Průzkum probíhá na další části plochy parkoviště.

Průzkum probíhá na další části plochy parkoviště.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
koudy :
Doufám že si někdo všimne že ikdyž zmizelo prakticky celé parkoviště tak se v centru parkuje stejně dobře :)
Crazym :
koudy: A to ještě nevíš, že zmizelo i půl parkoviště u Václava https://mapy.cz/s/husobejura ale to je fuk, protože kdyby jsi o tom něco věděl, tak by jsi nikdy nic takového neřekl a už vůbec by jsi nepoužil slovní spojení „stejně dobře“. A to nás, obyvatele centra to „nejlepší parkovací období v roce“ kdy bude na náměstí každoroční Disneyland pro ovečky čeká a to bývá lahůdka celý měsíc :-)
Rýša :
Nové Lauby – nekonečný příběh….,kolik ještě roků musí uběhnout, aby zjistili, co skrývají obyčejné sklepy?
24.11.2019 09:23Martin :
Jsem obyvatel centra – Kostelní ulice. Auto vlastním.
Zavřené parkoviště pod Laubami podle mě chybí minimálně. Projevuje se to větším množstvím aut na parkovištích Černé louky. Sem – tam se více aut snaží zaparkovat na Kostelní ulici. Většinou je to hurá akce, kterou spustí jedno auto buďto ignoranta, nebo člověka od jinud, který si nevšimne vjezdu do „neparkovací“ zóny.
Lidé jsou líní. V parkovacím domě na Černé louce je místa pořád dost. Odtud ke katedrále je to pro pomalejší maximálně 15 minut pěšky. To je přeci skvělá docházková vzdálenost. A to je pouze jeden příklad. Na Masarykově náměstí jste za 5-8 minut…
A máme tu kola „zdarma“. Sice jejich sezóna pomalu končí, ale dala by se prodloužit několika krytými stanovištěmi. Také bych přidal skoro na všechny jednosměrné ulice možnost obousměrného průjezdu pro kola (Poštovní, Dr. Šmerala, Stodolní, Janáčkova, Veleslavínova).
Celou situaci v centru by podle mě vyřešilo několik patrových parkovacích domů – Černá louka, Prokešovo náměstí, nemocnice Fifejdy, vedle „Skeletu“ a 1-2 další.
Byl bych rád, kdyby městští strážníci více řešili špatně parkující auta. Je potřeba naučit řidiče, že toto nebude tolerováno. 500-1000 Kč a žádné napomenutí. Za chvíli budou všichni parkovat tak, jak mají.
Nejhorší místa, kde je parkování aut obtěžující (podle mě): Poliklinika Kostelní, za zády kostela sv. Václava (Telepace, biskupství), Dvořákova (pošta), Střelniční × Kostelní, okolí katedrály.
Místa, kde bych zrušil parkování: Havlíčkovo nábřeží (před Dockem), Dr. Šmerala × Na hradbách × Zeyerova.
koudy :
Crazym: Jenže já bydlím v centru :) a furt je kde. Fakt si to bydlení teď užívám o trochu víc.
24.11.2019 17:27Dominik Raška :
Rýša: Obyčejné sklepy rozhodně nikoliv… Podotknu, že místo se nachází v Památkové zóně Moravská Ostrava, v historickém jádru původní poddanské biskupské Moravské Ostravy. Domy v této lokalitě patřily bohatým měšťanům a obecně tato lokalita patřila k těm nejžádanějším. Zástavba zde byla jako jedna z prvních ve středověku již kamenná. Oblast již v první fázi průzkumu přinesla četné nálezy a ty se očekávají i v té druhé, právě probíhající – do druhé poloviny následujícího roku. Ze zákona se tyto průzkumy v takto cenných historických městských jádrech musí provést a v rámci celého kraje je tento největší.
davidb :
Martin:
Budu reagovat pouze na oboustranný průjezd kol v jednosměrkách.
Taky to v našem městě řešíme a policie je v tom silně striktní.
Aby mohli povolit kola v protisměru musí být vozovka širší než 4,5 m (do této šířky se nezapočítávají parkovací pruhy a pásy). Za určitých podmínek je postačující šířka 4,0 m. Vždy se musí jednat o přehledný úsek komunikace. Tyto podmínky udává ČSN 73 6110 „Projektování místních komunikací“.
Tak si vemte metr a běžte si to změřit. Myslím si, že se nedostanete přes 3,5 metru.
25.11.2019 09:44