Doufám že si někdo všimne že ikdyž zmizelo prakticky celé parkoviště tak se v centru parkuje stejně dobře :)
22.11.2019 22:44
2210
Crazym :
koudy: A to ještě nevíš, že zmizelo i půl parkoviště u Václava https://mapy.cz/s/husobejura ale to je fuk, protože kdyby jsi o tom něco věděl, tak by jsi nikdy nic takového neřekl a už vůbec by jsi nepoužil slovní spojení „stejně dobře“. A to nás, obyvatele centra to „nejlepší parkovací období v roce“ kdy bude na náměstí každoroční Disneyland pro ovečky čeká a to bývá lahůdka celý měsíc :-)
23.11.2019 10:20
725
Rýša :
Nové Lauby – nekonečný příběh….,kolik ještě roků musí uběhnout, aby zjistili, co skrývají obyčejné sklepy?
24.11.2019 09:23
813
Martin :
Jsem obyvatel centra – Kostelní ulice. Auto vlastním.
Zavřené parkoviště pod Laubami podle mě chybí minimálně. Projevuje se to větším množstvím aut na parkovištích Černé louky. Sem – tam se více aut snaží zaparkovat na Kostelní ulici. Většinou je to hurá akce, kterou spustí jedno auto buďto ignoranta, nebo člověka od jinud, který si nevšimne vjezdu do „neparkovací“ zóny.
Lidé jsou líní. V parkovacím domě na Černé louce je místa pořád dost. Odtud ke katedrále je to pro pomalejší maximálně 15 minut pěšky. To je přeci skvělá docházková vzdálenost. A to je pouze jeden příklad. Na Masarykově náměstí jste za 5-8 minut…
A máme tu kola „zdarma“. Sice jejich sezóna pomalu končí, ale dala by se prodloužit několika krytými stanovištěmi. Také bych přidal skoro na všechny jednosměrné ulice možnost obousměrného průjezdu pro kola (Poštovní, Dr. Šmerala, Stodolní, Janáčkova, Veleslavínova).
Celou situaci v centru by podle mě vyřešilo několik patrových parkovacích domů – Černá louka, Prokešovo náměstí, nemocnice Fifejdy, vedle „Skeletu“ a 1-2 další.
Byl bych rád, kdyby městští strážníci více řešili špatně parkující auta. Je potřeba naučit řidiče, že toto nebude tolerováno. 500-1000 Kč a žádné napomenutí. Za chvíli budou všichni parkovat tak, jak mají.
Nejhorší místa, kde je parkování aut obtěžující (podle mě): Poliklinika Kostelní, za zády kostela sv. Václava (Telepace, biskupství), Dvořákova (pošta), Střelniční × Kostelní, okolí katedrály.
Místa, kde bych zrušil parkování: Havlíčkovo nábřeží (před Dockem), Dr. Šmerala × Na hradbách × Zeyerova.
24.11.2019 13:30
191
koudy :
Crazym: Jenže já bydlím v centru :) a furt je kde. Fakt si to bydlení teď užívám o trochu víc.
24.11.2019 17:27
112
Dominik Raška :
Rýša: Obyčejné sklepy rozhodně nikoliv… Podotknu, že místo se nachází v Památkové zóně Moravská Ostrava, v historickém jádru původní poddanské biskupské Moravské Ostravy. Domy v této lokalitě patřily bohatým měšťanům a obecně tato lokalita patřila k těm nejžádanějším. Zástavba zde byla jako jedna z prvních ve středověku již kamenná. Oblast již v první fázi průzkumu přinesla četné nálezy a ty se očekávají i v té druhé, právě probíhající – do druhé poloviny následujícího roku. Ze zákona se tyto průzkumy v takto cenných historických městských jádrech musí provést a v rámci celého kraje je tento největší.
25.11.2019 04:45
121
davidb :
Martin:
Budu reagovat pouze na oboustranný průjezd kol v jednosměrkách.
Taky to v našem městě řešíme a policie je v tom silně striktní.
Aby mohli povolit kola v protisměru musí být vozovka širší než 4,5 m (do této šířky se nezapočítávají parkovací pruhy a pásy). Za určitých podmínek je postačující šířka 4,0 m. Vždy se musí jednat o přehledný úsek komunikace. Tyto podmínky udává ČSN 73 6110 „Projektování místních komunikací“.
