-vyroby/
21.07.2020 00:30