Tak si vemte metr a běžte si to změřit. Myslím si, že se nedostanete přes 3,5 metru.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
koudy :
Doufám že si někdo všimne že ikdyž zmizelo prakticky celé parkoviště tak se v centru parkuje stejně dobře :)
Crazym :
koudy: A to ještě nevíš, že zmizelo i půl parkoviště u Václava https://mapy.cz/s/husobejura ale to je fuk, protože kdyby jsi o tom něco věděl, tak by jsi nikdy nic takového neřekl a už vůbec by jsi nepoužil slovní spojení „stejně dobře“. A to nás, obyvatele centra to „nejlepší parkovací období v roce“ kdy bude na náměstí každoroční Disneyland pro ovečky čeká a to bývá lahůdka celý měsíc :-)
Rýša :
Nové Lauby – nekonečný příběh….,kolik ještě roků musí uběhnout, aby zjistili, co skrývají obyčejné sklepy?
24.11.2019 09:23Martin :
Jsem obyvatel centra – Kostelní ulice. Auto vlastním.
Zavřené parkoviště pod Laubami podle mě chybí minimálně. Projevuje se to větším množstvím aut na parkovištích Černé louky. Sem – tam se více aut snaží zaparkovat na Kostelní ulici. Většinou je to hurá akce, kterou spustí jedno auto buďto ignoranta, nebo člověka od jinud, který si nevšimne vjezdu do „neparkovací“ zóny.
Lidé jsou líní. V parkovacím domě na Černé louce je místa pořád dost. Odtud ke katedrále je to pro pomalejší maximálně 15 minut pěšky. To je přeci skvělá docházková vzdálenost. A to je pouze jeden příklad. Na Masarykově náměstí jste za 5-8 minut…
A máme tu kola „zdarma“. Sice jejich sezóna pomalu končí, ale dala by se prodloužit několika krytými stanovištěmi. Také bych přidal skoro na všechny jednosměrné ulice možnost obousměrného průjezdu pro kola (Poštovní, Dr. Šmerala, Stodolní, Janáčkova, Veleslavínova).
Celou situaci v centru by podle mě vyřešilo několik patrových parkovacích domů – Černá louka, Prokešovo náměstí, nemocnice Fifejdy, vedle „Skeletu“ a 1-2 další.
Byl bych rád, kdyby městští strážníci více řešili špatně parkující auta. Je potřeba naučit řidiče, že toto nebude tolerováno. 500-1000 Kč a žádné napomenutí. Za chvíli budou všichni parkovat tak, jak mají.
Nejhorší místa, kde je parkování aut obtěžující (podle mě): Poliklinika Kostelní, za zády kostela sv. Václava (Telepace, biskupství), Dvořákova (pošta), Střelniční × Kostelní, okolí katedrály.
Místa, kde bych zrušil parkování: Havlíčkovo nábřeží (před Dockem), Dr. Šmerala × Na hradbách × Zeyerova.
koudy :
Crazym: Jenže já bydlím v centru :) a furt je kde. Fakt si to bydlení teď užívám o trochu víc.
24.11.2019 17:27Dominik Raška :
Rýša: Obyčejné sklepy rozhodně nikoliv… Podotknu, že místo se nachází v Památkové zóně Moravská Ostrava, v historickém jádru původní poddanské biskupské Moravské Ostravy. Domy v této lokalitě patřily bohatým měšťanům a obecně tato lokalita patřila k těm nejžádanějším. Zástavba zde byla jako jedna z prvních ve středověku již kamenná. Oblast již v první fázi průzkumu přinesla četné nálezy a ty se očekávají i v té druhé, právě probíhající – do druhé poloviny následujícího roku. Ze zákona se tyto průzkumy v takto cenných historických městských jádrech musí provést a v rámci celého kraje je tento největší.
davidb :
Martin:
Budu reagovat pouze na oboustranný průjezd kol v jednosměrkách.
Taky to v našem městě řešíme a policie je v tom silně striktní.
Aby mohli povolit kola v protisměru musí být vozovka širší než 4,5 m (do této šířky se nezapočítávají parkovací pruhy a pásy). Za určitých podmínek je postačující šířka 4,0 m. Vždy se musí jednat o přehledný úsek komunikace. Tyto podmínky udává ČSN 73 6110 „Projektování místních komunikací“.
Tak si vemte metr a běžte si to změřit. Myslím si, že se nedostanete přes 3,5 metru.
25.11.2019 09:44